Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

28 Mar 2024 16:59:57

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Beaufort, NC; Craven, NC; Jones, NC; Pamlico, NC.

28 Mar 2024 10:03:12

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Screven, GA.

28 Mar 2024 03:29:38

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

27 Mar 2024 15:59:58

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL; Wakulla, FL.

27 Mar 2024 14:15:23

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Alachua, FL; Columbia, FL; Gilchrist, FL.

27 Mar 2024 13:40:38

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dixie, FL.

27 Mar 2024 13:33:57

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Levy, FL.

27 Mar 2024 13:25:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dixie, FL; Taylor, FL.

27 Mar 2024 13:13:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Decatur, GA; Grady, GA.

27 Mar 2024 13:08:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 13:03:11

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL; Wakulla, FL.

27 Mar 2024 12:26:19

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 12:16:03

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Gulf, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 12:03:34

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Gulf, FL.

27 Mar 2024 11:36:51
Actueel
1 / 4

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2 3 4 5
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
18 januari 2010, 22:07 uur | Bericht #82540
Citaat van Marcel32, maandag 18 januari 2010, 20:39 uur @ smoke_soldier,
Heb jij toevallig nog radarbeelden van 1 of 2 juli 2008? Hier had het toen ingeslagen in een spuitcabine van een meubelzaak, in vogelvlucht slechts op 100m afstand van hier.
Had toen ook foto's van de wolk gemaakt maar die zijn niet zo goed gelukt ( kan ze alsnog eens erbij zetten hier als je ze eens wilt zien )
Wel heb ik een linkje naar het nieuwsartikel.
http://www.limburger.nl/article/20080702/R...631959/1030/RSS

Je kunt ook radarbeelden en cumulatieve beelden zelf terugzoeken:
http://www.buienradar.nl/historie.aspx
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Woonplaats: haarlem
Berichten: 1310
Lid sinds: 23 jun. 2009
18 januari 2010, 22:08 uur | Bericht #82541
Citaat van Marcel32, maandag 18 januari 2010, 22:04 uur @ smoke_soldier:
Super!!
Leuk om terug te zien.
Thnx!!

graag gedaan man

daar is deze topic voor !

en owja net als wat maxim zei ...je kan ook radarbeelden opzoeken !

dat is echt top. alleen heb je kans dat hij niet werkt. sommige beelden krijg je helaas niet te zien | Gewijzigd: 18 januari 2010, 22:09 uur, door smoke_soldier
Life without freedom is no life at all.

weather without storms is no weather at all.
Waarom deze advertentie?
Rutte31
Lid
Woonplaats: Gouda
Berichten: 2421
Lid sinds: 26 jul. 2008
18 januari 2010, 22:12 uur | Bericht #82544
Citaat van Maxim1110, maandag 18 januari 2010, 22:07 uur Je kunt ook radarbeelden en cumulatieve beelden zelf terugzoeken:
http://www.buienradar.nl/historie.aspx

Goh, dat wist ik niet eens!
En ik raadpleag die pagina toch al enkele jaren..haha
Bedankt voor je tip, men is nooit te oud om te leren!

Tja, zometeen maar 'ns ff proberen...ben alleen slecht in data | Gewijzigd: 18 januari 2010, 22:13 uur, door Rutte31
Rutte31
Lid
Woonplaats: Gouda
Berichten: 2421
Lid sinds: 26 jul. 2008
18 januari 2010, 22:19 uur | Bericht #82550
Citaat van smoke_soldier, maandag 18 januari 2010, 22:08 uur dat is echt top. alleen heb je kans dat hij niet werkt. sommige beelden krijg je helaas niet te zien

Heb het net ff geprobeerd, werkt idd best goed, nogmaals thnx!
Woonplaats: haarlem
Berichten: 1310
Lid sinds: 23 jun. 2009
18 januari 2010, 22:20 uur | Bericht #82551
Citaat van Marcel32, maandag 18 januari 2010, 22:19 uur Heb het net ff geprobeerd, werkt idd best goed, nogmaals thnx!
geen dank marcel

laat maar wat radar beelden zien die jij mooi vind
Life without freedom is no life at all.

weather without storms is no weather at all.
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
18 januari 2010, 22:37 uur | Bericht #82560
Nouja ik kan nog wel een leuk weerverhaaltje inclusief onweer vertellen van de rit afgelopen zomer naar Kroatie.

17 juli 2009. We zouden om 8 uur 's ochtends vertrekken, en alles was al ingepakt dus de wekker stond om 7 uur, zodat we nog ruim de tijd hadden om de laatste spulletjes bij elkaar te rapen en te ontbijten enzo. Ik werd echter al om half 6 wakker, door een gigantische onweersknal. Regen en onweer dus, opzich leuk, maar niet al te fijn als je veel kilometers wilt maken. Ik had er toen nog geen idee van dat we alle soorten weer die het kilometers maken bemoeilijken tegen zouden komen.
;) ) doken we de file in. Wat bleek nu: we konden de snelweg niet op richting Venlo. We moesten eerst ongeveer 10 km richting Tilburg en dan bij afslag Eindhoven Airport omdraaien. Lekker handig. Affijn, allang blij dat we op de snelweg waren en (min of meer) uit de file.

En rijden, en rijden, en pas rond Keulen wordt het droog. Bij Frankfurt weer regen, gaat lekker zo. Nouja, in ieder geval niet zo heet, want dat is niet fijn zonder airco. Opvallend trouwens dat we hier geen file hebben gehad, dat is normaalgesproken in Duitsland altijd wel. Ai, had ik maar niks gezegd!

Uurtje of twee later, zijnde in het Beierse Wurzburg, file. Ook daar waren ze op het prachtige idee gekomen de ring maar eens gaan te vernieuwen, met 20 km file als resultaat. Allemaal heel leuk jongens, maar doe dat dan niet als wij op vakantie gaan. Pfoe, 2 uur later en uit de file. Even uitrekenen wat de nieuwe ETA is. Verdorie! In de spits bij Munchen, dat belooft wat.

Bij Munchen... Helemaal niks! Geen kip op de weg, hoe kan dat nou? Nouja, we zullen maar blij zijn. Verder geen grote steden meer vandaag, dus met de files zal het ook wel meevallen. Ja? Dacht het niet! Bij Rosenheim was het weer zover. File. Nouja, het is toch half 7, dan maar even eraf om te eten. De Alpen waren al in zicht, en in de verte heel mooi een stevige regenbui in het Inndal zichtbaar. Die krijgen wij zo ook nog op ons dak, dacht ik. Mooi niet dus. Nouja, klaar, dan maar weer terug de snelweg op. En hop, de file in, gezellig zo, met z'n allen. Ik zal jullie verdere niet bijster interessante details besparen, maar 2-3 uur en een hoop gevloek later waren we uit de file, net op het moment dat ze de pionnetjes aan het opruimen waren.

Nou, we hadden eigenlijk rond een uur of 6 in Oostenrijk willen zijn, gaat niet meer lukken. Affijn, het begint donker te worden. Hoe laat is het? Nouja, tegen de tijd dat we bij Innsbruck waren was het 10 uur, en inmiddels donker. Leuk, nu nog een hotel vinden. Eerste dorp: alles vol. Wat? Alles vol? Nouja, volgende dan maar, inmiddelds 11 uur, we beginnen moe te worden. Het eerste hotel dat we nu tegenkomen nemen we, ok? Ok, doen we. Hadden we dat nou maar niet gezegd, want we kwamen in Fulpmes bij een of ander belachelijk duur sporthotel uit. 200 euro voor een nacht, met drie personen. Nouja, we hebben in ieder geval lekker geslapen, maar dat mag ook wel voor dat geld.

Nou, verder dan maar, vandaag over de Brennerpas, Italie, Slovenie, en hopelijk komen we aan in Kroatie. En voor de verandering: het regent. Spannend hoor. Ah juist, tolpoortjes, altijd leuk in combinatie met veel verkeer en slecht weer. File dus. Viel gelukkig nog mee, we kunnen de pas op. WAT? Het regent niet meer? Nee inderdaad, maar nu zitten we in een gigantisch harde sneeuwbui. Was het echt 18 juli, en niet 18 januari? I guess so.... Affijn, pas over, sneeuw over, regen terug. Gezellig. Sesamstraat CD maar aanzetten dan, dat zorgt nog voor de nodige vrolijkheid.

