Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

19 Mar 2024 11:00:02

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor San Diego, CA.

18 Mar 2024 22:10:29

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor San Diego, CA.

18 Mar 2024 21:02:48

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

18 Mar 2024 10:59:58

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Victoria, TX.

17 Mar 2024 22:05:02

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Jefferson, LA; Plaquemines, LA.

17 Mar 2024 21:05:02

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Iberia, LA; St. Martin, LA; St. Mary, LA.

17 Mar 2024 21:05:01

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Live Oak, TX; McMullen, TX.

17 Mar 2024 15:58:04

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Plaquemines, LA; St. Bernard, LA.

17 Mar 2024 15:58:04

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Plaquemines, LA.

17 Mar 2024 15:40:53

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Jefferson, LA; Plaquemines, LA.

17 Mar 2024 15:09:13

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Iberia, LA; St. Martin, LA; St. Mary, LA.

17 Mar 2024 15:09:12

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Vermilion, LA.

17 Mar 2024 14:36:27

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Cameron, LA; Jefferson Davis, LA.

17 Mar 2024 13:56:09

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor St. Martin, LA; St. Mary, LA.

17 Mar 2024 12:39:15
Actueel
1 / 4

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
wappy
Lid
Woonplaats: Haarlem-Schalkwijk
Berichten: 1195
Lid sinds: 26 jul. 2006
25 juli 2015, 08:50 uur | Bericht #460011
Hier was dat volgens mij ook 2009, bliksem inslag in flat en was zo hard dat zowel tv signaal als stroom voor fraktie van seconde knipperde, was iets van 200meter vanaf was best scary.
MyrShalom
Lid
Woonplaats: Spijkenisse
Berichten: 435
Lid sinds: 23 aug. 2011
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
14 augustus 2015, 13:34 uur | Bericht #461161
17 juli 2004, ongetwijfeld... Wij zaten op een camping in Zuid-Limburg. In een tent bovenop een heuvel onder een alleenstaande hoge boom. Ik was 13 en destijds nog doodsbang voor onweer. Eind van de middag donkere lucht. Weet niet meer precies hoe laat het was maar het was vrij vroeg op de avond en pikkedonker buiten, het leek wel nacht. In de verte in eerste instantie regenbuien te zien waarnaar we nog gefascineerd vanaf ons plekje bovenop de heuvel hebben staan kijken. Mooi uitzicht. En toen kwamen de bliksems... Begon ver weg, kwam steeds dichterbij. Uiteindelijk inslagen overal om ons heen. En dan zit je daar in een tent. Ik weet nog dat zelfs mijn vader, die nooit ergens bang voor is, toen doodsbang was. We zaten op de luchtbedden allemaal weggekropen in onze slaapzakken. Ik en mijn zusjes en broertje huilen en totaal in paniek. Mijn ouders waren doodstil. Ik vind het achteraf een wonder dat we het kunnen navertellen... 
Waarom deze advertentie?
Coentjuh
Lid
Woonplaats: Hilversum
Berichten: 370
Lid sinds: 24 jul. 2013
14 augustus 2015, 14:03 uur | Bericht #461168
Limburg 14 Juli 2010....

Een hete dag 33c en aan het einde van de middag een shelfcloud die echt groenig was!!
Kwartier later was er hevig onweer met waarschijnlijk ook een windhoos.. Alles vloog door de lucht tot trampolines aan toe!! 
Het werd zo opgetild en in de ronte gezwaaid.... Overal omgevallen bomen was hevig toen....
 
Zwaar onweer 2016: 1
Woonplaats: Halle
Berichten: 391
Lid sinds: 16 jul. 2012
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
14 augustus 2015, 14:34 uur | Bericht #461172
Moeilijke vraag maar ik denk dat ik voor 17 juli 2004 kies. Omdat dit onweer veel schade en gewonden veroorzaakte. Ik zat aan de kust (Westende) en er lag veel volk op het strand. Ineens dook het onweer op en mensen werden paniek. De parasol brak af en vloog tegen het hoofd van de man en hij was direct bewusteloos. Ik heb het gefilmd.

Milan
Lid
Woonplaats: HENGELO OV
Berichten: 6
Lid sinds: 23 jul. 2016
28 juli 2018, 12:44 uur | Bericht #488030
23 op 24 juni 2016 natuurlijk! Voordat ik ging slapen was het gewoon nog redelijk weer. Wel paar Cb'tjes en 30 graden (rond 21u). Ik ga slapen, en rond 22.30 schrok ik wakker door de keiharde regen en onweer. Ik was best wel bang eerlijk gezegd. Dus daar lag ik dan, rillend onder de dekens. Toen stopte de bui, en om ongv. 3u/3.30 begon de regen en gedonder weer. Ik verbleef op dat moment ergens in Almelo OV. That's my story.. Mvg, Milan
Waar donder is, is bliksem.
Rowano
Lid
Woonplaats: Winkel, Noord-Holland
Berichten: 7
Lid sinds: 28 mei. 2018
28 juli 2018, 22:25 uur | Bericht #488044
Dat is een lastige, want ik heb namelijk een inslag van een bliksem meegemaakt op tientallen meters naast me en schrok zo - of kreeg een schok- dat ik van mijn fiets viel en op een haar na werd overreden door een auto. 

Heftigste onweer die ik 'bewust' heb meegemaakt was ongetwijfeld 25/26 mei 2009. Ik kwam van mijn werk en ging met de auto chasen met een paar familieleden. Nadat we terugkwamen was ik teleurgesteld omdat de onweer tegenviel, maar einde van de avond, begin van de nacht werd ik getrakteerd op zeer zwaar onweer, met alleen maar cg's en harde dreunen, die de ramen deden trillen. 

Meest memorable onweer die ik heb meegemaakt, was ergens in augustus (of september) in 1993, waar ik als 10-jarig jongetje voor het eerst bewust onweer heb meegemaakt. Ik was doodsbang en schuilde achter mijn vader omdat de flitsen en de dreunen alleen maar keihard waren. We hadden destijds nog geen dubbele ramen, dus het leek net alsof het raam er ieder moment uit zou vallen. Daar komt mijn fascinatie met onweer vandaan. 

 
Woonplaats: Deventer
Berichten: 108
Lid sinds: 8 jun. 2010
29 juli 2018, 14:00 uur | Bericht #488051
Wat op mij het meeste indruk heeft gemaakt was een fietstocht op de Veluwe met mijn ouders begin jaren 80. Als menneke van 9 jaar zijn we toen in Ede een half afgebouwd huis ingevlucht om te schuilen voor het noodweer. Was een bui waarbij de krakers gelijk met de flitsen kwamen. Met een mengsel van (vooral) angst en fascinatie is mijn interesse voor het weer toen begonnen.
Sunshine is delicious, rain is refreshing, wind braces us up, snow is exhilarating; there is really no such thing as bad weather, only different kinds of good weather.
front
Lid
Woonplaats: zaandam
Berichten: 620
Lid sinds: 24 aug. 2009
29 juli 2018, 15:54 uur | Bericht #488054
mijn schrikervaring was vorig jaar op de fiets reed vlak bij mijn huis er kwam een donkere lucht aan met af toe grommel,
ik dacht dat loopt wel los.... opeens was alles wit van het licht en een enorme knal ,mijn haren stonden overeind en ik had een metaalsmaak in mijn mond. het was ingeslagen op een zendmast zo,n 100 meter bij mijn vandaan , thuis zat ik nog lang na te trillen!
Woonplaats: Zwolle
Berichten: 753
Lid sinds: 24 dec. 2014
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
4 augustus 2018, 15:54 uur | Bericht #488160
2 en 3 juli 2015 is en zal een toffe herinnering blijven! Nadat de laatste pulserende buien uitstorven die avond leek het even gedaan te zijn met de onweerskansen, maar binnen no-time ontstond er een heel actief complex boven Nederland met meer dan 400 ontladingen per minuut :O De activiteit was bizar om te zien! Om de seconde zag je wel 1 of 3 flitsen en het gros daarvan was allemaal cloud to ground. Die avond non-stop plaatjes kunnen schieten van het agressieve onweer :3


 
Stormchaser bij @Art_of_thunders.
Site: http://www.art-of-thunders.nl
Twitter: @LeonEikenaar
Willeke
Lid
Woonplaats: Zaandam
Berichten: 1
Lid sinds: 24 jul. 2018
6 augustus 2018, 08:49 uur | Bericht #488215
Goedendag, Ik heb  er 2 de eerste was op mijn  verjaardag 5 juni 1997 er Kwam een rolwolk aan. Het heeft schade gebracht. . En 2 jaar geleden. Het zou droog blijven. Het was droog dus de kids n min  man gingen buiten zwemmen. Ik was in mijn achtertuin even een sigaretje roken  op de stijger en ik   een zware vuurpijl en het licht verblinde me . Ik was niet het hoogste punt maar een flat tegen over me. Door de klap sloeg ik   sloeg ik achter over en lag ik op de grond. Mijn haren stond recht overeind  polslag 90 bloeddruk over de 200. Ik heb een tikje van de bliksem gehad. De flat tegen over me,waren alle apparaten doorgebrand. Ik riep altijd Ik haat droge onweer en nu weet ik  waarom. Bang ben ik niet, want nu weet ik wat hoor, en dat Klinkt Dan anders Dan bliksem en gedonder. Sorry voor de speelfouten mijn ipad staat op engels.
Willekeodinga
doppie
Lid
Woonplaats: Someren
Berichten: 487
Lid sinds: 27 jul. 2006
7 augustus 2018, 17:37 uur | Bericht #488258
Absoluut met flinke stip 23 juni 2016. Hagelstenen zo groot als tennisballen en vanaf ongeveer half 9 tot middernacht alleen maar stroboscoop onweer. Pff wat een angstige en verschrikkelijke avond was dat zeg. Met ruim een ton schade aan huis, opstallen en auto's tot gevolg.
Woonplaats:
Berichten: 60
Lid sinds: 21 apr. 2014
10 augustus 2018, 11:44 uur | Bericht #488363
Ik weet het nog als de dag van gister. Ik was een jaar of 12 en we stonden op de camping in de Ardeche in Frankrijk.
Het was 3 dagen op rij ontzettend heet geweest (40 - 42 °C) en aan het einde van de avond zagen we in de verte al flitsen.
Pas later in de nacht kwam het onweer over ons heen. Stroboscoop onweer met makkelijk 2 á 3 ontladingen per seconde. Eerst nog op afstand, daarna steeds dichterbij. Ik stond samen met mijn vader in de voortent en het was buiten gewoon licht door de hoeveelheid flitsen.
Naarmate het onweer dichterbij kwam werden de flitsen alsmaar feller en de klappen steeds harder. Overal om onsheen zagen en hoorden we inslagen. Niet veel later viel de stroom op de hele camping uit. Het hevige onweer duurde ruim een half uur.
De volgende dag hadden we pas 's avonds weer stroom, en hoorden we dat de bliksem was ingeslagen op meerdere hoogspanningskabels, waarvan een paar geknapt waren. Mijn fascinatie voor onweer heb ik vooral ontwikkeld tijdens de vele vakanties in Frankrijk.
2018:

Licht Onweer: 1
Matig Onweer: 3
Zwaar Onweer: 0
Woonplaats: 's-Gravenzande
Berichten: 1684
Lid sinds: 11 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
11 augustus 2018, 12:14 uur | Bericht #488383
Wat een prachtige verhalen ik heb zitten genieten altijd leuk om te zien, die verschillen... De 1 zegt geweldig en gaaf de ander heeft een Gezonde angst voor Onweer.

Mijn persoonlijk heftigste onweer dat is een hele goede vraag want er zijn zoveel factoren... Het mooiste was toch wel in Mindelheim (Bayern) met een prachtige mammatusvorming. Dit gaf ook dankzij de vergezichten in het landschap toch wel een beetje 'Tornado Alley' gevoel

Het meest intense was toch wel 'The Classic 25/26 mei 2009.

Qua Positieve CG moet ik toch eerlijk zijn en toegeven dat ik die deze week had 
Zonder al te veel woorden dan maar de video... 

Waarschuwing bij 01:27 zit ie dan de hardste klap die ik heb meegemaakt. (Voorafgaand aan een opmerkelijk geluid voordat de bliksem begint...



 
Groetjes Bjorn


Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
pkd19
Lid
Woonplaats: Burdaard
Berichten: 631
Lid sinds: 9 feb. 2013
11 augustus 2018, 22:28 uur | Bericht #488386
Citaat van BjornOnweer, zaterdag 11 augustus 2018, 12:14 uur Wat een prachtige verhalen ik heb zitten genieten altijd leuk om te zien, die verschillen... De 1 zegt geweldig en gaaf de ander heeft een Gezonde 

Waarschuwing bij 01:27 zit ie dan de hardste klap die ik heb meegemaakt. (Voorafgaand aan een opmerkelijk geluid voordat de bliksem begint...



 

Lijkt mij een inslag in een meterkast of hoogspanningsmast,hoor je op meer filmpjes op youtube,flinke klapper was dat!
Woonplaats: noordwolde (frl)
Berichten: 192
Lid sinds: 10 jun. 2010
12 augustus 2018, 11:20 uur | Bericht #488387
mijn heftigste onweer was wel 25 op 26 mei 2009 en begin juli 2015,toen sloeg de bliksem continue in op de lichtmasten van de ijsbaan,en dat gaven beste knallen !
Cumulus
Lid
Woonplaats: Nijmegen
Berichten: 1
Lid sinds: 3 apr. 2019
3 april 2019, 22:27 uur | Bericht #490389
Gaaf om al die ervaringen te lezen! Ik zelf hoef niet lang na te denken over welke moment het meest heftig was. Dat moment brengt me terug naar 28-04-2018. Die dag bezocht ik Ngamba Island, een chimpanzee reservaat, gelegen in het Victoria meer (Oeganda). Onderweg naar het eiland zag ik overal om mij heen al wolkentoppen omhoog schieten (zie onderstaande foto). Ik bedacht me op dat moment al: wij gaan vandaag onweer meemaken (achteraf gezien meer dan waar ik op gehoopt had)! 



Aangekomen op het eiland hebben we direct onze spullen naar onze tent gebracht. Dat scheelde namelijk een hoop gesleep en konden we daarna lekker tot rust komen. Ik verbaasde me op dat moment nog dat de tenten pal naast de metalen verblijfskooi van de chimpansees stonden. Ten eerste leek me dat minder prettig slapen aangezien chimpansees vreselijk hard kunnen schreeuwen, ten tweede leek me dit iets minder prettig tijdens onweer. Zoals jullie misschien weten is metalen een goede geleider. Maar mijn zorgen daarover werden ontnomen doordat er over het hele eiland bliksemafleiders stonden. En aangezien we midden op de evenaar verbleven (lag maar een paar kilometer van het eiland af) zullen ze hier wel vaker onweer meemaken. Die dag heb ik me verder eigenlijk helemaal niet meer bezig gehouden met het weer. We zaten immers op een eiland waar we chimpansees van dichtbij konden zien en ik was dan ook druk bezig met foto's maken. Pas later die avonden ontstonden bij mij toch weer wat zorgen toen ik in de verte enorme aambeelden zag opduiken. Je kon vrijwel elke seconde flitsen zien, dus ik hoopte enigszins dat de buien ver weg zouden blijven. Helaas bleek dit niet het geval te zijn.



Ik weet nog dat ik 's nachts op een gegeven moment wakker werd van schreeuwende chimpansees en mezelf afvroeg waarom ze zo te keer gingen. Dit werd al snel bevestigd door gerommel in de verte. Ik dacht nog bij mezelf: het zal toch niet waar zijn? Toch probeerde ik weer in slaap te komen aangezien we een drukke planning hadden. Helaas lukte dit niet door gerommel dat steeds zwaarder werd en langer door ging. Op een gegeven moment begon het natuurlijk te flitsen. Vanaf toen ben ik ook gaan tellen om te berekenen hoe ver het onweer van ons verwijderd was. In eerste instantie was dit meer dan 30 seconden. In principe niets om je druk over te maken aangezien dat ongeveer +/- 10km was. Maar dat werd al snel 20 seconden en toen 10 seconden en toen je raad het al maar een paar seconden. Ik voelde me op dat moment absoluut niet op mijn gemak. Ik bevond me in een tent, op een eiland met een enorme metalen kooi naast me. Gelukkig werd ik toch iets kalmer door een reisgenoot die inmiddels ook wakker was geworden en mij enigszins gerust probeerde te stellen. Dit kreeg ik maar moeilijk voor elkaar doordat ik heel veel van onweer af weet en ik het gevoel kreeg dat we toch niet helemaal veilig waren. Uiteindelijk begon het zo hard te waaien en te regenen dat het inmiddels onmogelijk was geworden om elkaar te verstaan. Het duurde ook niet lang voor dat er inslagen ontstonden die redelijk dichtbij waren. Dan heb ik het echt over 1 a 2 seconden en toen ontstond bij mij al het gevoel: ik moet hier weg! Gek genoeg weet ik nog dat ik op dat moment twijfelde of ik naar het dichtstbijzijnde gebouw moest rennen. 

Uiteindelijk sloeg bij mij toch echt de paniek/doodsangst toe toen er iets gebeurde wat ik nog niet eerder in mijn leven had meegemaakt. De bliksem sloeg zo dichtbij in dat er enorme fluittoon optrad die echt oorverdovend was, tegelijkertijd kon ik de statische elektriciteit voelen en kwam pas iets later de zwavel geur. Allemaal dingen waarvan ik wist dat het erop duidde dat de inslag erg dichtbij was. Ik ben in mijn onderbroek (was veel te benauwd/warm voor een pyama) door de stromende regen naar een gebouw gerend. Daar aangekomen ben ik gehurkt in het centrale gedeelte van het gebouw gaan zitten. Vrijwel de gehel nacht bleef het toen zwaar onweren en regenen en pas later die ochtend stopte het. 

Nu ik dit stuk geschreven heb merk ik dat het me nog steeds wat doet. Gek genoeg ben ik nooit echt bang voor onweer geweest, maar deze ervaring heeft me toch bewust gemaakt van de gevaren en ik merk dat ik nu toch wat angstiger ben tijdens het chasen. Voor mijn gevoel heb ik ook echt geluk gehad terwijl reisgenoten dat helemaal niet zo ervaren hadden. Maar denk dat dit kwam door een gebrek aan kennis over onweer. 

Als bonus een foto van het onweer boven het victoriameer. De foto is gemaakt vanaf kruishoogte en laat naar mijn idee alleen maar zien hoe heftig het daar te keer kan gaan. 
| Gewijzigd: 3 april 2019, 22:28 uur, door Cumulus
Novi
Moderator
Woonplaats: Meppel
Berichten: 394
Lid sinds: 31 mei. 2018
25 april 2019, 21:44 uur | Bericht #490487
29 mei 2018. Een downburst met windstoten van rond de 100 km/u passeerde exact boven mijn regio. | Gewijzigd: 29 april 2021, 20:00 uur, door Novi
Twitter account over het weer: twitter.com/weerextremen.



Arwen
Lid
Woonplaats: Rosmalen
Berichten: 15
Lid sinds: 26 jul. 2006
11 mei 2022, 21:59 uur | Bericht #498148
Die ik als meest heftige heb ervaren was toen ik kind was, een jaar of 5 denk ik (dus zo'n 45 jaar geleden, want ik ben maandag net 50 geworden). Mijn vader had mij net verteld dat als de boem en flits tegelijkertijd kwamen, het onweer boven je hoofd hing. En ik stond net onder de douche in onze 2e badkamer op de 2e verdieping. En inderdaad, boem en flits. Stond binnen een paar seconden in mijn nakie, kletsnat, beneden bij mijn tante die op mij oppaste die avond. | Gewijzigd: 11 mei 2022, 22:00 uur, door Arwen
wat een gedonder...
Woonplaats: noordwolde (frl)
Berichten: 192
Lid sinds: 10 jun. 2010
12 mei 2022, 16:30 uur | Bericht #498149
Ik vond het onweer in de nacht van 25 op 26? mei 2009 erg heftig en van 5 juli 2015,toen sloeg de bliksem om de haverklap in op de lichtmasten van de ijsbaan met gigantische harde knallen tot gevolg 
jcroon
Lid
Woonplaats: breda
Berichten: 4155
Lid sinds: 26 aug. 2011
25 mei 2022, 23:05 uur | Bericht #498203
Ik weet geen data meer precies maar er zijn drie onweersbuien die me zijn bijgebleven. 2 keer omdat ik een daadwerkelijke inslag zag, waarbij zelfs een boom volkomen  uit elkaar klapte en 1 keer toen ik met de brandweer tijdens een bui naar een ongeval moest en daar een patient moest helpen, we werden opgeschrikt door een inslag (ik zag hem niet, collega wel) op 50 meter van ons vandaan terwijl het nog droog was, het begon pas een minuut of twee,drie later te regenen. Waarbij we ook doornat werden.

Dat waren overigens geen van alle de "zwaarste" buien die ik ooit heb meegemaakt als je objectief kijkt naar schade, aantal inslagen, hoeveelheid regen en (storm-)schade. Kortom, hoe je het beleeft is altijd anders dan de werkelijkheid.
Terug naar boven
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.840 topics, welke bij elkaar 448.317 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.573 leden.
Het nieuwste lid is paterbon.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 63 mensen aan het browsen op het forum. 1 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 63, lezen 1 mensen het topic "Moeder Natuur tovert een spectaculaire zonsondergang bij Onslow (Australië)".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden