Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Beaufort, NC; Craven, NC; Jones, NC; Pamlico, NC.

28 Mar 2024 10:03:12

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Screven, GA.

28 Mar 2024 03:29:38

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

27 Mar 2024 15:59:58

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL; Wakulla, FL.

27 Mar 2024 14:15:23

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Alachua, FL; Columbia, FL; Gilchrist, FL.

27 Mar 2024 13:40:38

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dixie, FL.

27 Mar 2024 13:33:57

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Levy, FL.

27 Mar 2024 13:25:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dixie, FL; Taylor, FL.

27 Mar 2024 13:13:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Decatur, GA; Grady, GA.

27 Mar 2024 13:08:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 13:03:11

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL; Wakulla, FL.

27 Mar 2024 12:26:19

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 12:16:03

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Gulf, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 12:03:34

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Gulf, FL.

27 Mar 2024 11:36:51

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Jefferson, FL; Leon, FL; Brooks, GA; Thomas, GA.

27 Mar 2024 11:14:35
Actueel
1 / 4

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
Sepp
Lid
Woonplaats:
Berichten: 430
Lid sinds: 3 nov. 2011
4 februari 2016, 07:50 uur | Bericht #468752
Citaat van Roberto Koopman, donderdag 4 februari 2016, 1:03 uur Even voor de goede orde, ik ben geen weerman, die kijken alleen maximaal 5 dagen vooruit, dit komt omdat men gewend is dat een voorspelling op LT zelden uitkomt. Ik snap dat personen op dit forum gefrustreerd zijn dat ze de schaatsen nog niet uit het vet kunnen halen. En ja ik ben ook een winterliefhebber, het liefst graaf ik elke dag mijn auto uit de **************************tekst*********************tekst****************k altijd leuke dooddoeners...en weet dat hier ook een aantal leden zich er dood aan ergen..voor die heb ik deze voor jullie:
Groeit in februari het gras,
met Pasen een dikke jas. 

oke nog eentje dan:

In een schrikkeljaar verandert iedere vrijdag het weer.

Fijne kerst.  
Maakt diepe buiging, mooi en interessant verhaal! | Gewijzigd: 5 februari 2016, 13:13 uur, door Callie-P
Kat Mandu
Lid
Woonplaats: Tilburg, Reeshof
Berichten: 117
Lid sinds: 12 feb. 2012
4 februari 2016, 08:20 uur | Bericht #468755
Citaat van Callie-P, woensdag 3 februari 2016, 22:21 uur Ik heb net twee posts verwijderd omdat deze persoonlijk richting roberto gingen...... KNIP.....s oplossingen voor vraagstukken die we nu hebben..

@ ijstijd, hierboven heb je de reden dat je post verwijderd is als je je daar niet in kan vinden dan is dit niet het juiste forum voor je er zijn genoeg forums waar posters andere posters elkaar persoonlijk aanvallen .

De post die is verwijderd ging over Roberto Koopman die -net als vorig jaar- zijn ideeën niet van juiste argumenten voorzag en daarom overkomt als iemand die maar wat roept (of woorden van gelijke strekking). Het lijkt me niet wenselijk om hier censuur op toe te passen aangezien dit een volkomen legitime opmerking was. Je zou de opmerking kunnen verplaatsen.

En ja, ook niet-pseudometeorologen houden van het weer... | Gewijzigd: 4 februari 2016, 08:22 uur, door Kat Mandu
Handtekening
Waarom deze advertentie?
Woonplaats:
Berichten: 6
Lid sinds: 16 feb. 2011
4 februari 2016, 08:46 uur | Bericht #468757
Ik ben vooral een meelezer en heb te weinig verstand van de kaarten etc om daar over te posten. Echter ik volg de discussie mbt Roberto al een tijdje en kan niet anders zeggen dat het zeer interessant is, of het nou uit gaat komen of niet.

Het is dan ook erg jammer dat iemand die hier erg veel tijd in steekt door een aantal zo afgeserveert wordt. Zijn verhaal wordt tenminste nog onderbouwd, dan kun je van vele anderen niet zeggen hier. Wat mij meer irriteert zijn de personen die de ene dag de slingers(aan de hand van de LT) ophangen om een dag daarna de winter weer af te schrijven. De frustratie druipt er van af. Logisch maar daar is dit topic ook niet voor bedoeld, toch.....?

Roberto, waarom maak je niet een apart topic aan voor jouw bevindingen. Ik kan het niet onderbouwen maar vind jou zienswijze op het klimaat en alle veranderingen daarin erg interessant. 
Callie-P
Moderator
Woonplaats: Den Haag
Berichten: 2152
Lid sinds: 16 jan. 2010
4 februari 2016, 11:02 uur | Bericht #468761
Citaat van Heerenveen, donderdag 4 februari 2016, 8:46 uur Ik ben vooral een meelezer en heb te weinig verstand van de kaarten etc om daar over te posten. Echter ik volg de discussie mbt Roberto al een tijdje en kan niet anders zeggen dat het zeer interessant is, of het nou uit gaat komen of niet.

Het is dan ook erg jammer dat iemand die hier erg veel tijd in steekt door een aantal zo afgeserveert wordt. Zijn verhaal wordt tenminste nog onderbouwd, dan kun je van vele anderen niet zeggen hier. Wat mij meer irriteert zijn de personen die de ene dag de slingers(aan de hand van de LT) ophangen om een dag daarna de winter weer af te schrijven. De frustratie druipt er van af. Logisch maar daar is dit topic ook niet voor bedoeld, toch.....?

Roberto, waarom maak je niet een apart topic aan voor jouw bevindingen. Ik kan het niet onderbouwen maar vind jou zienswijze op het klimaat en alle veranderingen daarin erg interessant. 

Het ging er bij zijn post meer om dat er beweerd werd dat er iets gebeurd was " wat niet zo was/is" dus niet een verwachting maar een feitelijke bewering.
Zoals ik al eerder schreef waarderen we 1 ieder die uitgebreide posts maakt en roberto steekt zeker zijn nek uit om zich op het gladde ijs te begeven van de theorien van de polar vortex waarbij er meer onbekende elementen zijn dan bekende.
Het is echter niet zo dat alles wat hij zegt waarheid is. Johan liet dit prima ( onderbouwd) zien en ook ik heb al veel eerder aangegeven dat ik ook nergens in de kaarten een split kon vinden. Dus om te zeggen dat hij  af-geserveerd wordt is denk ik niet helemaal op zijn plaats.
Marlies
Lid
Woonplaats: Rotterdam
Berichten: 139
Lid sinds: 25 jan. 2012
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
4 februari 2016, 11:03 uur | Bericht #468762
Citaat van Heerenveen, donderdag 4 februari 2016, 8:46 uur Ik ben vooral een meelezer en heb te weinig verstand van de kaarten etc om daar over te posten. Echter ik volg de discussie mbt Roberto al een tijdje en kan niet anders zeggen dat het zeer interessant is, of het nou uit gaat komen of niet.

Het is dan ook erg jammer dat iemand die hier erg veel tijd in steekt door een aantal zo afgeserveert wordt. Zijn verhaal wordt tenminste nog onderbouwd, dan kun je van vele anderen niet zeggen hier. Wat mij meer irriteert zijn de personen die de ene dag de slingers(aan de hand van de LT) ophangen om een dag daarna de winter weer af te schrijven. De frustratie druipt er van af. Logisch maar daar is dit topic ook niet voor bedoeld, toch.....?

Roberto, waarom maak je niet een apart topic aan voor jouw bevindingen. Ik kan het niet onderbouwen maar vind jou zienswijze op het klimaat en alle veranderingen daarin erg interessant. 

Ben ik met je eens. Roberto doet tenminste moeite en dat mag best gewaardeerd worden, of men het met de inhoud eens is of niet. Net zoals Callie-P ergens noemde: het wintertopic is bedoeld voor onderbouwende berichten en berichten met uitleg en daarop kunnen mensen weer inhoudelijk reageren, wat juist de discussie veroorzaakt en dat is positief. En omdat mensen altijd wat te zeiken hebben: zeik dan netjes elkaars mening af, maar niet elkaars persoon. 

Edit Callie-p : exact ! | Gewijzigd: 4 februari 2016, 11:07 uur, door Callie-P
Marlies
Lid
Woonplaats: Rotterdam
Berichten: 139
Lid sinds: 25 jan. 2012
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
4 februari 2016, 11:08 uur | Bericht #468763
Citaat van Callie-P, donderdag 4 februari 2016, 11:02 uurHet ging er bij zijn post meer om dat er beweerd werd dat er iets gebeurd was " wat niet zo was/is" dus niet een verwachting maar een feitelijke bewering.
Zoals ik al eerder schreef waarderen we 1 ieder die uitgebreide posts maakt en roberto steekt zeker zijn nek uit om zich op het gladde ijs te begeven van de theorien van de polar vortex waarbij er meer onbekende elementen zijn dan bekende.
Het is echter niet zo dat alles wat hij zegt waarheid is. Johan liet dit prima ( onderbouwd) zien en ook ik heb al veel eerder aangegeven dat ik ook nergens in de kaarten een split kon vinden. Dus om te zeggen dat hij  af-geserveerd wordt is denk ik niet helemaal op zijn plaats.

Dat is ook wel zo, want ik als leek dacht natuurlijk gelijk dat 'ie was gesplitst. En dan is de nodige nuance zeker op zijn plaats met dank aan Johan. Wat ik wel goed vind van Roberto is dat hij steeds positief probeert te blijven en op die manier mensen enthousiast kan maken, in tegenstelling tot mensen die na 1 slechte pluim al heel de winter afschrijven, dat is ook niet bevorderlijk voor de sfeer. 
jcroon
Lid
Woonplaats: breda
Berichten: 4155
Lid sinds: 26 aug. 2011
4 februari 2016, 11:33 uur | Bericht #468766
Citaat van Roberto Koopman, donderdag 4 februari 2016, 1:03 uur Om jullie nog een beetje op te beuren zijn weerspreuken ook altijd leuke dooddoeners...en weet dat hier ook een aantal leden zich er dood aan ergen..voor die heb ik deze voor jullie:
Groeit in februari het gras,
met Pasen een dikke jas. 

veel spreuken hebben wel een grond van waarheid al kan deze ook subjectief zijn. Hebben we met Pasen een dikke jas nodig en groeit in februari het gras, dan wordt dat onthouden. Als het twee of  keer is gebeurd, dan wordt een bepaalde wetmatigheid verondersteld die het maken van een weerspreuk  rechtvaardigt. Al die keren dat de dikke jas nodig is na een normale winter (of erger) waarin het gras niet gegroeid is worden meestal vergeten, ook la zijn dat er (veel?) meer.
En moeten we dit jaar een dikke jas aan, dan zegt iedereen "zie je wel". Zou het een normale winter geweest zijn, dan zeggen we niet "misschien klopt die spreuk toch niet", dan zeggen we "bah, kl...eweer".

Maar vermakelijk zijn ze wel, ze zijn weergerelateerd dus laat maar  komen.
Woonplaats: Maarssen
Berichten: 42
Lid sinds: 13 feb. 2015
4 februari 2016, 11:34 uur | Bericht #468767
Uit Roberto zijn betoog kan ik wel het een en ander opmaken wat zijn achterliggende denkraam is. Met de opmerking dat die niet links -en dus rechts / klimaatscepticus- is wil die wellicht proberen om het standpunt uit die kringen te bewijzen. De fout die sceptici vaak maken is klimaat en weer te verwarren en kan hij beter een forum opzoeken die daarover gaat danwel een apart klimaattopic beginnen.
Kat Mandu
Lid
Woonplaats: Tilburg, Reeshof
Berichten: 117
Lid sinds: 12 feb. 2012
4 februari 2016, 12:05 uur | Bericht #468770
Meningen zoals die van Roberto vallen wat mij betreft onder die van waarzeggers, zieners en andere koffiedikkijkers. Dit kan heel vermakelijk en amusant zijn, maar inhoudelijke waarde heeft het niet. Dit is mijn mening en niet bedoeld als afzeiken (sorry als je het zo voelt, Roberto...)
Handtekening
Ben47
Lid
Woonplaats: Heenvliet, Eiland Voorne-Putten (Zuid-Holland)
Berichten: 4219
Lid sinds: 16 jan. 2011
4 februari 2016, 12:14 uur | Bericht #468771
Kan het nu weer over de winter gaan? Als is die in geen velden of wegen te vinden voor Nederland...:D
Noem mij de naam van de instantie die opdracht geeft tot een onderzoek van het klimaat en ik geef u per ommegaande het verwachte resultaat van het onderzoek.
Kat Mandu
Lid
Woonplaats: Tilburg, Reeshof
Berichten: 117
Lid sinds: 12 feb. 2012
4 februari 2016, 12:43 uur | Bericht #468774
Citaat van Ben47, donderdag 4 februari 2016, 12:14 uur Kan het nu weer over de winter gaan? Als is die in geen velden of wegen te vinden voor Nederland...:D Ja, graag. Inderdaad erg jammer van deze "winter"...:(
  | Gewijzigd: 4 februari 2016, 14:45 uur, door Kat Mandu
Handtekening
jcroon
Lid
Woonplaats: breda
Berichten: 4155
Lid sinds: 26 aug. 2011
4 februari 2016, 16:39 uur | Bericht #468779
Nou, daar gaan we weer met
Het weer met carnaval.....
de T geloven we zon onderhand wel


Dan de Neerslag

Dat naast het bier ook het hemelwater rijkelijk zal vloeien, dat weten we zo onderhand wel. Hoeveel is nog maar de vraag, de enorme uitschieters verschillen nogal van run tot run dus dat wordt gewoon proefondervindelijk vast stellen hoe nat het is. Ik ben in ieder geval druk bezig een regenjas om te toveren tot Carnavalsjas..

Nu we het toch over nattigheid hebben, vandaag de vlag van de Kruikenzeikers, Tilburg. Hoe ze aan die naam komen  is  een verhaal waar ik nu geen tikwerk aan ga besteden want we gaan het over de wind hebben, je zoekt het maar op. Oranje en groen, hoe komen ze er op. Wederom geen idee, al is er een dekundige die zegt dat de kleuren van de gemeente Tilburg blauw en geel zijn. Dat zijn primaire kleuren, voor Carnaval zouden ze dan de bijbehorden secundaire kleuren gekozen hebben. Ik heb mijn twijfels, dat klink veuls te wetenschappelijk voor carnaval.

Maar goed, de wind...
Vanmorgen nog echte  horrorpluimen, nu gelukkig wat minder. Toch moeten we de aandacht nog even op de wind houden.
Neem nu de snelheid en stoten van GFS

En EC




in de pers in carnavalsgebied zien we al zorgelijke berichten over de wind en de gevolgen ervan voor optochten. Er zijn geen echte regels voor maar men schermt toch wel met windkracht 6 (zeg maar 11 à 12 m/s) als maximale wind voor een optocht. GFS geeft dat aan voor zondag en dinsdag, op maandag gaat het er flink over. EClijkt veilig maar ook daarbij worden windstoten van ver boven de 11 m/s voorspeld.
Wat zijn de problemen? Veel wagens  zijn erg hoog dus die vangen wind. Vaak ook worden deze nog op de dag zelf opgebouwd met een kraan, en ook die werken maar tot een zekere windsnelheid en -stoten. dan zou een organisatie r natuurlijk voor kunnen kiezen om de wagens  niet te laten rijden en alleen de loopgroepen op pad te sturen. Voordelen zijn dan ook dat de toch  minder lang voorbij trekt, geen kans op opstoppingen door kapotte wagens dus kijkers staan niet zo lang stil langs de kant. Aan de andere kant zullen veel loopgroepen ook tamelijk grote uitdossingen hebben die veel wind vangen.




Moeilijk moeilijk...





Maar, ik ga er in ieder geval niet voor thuis blijven...



  | Gewijzigd: 4 februari 2016, 16:48 uur, door jcroon
Kat Mandu
Lid
Woonplaats: Tilburg, Reeshof
Berichten: 117
Lid sinds: 12 feb. 2012
4 februari 2016, 21:23 uur | Bericht #468783
Citaat van jcroon, donderdag 4 februari 2016, 16:39 uur Nou, daar gaan we weer met
Het weer met carnaval.....
de T geloven we zon onderhand wel


Nu we het toch over nattigheid hebben, vandaag de vlag van de Kruikenzeikers, Tilburg. Hoe ze aan die naam komen  is  een verhaal waar ik nu geen tikwerk aan ga besteden want we gaan het over de wind hebben, je zoekt het maar op. Oranje en groen, hoe komen ze er op. Wederom geen idee, al is er een dekundige die zegt dat de kleuren van de gemeente Tilburg blauw en geel zijn. Dat zijn primaire kleuren, voor Carnaval zouden ze dan de bijbehorden secundaire kleuren gekozen hebben. Ik heb mijn twijfels, dat klink veuls te wetenschappelijk voor carnaval.




 
Dat wordt dus slecht met carnaval, maar toch bedankt voor de Kruikenzeiker :) (en vlgs mij hebben ze kleuren bij elkaar gezocht die het meest vloekten...).
 
Handtekening
jcroon
Lid
Woonplaats: breda
Berichten: 4155
Lid sinds: 26 aug. 2011
4 februari 2016, 23:33 uur | Bericht #468786
Citaat van Kat Mandu, donderdag 4 februari 2016, 21:23 uur Dat wordt dus slecht met carnaval, maar toch bedankt voor de Kruikenzeiker :) (en vlgs mij hebben ze kleuren bij elkaar gezocht die het meest vloekten...).  Dat zou best wel kunnen, maar waarom dan niet lila en geel?
Of de pluimen zo uit gaan komen of niet, de kans dat we het slechtste carnavalsweer in jaren gaan meemaken is toch wel vrij groot.
 
Woonplaats: Heeze
Berichten: 82
Lid sinds: 25 sep. 2015
9 februari 2016, 18:13 uur | Bericht #468973
Begint het eindelijk te sneeuwen, wordt het donker!
De wind is hier vandaag de klok rond geweest (tegen de wijzers in), gebeurt ook niet vaak!
Minimum luchtdruk 977,1 hPa | Gewijzigd: 9 februari 2016, 18:15 uur, door john setov
I know one when I see one, deniers I see first and if possible I put them on a list: [/url]http://www.desmogblog.com/global-warming-denier-database[/url]
But I love you anyway
jcroon
Lid
Woonplaats: breda
Berichten: 4155
Lid sinds: 26 aug. 2011
11 februari 2016, 12:47 uur | Bericht #469015
Aangezien het "waarnemingen-topic"toch vooral ten doel heeft de waarnemingen van het moment te plaatsen (lekker zonnetje hier overigens nu, maar dit terzijde) zal ik het Carnavalsmeteoverslagje hier maar plaatsen. Over de zondag kunnen we kort zijn, vrij aangenaam carmavalsweer.

Maandag, de horrordag. Met angst en beven zagen we de pluimen en verwachtingen en voorspellingen aan ons voorbij komen.
Vooral veel wind, nattigheid bleef ons nog redelijk bespaard. Ook de wind, hoewel onaangenaam, was minder dan we een paar dagen voor Carnaval vermoedden. Was het dan overdreven om zoveel optochten af te gelasten? Nee, daarvoor woei het echt te hard.
Dinsdag was met de wind en de neerslag een gure, zure dag, vooral voor mensen buiten. Zij die dit doen weten echter dat Carnaval wel eens nat en guur kan zijn en de meesten hebben hun garderobe daarop aangepast.

Kortom, voor de  niet wagenbouwende carnavalist was het gezeldig, maar voor de wagenbouwers (en loopgroepen) die  maanden met hart ziel toewijding bloed zweet en tranen aan hun wagens en creaties gebouwd hebben was het zuur, zeer zuur. Tranen? Zeker, maar de realiteit is dat velen weten dat het een risico is, het een verstandig besluit vinden, en dat de meeste optochten zijn uitgesteld tot 6 maart, halfvasten.
 
Sneeuwman
Lid
Woonplaats: Nieuwegein
Berichten: 142
Lid sinds: 17 jan. 2013
17 februari 2016, 04:06 uur | Bericht #469150
Nu het eindelijk eens een beetje vriest sneeuwt het niet, wat een waardeloze flop winter!
Kat Mandu
Lid
Woonplaats: Tilburg, Reeshof
Berichten: 117
Lid sinds: 12 feb. 2012
22 februari 2016, 09:20 uur | Bericht #469251
Het valt mij op dat sinds de inhoudelijke kwaliteit en objectiviteit van de posts in het Winterdiscussie Topic niet meer zo belangrijk zijn (niet-relevante plaatjes en teksten schijnbaar wel), er een paar nuchtere en objectieve waarnemers het op deze site voor gezien hebben gehouden. Jammer.
Handtekening
Sepp
Lid
Woonplaats:
Berichten: 430
Lid sinds: 3 nov. 2011
22 februari 2016, 22:20 uur | Bericht #469257
http://nu.nl/gadgets/4218850/vs-bouwt-nieuwe-supercomputer-weersvoorspellingen.html | Gewijzigd: 23 februari 2016, 09:52 uur, door Joyce.s
Antares
Lid
Woonplaats: Heerlen, Zuid-Limburg
Berichten: 426
Lid sinds: 23 jul. 2009
24 februari 2016, 10:13 uur | Bericht #469281
Jammer, ik hoop dat de winter van 2016 - 2017 veel beter gaat verlopen. Hopelijk begint de lente zo snel mogelijk.
Vers in 't geheugen:
22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
Terug naar boven
Dit topic is gesloten
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.841 topics, welke bij elkaar 448.334 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.574 leden.
Het nieuwste lid is Stormliefhebber787.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 156 mensen aan het browsen op het forum. 2 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 156, lezen 2 mensen het topic "Winter discussietopic 2017/2018".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden