Was het maar zoals in andere landen gewoon 2 weken lang lekker weer. Niet steeds weer w8en tot er eindelijk weer een hogedrukgebied komt. | Gewijzigd: 15 augustus 2009, 15:16 uur, door jewaitit
Ik teken ervoor!
Normaal misschien wel. Maar liever niet als ik op een open grasveld in de rij voor Lowlands sta
Maar het is nog geen donderdag, er kan nog veel gebeuren. In ieder geval komt er een enorm warmte verschil tussen donderdag en vrijdag, lijkt me dat dat zeker niet onopgemerkt voorbij zal gaan.. het wordt weer spannend. We wachten in spanning op een onweer op 20 aug topic... | Gewijzigd: 17 augustus 2009, 18:34 uur, door PolderPS
GFS heeft het over minima van plaatselijk 23 graden!
Was het maar zoals in andere landen gewoon 2 weken lang lekker weer. Niet steeds weer w8en tot er eindelijk weer een hogedrukgebied komt.
Mee eens.
Zoals het er nu uit ziet zal het morgen misschien 25C worden en woensdag tegen de 30 gevolgd door donderdag iets boven de 30. De vrijdag valt terug naar 23C, dus maar liefst 7 graden minder.
Daarbij komt donderdag nog het onweer (+regen).
Van een hittegolf is dus absoluut geen sprake, misschien krijgen we wel een tropische dag.
Stabiel zomerweer is het al weken niet geweest. Het is zeer wisselvallig met af en toe best wel een lekkere dag maar het houdt niet over.
Misschien na vrijdag beter? Ik twijfel echter.
grtzz
SC
Tropische warmte in Nederland en België