Inderdaad.
Hier gebeurt nog helemaal niets in België ook niet.
Vreemd want de temperatuur is toch echt hoog genoeg, hoe hoog wil je het hebben?
Boven Frankrijk zit nog wel wat maar het blijft vaag of dit deze kant uit komt.
De kansen lijken voorlopig dus niet erg groot.
Vreemd want de temperatuur is toch echt hoog genoeg, hoe hoog wil je het hebben?
De kansen lijken voorlopig dus niet erg groot. Het kan bij wijze van spreken 45 graden worden en niet onweren. Er zijn veel meer factoren dan alleen temperatuur
De kansen lijken voorlopig dus niet erg groot.Wolken schieten nu omhoog op lijn Nantes, Angers in Frankrijk. Binnen een goed kwartier zullen de eerste ontladingen merkbaar zijn. | Gewijzigd: 4 juli 2015, 17:59 uur, door Sven

Voor vanavond laat ook nog een kans al een knoeperd van een Mcs uit frankrijk in Wrf als er nou ook gewoon daden worden vericht dan kunnen de komende 24 uur wel eens zeer zeer intressant worden.

Ik zal dr graag ook wat meer op ingaan maar bij mij is de koek nou ook gewoon op....na het warme weer en constant maar met die kansen bezig te zijn geweest.
Ik hoop dat er mooie dingen bij gaan zitten.
Ik ga nou in rust modus!!
| Gewijzigd: 4 juli 2015, 18:02 uur, door Tatanka
Lol dit is geen 24 uur vooruit dit is gewoon model harmonie,.

| Gewijzigd: 4 juli 2015, 18:13 uur, door Tatanka
harmonie zit er vaak redelijk dichtbij.. laat in iedere geval wel zien hoe hevig het kan zijn
voor vandaag had ik er zelf ook niet veel van verwacht. al kan het nog steeds zo maar spontaan opstarten. cape genoeg iig. wacht met spanning op de run van estofex voor morgen
| Gewijzigd: 4 juli 2015, 18:30 uur, door Chasemonkey
De kansen liggen er , zoals te zien aan eerdere berichten hier, prima voor. Dus fingers crossed, nowcasten en hopen dat wij nog wat mogen meemaken.
Buitje van donderdag heeft de bomen en het gras in de omgeving niet veel geholpen. Alles lijkt langzaam af te sterven, dus voor regen doe ik het ook komende dagen. Ik sluit mijn tabblaadjes pas als de kansen zijn verkeken

Mooie kaart van wetteronline! Bijna in heel de BeNeLux oranje! Alleen jammer van de kuststreek!
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
is deze kaart van het onweer? zoja, ik zit in het rode gedeelte
Edit svenne: plaatje uit citaat gehaat. Del-toets mag gebruikt worden... | Gewijzigd: 4 juli 2015, 21:10 uur, door Sven
Onweerskansen week 27