Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor San Diego, CA.

18 Mar 2024 22:10:29

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor San Diego, CA.

18 Mar 2024 21:02:48

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

18 Mar 2024 10:59:58

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Victoria, TX.

17 Mar 2024 22:05:02

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Jefferson, LA; Plaquemines, LA.

17 Mar 2024 21:05:02

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Iberia, LA; St. Martin, LA; St. Mary, LA.

17 Mar 2024 21:05:01

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Live Oak, TX; McMullen, TX.

17 Mar 2024 15:58:04

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Plaquemines, LA; St. Bernard, LA.

17 Mar 2024 15:58:04

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Plaquemines, LA.

17 Mar 2024 15:40:53

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Jefferson, LA; Plaquemines, LA.

17 Mar 2024 15:09:13

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Iberia, LA; St. Martin, LA; St. Mary, LA.

17 Mar 2024 15:09:12

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Vermilion, LA.

17 Mar 2024 14:36:27

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Cameron, LA; Jefferson Davis, LA.

17 Mar 2024 13:56:09

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor St. Martin, LA; St. Mary, LA.

17 Mar 2024 12:39:15

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Chambers, TX; Galveston, TX.

17 Mar 2024 10:41:55
Actueel
1 / 4

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Woonplaats: hoogeveen
Berichten: 137
Lid sinds: 18 mei. 2007
16 juli 2009, 13:10 uur | Bericht #39611
het ergste wat ik ooit heb meegemaakt in hoogeveen was de downburst een paar jaar terug dat was echt extreem
franssie
Lid
Woonplaats: jo22mh (QTH) | Muiden
Berichten: 35
Lid sinds: 25 mei. 2009
16 juli 2009, 14:04 uur | Bericht #39636
9 juni 1997 (aka zwarte zaterdag) was voor mij de zwaarste (onweer)storm. Voor ons compleet onverwacht kwam uit op grote snelheid een enorme rolwolk uit het zuiden opzetten, ik was toen met heerlijk 's zomers weer op het markermeer aan het zeilen.
Toen we de bui eenmaal zagen was er geen tijd meer dan om de zeilen op dek te laten vallen en het anker uit te gooien, van windkracht 2 naar 10 in een 10 minuten tijd.
Het water woei het IJsselmeer letterlijk uit omhoog de lucht in, mensen werden van boten geblazen en daarna (terwijl ze nog in het water lagen en her en der reddingsmiddelen overboord gegooid werden) sloeg her en der een ontlading in naast de nodige horizontale inslagen. kwartiertje later was het alweer redelijk rustig.
Dit is tot nu toe het meest indrukwekkende onweer wat ik ooit ervaren heb aangezien ik er middenin zat. Krijg nog de rilligen als ik er weer aan denk maar gek genoeg waren we toen niet bang, het schip was vriendelijk in de golven, we hebben wat foto's gemaakt (die ik helaas kwijt ben) en koffie gezet. Daarna nog wat rondgezocht maar bij ons in de buurt was iedereen weer aan boord.

Zie ook: http://www.trouw.nl/krantenarchief/1997/06...schade_aan.html

Daarna hebben ze dacht ik het uurlijkse marifoon weerbericht ingesteld, net zoals ze na de hemelvaartsdag storm (zwarte donderdag) van 1993 de weerswaarschuwingen op de radio hebben ingesteld. Die radio waarschuwingen werden toen niet door Veronica FM uitgezonden, raden welke zender wij hadden opstaan. | Gewijzigd: 16 juli 2009, 14:09 uur, door franssie
Waarom deze advertentie?
talkyr86
Lid
Woonplaats: Apeldoorn
Berichten: 4311
Lid sinds: 7 aug. 2008
16 juli 2009, 14:12 uur | Bericht #39642
9 juni 1997 is denk ik voor mij ook de meest indrukwekkende dag geweest qua onweer.
Waarschijnlijk is dat omdat ik nog klein was toen. Ik was aan het vliegeren op het moment dat de lucht zwart kleurde en het ineens heel hard begon te waaien. Het touw van mijn vlieger brak gewoon af en ik heb de vlieger nooit meer teruggezien. Terwijl mijn broer en ik naar huis renden kwam de rolwolk steeds dichterbij. Mijn broer was toen even zo in paniek dat hij met vliegerdraad mijn knieholtes open sneed. Gelukkig zijn de littekens daarvan niet meer zichtbaar.
Verder heb ik ooit een shelfcloud op me af zien komen waarvan ik toen nog niet wist wat het was. Dat was ook heel erg indrukwekkend, weet helaas niet meer wanneer het was. Ik weet allen dat ik toen in Huist ter Heide (vlakbij Zeist) was.

Oja, foto's heb ik er niet bij helaas. | Gewijzigd: 16 juli 2009, 14:13 uur, door talkyr86
Brian
Lid
Woonplaats: Lelystad
Berichten: 1348
Lid sinds: 17 mei. 2008
16 juli 2009, 15:18 uur | Bericht #39668
Citaat van talkyr86, donderdag 16 juli 2009, 13:12 uur Mijn broer was toen even zo in paniek dat hij met vliegerdraad mijn knieholtes open sneed.

whahaha sorry hoor, maar dat is vrij droog, hoe krijgt ie dat nou weer voor mekaar?
ontopic: ik kan me nog wel herinneren dat ik 10 a 11 was en dat ik buiten aan het spelen was terwijl het zeik en zeiknat was, en veel onweer, en nog buiten blijven spelen maar of dat die 9 juni 1997 was weet ik niet meer.
Check out the light show:)
Sanwa
Lid
Woonplaats: winkel
Berichten: 5550
Lid sinds: 3 jul. 2009
16 juli 2009, 15:29 uur | Bericht #39679
Mijn heftigste onweer (en daardoor bang geworden) was in duitsland.
Wanneer volgens mij tien jaar geleden (kan ook wel meer zijn)
Mijn broertje en ik waren aan het zwemmen in een binnenbad, we wisten niet dat er onweer kwam, en vanuit het niets was het op ongeveer 2 meter bij ons vandaan ingeslagen. Wij gingen naar de caravan toe. We keken op de midgetgolfbaan waar het was ingeslagen en daar zat een gaatje in het asfalt. En het stonk er erg naar zwavel achtig iets.
En natuurlijk 17 juli 2004 niet te vergeten. Lekker aan de bbq opeens een zwarte wolk (de zogenaamde rolwolk) en onweer en regen waar je niet goed van werd.

groeten marieke
Bekijk het van de zonnige kant, de meeste regen valt naast je.
stef-c
Lid
Woonplaats: Groningen
Berichten: 329
Lid sinds: 7 dec. 2006
16 juli 2009, 15:40 uur | Bericht #39690
ik zie n aantal mensen schrijven over 1992.
van dat jaar kan ik me geen zwaar onweer hier (Groningen) herinneren.
wat ik me wel kan herinneren is een zware onweersbui in de nacht van 11 op 12 juli 1991.
ik had toen nog een krantenwijkje van de Volkskrant waarvoor ik smorgens vroeg m'n bed uit moest maar ik heb die nacht nauwelijks geslapen...
rond middernacht bereikte ons een onweersbui die pas rond half 7 smorgens (toen ik mijn wijk al klaar had) wegdreef.

dat was echt de heftigste onweersbui die ik ooit heb meegemaakt, geen enkel onweer hier van de jaren daarna heeft hier ooit voor mij aan kunnen tippen.

grappig genoeg ben ik niet de enige die dit nog weet:
http://nlweer.com/pbonweer11-12jul1991.htm
tostoast
Lid
Woonplaats: Nijmegen
Berichten: 386
Lid sinds: 3 jul. 2009
16 juli 2009, 15:52 uur | Bericht #39694
Citaat van sanwa78, donderdag 16 juli 2009, 13:29 uur Mijn heftigste onweer (en daardoor bang geworden) was in duitsland.
Wanneer volgens mij tien jaar geleden (kan ook wel meer zijn)
Mijn broertje en ik waren aan het zwemmen in een binnenbad, we wisten niet dat er onweer kwam, en vanuit het niets was het op ongeveer 2 meter bij ons vandaan ingeslagen. Wij gingen naar de caravan toe. We keken op de midgetgolfbaan waar het was ingeslagen en daar zat een gaatje in het asfalt. En het stonk er erg naar zwavel achtig iets.
En natuurlijk 17 juli 2004 niet te vergeten. Lekker aan de bbq opeens een zwarte wolk (de zogenaamde rolwolk) en onweer en regen waar je niet goed van werd.

groeten marieke


Als de bliksem 2 meter van je ingeslagen was zou je daarna in het ziekenhuis moeten liggen. Vooral als je dan ook nog in een zwembad zwemt (water geleid extra goed) | Gewijzigd: 16 juli 2009, 15:53 uur, door tostoast
arjens
Lid
Woonplaats:
Berichten: 281
Lid sinds: 24 mei. 2009
16 juli 2009, 15:56 uur | Bericht #39698
Stef c, het kan ook 91 zijn hoor. Het is al 17 jaar geleden Maar dat het heftig was dat kan ik mij nog herinneren. Overigens wel leuk om te zien dat er meerdere over op het oog dezelfde ervaren bui hebben.
Sanwa
Lid
Woonplaats: winkel
Berichten: 5550
Lid sinds: 3 jul. 2009
16 juli 2009, 16:11 uur | Bericht #39693
Citaat van tostoast, donderdag 16 juli 2009, 14:52 uur Als de bliksem 2 meter van je ingeslagen was zou je daarna in het ziekenhuis moeten liggen. Vooral als je dan ook nog in een zwembad zwemt (water geleid extra goed)


Het zwembad was een binnenbad. Dat water goed geleid weet ik , maar als je binnen bent en de onweer slaat buiten in heb je er bijna geen last van binnen. op het geluid en het trillen van de ramen na dan. en de huilende baby en kinderen.

gr mariek
Bekijk het van de zonnige kant, de meeste regen valt naast je.
ruk
Lid
Woonplaats: Spijkenisse
Berichten: 1694
Lid sinds: 10 jun. 2007
16 juli 2009, 17:53 uur | Bericht #39769
mijn heftigste onweer ????

hahaha....dat moet nog komen !!!!

heb wel al een paar lekkere meegemaakt, rolwolkie, inslag in een straatkolk 5 meter voor me (KICKE !!!) , enz .

maar nog geen bui waardoor ik zelf 7 kleuren in m'n broek scheet !!!

hoop het toch wel heel snel mee te maken !!!


groetjes Ruk.
één ding is zeker, er is ALTIJD WEER!!!!
stef-c
Lid
Woonplaats: Groningen
Berichten: 329
Lid sinds: 7 dec. 2006
16 juli 2009, 17:56 uur | Bericht #39771
Citaat van arjens, donderdag 16 juli 2009, 15:56 uur Stef c, het kan ook 91 zijn hoor. Het is al 17 jaar geleden Maar dat het heftig was dat kan ik mij nog herinneren. Overigens wel leuk om te zien dat er meerdere over op het oog dezelfde ervaren bui hebben.

t valt me op dat het wel dezelfde richting opneigt, maar je weet t niet he. het kan in dit land, hoe klein ook, zo erg verschillen.

maar een van die krantenberichten zei dat 9 van de 13 weerstations tegelijk zwaar onweer meldden en dat is vrij uniek.

het valt mij ook op dat alle zware onweersbuien sindsdien worden vergeleken met die nacht dus ik begin meer en meer te beseffen dat ik gelijk had toen ik die nacht dacht: dit onweer vergeet ik van z'n leven niet meer.
454ssV8
Lid
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Berichten: 16
Lid sinds: 26 jul. 2008
16 juli 2009, 19:46 uur | Bericht #39821
niet de heftigste, maar wel de bizarste, zo'n zes jaar geleden in Rotterdam.
Bij de buren, twee deuren verder, sloeg vanuit het niets de bliksem in op zolder (waar de buurvrouw met migraine op bed lag). Daarbij ging er bij de buren direct naast ons een vuurbal dwars door het huis de trappen af.
Het is bij die ene klap gebleven maar aansluitend ging het wel super hard regenen (gelukkig, tegen het ontstane brandje).
Dakpannen door de hele straat en in zeven aaneensluitende huizen was er allerlei apparatuur kapot en de centrale pomp van de stadsverwarming ook...
Fluffje
Lid
Woonplaats: Veenendaal
Berichten: 243
Lid sinds: 26 jul. 2008
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
16 juli 2009, 20:56 uur | Bericht #39875
Mij heftigste onweer ooit... dat is vrij lang geleden, ik denk dat ik een jaar of 13 was dus das 24 jaar geleden in Frankrijk ,Vogesen. Onweer kwam van alle kanten en het dorpje met camping lag in een dal.

Wij zaten met veel mensen in tenten op de camping.
Sommigen waren per trein gekomen, wij met maar 1 auto, stationwagon. Mijn pa bedacht zich niet en zei:"Allemaal in de auto, nu!". Kun je je voorstellen hoe wij in die auto zaten gepropt met 11 man , onweer en inslagen aan alle kanten, brand uitgebroken op 2 plekken in dat dorpje. Ik zal dat echt nooit meer vergeten.

Alida
Lid
Woonplaats: Rhenen
Berichten: 95
Lid sinds: 1 jun. 2008
16 juli 2009, 21:40 uur | Bericht #39909
Ik was een jaar of 13,en pastte op mijn broertjes,omdat mijn ouders even een aantal kilometers verderop waren bij mijn tante.
Het was aan het eind van de middag,en het werd plots erg donker..
Ik heb toen echt rollende vuurballen gezien, het geluid was oorverdovend,en sindsdien ook doodsbang voor onweer..
Ook al blijf ik het heel fascinerend vinden!
Groetjes,Alida
astritos
Lid
Woonplaats: koudekerke (walcheren)
Berichten: 1397
Lid sinds: 1 jul. 2008
16 juli 2009, 22:35 uur | Bericht #39968
Ik zat op de middelbare school. zal ongeveer eind jaren tachig zijn geweest.
Het was ochtend en al gewoon licht, toen werd het steeds donkerder en donkerder. het leek wel nacht!!!!
De lantarenpalen gingen aan en degene die het tweede uur moesten beginnen kwamen als gekken aangereden op de fiets/
Toen barste het los. gekkenwerk was het de hele school stond vol met emmers om het water op te vangen. vergeet ik nooit en de les die we toen hadden heeft niemand meer gevolgd. stonden allemaal met ons neus tegen de ramen geplakt.
2012: 0 noemenswaardige onweersdagen
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
HedKandi
Lid
Woonplaats: Almere-Buiten
Berichten: 17
Lid sinds: 27 jul. 2006
16 juli 2009, 22:47 uur | Bericht #39987
Dat was in 2005, toen woonde ik op Aruba, toen kregen wij de staart van orkaan Katrina over ons heen, niet leuk kan ik je vertellen... Ik ben als de dood voor onweer en ging heldhaftig voor het raam staan om weer eens een poging te doen om van mijn onweerfobie af te komen, helaas sloeg de bliksem in een elektriciteitspaal in naast mijn terras, vervolgens een windhoos/tornado erover heen De bliksem heeft toen gaten in de start/landingsbaan van Aruba geslagen, dat onweer wil ik noooooit meer meemaken, zo hard, zo veel, ik heb in paniek jankend me moeder in NL gebeld, ik scheet wel twintig kleuren stront! | Gewijzigd: 16 juli 2009, 22:48 uur, door HedKandi
Tom99
Lid
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Berichten: 34
Lid sinds: 1 sep. 2008
16 juli 2009, 22:53 uur | Bericht #39994
Ik heb er 3:

Eerst een paar jaar geleden. Ik werd s`nachts wakker van allemaal herrie. Ik zag alleen maar bliksem en de boom bij mij stond helemaal te schudden. Ik zat helemaal te trillen.

Een paar maanden geleden. Ik was op vakantie bij mijn tante in Drenthe. Ik had gezien dat er noodweer aankwam. Ik had een mooi uitzicht over het platteland en ik zag niks. Ook toen werd ik s`nachts wakker van felle flitsen. Om de seconde een flits en bijna geen donder. Alleen veel slagregens. Toen was ik ook wel een beetje bang

De laatste is een maand of 2 geleden. Toen was er een weerwaarschuwing. Vanuit het zuidwesten zag ik een enorme lucht aankomen. Opeens zag ik een enorme bliksemschicht en een enorme knal. Het was begonnen!! Daarna ging het heel hard waaien en je zag allemaal mensen het dak op rennen om de was binnen te halen. Daarna ging het nog meer bliksemen en regenen. Dit was een mooie belevenis.

Bliksemgroetjes,

Tom99
Pgs3000
Lid
Woonplaats: Grijpskerke
Berichten: 1719
Lid sinds: 14 jun. 2007
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
16 juli 2009, 23:10 uur | Bericht #40017
voor mij was het mooiste onweer toch wel 25/26 mei dit jaar..
ook omdat ik toen mooie foto's heb kunnen maken

http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...&hl=pgs3000

hoop op weer zo'n nacht!
-- Live fast, Die young and leave a beautiful corpse! --
Woonplaats: Kerkrade
Berichten: 111
Lid sinds: 26 mei. 2008
17 juli 2009, 00:07 uur | Bericht #40079
Dat moet eind juni 2005 geweest zijn.
Een enorm onweercomplex dat vanuit O Frankrijk/belgie tegen 23:00 ur recht omhoog over ons heen trok en enorm activeerde met als resultaat een knallend onweer van ca. 2 uur
Toen met de auto rondgereden en enorm veel ontladingen en inslagen gezien waarvan 1 zelfs 50 meter voor ons in de goot van een huis waar we recht op af reden.
Echt en avond en nacht geweest om nooit meer te vergeten.
Als ik eraan terug denk ben ik nu nog onder de indruk.
Naderhand de buien op de radar terug gekeken en het hele gebied was gewoon paars.
Feel the thunder!!!
anirnith
Lid
Woonplaats:
Berichten: 817
Lid sinds: 9 jun. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
17 juli 2009, 11:06 uur | Bericht #40328
ergens in 1983 of 1984..

ik was een jaar of 14, 15 en we woonden op het platteland in Groningen in een omgebouwde boerderij tussen de weilanden en met rond ons huis ik denk een stuk of 25 hoge bomen vlak naast ons huis.
ik sliep op een klein kamertje direct onder het schuine dak met de bomen vrij dichtbij maar ver genoeg om geen "gedonder" er mee te krijgen.

mij is altijd geleerd hoe om te gaan met onweer omdat als het je overvalt als je op het land bent je goed moet weten wat te doen! dus als er eens een flinke bui was, was dat nooit een probleem en thuis wisten we dat we veilig waren ondanks die hoge bomen want de voorzieningen die er te treffen waren tegen dit soort weer, die waren ook getroffen!

die nacht lag ik in bed en terwijl ik altijd het lekkerst slaap als het flink tekeer gaat werd ik nu wakker van de herrie.
als de bliksem kwam was het hele huis verlicht en de klap die kwam voelde ik in mn lijf tekeer gaan.
ik legde mn hand aan de binnenkant tegen het dak aan omdat ik wel wilde voelen hoe heftig het was en dat heb ik geweten... de kracht die er vrij kwam direkt na de bliksem en dan dat oorverdovend lawaai... ik schrok me echt te pletter.

wat nooit gebeurde maar toen wel was dat vlak na die klap mn stiefvader de trap op kwam stormen en mij en mn broer en stiefbroer uit bed trokken met een heel kort "naar beneden en snel, naar de deel en blijf bij de ramen weg"
ik denk dat wel het een uur of 3 was en we waren behoorlijk verbaasd, was dit de man die altijd zo kalm was als iedereen zich zorgen maakte om de bui die over kwam? maar aan zn gezicht zag ik dat het menens was dus snel iets warmers aangetrokken en naar beneden.

toen ik in de deel kwam wilde ik maar een ding... op de mat voor de deuren naar buiten kijken, het leek wel of we midden in een vuurwerkshow terecht waren gekomen.
de bliksem sloeg aan alle kanten van het huis op een paar meter in en de donder was zo hard dat we elkaar vrijwel niet konden verstaan, het was echt helemaal geweldig om te zien, te horen en vooral om te voelen, maar ik wist ook hoe verschrikkelijk link het was.
ik zal die nacht niet snel vergeten want toen we een tijdje beneden zaten en we het weg hoorden trekken maar het na een korte tijd ook weer terug hoorden komen wisten we dat we nog een keer de lading zouden krijgen.

uiteindelijk heeft het geduurd tot ergens rond een uur of 8 en was het het heftigste onweer wat ik ooit meegemaakt heb en ook de enige en eerste keer dat ik bang geweest ben.
al moet ik zeggen dat het onweer van afgelopen mei.... yes... dat kwam qua heftigheid aardig in de buurt en bang ben ik nooit meer geweest...

respect voor het weer heb ik sinds die nacht absoluut en het heeft ook mn interesse in het ontstaan van weer, en met name van onweer, destijds behoorlijk aangewakkerd... en later kwamen er steeds meer "weer"dingen bij.

Terug naar boven
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.840 topics, welke bij elkaar 448.316 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.573 leden.
Het nieuwste lid is paterbon.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 110 mensen aan het browsen op het forum. 1 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 110, lezen 3 mensen het topic " Lente discussietopic 2021".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden