zoals het in de winter ook afhankelijk is van wat winters weer en in ieder geval hier in het noordwesten is het kwa beide al jaren niet geweldig, komt dat weer komt de drukte ook vanzelf weer terug!
zoals het in de winter ook afhankelijk is van wat winters weer en in ieder geval hier in het noordwesten is het kwa beide al jaren niet geweldig, komt dat weer komt de drukte ook vanzelf weer terug!
Wellicht kunnen julie een paar leuke topics bedenken?
Ik ben daar persoonlijk niet zo goed en gedreven in als bijv een tatanka, alpenweerman en nog zoveel anderen alleen ook 'vroeger' waar iedereen het op het forum steeds over heeft kwam het niet alleen van hun kant.
vaak begonnen de enthousiastelingen en leden met minder kennis zodra ze een kans zagen waarna de experts om ze zo maar even te noemen met meer informatie kwam.
Ik denk dat het vooral belangrijk is dat het vriendelijk blijft naar elkaar, ook wanneer een bepaalde regio net het grote onweerscomplex of de sneeuwdump mist, storm of schaatsen, daar ging het vroeger nog wel eens mis.
verder waren er naar mijn idee toen ook oprecht meer spannende dagen met kansen op zwaar onweer, sneeuwjachten, langere schaatsperiodes of stormen... hopelijk snel weer meer kansen en meer activiteit op het forum want het is en blijft een prachtig forum!
Die drukte die er toen was komt nooit weer, terug. En dat is niks ten nadele van het huidige team. Er zat een heel team op met allemaal een passie. Niet alleen voor onweer maar ook een breed scala aan andere onderwerpen. Wil je de boel in leven houden, dan moet je ook open staan voor andere nieuws. En dat wordt nagelaten, het forum tijdperk is niet meer van deze tijd. Je heb nou tal van andere social media wat je veel meer kanten mee op kan.
Wel leuk om te zien dat ik nog steeds gemist word en die tijd, leuke periode gehad. Ik had toendertijd al de overstap gemaakt naar een facebook groep. En ook dat is nou verouderd nou sinds een ruime maand mijn eigen discord groep.
Ik wens jullie allemaal nog veel succes hier met een poging om er wat van te maken. Maar dat er meer moet gebeuren dan alleen wat over onweer te posten kom je er niet mee. We zaten op een gegeven moment op ruim 10 berichten op een gemiddelde dag, en soms wel richting de 25 andere onderwerpen op een dag, topics werder doorgetweet enz. Dat zie ik hier niet momenteel
Met vriendelijke groet
Tatanka | Gewijzigd: eergisteren, 12:56 uur, door Tatanka