Italie, in Bressanone van de snelweg af en via ongeveer 100 km binneweggetjes naar Tolmezzo, volgende snelweg. Mooi gebied, dat wel, maar die regen. Bah. Als ik dan na anderhalf uur zeg dat ik blauwe lucht zag krijg ik dan ook onmiddelijk een "doe niet zo gek" terug. En nog steeds Sesamstraat. Nouja, in ieder geval geen file, dat is al een hele prestatie. Tolmezzo weer de snelweg op, en richting Udine. Verrek, zon, het is warm! Niet alleen dat, ook enigszins onstabiel, zo bleek later. Bij Udine dan maar even lunchen. Dat was even mooi optijd, net op dat moment barst de hel los. Het onweerde behoorlijk, maar vooral die regen, enorm! Zo hard heb ik het nog nooit zien regenen! Maar wij zaten binnen lekker droog aan de panini met cola, gezellig.

Ha! Het is droog! Dan maar weer verder he. Begint op te klaren, maar hier en daar toch nog wat stevige buien. Maar daar hebben we niet meer mee te maken gehad. Gaat goed zo, zonder file. Oh nee, dat kon ik beter niet zeggen he. Ja dat blijkt. Ze hebben in Italie namelijk tolpoortjes, op de snelweg. Lolbroeken. Die hebben zeker nog nooit van "filebestrijding" gehoord? Nee, dat blijkt. Ik zal jullie maar weer een hoop gevloek en oninteressante details besparen, maar het kwam erop neer dat we 2-3 uur en een hoop zweet later Triest voorbij waren. Ja Triest, dat was triest...

Goh, het begint nu serieus mooi weer te worden, kan dat wel? Blijkbaar... Slovenie, geen problemen. Hmm, dadelijk grenscontrole bij de Sloveens-Kroatische grens, Kroatie hoort niet bij de EU. Ha, dat valt mee! En nu karren met die handel! Half 10, het is donker, en we zijn er eindelijk. Hehe, dat werd tijd, nu maar eens wat eten...

Zo, ik heb even zitten typen Enjoy
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Rutte31
Lid
Woonplaats: Gouda
Berichten: 2421
Lid sinds: 26 jul. 2008
18 januari 2010, 23:10 uur | Bericht #82583
@ Maxim,
Het is wel ff off topic allemaal, maar ook ik heb iets soortgelijks meegemaakt.

Wij hadden voor vertrek ( toevallig ook Kroatië ) behoorlijk noodweer gehad hier thuis zodat er van slapen niets meer terecht kwam. Dus dan op een gegeven moment na klaarwakker te zijn maar achter 't stuur gekropen ( op een zaterdag !! ) met een hoop blikken red bull op de achterbank en karren maar.
Half 3 's morgens hier vertrokken en om half 10 's avonds kwamen we aan.
Na 4 uur rijden was de eerste tank leeg, maar we zaten toen wel al in Würzburg. Na die tankstop begon de ellende. Flink vet onweer en continu slagregens dat de ruitenwissers het niet bijhielden. Rondom München 2 uur stilgestaan, voor de tauerntunnel in Oostenrijk een uur stil gestaan om vervolgens maar 60 km om te gaan rijden binnendoor om in beweging te blijven. Vervolgens weer in Trïeste totaal vastgereden omdat de autoweg opeens ophield en de Italianen nog niet van een fatsoenlijke bewegwijzering gehoord hadden.
En als klap op de vuurpijl nog eens 1,5 uur voor de Kroatische grens stil gestaan omdat ze aan beide overgangen maar één poortje openhadden.
Dit alles bij zo'n 35 graden zonder airco, veel onweer onderweg, en geen nachtrust gehad.
Om 10 uur 's avonds had ik m'n eerste biertje te pakken, en die smaakte me donders goed.
Op de terug weg via Ljubljana teruggereden en toen was de reistijd 5 uur korter......
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
18 januari 2010, 23:17 uur | Bericht #82587
@Marcel

Ja, die Tauerntunnel. Dat had ik samen met de Katschbergtunnel(iets verderop) een paar jaar terug al meegemaakt dus ik wist wel beter. Toen hebben we van 10 tot 4 gedaan over ongeveer 60 km. En bij Triest liepen wij ook vast, maar dan door de tolpoortjes

Goed nu weer terug ontopic!
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Rutte31
Lid
Woonplaats: Gouda
Berichten: 2421
Lid sinds: 26 jul. 2008
18 januari 2010, 23:32 uur | Bericht #82602
Citaat van Maxim1110, maandag 18 januari 2010, 23:17 uur @Marcel

Goed nu weer terug ontopic!

En wat kan het daar lekker onweren he!!! Als je boven de zee die flitsen zag en heel diep in de verte die doffe, diepe dreunen hoorde wist je dat het een bui van jewelste ging worden.
Damn...
Woonplaats: haarlem
Berichten: 1310
Lid sinds: 23 jun. 2009
18 januari 2010, 23:55 uur | Bericht #82622
Zo even zitten lezen he !

pfoe maar heel mooi verhaal ! echt vet ja

mooie radarbeeld ook
Life without freedom is no life at all.

weather without storms is no weather at all.
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
19 januari 2010, 08:39 uur | Bericht #82646
Dankje En ja onweren kan het daar, ik weet nog 2 jaar geleden, in de zomer van 2008, zaten wij in Finkenberg achterin het Zillertal in Oostenrijk. Dat was geweldig. Elke dag beginnen met strakblauw en 30 graden, rond de middag begonnen zich stapelwolken op te bouwen en 's avonds een knallend onweer. En dat is daar helemaal leuk want de bergen weerkaatsen de donder, dus dat klinkt extra hard
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Woonplaats: Honselersdijk (Zuid-Holland)
Berichten: 1483
Lid sinds: 26 aug. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
19 januari 2010, 13:18 uur | Bericht #82735
waarschijnlijk ga ik dit jaar naar oostenrijk en kroatie

3 jaar geleden ook geweest , geweldig daarzo, bijna iedere avond onweer xd, de enige keer dat het minder was, was toen er hagelstenen van 5 cm doorsnee naar benede vielen....., maar na een uurtje was dat ook weer voorbij.

mare heeft iemand tips voor een mooi gebied in 1 van die landen, waar het lekker kan knallen?

srry dat dit ook niet helemaal ontopic is trouwens xd
met vriendelijke groet,

Marcel
Woonplaats: Venray * Limburg *
Berichten: 726
Lid sinds: 18 dec. 2009
19 januari 2010, 14:35 uur | Bericht #82764
Offtopic: Dit jaar mss ook Kroatië Maar dat is allemaal niet zeker...

Ontopic.. k heb nog wel een leuke van 20 Augustus gevonden

If you want to see the sunshine, you have to weather the storm!
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
19 januari 2010, 15:53 uur | Bericht #82781
Citaat van dwerg, dinsdag 19 januari 2010, 13:18 uur waarschijnlijk ga ik dit jaar naar oostenrijk en kroatie

3 jaar geleden ook geweest , geweldig daarzo, bijna iedere avond onweer xd, de enige keer dat het minder was, was toen er hagelstenen van 5 cm doorsnee naar benede vielen....., maar na een uurtje was dat ook weer voorbij.

mare heeft iemand tips voor een mooi gebied in 1 van die landen, waar het lekker kan knallen?

srry dat dit ook niet helemaal ontopic is trouwens xd

Nouja ik heb nog nooit zoveel onweer in 2 weken gehad als toen in het Zillertal. Maarja, even een vergelijking: toen we er aankwamen was het 5 graden en mistig, en met de lift naar boven daar sneeuwde het. Het is dus geen zekerheid. Maar als ik me niet vergis zijn de Alpen en de Pyreneeen toch wel de onweerrijkste gebieden van Europa, je zit daar dus sowieso wel goed.

Kroatie hebben wij helemaal geen onweer gehad. Als ik je gewoon een mooi gebied aan zou moeten raden zou ik zeggen Istrie. Dat is in het noorden, en dus ook niet zo ver rijden Wij hebben toen in het dorpje Rovinj gezeten, aan de kust.
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Rutte31
Lid
Woonplaats: Gouda
Berichten: 2421
Lid sinds: 26 jul. 2008
19 januari 2010, 16:26 uur | Bericht #82791
Citaat van dwerg, dinsdag 19 januari 2010, 13:18 uur waarschijnlijk ga ik dit jaar naar oostenrijk en kroatie

3 jaar geleden ook geweest , geweldig daarzo, bijna iedere avond onweer xd, de enige keer dat het minder was, was toen er hagelstenen van 5 cm doorsnee naar benede vielen....., maar na een uurtje was dat ook weer voorbij.

mare heeft iemand tips voor een mooi gebied in 1 van die landen, waar het lekker kan knallen?

srry dat dit ook niet helemaal ontopic is trouwens xd


Als je in de bergen zit, maakt niet uit waar, dan zit je op veel plaatsen vaak wel goed. Maar de meeste kans toch wel aan de zuidzijde van de Alpen.
Istrië in noord Kroatië is inderdaad een erg mooi gebied en is heel goed in één dag te doen met de auto mits je er geen caravan achter hebt hangen... Bovendien zie je daar 's avonds heel vaak weerlicht boven de zee van de onweersbuien in het zuidelijke alpengebied. Af en toe zakt er wel eens een onweersbui wat zuidelijker af, en in zo'n geval is het dan ook meteen goed prijs daar.
In de overige gebieden van de Kroatische kust is de kans op onweer een stuk kleiner.
Woonplaats: Honselersdijk (Zuid-Holland)
Berichten: 1483
Lid sinds: 26 aug. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
19 januari 2010, 16:39 uur | Bericht #82800
in de dolimieten en istrië heb ik de mooiste onweerbuien meegemaakt, in de dolimieten was het echt top als je vanaf 1500 meter hoogte (daar was de camping) over een dal uitkeek en iedere avond weer die wolken zag verzamelen totdat het losbarsten ik was toen bij caravanpark sexten (zegt jullie waarschijnlijk niks )

ontopic: wendy, die dag weet ik nog als de dag van gister, ik zat lekker met een stel vrienden op het strand en plots begon het heel erg te betrekken, ik wist al wat er zou gebeuren, maar had niks tegen die andere lui gezegt, opeens zaten we toch in een stortbui xd
met vriendelijke groet,

Marcel
Woonplaats: haarlem
Berichten: 1310
Lid sinds: 23 jun. 2009
19 januari 2010, 17:04 uur | Bericht #82816
Citaat van Wendy, dinsdag 19 januari 2010, 14:35 uur Offtopic: Dit jaar mss ook Kroatië Maar dat is allemaal niet zeker...

Ontopic.. k heb nog wel een leuke van 20 Augustus gevonden

die kende ik nog ja !

dat was die ene dag dat het knmi een weeralarm had afgegeven terwijl dat (relatief) niet nodig was toch?

en dat het westen ( onder ander ik ) dat misliepen omdat die buienlijn vlak naast het westen onwijs snel activeerde
Life without freedom is no life at all.

weather without storms is no weather at all.
marja
Lid
Woonplaats: Velserbroek (Haarlem)
Berichten: 443
Lid sinds: 20 dec. 2009
19 januari 2010, 19:00 uur | Bericht #82875
Ik kijk er naar uit, om samen met jullie het onweer in te duiken. Voor het eerst dat ik dat met jullie als fanatiekelingen mag gaan volgen omdat ik o-o pas kort geleden 'ontdekt'heb. leuk leuk ... verder zag ik steeds (ook in andere topics) de datum 26 mei voorbijkomen en dacht ... zullen ze het nou over die ene keer hebben dat .... Toen bedacht ik dat ik een soort van Art-dagboek heb en heb de datum opgezocht: Inderdaad die dag was het. Er staat bij:

vannacht het zwaarste onweer wat ik ooit heb meegemaakt.

Mens wat een klappen waren dat!!!!! In elk geval .... mij raken jullie niet kwijt | Gewijzigd: 19 januari 2010, 19:00 uur, door marja
www.marmod.nlGeef O-O wat extra zon deze lente ;-)
Woonplaats: Honselersdijk (Zuid-Holland)
Berichten: 1483
Lid sinds: 26 aug. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
19 januari 2010, 19:11 uur | Bericht #82877
gezellig


ik vind het echt super al die weerextremen


wat vinden jullie eigelijk het mooiste van de onweer(wolken)

van de zomer van ik in italie op vakantie bij trieste en daar zag ik onweer op komst, heel veel cb met pileuzen(hoop dat ik het goed zeg) daarboven, dat vind ik echt wel et mooiste dat ik tot nu toe heb gezien, boven iedere wolk zo een gigantische ijskap , verder vind ik shalf clouds ook heel gaaf

  | Gewijzigd: 28 februari 2017, 09:49 uur, door Joyce.s
met vriendelijke groet,

Marcel
Woonplaats: Raalte/Overijssel
Berichten: 1034
Lid sinds: 16 apr. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
19 januari 2010, 20:48 uur | Bericht #82909
ik vind eigenlijk de shelf clouds en de aambeeld wolken nice ...

en dan de mooie vertakte bliksems
allways in the mood for some thunder and lightningTwitter Stevenwesselink

Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
Terug naar boven
1 2 3 4 5
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.842 topics, welke bij elkaar 448.334 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.574 leden.
Het nieuwste lid is Stormliefhebber787.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 155 mensen aan het browsen op het forum. 1 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 155, lezen 3 mensen het topic "Algemeen onweerskansentopic 2024".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden