Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

28 Mar 2024 16:59:57

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Beaufort, NC; Craven, NC; Jones, NC; Pamlico, NC.

28 Mar 2024 10:03:12

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Screven, GA.

28 Mar 2024 03:29:38

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

27 Mar 2024 15:59:58

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL; Wakulla, FL.

27 Mar 2024 14:15:23

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Alachua, FL; Columbia, FL; Gilchrist, FL.

27 Mar 2024 13:40:38

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dixie, FL.

27 Mar 2024 13:33:57

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Levy, FL.

27 Mar 2024 13:25:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dixie, FL; Taylor, FL.

27 Mar 2024 13:13:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Decatur, GA; Grady, GA.

27 Mar 2024 13:08:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 13:03:11

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL; Wakulla, FL.

27 Mar 2024 12:26:19

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 12:16:03

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Gulf, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 12:03:34

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Gulf, FL.

27 Mar 2024 11:36:51
Actueel
1 / 4

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Frl86
Lid
Woonplaats:
Berichten: 309
Lid sinds: 28 okt. 2014
1 juli 2015, 03:01 uur | Bericht #457737
Met de hoog uitslaande parameters is er lokaal wel kans op een tornado. Maar de vraag is nog maar of het donderdag gaat lukken om tot surface based supercells te komen. Er moeten eerst meer details duidelijk worden de komende 24 uur lijkt mij.. potentie is er zeker. Zag EHI waardes van 5-7. Theoretisch genoeg voor EF4/EF5 tornado's Maar deze waardes waren er pinksteren vorig jaar ook een paar dagen voor de tijd als ik het me goed kan herinneren.
Tatanka
Lid
Woonplaats: Drenthe
Berichten: 5265
Lid sinds: 4 jun. 2011
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
1 juli 2015, 06:04 uur | Bericht #457738
Ec wil helaas nog niet mee in het supercell verhaal van Gfs en wrf en ook harmonie en wrf4km zijn nog niet denderd. Is wel een belangrijk aandachts punt want dat scheelt nog al een slok op een borrel in de convectie modus.

Gfs en wrf laten beiden de parameters nog steeds flink uitslaan. Ook al menig kaart door Leon daar over gepost.

Staat ook allemaal duidelijk in de guidance het Ec verhaal hieronder . Ik vind het vooral nog steeds een kwalijke zaak dat zij niet open staan voor modellen als Gfs en wrf. Maar goed das mijn mening daarover. ;)


 Later donderdagavond in het westen van het land kans op Cb's die getriggerd worden op de convergentie van de thermische vore, zowel Hirlam als EC laten dit zien. Vanaf de grond zal convectie niet lukken gezien de afkoelende grenslaag met aanvoer vanaf zee, de toppen van de Cb's reiken tot FL400

.
NEERSLAG:
De CAPE donderdagmiddag/avond tussen de 1000 en 2000 J/kg en de schering is gering. Convergentie is de belangrijkste dynamische trigger. De convectiemodus is waarschijnlijk single cells/pulsestorms opgelijnd in de vorm van de convergentielijn. Bij deze buien is ook onweer en hagel mogelijk. Het buiensignaal in Harmonie overdag in de oostelijke helft van het land wordt zeer waarschijnlijk veroorzaakt door de niet realistische zeer hoge maxima, dit signaal verwerpen we, evenals de bijbehorende zware windstoten.

Dat er onweer op gaat zitten is wel duidelijk. Maar ik welke modus dus nog zeer onzeker!!!.

Mischien schept de estofex vanavond meer duidelijkheid.!!!! | Gewijzigd: 1 juli 2015, 06:13 uur, door Tatanka
there can be only one
Waarom deze advertentie?
kukkie
Lid
Woonplaats: Noordoost-Veluwe
Berichten: 208
Lid sinds: 20 okt. 2014
1 juli 2015, 06:13 uur | Bericht #457739
Laten we ons nou niet gek maken, het KNMI zegt:

Het buiensignaal in Harmonie overdag in de oostelijke helft van het land wordt zeer waarschijnlijk veroorzaakt door de niet realistische zeer hoge maxima, dit signaal verwerpen we, evenals de bijbehorende zware windstoten.
If Winter comes, can Spring be far behind? (P.B. Shelley, Ode to the West Wind)
Tatanka
Lid
Woonplaats: Drenthe
Berichten: 5265
Lid sinds: 4 jun. 2011
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
1 juli 2015, 06:21 uur | Bericht #457740
Citaat van kukkie, woensdag 1 juli 2015, 6:13 uur Laten we ons nou niet gek maken, het KNMI zegt:

Het buiensignaal in Harmonie overdag in de oostelijke helft van het land wordt zeer waarschijnlijk veroorzaakt door de niet realistische zeer hoge maxima, dit signaal verwerpen we, evenals de bijbehorende zware windstoten.

Wat staat hier nou allemaal boven dan kukkie het is 1 model die dat toont harmonie....er zijn wel 7 modellen die doorgaans het meest gebruikt worden waarvan er net zoveel andere dingen laten zien.

Conclussie...je kan morgen de schuilkelder bij wijze van in...als een aantal modellen juist zijn. Of je kan achter je pc,telefoon of weet ik veel wat zitten met 35 graden en zeggen was dit het weer of zelfs helemaal niks. 


En het heeft niks met gek maken te doen. Want als er ergens modellen met supercell waardes komen. Dan mag dat juist getoond worden hier. En tonen modellen mindere dingen dan licht ik dat ook toe. Zoals duidelijk in het stuk boven terug komt.!!

  | Gewijzigd: 1 juli 2015, 06:25 uur, door Tatanka
there can be only one
kukkie
Lid
Woonplaats: Noordoost-Veluwe
Berichten: 208
Lid sinds: 20 okt. 2014
1 juli 2015, 06:24 uur | Bericht #457741
Citaat van Tatanka, woensdag 1 juli 2015, 6:21 uur Citaat van kukkie, woensdag 1 juli 2015, 6:13 uur Laten we ons nou niet gek maken, het KNMI zegt:

Het buiensignaal in Harmonie overdag in de oostelijke helft van het land wordt zeer waarschijnlijk veroorzaakt door de niet realistische zeer hoge maxima, dit signaal verwerpen we, evenals de bijbehorende zware windstoten.

Wat staat hier nou allemaal boven dan kukkie het is 1 model die dat toont harmonie....er zijn wel 7 modellen die doorgaans het meest gebruikt worden waarvan er net zoveel andere dingen laten zien.

Conclussie...je kan morgen de schuilkelder bij wijze van in...als een aantal modellen juist zijn. Of je kan achter je pc,telefoon of weet ik veel wat zitten met 35 graden en zeggen was dit het weer of zelfs helemaal niks. 


 

Ik hoop van harte dat je gelijk hebt. Ik ben benieuwd wat de maximumtemperatuur is in die andere modellen. Waarom gebruikt het KNMI dan maar drie modellen. (Ik weet wel dat het KNMI vaak erg voorzichtig is)
If Winter comes, can Spring be far behind? (P.B. Shelley, Ode to the West Wind)
Tatanka
Lid
Woonplaats: Drenthe
Berichten: 5265
Lid sinds: 4 jun. 2011
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
1 juli 2015, 06:31 uur | Bericht #457742
Citaat van kukkie, woensdag 1 juli 2015, 6:24 uur Citaat van Tatanka, woensdag 1 juli 2015, 6:21 uur

Ik hoop van harte dat je gelijk hebt. Ik ben benieuwd wat de maximumtemperatuur is in die andere modellen. Waarom gebruikt het KNMI dan maar drie modellen. (Ik weet wel dat het KNMI vaak erg voorzichtig is)

Ik zou het echt niet weten kukkie. Maar een mail sturen heeft ook geen nut want die reageren toch niet. Mischien door successen van dat model eerder...maar ik vind gewoon dat je juist als weer site ook open moet staan voor die modellen>>>>doel dan even op Gfs en een Wrf bijvoorbeeld.


Maar om een lang verhaal kort te maken....ze gebruiken ze niet...maar zij doen de situatie nou af met ordinaire single cell/pulse stormpjes. Terwijl er duidelijk modellen zijn die dat niet tonen.

En als er dan wel dingen forser uitpakken...dan krijg je weer er zo'n omheen draai lul verhaal dat het model de boel onderschat heeft. Terwijl die modellen dat mogelijk wel toonden ik noem maar een Gfs bijvoorbeeld. En ja als je die niet hanteerd tjaaaaa


Ik laat de modellen nou even voor wat het is. Ik bekijk ze verder wel maar ook ik ben altijd even een Estofex nodig om even weer het licht te zien. En te gaan kijken owjaaa zit dat zo en dit zo etc etc.

Vandaag maar eens lekker plonsen in het zwembad!!!! | Gewijzigd: 1 juli 2015, 06:32 uur, door Tatanka
there can be only one
Woonplaats: Den Haag
Berichten: 1731
Lid sinds: 7 jul. 2012
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
1 juli 2015, 06:44 uur | Bericht #457743
Stukje knmi:


Vandaag en morgen
Vandaag zonnig en zeer warm. Morgen opnieuw zonnig en nog wat warmer. Morgenavond in het westen kans op onweer.
Woonplaats:
Berichten: 6
Lid sinds: 23 sep. 2012
1 juli 2015, 07:42 uur | Bericht #457744
Zouden deze buien laat genoeg komen dat het al donker is buiten?
Jenss
Moderator
Woonplaats: mechelen(belgie)
Berichten: 2921
Lid sinds: 7 jun. 2011
1 juli 2015, 07:43 uur | Bericht #457745
Citaat van Tatanka, woensdag 1 juli 2015, 6:04 uur Ec wil helaas nog niet mee in het supercell verhaal van Gfs en wrf en ook harmonie en wrf4km zijn nog niet denderd. Is wel een belangrijk aandachts punt want dat scheelt nog al een slok op een borrel in de convectie modus.

NEERSLAG:
De CAPE donderdagmiddag/avond tussen de 1000 en 2000 J/kg en de schering is gering. Convergentie is de belangrijkste dynamische trigger. De convectiemodus is waarschijnlijk single cells/pulsestorms opgelijnd in de vorm van de convergentielijn. Bij deze buien is ook onweer en hagel mogelijk. Het buiensignaal in Harmonie overdag in de oostelijke helft van het land wordt zeer waarschijnlijk veroorzaakt door de niet realistische zeer hoge maxima, dit signaal verwerpen we, evenals de bijbehorende zware windstoten.

Dat er onweer op gaat zitten is wel duidelijk. Maar ik welke modus dus nog zeer onzeker!!!.

Mischien schept de estofex vanavond meer duidelijkheid.!!!!

 Wordt deze enorme schering en dan vooral de SRH(richtingsschering in de onderste 3 km) niet juist veroorzaakt door die zeewind en zou het kunnen dat EC deze onderschat want ik heb me eens laten vertellen dat EC niet echt het beste model is om thermische effecten te berekenen. Toch wel vreemd dat het knmi echt voor single cells gaat, dat lijkt me nu toch niet echt realistisch.
Ben47
Lid
Woonplaats: Heenvliet, Eiland Voorne-Putten (Zuid-Holland)
Berichten: 4219
Lid sinds: 16 jan. 2011
1 juli 2015, 07:56 uur | Bericht #457746
Onweersbuien over Frankrijk en monding van het Kanaal. Die buien zaten vannacht rond 0.30u in de Golf van Biscaye. Overigens geeft het gisterenavond laat ook in het Kanaal en zuid-oost Engeland geonweerd.
Noem mij de naam van de instantie die opdracht geeft tot een onderzoek van het klimaat en ik geef u per ommegaande het verwachte resultaat van het onderzoek.
Tatanka
Lid
Woonplaats: Drenthe
Berichten: 5265
Lid sinds: 4 jun. 2011
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
1 juli 2015, 08:03 uur | Bericht #457748
Vanavond is er dan ook een kleine kans dat die buien advectief het westen van belgie kunnen aandoen. 

Estofex heeft wel een deel ingetekend....KMI noemt niks. Nowcasten!!.



http://www.estofex.org/

Begint Ec dan eindelijk bij te draaien de nieuwe stukken beter t.o.v de ouwe run.



Qua signaal meer en meer op Gfs te lijken nou.

 

Berichten samengevoegd door svenne
there can be only one
BertD
Lid
Woonplaats: Roeselare
Berichten: 702
Lid sinds: 22 jul. 2013
1 juli 2015, 09:45 uur | Bericht #457755
Lekker spannend deze kaarten! Dus als ik Estofex mag geloven zit ik nu in een level 1 gebied. Benieuwd wat het zal worden.
Onweersdagen 2019: 19
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
Woonplaats: Enschede
Berichten: 1493
Lid sinds: 7 jun. 2011
1 juli 2015, 10:14 uur | Bericht #457756
Harmonie 00z laat morgen neerslag zien. Eerst in het westen en later op de avond in het oosten. Bij de windsprong is er ook een toename in wind te zien. | Gewijzigd: 1 juli 2015, 10:14 uur, door reedtimmer
Liefhebber van -30°C, +30°C, 50 cm sneeuw, zeer zware regenval, zeer zwaar onweer, grote hagelstenen, zeer zware storm..... Kortom alles wat extreem is!
charrly
Lid
Woonplaats:
Berichten: 69
Lid sinds: 17 aug. 2011
1 juli 2015, 10:33 uur | Bericht #457758
Hoewel GFS en andere NWPs de eerstvolgende dagen lokale neerslagsignalen tonen, is het belangrijk om tevens de PWATs in de gaten te houden. Deze verraden de potentiële maximale neerslaghoeveelheden, welke zeer hoog liggen (> 40 mm). Hieronder een illustratie van een index ( convective severity parameter) voor donderdag 21 Z waar men rekening houdt met neerslagsignalen in combinatie met 0-1, 0-3 en 0-6 km bulk windschering tezamen met MLCAPE en storm relatieve inflow.

Bron: www.stormchasersbenelux.org


| Gewijzigd: 1 juli 2015, 10:45 uur, door charrly
Woonplaats: Pannerden (oost Gelderland)
Berichten: 627
Lid sinds: 17 jan. 2013
1 juli 2015, 10:41 uur | Bericht #457759
Ook een neerslag signaal bij wrf-arw die erg lijkt op die van ec.

Onweer 2014 :15x
Onweer 2015: 14x
Onweer 2016: 10x
Onweer 2017: 12x
Onweer 2018: 14x
Onweer 2019: 15x
Onweer 2020: 8x
Onweer 2021: 11x
Onweer 2022: Niet bijgehouden
Onweer 2023: 20x

21-4; pittig met hagel, 7-5; 3 inslagen dichtbij, 8-5 donders, 22-5 (0:00) mooie donders, veel regen. 22-5 (16:50) wat donders. 6-7 1 onverwachte donder. 9-7 Matig onweer, wel wat flinke donders. 12-7 matig onweer in de nacht. 24-7 matig onweer, diepe donders. 26-7 Donders in de verte 29-7 Meerdere onweersbuitjes.
2-8 Een paar donders en zware regenval. 3-8 5:30 gewekt door positieve CG. Paar flinke donders, zware regen. 4-8 donders, 5-8 donders, 6-8 1 donder. 26-8 Donders bij een bui in de ochtend, matige onweersbui in de middag. 27-8 pittige onweersbui, flinke donders, mooie bliksems en hagel. 11-9 Een paar mooie donders en bliksems.
Woonplaats: Zwolle
Berichten: 753
Lid sinds: 24 dec. 2014
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
1 juli 2015, 10:49 uur | Bericht #457760
Het westelijkdeel van de Benelux lijkt de beste papieren te hebben op gebied van neerslagkansen. De modellen berekenen contineu neerslag daar. Later ook op andere plaatsen.
Stormchaser bij @Art_of_thunders.
Site: http://www.art-of-thunders.nl
Twitter: @LeonEikenaar
Woonplaats: Gouda
Berichten: 553
Lid sinds: 17 apr. 2012
1 juli 2015, 11:29 uur | Bericht #457764
Goedemorgen dames en heren,

Zo daar ben ik dan eindelijk en mijn excuses erbij maar door de opkomende vakanties en hitte zien we op de luchthaven een flinke drukte toename met daardoor veel meer werkuren voor mij dus vandaar de late reactie.

We zien op bijna alle kaarten dat er flinke potentie is voor onweer morgenavond. Echter deel ik de mening van Tatanka wel dat het zoals van ouds gewoon weer nowcasten wordt. De toename van onstabiliteit als je de Cape waardes mag geloven beginnen eigenlijk al rond 12:00 morgenmiddag. Echter moet er natuurlijk wel een trigger zijn om het hele feestje te starten en die trigger komt naar mijn mening morgenavond tussen 21:00 en 24:00.
Hier wat GFS kaarten.



Ook wetteronline laat onstabiliteit zin in haar nieuwe run.


Naast de modellen van deze 2 bronnen is ook te zien in de stromingsfilm van zowel noodweercentrale als weerslag dat het hoogtepunt van neerslag en onweer zicht bevindt in de avond van donderdag naar vrijdag toe.

http://weerslag.nl/LangeTermijnBliksem#
http://www.noodweercentrale.nl/nl/weer/weer-voor-professionals/wolken-en-neerslag/nederland.html

Conclusie:
Mijn verwachting is dat we te maken gaan krijgen met een fikse MCS die gaat trekken van Zuid-West naar Noord-Oost in de avond en nacht van donderdag en vrijdag. Hagelparameters heb ik zelf nog niet opgezocht maar ik kijk er niet gek van op als er flinke exemplaren tussen zullen zitten.
Maar dat gezegd hebbende herhaal ik me even en de citaat van Tatanka: "Het wordt weer ouderwets nowcasten"
Aantal onweersdagen 2020
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Tatanka
Lid
Woonplaats: Drenthe
Berichten: 5265
Lid sinds: 4 jun. 2011
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
1 juli 2015, 12:04 uur | Bericht #457770
Harmonie begint stilaan zijn tanden te laten zien en komt nou met de eerste forse signaal van het zuiden uit over het midden naar noord. Hopen dat er nog meer signalen bijkomen.

Negeerd daarbij dus de andere modellen die allemaal west zitten 



 
there can be only one
Sven
Moderator
Woonplaats: Everywhere and Nowhere
Berichten: 6159
Lid sinds: 5 jul. 2011
1 juli 2015, 12:09 uur | Bericht #457771
Citaat van Tatanka, woensdag 1 juli 2015, 8:03 uur Vanavond is er dan ook een kleine kans dat die buien advectief het westen van belgie kunnen aandoen. 
Estofex heeft wel een deel ingetekend....KMI noemt niks. Nowcasten!!.

KMI vermeldt dit nu wel in hun niewe update
In de loop van de nacht komt vanuit Frankrijk wat meer bewolking opzetten over het westen van het land en mogelijk kan er ook een buitje vallen.Morgen donderdag kan er in het begin van de dag nog een onweersbui vallen over het westen van het land

En dan schrijven ze dit voor morgen:
In de loop van de namiddag wordt het over het westen opnieuw onweerachtig en late namiddag en avond schuift die onweersdreiging verder naar het centrum van het land. Ten zuiden van Samber en Maas blijft het zonnig en droog. In de nacht van donderdag op vrijdag schuiven de onweders richting Ardennen maar de activiteit neemt wel af.


Edit: het zal een zeer leuke periode worden, KMI geeft al iedere dag onweerskansen tot en met volgende week woensdag.;) | Gewijzigd: 1 juli 2015, 12:13 uur, door Sven
wappy
Lid
Woonplaats: Haarlem-Schalkwijk
Berichten: 1195
Lid sinds: 26 jul. 2006
1 juli 2015, 12:12 uur | Bericht #457772
Citaat van Tatanka, woensdag 1 juli 2015, 12:04 uur Harmonie begint stilaan zijn tanden te laten zien en komt nou met de eerste forse signaal van het zuiden uit over het midden naar noord. Hopen dat er nog meer signalen bijkomen.

Negeerd daarbij dus de andere modellen die allemaal west zitten 

Oftewel we weten het niet wat er gaat gebeuren? | Gewijzigd: 1 juli 2015, 12:14 uur, door Sven
Terug naar boven
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Dit topic is gesloten
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.842 topics, welke bij elkaar 448.334 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.574 leden.
Het nieuwste lid is Stormliefhebber787.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 237 mensen aan het browsen op het forum. 0 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 237, lezen 2 mensen het topic "Onweerskansen 5 juni".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden