Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Athens, OH; Meigs, OH; Vinton, OH; Washington, OH; Wood, WV.

18 Apr 2024 02:59:43

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Washington, OH; Wood, WV.

18 Apr 2024 02:44:04

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Athens, OH; Jackson, OH; Meigs, OH; Vinton, OH; Washington, OH.

18 Apr 2024 02:44:04

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Washington, OH; Pleasants, WV; Ritchie, WV; Tyler, WV; Wood, WV.

18 Apr 2024 02:44:03

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Kinney, TX.

18 Apr 2024 02:44:03

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Allegheny, PA; Armstrong, PA; Beaver, PA; Butler, PA; Lawrence, PA; Washington, PA; Westmoreland, PA.

18 Apr 2024 01:37:23

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Athens, OH; Morgan, OH; Perry, OH.

18 Apr 2024 01:37:22

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Ashtabula, OH; Trumbull, OH.

18 Apr 2024 01:31:30

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Allegheny, PA; Armstrong, PA; Beaver, PA; Butler, PA; Lawrence, PA; Washington, PA; Westmoreland, PA; Hancock, WV.

18 Apr 2024 01:31:30

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Belmont, OH; Guernsey, OH; Monroe, OH; Noble, OH; Washington, PA; Marshall, WV; Ohio, WV.

18 Apr 2024 01:31:29

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Fairfield, OH; Hocking, OH; Pickaway, OH; Ross, OH.

18 Apr 2024 01:31:29

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Geauga, OH; Portage, OH.

18 Apr 2024 00:58:30

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Fairfield, OH; Hocking, OH; Pickaway, OH.

18 Apr 2024 00:58:30

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Portage, OH; Trumbull, OH.

18 Apr 2024 00:58:29

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Perry, OH.

18 Apr 2024 00:50:37
Actueel
1 / 4

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
delmare
Lid
Woonplaats: Hillegom
Berichten: 262
Lid sinds: 30 jul. 2006
16 juli 2009, 00:25 uur | Bericht #39469
Bij het laatste journaal werd er toch al meer gewaarschuwd voor het naderende (on)weer.
De nieuwslezer spreekt van flinke plensbuien met hagel en onweer.

En nu kijken wat het ontbijtnieuws gaat vertellen.
http://www.hotrodradio.nl
PolderPS
Lid
Woonplaats: Emmeloord
Berichten: 872
Lid sinds: 8 jul. 2009
16 juli 2009, 00:50 uur | Bericht #39473
Citaat van delmare, woensdag 15 juli 2009, 23:25 uur Bij het laatste journaal werd er toch al meer gewaarschuwd voor het naderende (on)weer.
De nieuwslezer spreekt van flinke plensbuien met hagel en onweer.

En nu kijken wat het ontbijtnieuws gaat vertellen.

Langzaam bouwen ze het op richting een voorwaarschuwing, waarschuwing, weeralarm. Anders kunnen de niet onweerfans het niet handelen en raken in paniek

of ze zeuren dat er weer ten onrechte een weeralarm uitgegeven is. Denk overigens dat er morgen avond en ander vrijdag ochtend vroeg een alarm uit gaat, . Vrijdag overdag tot 18 uur kunnen ze het alarm wel aanhouden denk ik.... zuid en midden (flevoland) nederland komen wel aan de beurt, daarna lijkt het complex af te buigen naar de Noordzee om daar helemaal zwaar los te gaan, jammer dat we het zware losgaan iets te lijken gaan missen, maar de kaarten kunnen nog veranderen. | Gewijzigd: 16 juli 2009, 00:58 uur, door PolderPS
Volg me ook op Twitter, want er is meer dan alleen onweer.
Waarom deze advertentie?
Woonplaats: Rotterdam
Berichten: 21
Lid sinds: 25 jul. 2008
16 juli 2009, 01:29 uur | Bericht #39475
Hoe staat Rotterdam ervoor, en hoelaat zou het eventueel weg zijn hier? Moet namelijk in de buitenlucht werken, en heb niet in mn levenswens staan dat ik ooit geraakt wil worden ..
g3hans
Lid
Woonplaats: Dordrecht
Berichten: 20
Lid sinds: 26 jul. 2006
16 juli 2009, 01:32 uur | Bericht #39476
Tikje off-topic: wil ff waardering en dank doen uitgaan naar alle (amateur of ook pro's?) weerkundigen die de overige lezers/liefhebbers op deze site op de hoogte houden met goeie voorspellingen, kaarten en geduldige uitleg daarbij. Top!

H.
PolderPS
Lid
Woonplaats: Emmeloord
Berichten: 872
Lid sinds: 8 jul. 2009
16 juli 2009, 01:43 uur | Bericht #39477
Citaat van Hamerhoofd, donderdag 16 juli 2009, 0:29 uur Hoe staat Rotterdam ervoor, en hoelaat zou het eventueel weg zijn hier? Moet namelijk in de buitenlucht werken, en heb niet in mn levenswens staan dat ik ooit geraakt wil worden ..
@hamerhoofd lijkt me geen lekker buiten werk weertje. verwacht dat het vroeg in de nacht begint en eigenlijk in meer of mindere mate de hele dag door gaat, rond 14 a 15 uur zou het wel extra zwaar weer kunnen worden, daarna trekt het onweer weg naar het noorden en beland het meest spectaculaire gedeelte mogelijk op de noordzee. (voor wat het waard is, ben ook maar een slechtweerfreak).

Ik zou in ieder geval liever niet in het open veld werken die dag... Neem een camera mee, wie weet schiet je nog mooie plaatjes....
Volg me ook op Twitter, want er is meer dan alleen onweer.
wetboy
Lid
Woonplaats:
Berichten: 344
Lid sinds: 7 aug. 2008
16 juli 2009, 01:52 uur | Bericht #39478
Citaat van PolderPS, woensdag 15 juli 2009, 23:50 uur Langzaam bouwen ze het op richting een voorwaarschuwing, waarschuwing, weeralarm. Anders kunnen de niet onweerfans het niet handelen en raken in paniek

of ze zeuren dat er weer ten onrechte een weeralarm uitgegeven is. Denk overigens dat er morgen avond en ander vrijdag ochtend vroeg een alarm uit gaat, . Vrijdag overdag tot 18 uur kunnen ze het alarm wel aanhouden denk ik.... zuid en midden (flevoland) nederland komen wel aan de beurt, daarna lijkt het complex af te buigen naar de Noordzee om daar helemaal zwaar los te gaan, jammer dat we het zware losgaan iets te lijken gaan missen, maar de kaarten kunnen nog veranderen.


ik knijp m wel hoor.... heb nl angst/paniek en hyperventilatie.....ben nogal extreem bang met zulke berichten.......net als toen met 25/26 mei....had overwogen 112 te bellen...ken je nagaan..nú al ben ik nerveus..dagenlang aan t volgen en me eigen maak ik zo angstig dat ik al aan 112 denk...niet normaal meer...ben nu al ervoor aan t zorgen dat ik vrijdagochtend vroeg en de hele dag niet alleen bent thuis...

maar ik maak wel foto's zo nu en dan als t nadert of voorbij is....das nu het rare ervan...en alles volgt/lees erover...... | Gewijzigd: 16 juli 2009, 01:57 uur, door wetboy
Woonplaats: Rotterdam
Berichten: 21
Lid sinds: 25 jul. 2008
16 juli 2009, 01:52 uur | Bericht #39479
Zal ook niet zo snel gebeuren. Werk bij TNT, dus vooral bij huizen bezorgen, maar ja ben al keer bijna getroffen aangezien je hier in Kralingen veelal huizen zonder bliksemafleider heb en heel veel bomen. Dus als het dan begint ga ik schuilen. Desnoods begin ik rond 3, 4 uur ben best snel klaar ..

Bedankt alvast voor je snelle reactie
PolderPS
Lid
Woonplaats: Emmeloord
Berichten: 872
Lid sinds: 8 jul. 2009
16 juli 2009, 01:57 uur | Bericht #39480
Citaat van Hamerhoofd, donderdag 16 juli 2009, 0:52 uur Zal ook niet zo snel gebeuren. Werk bij TNT, dus vooral bij huizen bezorgen, maar ja ben al keer bijna getroffen aangezien je hier in Kralingen veelal huizen zonder bliksemafleider heb en heel veel bomen. Dus als het dan begint ga ik schuilen. Desnoods begin ik rond 3, 4 uur ben best snel klaar ..

Bedankt alvast voor je snelle reactie

En jullie hebben het al zo zwaar bij TNT Moet je ook nog met slecht weer de deuren langs. Zal wel beetje meevallen in de bebouwde kom. Maar als het echt close wordt gewoon ergens binnen schuilen. Dat worden weer natte enveloppen. Suc6 met het posten vrijdag..
Volg me ook op Twitter, want er is meer dan alleen onweer.
Woonplaats: Rotterdam
Berichten: 21
Lid sinds: 25 jul. 2008
16 juli 2009, 01:59 uur | Bericht #39482
Citaat van wetboy, donderdag 16 juli 2009, 1:52 uur ik knijp m wel hoor.... heb nl angst/paniek en hyperventilatie.....ben nogal extreem bang met zulke berichten.......net als toen met 25/26 mei....had overwogen 112 te bellen...ken je nagaan..nú al ben ik nerveus..dagenlang aan t volgen en me eigen maak ik zo angstig dat ik al aan 112 denk...niet normaal meer...ben nu al ervoor aan t zorgen dat ik vrijdagochtend vroeg en de hele dag niet alleen bent thuis...

maar ik maak wel foto's zo nu en dan als t nadert of voorbij is....das nu het rare ervan...en alles volgt/lees erover......

Dan kunnen wij ongeveer de handen schudden. Heb ook echt angst ervoor, al weet ik dat ik hier veilig ben met bliksemafleiders enz. maar toch de angst is er. Tijdens mn werkzaamheden ben ik 1 keer bijna getroffen, want toen ik later terugkeek op de Buienradar was de inslag 2 straten verder, dan is de dood opeens gewoon heel dichtbij. Toen ben ik er stil bij gaan staan en sindsdien ook hier veelal gaan kijken. En als er iets op lijkt dat het komt probeer ik zoveel mogelijk vrij te nemen, maar in tijd van recessie lukt dat helaas niet.

Maar de angst bij mij is ook heel erg groot.
Woonplaats: Rotterdam
Berichten: 21
Lid sinds: 25 jul. 2008
16 juli 2009, 02:01 uur | Bericht #39483
Citaat van PolderPS, donderdag 16 juli 2009, 1:57 uur En jullie hebben het al zo zwaar bij TNT Moet je ook nog met slecht weer de deuren langs. Zal wel beetje meevallen in de bebouwde kom. Maar als het echt close wordt gewoon ergens binnen schuilen. Dat worden weer natte enveloppen. Suc6 met het posten vrijdag..
Bedankt! Gelukkig is het zomerperiode dus heel rustig, maar ja ik kom 2x terecht op een redelijk open veld, maar ja heb je het weer vooral onder bomen langs. Dus kijk vrijdag wel even desnoods doe ik alles maar wat later. Ik kijk liever vanuit mn raam hoe het voorbij gaat en dan bedank ik me maar dat het allemaal voor jullie is, en dat mijn werk er onder lijd, het zij zo ..
PolderPS
Lid
Woonplaats: Emmeloord
Berichten: 872
Lid sinds: 8 jul. 2009
16 juli 2009, 02:03 uur | Bericht #39484
Citaat van wetboy, donderdag 16 juli 2009, 0:52 uur ik knijp m wel hoor.... heb nl angst/paniek en hyperventilatie.....ben nogal extreem bang met zulke berichten.......net als toen met 25/26 mei....had overwogen 112 te bellen...ken je nagaan..nú al ben ik nerveus..dagenlang aan t volgen en me eigen maak ik zo angstig dat ik al aan 112 denk...niet normaal meer...ben nu al ervoor aan t zorgen dat ik vrijdagochtend vroeg en de hele dag niet alleen bent thuis...

maar ik maak wel foto's zo nu en dan als t nadert of voorbij is....das nu het rare ervan...en alles volgt/lees erover......

Zolang je maar ergens 'veilig'binnen bent of in een auto. Valt het meestal wel mee. Maar begrijp je angst wel, als het echt dichtbij is (knal binnen seconde) dan komt bij menig onweerliefhebber/hater een shot adrenaline vrij... met alle gevolgen van dien. Gelukkig 112 bel ik niet, maar monitor wel p2000 voor het geval er ergens iets gebeurt, eventueel rij ik daar dan weer heen....

sterkte vrijdag.. checks de posts (van de echte experts) morgen.
Volg me ook op Twitter, want er is meer dan alleen onweer.
wetboy
Lid
Woonplaats:
Berichten: 344
Lid sinds: 7 aug. 2008
16 juli 2009, 02:08 uur | Bericht #39485
Citaat van Hamerhoofd, donderdag 16 juli 2009, 0:59 uur Dan kunnen wij ongeveer de handen schudden. Heb ook echt angst ervoor, al weet ik dat ik hier veilig ben met bliksemafleiders enz. maar toch de angst is er. Tijdens mn werkzaamheden ben ik 1 keer bijna getroffen, want toen ik later terugkeek op de Buienradar was de inslag 2 straten verder, dan is de dood opeens gewoon heel dichtbij. Toen ben ik er stil bij gaan staan en sindsdien ook hier veelal gaan kijken. En als er iets op lijkt dat het komt probeer ik zoveel mogelijk vrij te nemen, maar in tijd van recessie lukt dat helaas niet.

Maar de angst bij mij is ook heel erg groot.


hoop er ooit vanaf te komen...egt waar, want bij mij is t een breeder iets....heb angststoornissen over een veel groter vlak...hyperventilatie, af en toe al straatvrees!!!, fobie voor reizen met trein/auto (lange stukken) - dan moet i ktoch egt wat aan gaan doen...enfin, was ff offtopic, maar moest t ff kwijt...alles bij elkaar verklaard dus de angst voor onweer......
PolderPS
Lid
Woonplaats: Emmeloord
Berichten: 872
Lid sinds: 8 jul. 2009
16 juli 2009, 02:09 uur | Bericht #39486
Citaat van Hamerhoofd, donderdag 16 juli 2009, 1:01 uur ik kom 2x terecht op een redelijk open veld, maar ja heb je het weer vooral onder bomen langs.
Als het behoorlijk onweert, zou ik het veldje ff skippen, ik had hier (Emmeloord) in vogelvlucht 400 meter vandaan ook een inslag op een bedrijven terrein. En dat was echt niet op het hoogste punt. En vooral niet mobiel belllen tijdens close onweer, zijn ze gek op dat magnetisme...
Volg me ook op Twitter, want er is meer dan alleen onweer.
wetboy
Lid
Woonplaats:
Berichten: 344
Lid sinds: 7 aug. 2008
16 juli 2009, 02:14 uur | Bericht #39488
Citaat van PolderPS, donderdag 16 juli 2009, 1:03 uur Zolang je maar ergens 'veilig'binnen bent of in een auto. Valt het meestal wel mee. Maar begrijp je angst wel, als het echt dichtbij is (knal binnen seconde) dan komt bij menig onweerliefhebber/hater een shot adrenaline vrij... met alle gevolgen van dien. Gelukkig 112 bel ik niet, maar monitor wel p2000 voor het geval er ergens iets gebeurt, eventueel rij ik daar dan weer heen....

sterkte vrijdag.. checks de posts (van de echte experts) morgen.


okeey thankx...ik 'kweek' de angst zelf al veel eerder op...das t probleem...ik schaam me ervoor om hulp te zoeken
PolderPS
Lid
Woonplaats: Emmeloord
Berichten: 872
Lid sinds: 8 jul. 2009
16 juli 2009, 02:22 uur | Bericht #39489
Citaat van wetboy, donderdag 16 juli 2009, 1:14 uur okeey thankx...ik 'kweek' de angst zelf al veel eerder op...das t probleem...ik schaam me ervoor om hulp te zoeken
Off topic: Wellicht idd hulp zoeken, weet niet in hoeverre er een therapie voor is. Misschien dat iets rustgevends ook helpt íets uit de pammetjes familie' Of gewoon langzaam wennen aan steeds meer en closer onweer. Vroeger had ik ook meer hekel aan onweer, en ga bij zwaar onweer zeker niet naar buiten. Gewoon veilig binnen op begane grond, niet voor een raam gaan staan en niet douchen of in bad, handen wassen!! Kan er bijna niets mis gaan. | Gewijzigd: 16 juli 2009, 02:22 uur, door PolderPS
Volg me ook op Twitter, want er is meer dan alleen onweer.
wetboy
Lid
Woonplaats:
Berichten: 344
Lid sinds: 7 aug. 2008
16 juli 2009, 02:25 uur | Bericht #39490
Citaat van PolderPS, donderdag 16 juli 2009, 1:09 uur Als het behoorlijk onweert, zou ik het veldje ff skippen, ik had hier (Emmeloord) in vogelvlucht 400 meter vandaan ook een inslag op een bedrijven terrein. En dat was echt niet op het hoogste punt. En vooral niet mobiel belllen tijdens close onweer, zijn ze gek op dat magnetisme...

En vooral niet mobiel belllen tijdens close onweer, zijn ze gek op dat magnetisme...
dat wist ik ook niet,.....weer een tip...
wetboy
Lid
Woonplaats:
Berichten: 344
Lid sinds: 7 aug. 2008
16 juli 2009, 02:49 uur | Bericht #39492
guidance knmi; 00.49u 16-07-2009

Tot ongeveer donderdagmiddag is de Uitvoer consistent. Daarna ontstaan verschillen in de positie van het laag. In de Hir18 Uitvoer is het laag ongeveer 3 uur trager, dwz. zuidwestelijker dan in de vorige Uitvoer. Het verschil met de EC12 Uitvoer is gering. De neerslagsystemen bij de Spaanse Pluim en het koufront schuiven in positie en timing, maar dat is gebruikelijk bij dit soort systemen. De passage van beide zorgt voor een significante kans op zware onweersbuien. Daarom monitoren we de ontwikkelingen nauwlettend.

Donderdag in de middag op en avond nadering van de storing toenemende bewolking: Warmte-advectie in Spaanse Pluim boven ons land neemt van het zuiden uit toe in de laag tussen 850 en 700 hPa. Mogelijk vorming van wat onstabiele Ac en Tcu/Cb. We zien op hoogte ook wat frontogenese plaatsvinden. Cross secties en progtemps bevestigen dit alles vrij goed. Eind van de periode in het uiterste ZW geleidelijk toenemende kans op eerste verscholen Cb's.

Donderdag overdag hooguit een zeer lokale bui vanaf middelbaar niveau. Kans op onweer is dan nog erg klein. Boven Noord-Frankrijk kunnen in de avond MCS ontstaan | Gewijzigd: 16 juli 2009, 02:50 uur, door wetboy
Janet1814
Lid
Woonplaats: Zeist (UT)
Berichten: 605
Lid sinds: 15 apr. 2009
16 juli 2009, 03:47 uur | Bericht #39494
lieve wetboy, ik heb exact hetzelfde als jij Angststoornis met paniekaanvallen en hyperventilatie, dus ik begrijp je HEEL goed. En ik heb ook inderdaad die anticipatie angst, deze berichten, het wachten tot het komt, afschuwelijk! Je hoeft je niet te schamen en zoek vooral hulp als je dat wilt. Er zijn legio mensen met dit soort problemen. Ik ben zelf in therapie gegaan waardoor ik van een heel groot deel van mijn ansgsten af ben gekomen , en de hyperventilatie redelijk onder controle heb. Geen moment spijt van!

Mijn enige SUPER grote angst is nog onweer, omdat dat blijkbaar iets triggert bij mij. Ik zit ook al half te hyperen nu met deze berichten, maar probeer kalm te blijven en het over me heen te laten komen. Gewoon over praten hoor ,en je NIET schamen. Sterkte!
wetboy
Lid
Woonplaats:
Berichten: 344
Lid sinds: 7 aug. 2008
16 juli 2009, 04:13 uur | Bericht #39495
Citaat van Janet1814, donderdag 16 juli 2009, 2:47 uur lieve wetboy, ik heb exact hetzelfde als jij Angststoornis met paniekaanvallen en hyperventilatie, dus ik begrijp je HEEL goed. En ik heb ook inderdaad die anticipatie angst, deze berichten, het wachten tot het komt, afschuwelijk! Je hoeft je niet te schamen en zoek vooral hulp als je dat wilt. Er zijn legio mensen met dit soort problemen. Ik ben zelf in therapie gegaan waardoor ik van een heel groot deel van mijn ansgsten af ben gekomen , en de hyperventilatie redelijk onder controle heb. Geen moment spijt van!

Mijn enige SUPER grote angst is nog onweer, omdat dat blijkbaar iets triggert bij mij. Ik zit ook al half te hyperen nu met deze berichten, maar probeer kalm te blijven en het over me heen te laten komen. Gewoon over praten hoor ,en je NIET schamen. Sterkte!


okeey dankje......
Rayo
Lid
Woonplaats: Wieringerwaard (N-H)
Berichten: 916
Lid sinds: 15 mei. 2008
16 juli 2009, 05:41 uur | Bericht #39496
Ik krijg ADHD als er onweer op komst is.. Geen tijd om bang te worden:D, al doe ik wel alle ramen en deuren dicht als het wel heel extreem wordt! | Gewijzigd: 16 juli 2009, 05:42 uur, door Rayo
.:: Hevig onweer in het geheugen: (1) 14 Juli 2004, (2) 25/26 mei 2009, (3) 28/29 juni 2011, (4) 10 september 2011 ::.
Terug naar boven
Dit topic is gesloten
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.847 topics, welke bij elkaar 448.358 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.576 leden.
Het nieuwste lid is Jeffrey bunk .

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 74 mensen aan het browsen op het forum. 0 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 74, lezen 9 mensen het topic "Berichtgeving aardbevingen Noord Nederland ".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden