Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

28 Mar 2024 16:59:57

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Beaufort, NC; Craven, NC; Jones, NC; Pamlico, NC.

28 Mar 2024 10:03:12

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Screven, GA.

28 Mar 2024 03:29:38

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

27 Mar 2024 15:59:58

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL; Wakulla, FL.

27 Mar 2024 14:15:23

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Alachua, FL; Columbia, FL; Gilchrist, FL.

27 Mar 2024 13:40:38

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dixie, FL.

27 Mar 2024 13:33:57

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Levy, FL.

27 Mar 2024 13:25:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dixie, FL; Taylor, FL.

27 Mar 2024 13:13:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Decatur, GA; Grady, GA.

27 Mar 2024 13:08:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 13:03:11

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL; Wakulla, FL.

27 Mar 2024 12:26:19

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 12:16:03

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Gulf, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 12:03:34

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Gulf, FL.

27 Mar 2024 11:36:51
Actueel
1 / 4

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2 3 4 5
Woonplaats: Amstelveen
Berichten: 3
Lid sinds: 19 jul. 2016
19 juli 2016, 15:55 uur | Bericht #473012
Meestal is er in het westen bijna geen onweer althans richting Amsterdam / Amstelveen. 
Dit is toch wel jammer haha  
Tatanka
Lid
Woonplaats: Drenthe
Berichten: 5265
Lid sinds: 4 jun. 2011
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
19 juli 2016, 16:15 uur | Bericht #473013
Citaat van Jeffrey Hoekman, dinsdag 19 juli 2016, 15:55 uur Meestal is er in het westen bijna geen onweer althans richting Amsterdam / Amstelveen. 
Dit is toch wel jammer haha  

Het begint er beter uit te zien, voor bepaalde delen dat wel. Maar het blijven kansen, geen uitkomsten. Wellicht dat 1 en ander ook nog voor de kust in of die regio er wat in kan zitten.;)


Eerlijk gezegt is deze topic bedoeld om kaarten te bespreken, aanvullende info over de kans etc. Niet dat er in amsterdam/amstelveen bijna geen onweer komt. En das jammer maar dat kunnen we hier niet veranderen. 

Daar zijn Kletstopics voor. Of je kan in de chat hier over meepraten.http://www.onweer-online.nl/forum/topic/43767/het-grote-onweer-klets-klaagtopic-2016/472741/

Blijft deze topic igg vrij voor de kans bespreking.B.v.d | Gewijzigd: 19 juli 2016, 16:19 uur, door Tatanka
there can be only one
Waarom deze advertentie?
Tatanka
Lid
Woonplaats: Drenthe
Berichten: 5265
Lid sinds: 4 jun. 2011
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
19 juli 2016, 16:40 uur | Bericht #473014
Citaat van Dominik, dinsdag 19 juli 2016, 15:22 uur Ik denk zelf dat als de 33 a 34 graden gehaald wordt dat dan best convectie vanaf de grond mogelijk is,
maar we hebben de vore nodig om door de Cap te komen dus daar zal ongetwijfeld ook het verschil in zitten wat sommige modellen schetsen!
Misschien dat de kenners hier er meer over durven te zeggen!

Prognose temps liggen op 36/37 graden voor vrije convectie. En met de vore al duidelijk 12z voor de zuidwest kust in de modellen. Zal van het zuidwesten uit ook al wat bewolking, met zich mee brengen. Ik zie dit niet gebeuren, kans is zeer zeer klein. Kans is echt de vore nodig.


In de namiddag ligt deze dan in het oosten-noord-oosten., die hiermee langer kunnen genieten van instraling. Daar dan ook de meeste signalen in de modellen. 

De enigste model die hier voor echt voor gaat is harmonie. En die is onrealistisch vanwege latente warmteflux, die is extreem en daardoor ontspoort het model gewoon in bodemverdamping;) | Gewijzigd: 19 juli 2016, 16:45 uur, door Tatanka
there can be only one
Dominik
Lid
Woonplaats: Nijkerk
Berichten: 15
Lid sinds: 4 jul. 2012
19 juli 2016, 16:43 uur | Bericht #473015
Ok thanks Tatanka,

Benieuwd wat de heren van Estofex er van maken,auto iig alvast vol tanken voor morgenavond en dan maar naar Zwolle of zo als uitvalsbasis en vanaf daar dan maar even kijken!
Thijs.
Moderator
Woonplaats: Wageningen
Berichten: 2542
Lid sinds: 29 mrt. 2016
19 juli 2016, 16:44 uur | Bericht #473016
Harmonie laat iets in Limburg ontstaan en dan langs de Duitse grens naar het noorden trekken, om dan in Friesland te eindigen, voor de rest helaas niet veel onweer.

Daarentegen laten GFS en WRF het juist in Zuid-Holland en Noord-Brabant ontstaan, en dan naar het noordoosten trekken.

Dit alles vindt grofweg plaats tussen 15:00 en 22:00.
Eerder W. in t Erland (Winterland)
Woonplaats: Gouda
Berichten: 553
Lid sinds: 17 apr. 2012
19 juli 2016, 18:02 uur | Bericht #473017
De kansen zijn eigenlijk best fraai als ik zo de kaarten en modellen bekijk enkel zijn lang niet alle modellen het eens met elkaar. Maar goed het is nog veel te vroeg om uitsluitsel te geven over wanneer, hoe en wat. Mijn persoonlijke verwachting gebasseerd op zowel modellen als mijn persoonlijke mening (disclaimer) is dat we in de late namiddag en avond te maken gaan krijgen met een mogelijk MCS of grote supercellen die van Zuid-West naar Noord-Oost over het land zullen trekken. Echter is hiervoor wel een trigger nodig zoals andere leden al eerder vermeld hebben.



Tevens komt GFS nog met leuke waarden die zo rond dezelfde tijden hun piek maken. Tussen 16:00 en 21:00. Echter zijn de Cape en Lifted index (ook al zijn ze wel belangrijk) lang niet altijd beslisgevend. 

Voor nu hou ik het hierbij met mijn verwachting. Ik ben benieuwd waar Estofex mee gaat komen en wanneer morgen eenmaal aanbreekt wordt het ouderwets nowcasten. Geniet van het lekkere weer de biertjes en de BBQ's iedereen!!
Aantal onweersdagen 2020
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Tatanka
Lid
Woonplaats: Drenthe
Berichten: 5265
Lid sinds: 4 jun. 2011
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
19 juli 2016, 18:59 uur | Bericht #473018
Onweerskansen voor morgen update ik nou even, veels te warm om hier ook constant mee bezig te zijn. Verder is het wachten op estofex en morgen nowcasten voor mij ook. Tot zover reikt mijn inzage ook niet, en zij hebben nog net even wat meer meteorlogische kennis dan dat ik heb.

Komen ze niet want ook voor hun is het een uit de hand gelopen hobby. En vakantie tijd aldaar, vaak is er wel 1 die met een update komt (afwachten). Zo niet kom ik morgen nog weer met een update.!!!. 


Onweerkans lijkt zich te splitsen in 2 scenario's...waarbij de 1e op 1 lijn gaat zitten met redelijk wat modellen.

1.Middag vroege/avond richting de nacht binneland en oostelijke helften.
Onweerkansen met accent op binnenland en oostelijke helften, op de vore een opbouwende Squall-line wegtrekkend N-NO-O waarts. Meeste modellen gaan hier nou ook voor, en zit er steeds constanter en forser in. Cape in de orde 2000-3000 j/kg en eff schering rond en nabij de 30kts hierop. Op deze buien kansen op hagel nog steeds in de orde van 3-6cm. Lokaal wateroverlast, en hoge bliksemactiviteit 300 ontl 5/min. Windstoten in de orde van 75-90km/u.



2. Voor grote delen van belgie en de zuidelijke regio's van nl ZW-Z-Z0. Later in de avond op nadering 2e vore( Onzekerder dan scenario 1)

Voor dit gedeelte pak ik de guidanceCAPE-waarden zijn wat minder groot, in de orde van 1000-1500 J/Kg, effectieve schering is erg lastig om aan te geven, lijkt iets hoger dan bij de eerste vore zo'n 20-30 kn. Dit zouden dan multicel-clusters moeten zijn. Bij beide vores speelt forcering bij de hoogtetrog een rol, grootste forcering lijkt echter buiten de landsgrenzen te blijven. Op deze cellen vooral veel bliksemactiviteit, en wateroverlast. Hagelkansen stukken minder 2-3cm max.

Mvg en een fijne avond.





  | Gewijzigd: 19 juli 2016, 19:23 uur, door Tatanka
there can be only one
Bac00
Lid
Woonplaats: Hoogeveen
Berichten: 510
Lid sinds: 22 apr. 2011
19 juli 2016, 20:16 uur | Bericht #473019
update: het zwaartepunt ligt nu in ZuidWest NL bij de buien voor morgen..

Tatanka
Lid
Woonplaats: Drenthe
Berichten: 5265
Lid sinds: 4 jun. 2011
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
19 juli 2016, 20:35 uur | Bericht #473020
Citaat van Bac00, dinsdag 19 juli 2016, 20:16 uur update: het zwaartepunt ligt nu in ZuidWest NL bij de buien voor morgen..



Waar baseer je dat op 1 cape kaart. Dan wil ik die neerslag kaart wel eens zien. (Ik heb hem onder al voor je gepost hoor.)


Kijk je even mee waar het zwaarte punt ligt. En mij eens aanwijzen waar hier zwaarte punt in zuidwesten ligt. Komt in geen 1 model terug hahaha.



Hirlam noord-oosten-oosten.:)



Wrf Noord-oosten-oosten-zuid-oosten.


Wrf4km noord-noord-oosten-oosten



En Gfs de eniste optie aan de zw-kust om even wat buien te geven in alle modellen. >>Die in mijn update gewoon staat. >> 
| Gewijzigd: 19 juli 2016, 20:44 uur, door Tatanka
there can be only one
Thijs.
Moderator
Woonplaats: Wageningen
Berichten: 2542
Lid sinds: 29 mrt. 2016
19 juli 2016, 20:58 uur | Bericht #473021
Guidance:

Synoptische situatie:

Aan de westflank van een hogedrukgebied boven Duitsland wordt met een in kracht toenemende zuidoostelijke stroming in een warme sector zeer warme en tamelijk droge lucht aangevoerd. Een lagedrukgebied nabij Bretagne trekt de komende 24 uur noordwaarts naar de Britse Eilanden. Dit laag heeft een NW-ZO georiënteerde vore die morgen aan het einde van de middag en avond over ons land trekt. Hierachter wordt de tropische hitte aan de grond verdreven. Woensdagavond laat en in de nacht naar donderdag trekt een tweede (thermische) vore vooral over de Belgie en het noorden van Frankrijk. Op hoogte blijft warme lucht aanwezig, met theta-W 850 hPa waarden van 18-19 C. Het koufront komt in deze periode niet door. Op hoogte hebben we te maken met een hoogterug, pas in de loop van woensdag wordt de stroming cyclonaal met een kortgolvige hoogtetrog die vooral over de Britse Eilanden en de Noordzee trekt. Een tweede kortgolvige hoogtetrog trekt aan het einde van woensdag en de nacht naar donderdag vooral over België en Frankrijk naar het oosten.

Modelbeoordeling:
Harmonie run is niet aanwezig. De laatste uitvoer is van 00 UTC.

Hirlam is redelijk consistent met eerdere runs. Dit model heeft nog steeds een tweetal neerslaggebieden die gekoppeld kunnen worden aan de tweetal vores (bovenluchttroggen). Het eerste bereikt in de loop van de middag weinig actief het zuidwesten en trekt verder activerend noordoostwaarts waarna het eind van de avond het land uittrekt. Een volgend buiengebied trekt dan over België oostwaarts een kan mogelijk het zuidoosten ook nog bereiken.

EC geeft in grote lijnen een zelfde beeld te zien waarbij de neerslag met name boven het noordoosten pas actiever wordt (later dus dan Hirlam) en in de nacht naar donderdag nog een enkele bui boven het zuidoosten geeft.

De Harmonie36 run van 00 UTC geeft oog met name boven het noordoosten een buiensignaal. Boven het zuidoosten geeft dit model op de volgende vore niets. Nu is Harmonie erg droog in de grenslaag en bovendien is de run vrij oud waardoor hier niet al te veel aandacht aan wordt besteed.

Neerslag:
We schetsen het volgende scenario. Woensdagmiddag en avond bij de eerste vore mogelijk convectie vanaf de grond, met SBCAPE van 2000+ J/Kg en effectieve schering van rond 15-20 kn is de modus pulse storm/multicel. Gezien de hoge CAPE-waarden is er grote kans op grote hagel, (zware) windstoten en veel neerslag in korte tijd. De vraag is of de buien ontstaan (scenario Hirlam) en of dat de midlevels niet te droog zijn (EC). De vore is echt nodig als forcering, heel illustratief is de CIN in Hirlam. Deze is riant buiten de vore, maar bij de vore daalt deze tot geringe waarden, de capping inversion ben je dan kwijt. Bij de tweede vore lijkt het te gaan om convectie die in Midden-Frankrijk ontstaat en naar ons land wordt geadvecteerd. CAPE-waarden zijn wat minder groot, in de orde van 1000-1500 J/Kg, effectieve schering is erg lastig om aan te geven, lijkt iets hoger dan bij de eerste vore zo'n 20-30 kn. Dit zouden dan multicel-clusters moeten zijn. Bij beide vores speelt forcering bij de hoogtetrog een rol, grootste forcering lijkt echter buiten de landsgrenzen te blijven.
Eerder W. in t Erland (Winterland)
KlaasO
Lid
Woonplaats: Hengelo
Berichten: 43
Lid sinds: 28 mei. 2016
19 juli 2016, 22:57 uur | Bericht #473024

KNMI geeft code geel voor het onweer voor morgen m.u.v. Noord- en Zuid-Holland, Noord-Brabant, Limburg, Utrecht en Zeeland. | Gewijzigd: 20 juli 2016, 08:46 uur, door KlaasO
dani290
Lid
Woonplaats: Son en Breugel
Berichten: 374
Lid sinds: 28 sep. 2010
19 juli 2016, 23:15 uur | Bericht #473026
Citaat van KlaasO, dinsdag 19 juli 2016, 22:57 uur

KNMI geeft code geel voor het onweer voor morgen m.u.v. Noord- en Zuid-Holland, Noord-Brabant, Limburg, Utrecht en Zeeland.

Brabant/Limburg komen er nog wel bij neem ik aan toch?
Janet1814
Lid
Woonplaats: Zeist (UT)
Berichten: 605
Lid sinds: 15 apr. 2009
19 juli 2016, 23:31 uur | Bericht #473027
Geen utrecht
Tatanka
Lid
Woonplaats: Drenthe
Berichten: 5265
Lid sinds: 4 jun. 2011
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
19 juli 2016, 23:59 uur | Bericht #473028
Vraag het ze..op bassis van de signalen kloppen momenteel die waarschuwingen. Wat niet is kan nog komen.

KNMI ;)

Postbus 201, 3730 AE De Bilt

Bezoekadres

Utrechtseweg 297 
3731 GA De Bilt

 TEL: 030 22 06 911 
 FAX: 030 22 10 407

Mensen weltrusten...hoop estofex morgen te zien....anders nog een update van mij!!  | Gewijzigd: 20 juli 2016, 00:02 uur, door Tatanka
there can be only one
Woonplaats: Gouda
Berichten: 553
Lid sinds: 17 apr. 2012
20 juli 2016, 00:06 uur | Bericht #473029
Citaat van Janet1814, dinsdag 19 juli 2016, 23:31 uur Geen utrecht En dan ben ik morgen toevallig net in Utrecht pffff haha
 
Aantal onweersdagen 2020
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Woonplaats: Emmen (Angelslo)
Berichten: 203
Lid sinds: 21 jun. 2012
20 juli 2016, 05:34 uur | Bericht #473030
Zie net dat estofex met een L1 komt voor de benelux. Had eigenlijk een L2 verwacht maar het is nog vroeg natuurlijk. Optijd vrij straks dus wordt nowcasten en afwachten .
Tatanka
Lid
Woonplaats: Drenthe
Berichten: 5265
Lid sinds: 4 jun. 2011
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
20 juli 2016, 06:02 uur | Bericht #473031
Citaat van Dennis (alias Scooby), woensdag 20 juli 2016, 5:34 uur Zie net dat estofex met een L1 komt voor de benelux. Had eigenlijk een L2 verwacht maar het is nog vroeg natuurlijk. Optijd vrij straks dus wordt nowcasten en afwachten .
Hmm wat magertjes idd, maar ook niet geheel verassend wegens de flinke limit op echt zware buien. Die toch vd grond moeten onstaan op zulke waardes. Maar dit kunnen ze altijd nog middels een Md, opschalen/ highlighten.

Op bassis van mijn kijk erop hou ik nog steeds in grote lijnen mijn update aan.

1.Middag vroege/avond richting de nacht binneland en oostelijke helften.
Onweerkansen met accent op binnenland en oostelijke helften, op de vore een opbouwende Squall-line wegtrekkend N-NO-O waarts. Meeste modellen gaan hier nou ook voor, en zit er steeds constanter en forser in. Cape in de orde 2000-3000 j/kg en eff schering rond en nabij de 30kts hierop. Op deze buien kansen op hagel nog steeds in de orde van 3-6cm. Lokaal wateroverlast, en hoge bliksemactiviteit 300 ontl 5/min. Windstoten in de orde van 75-90km/u.

1e trog komt zuidwesten binnen loop van de middag. Rond middernacht verlaat ie het uiterste noord-oosten Voor kans hierboven!!.




2. Voor grote delen van belgie en de zuidelijke regio's van nl ZW-Z-Z0. Later in de avond op nadering 2e vore( Onzekerder dan scenario 1)

Guidance knmi voor deze kans:
Bij de tweede vore lijkt het te gaan om convectie die in Midden-Frankrijk ontstaat en naar ons land wordt geadvecteerd. CAPE-waarden zijn wat minder groot, in de orde van 1000-1500 J/Kg, effectieve schering is erg lastig om aan te geven, lijkt iets hoger dan bij de eerste vore zo'n 20-30 kn. Dit zouden dan multicel-clusters moeten zijn. Bij beide vores speelt forcering bij de hoogtetrog een rol, grootste forcering lijkt echter buiten de landsgrenzen te blijven.. Op deze cellen vooral veel bliksemactiviteit, en wateroverlast. Hagelkansen stukken minder 2-3cm max.

Onder de vore voor scenario 2....rond midder nacht. Die tijdens de kans wat meer westelijker en noorderlijker ligt in de avond,





Vandaag hier eerst maar eens regelmatig plonsen in zwembadje;)!! | Gewijzigd: 20 juli 2016, 06:25 uur, door Tatanka
there can be only one
Tatanka
Lid
Woonplaats: Drenthe
Berichten: 5265
Lid sinds: 4 jun. 2011
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
20 juli 2016, 08:06 uur | Bericht #473032
Niet geheel onbelangrijk voor de kust ziet het er ook iets beter uit. (tis een aandachtstpunt) Alleen model Gfs begint hier meer en meer oren naar te krijgen. Duidelijk wel dat meerendeels (Modellen) allemaal, het actiefst richting binnenland en oostelijke helften worden op de warme kant. Gfs knalt daar in de laatste run toch weer naar een goeie 3000 j/kg uit nou laatste run( is een paar runs minder geweest)...Wrf zit daar wat onder 2500 veelal. Ec is veruit het laagste met 2000 j/kg.

De schering in dit model ook van 30 kts veelal..naar meer en meer ook lokaal 40kts dls en lls ook. Is ook aandachtspunt. We gaan er achter komen vandaag met Nowcasten!!!.

Meer kunnen we niet doen.













  | Gewijzigd: 20 juli 2016, 08:07 uur, door Tatanka
there can be only one
Woonplaats: Emmen (Angelslo)
Berichten: 203
Lid sinds: 21 jun. 2012
20 juli 2016, 08:38 uur | Bericht #473033
Dat we wat krijgen lijkt me wel vrij zeker, maar wanneer, hoe laat en hoe intensief is afwachten natuurlijk. Onderste kaartje wat je poste toont een behoorlijke lichtshow in elk geval. Ik blijf het volgen
Woonplaats: Gouda
Berichten: 553
Lid sinds: 17 apr. 2012
20 juli 2016, 10:16 uur | Bericht #473034
Update van Estofex. Ik blijf bij mijn verwachting van een MCS van Zuid_West naar Noord-Oost
Aantal onweersdagen 2020
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Terug naar boven
1 2 3 4 5
Dit topic is gesloten
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.843 topics, welke bij elkaar 448.337 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.574 leden.
Het nieuwste lid is Stormliefhebber787.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 241 mensen aan het browsen op het forum. 2 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 241, lezen 3 mensen het topic "Foto's/Video's onweer en extreem weer".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden