Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Crawford, GA; Macon, GA; Peach, GA.

9 May 2024 17:35:33

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Clay, AL; Randolph, AL.

9 May 2024 17:24:41

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Calhoun, AL; St. Clair, AL; Shelby, AL; Talladega, AL.

9 May 2024 17:19:47

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Edgefield, SC; McCormick, SC; Saluda, SC.

9 May 2024 17:19:47

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Crawford, GA; Macon, GA; Peach, GA; Taylor, GA.

9 May 2024 17:19:47

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Carroll, GA; Coweta, GA; Heard, GA.

9 May 2024 17:08:18

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Clay, AL; Cleburne, AL; Randolph, AL.

9 May 2024 16:52:17

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Harris, GA; Talbot, GA.

9 May 2024 16:52:16

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Aiken, SC; Lexington, SC.

9 May 2024 16:52:16

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Talbot, GA; Taylor, GA.

9 May 2024 16:37:59

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Aiken, SC; Edgefield, SC; Lexington, SC.

9 May 2024 16:33:08

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Cherokee, AL.

9 May 2024 16:08:56

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Calhoun, AL; St. Clair, AL; Shelby, AL; Talladega, AL.

9 May 2024 16:08:55

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Edgefield, SC; McCormick, SC; Saluda, SC.

9 May 2024 15:47:47

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Jefferson, AL.

9 May 2024 15:45:32
Actueel
1 / 4

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2 3
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
30 december 2008, 10:45 uur | Bericht #23472
Extreme koudegolf in aantocht!!


Andrei Luchenko is een vooraanstaand amateur meteoroloog uit Rusland. Hij heeft zich 15 jaar bezig gehouden met het klimaat in Siberie en op uitnodiging van de Canadezen in Canada(Alaska).

Vorige week heeft hij twee weken doorgebracht in het uiterste noorden van Siberie. Aldaar is hij tot een opzienbarende conclusie gekomen. Zijn waarschuwing in een russisch Tv programma was dat Rusland en het voormalig oostblok zich moet opmaken voor extreme kou begin 2009. Op de noordpool dreigt een koudegebied samen te gaan smelten met een gebied in Alaska. Dit gebied zal op zijn beurt weer aansluiten met de kou die zich boven Noorwegen/Finland vormt. Wat volgens hem dan staat te wachten is extreme kou die zich tot ver in midden en west europa zal uitstrijken.

Volgens Luchenko zal het straks geen matige -5 graden vriezen maar -35, tot in midden Frankrijk aan toe. Siberie kan zich opmaken voor temperaturen tot -50. Deze koudegolf die droog zal zijn brengt geen sneeuw met zich mee. Wel ijswinden in kuststreken. Alle depressies op de oceaan zullen minimaal 2 weken tegengehouden worden door de kou. Volgens Luchenko komt zo'n extreme koudegolf eens in de 150 jaar voor. Dat het nu met de klimaatverandering plaats vind, vind hij niet vreemd. "De aarde koelt in mijn ogen af, de polen groeien, over een tijd breekt er weer een ijstijd aan".

©Petsjora newspaper
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
30 december 2008, 10:55 uur | Bericht #23473
Hoe denken jullie daarover? Discussieer hier erover.
Waarom deze advertentie?
maarten89
Lid
Woonplaats: arnhem
Berichten: 605
Lid sinds: 27 apr. 2008
30 december 2008, 11:08 uur | Bericht #23474
Citaat van Verwijderde_gebruiker_01, dinsdag 30 december 2008, 10:55 uur Hoe denken jullie daarover? Discussieer hier erover.
lijkt me super gaaf, maar wel koud, als dit zo is. Kunnen wij ons op maken voor een zeer strenge winter, misschien wel erger dan 1963. Maar ja eerst zien dan geloven. Laat eerst maar oost europa zo super koud worden, voordat ik het geloof!!

Groetjes,

maarten
Woonplaats: Alkmaar
Berichten: 747
Lid sinds: 7 aug. 2006
30 december 2008, 11:08 uur | Bericht #23475
cool,

Als dat uitkomt denk ik toch dat er grote problemen komen in menig huishouden.
Ik kijk er wel naar uit een 1963 wintertje, maar -35 is wel heeeel erg koud he
[size="7"][/size]COOOL

Heeft hij er ook weerkaarten van ?
Firstwing
Pgs3000
Lid
Woonplaats: Grijpskerke
Berichten: 1719
Lid sinds: 14 jun. 2007
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
30 december 2008, 11:15 uur | Bericht #23476
Als dit zou gebeuren zou ik niet erg blij zijn.

Alles zou hier aangepast moeten worden. auto's. wegen, bedrijven etc etc..

Maar ik denk dat dit zo'n zelfde verhaal is als die superstormen..
Dat het weer nergens toe leid, behalve een boel media aandacht.
-- Live fast, Die young and leave a beautiful corpse! --
Buffalo
Lid
Woonplaats: Schiedam
Berichten: 148
Lid sinds: 26 jul. 2006
30 december 2008, 11:35 uur | Bericht #23478
Citaat van Pgs3000, dinsdag 30 december 2008, 11:15 uur Als dit zou gebeuren zou ik niet erg blij zijn.

Alles zou hier aangepast moeten worden. auto's. wegen, bedrijven etc etc..

Maar ik denk dat dit zo'n zelfde verhaal is als die superstormen..
Dat het weer nergens toe leid, behalve een boel media aandacht.


Toch zou zoiets wel kunnen. Eergisteren las ik op teletekst dat er een aantal mensen in Roemenie of Oekraine, weet niet meer precies welk land het was, ieder 1 van die 2, waren dood gevroren. De temperaturen waren daar gezakt tot -15 graden ofzo.

En in de VS is het natuurlijk ook goed raak op het moment met winterweer. Ook ijstormen enzo. Het zou dus best kunnen dat er door toevalligheden een aantal dingen samen komen, en wij uiteindelijk ook met extreme kou te maken krijgen.

-35 graden is wel koud. Functioneren bij deze temperaturen de waterleidingen nog wel?
Woonplaats: Spijkenisse
Berichten: 852
Lid sinds: 1 okt. 2006
30 december 2008, 11:54 uur | Bericht #23480
Als dit echt gaat gebeuren kan je je lol op want het hele land ligt dan plat
-35 is wel bizar koud

Dit is intressant blijf deze berichten dus volgen
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
30 december 2008, 12:03 uur | Bericht #23481
Ik zie het niet gebeuren. Het lijkt echt veel op die Piers Corbijn geval
Oxize
Lid
Woonplaats: Hof van Twente
Berichten: 213
Lid sinds: 26 jul. 2006
30 december 2008, 12:22 uur | Bericht #23482
-35 is mij iets te koud. Denk eens aan de dieren die vrij rondlopen in de bossen. Zwerfers in grote steden. Die houden dat echt geen paar dagen vol. Van mij mag het best vriezen, maar -35c vind ik iets teveel van het goeie. Vooralsnog geven de kaarten dit nog niet aan.

Ik heb liever afwisselend winterweer met flinke matige vorstperioden en sneeuw. | Gewijzigd: 30 december 2008, 12:23 uur, door Oxize
Oxize Photography | http://www.oxize.nl
Woonplaats:
Berichten: 180
Lid sinds: 25 jun. 2008
30 december 2008, 12:23 uur | Bericht #23483
Citaat van Verwijderde_gebruiker_01, dinsdag 30 december 2008, 12:03 uur Ik zie het niet gebeuren. Het lijkt echt veel op die Piers Corbijn geval

Uhu sluit me met jou aan Jan
Als er nooit meer een morgen zou zijn!
Woonplaats: Oldambt(Oost Grunn)
Berichten: 1851
Lid sinds: 3 sep. 2008
30 december 2008, 13:09 uur | Bericht #23484
Ik acht niks onmogelijk, Er is wel iets vreemds aan de hand. jaren geen echte winter en plots een winter waar je zowieso 14 dagen kan gaan schaatsen op natuurijs.

Het kan dus wel. erg extremen van de ene winter op de andere. en geloof dat dit niet een spelde prik is. ook het hele jaar hebben we een oostelijke stroming gehad.met niet echt hoge zomer waarde.

Dus als de trend zich herhaald met oostelijke stromingen zoals nu het geval is zullen we heus wel weer een winter periode kunnen bijschrijven.

Zelf heb ik waardes meegemaakt van -22gr in nederland dus zou er best nog wel enkele graden bijkunnen.het is niet altijd afhangkelijk van een koude oosten. we kunnen net zo goed in een koude bel geraken. extremen zien we wereldwijd toenemen.

Met alle gevolgen van schade,s. laat staan stook kosten.ons land is helemaal niet gewaarborgd met zulke lage temperaturen en zal als het -30gr gaat worden veel problemen opleveringen bij nutsberdrijven.

Een max van -15gr is ruim voldoende om van winterweer te genieten daarboven komen echt ongemakken waar je gauw op terug komt.

Ook aan bepaalde dieren populatie zal hogere minima temp.velen doen sterven. dus laten we niet hopen dat het zal gebeuren. velen die -22gr hebben megemaakt moeten haast nog wel weten hoe dat voeld.het is echt geen pretje. geloof mij maar.

Maar goed we zullen zien vooralsnog hebben we nu weer een keer mooi schaatweer op natuurijs waar menig nog nooit op geschaatst heeft. en laten we eerlijk zijn er is niets mooier dan natuurijs. te vergelijken met een zomer wandeling in de natuur. waar menig een andere mens van word. i.v.m genieten van de ruimte en beeldschone winter plaatjes.


Grtz/Sth.
Hou feller mug en horzel steken, Houveul te eerder de dunder lös zal breken
Basch
Lid
Woonplaats: Heemskerk
Berichten: 660
Lid sinds: 25 jul. 2006
30 december 2008, 13:23 uur | Bericht #23487
Als het in Nederland tot onder de -30 graden gaat komen, gaan we echt grote problemen krijgen. Denk aan water- en gasleidingen die kapot gaan, auto's die het massaal niet meer doen, treinen die niet meer rijden i.v.m. defecte bovenleiding. Als het zo ver komt, lijkt het me raadzaam een electrisch kacheltje en flinke hoeveelheden water in huis te halen.
Maar ach.. Het zal inderdaad wel weer zo'n mediahype zijn en gaat het vanaf 1 januari gewoon weer dooien.
I hope I didn't brain my damage.
Woonplaats: Oldambt(Oost Grunn)
Berichten: 1851
Lid sinds: 3 sep. 2008
30 december 2008, 14:08 uur | Bericht #23491
Electrische apparaten zullen het tijdens stroomuitval niet meer doen. want stroom is de eerste uitval. is het op erg grote schaal dan kan het nog iets aan problemen veroorzaken aan gas levering. maar kunnen snel worden door nood voorziening.

Het grote gevaar is dan ook nog dat de cv instalatie bevriest omdat je niet meer kunt circuleren d.m.v pomp continu te laten draaien. en de gevolgen zijn dan desatreus. mocht het tot -30 gaan komen?

Heb al jaren een agregaat van 10kv waarvan ik gebruik van maak in geval van stroomuitval. ook heb ik 5 lpg tanks waar ik twee venheathers kan op laten draaien die 20kw kunnen leveren. voor 14 dagen zonder te tanken.

Water is de eerste levensbehoefte en vroegtijdig de voorraad gaan aanleggen.eten valt mee maar denk er om dat de schappen erg leeg zullen raken.

Maar goed er zullen zich rare tafferelen gaan voordoen als het stroomnet kopleet uitvalt(neem het voorbeeld van heli crasch die plaatselijke hoogspannings masten vernielde ergens in nederland)en toen was het niet -25gr wat voor elende dat zich mee bracht.

Openbaar vervoer vooral rails gebonden vervoer zal compleet stil liggen ook trantsport over water is niet meer mogelijk i.v.m ijsvorming en vast zittende bruggen.

Dus denk ik als zo,n situatie zich gaat voordoen. zal me het niet verwonderen dat ene of andere noodtoestand zal worden uitgeroepen. en nog veel meer ecconomische schade tot zich mee zal brengen.waar geen mens op zit te wachten. voorspellen kan niemand het. maar het belangrijker vind ik om er rekening mee te houden. om het ergste leed te voorkomen.maar dat is niet voor ieder weggelegd.

En komt er pas achter hoe afhangkelijk we zijn van nutsbedrijven als die uitvallen.geen douche meer/geen water/stroom/behoeftes die niet weggespoeld kunnen worden e.c.


Gtrz/sth.
Hou feller mug en horzel steken, Houveul te eerder de dunder lös zal breken
Imrich
Lid
Woonplaats: Deventer Overijssel
Berichten: 904
Lid sinds: 1 feb. 2008
30 december 2008, 15:11 uur | Bericht #23492
Voor de kou hoef je hier denk ik niet zo bang te zijn. Wel andere verschijnselen.
Ik heb hier eerder over geschreven, Nederland ligt aan de warme aanvoer zijde van de golfstromingen met als gevolg warme water welke de lucht ook op warmt. Normaal is dat wij sneller last krijgen van storingen die door de aanwezigheid van warmte regen brengen.
Echter als de lucht zo koud wordt dat zich geen regen kan vormen krijgen we dus dat gene waar regen uit ontstaat namelijk sneeuw.

De situatie die zich nu voordoet maakt het dus mogelijk dat en storing geen regen maar sneeuw brengt. En nu weet ik het niet zeker hoor maar ik heb ergens gelezen dat elke mm regen 1 cm sneeuw is. dus 13 mm regen is 13 cm sneeuw, met en beetje zout kijkende naar dat feit zie je dus voor de komende tijd veel sneeuw en grote hoeveelheden ook.

Dit kan alleen veranderen als plotseling zeer warme lucht wordt aan gevoerd maar dat zie ik even niet gebeuren.

Overigens is dit wel en keiharde klap voor de broeikasgasmaffia. Want de aarde warmt op maar het weer laat en totaal ander beeld zien.
Annette
Lid
Woonplaats: Roelofarendsveen (vlakbij Leiden)
Berichten: 697
Lid sinds: 11 jun. 2007
30 december 2008, 16:09 uur | Bericht #23495
Het zal mij niet verbazen als we opnieuw een ijstijd krijgen, ik kan me daarin wel vinden... het is al eerder gebeurd dat er na opwarming een ijstijd kwam... dus waarom nu niet?
Toevallig riep ik in november al tegen de familie dat het mij niet zou verbazen dat we een goede winter zouden krijgen, dit omdat de weerkaarten met depressies en hoge druk gebieden er totaal anders uitzagen als afgelopen 2 jaar... volgens mij is er wel wat aan het veranderen, maarja ik kijk pas zo'n 3 jaar, dus veel weet ik er niet van!

Ik zou zeggen, kom maar op met die winter... al zou die man het maar voor de helft goed hebben... ben ik blij met -15 ofzo
Wolkje7
Lid
Woonplaats: Velp (Gelderland)
Berichten: 1534
Lid sinds: 24 mrt. 2008
30 december 2008, 16:40 uur | Bericht #23498
Toen ik dit las, was het eerste wat in me opkwam: "the day after tomorrow".

Ik hou van koude, maar -35 graden is mij ook net effe iets teveel van het goede (+35 graden daarentegen juist niet, maar dat terzijde)
Bovendien zouden we in NL meteen een megakouderecord breken (de -27.nogwat uit 19-toen).
-30 lijkt me voor 1 nachtje wel een keertje leuk, maar gekker zou het niet moeten worden.
Die -21 die ik wel eens heb meegemaakt, valt wel mee zolang er geen wind staat, vind ik zelf. Zolang je je maar erg dik kleedt en niet te lang buiten hoeft te zijn, plus daarbij, als het enkele uitzonderingen blijven.

Laat die -27 en lager (op een nacht uitzonderingetje na) maar zitten, mij weer té koud.

Dan is er toch nog één oplossing om je op een oude oermanier warm te houden: met z'n allen rond een houtvuur gaan zitten!
Zo kunnen we nog leren van onze voor voorouderen en van de Noorderlingen.
En in geval van wanneer er voldoende sneeuw ligt: iglo's bouwen
Als we dan toch zouden moeten winterk( r)amperen, vergeet dan vooral niet om veel batterijen in te slaan voor de zaklampen, om toch de weg te vinden

En als dat allemaal niet blijkt te helpen, moet je maar zo denken: och,over een paar maanden is het alweer lente en wordt het warmer
Zijn we trouwens wel 100% verzekerd van de 16e elfstedentocht | Gewijzigd: 30 december 2008, 16:54 uur, door Wolkje7
Weerdagen Velp 2019:

Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4


Velp 2018:

Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)


Velp 2017:

Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
luitzen
Lid
Woonplaats: Frentsjert (Franeker)
Berichten: 257
Lid sinds: 26 mei. 2007
30 december 2008, 18:01 uur | Bericht #23507
Citaat van Wolkje7, dinsdag 30 december 2008, 16:40 uur Toen ik dit las, was het eerste wat in me opkwam: "the day after tomorrow".

Ik hou van koude, maar -35 graden is mij ook net effe iets teveel van het goede (+35 graden daarentegen juist niet, maar dat terzijde)
Bovendien zouden we in NL meteen een megakouderecord breken (de -27.nogwat uit 19-toen).
-30 lijkt me voor 1 nachtje wel een keertje leuk, maar gekker zou het niet moeten worden.
Die -21 die ik wel eens heb meegemaakt, valt wel mee zolang er geen wind staat, vind ik zelf. Zolang je je maar erg dik kleedt en niet te lang buiten hoeft te zijn, plus daarbij, als het enkele uitzonderingen blijven.

Laat die -27 en lager (op een nacht uitzonderingetje na) maar zitten, mij weer té koud.

Dan is er toch nog één oplossing om je op een oude oermanier warm te houden: met z'n allen rond een houtvuur gaan zitten!
Zo kunnen we nog leren van onze voor voorouderen en van de Noorderlingen.
En in geval van wanneer er voldoende sneeuw ligt: iglo's bouwen
Als we dan toch zouden moeten winterk( r)amperen, vergeet dan vooral niet om veel batterijen in te slaan voor de zaklampen, om toch de weg te vinden

En als dat allemaal niet blijkt te helpen, moet je maar zo denken: och,over een paar maanden is het alweer lente en wordt het warmer
Zijn we trouwens wel 100% verzekerd van de 16e elfstedentocht



Ik heb de koek en zoopie kraam al uit de motteballen gehaald....

We zijn vorig jaar verhuist en dat is nog dichter aan de Elfstedenroute!!

Groeten uut Fryslan!! (Franeker)
mookje
Lid
Woonplaats: hellum (gr)
Berichten: 98
Lid sinds: 2 jun. 2008
30 december 2008, 18:49 uur | Bericht #23510
het is niet te hopen dat het zo koud wordt
zelfs als gas en electra aanwezig blijven zullen veel cv instalaties het niet aankunnen
en gewoon op vol vermogen draaiend het huis niet meer warm kunnen houden,
omdat de instalaties gewoon niet op zulke temperaturen zijn berekend

gevolg is dat men electriche kacheltjes aandoet en dat de stroomvoorziening alsnog inklapt

maar zo'n vaart loopt het niet hoor
je zult gewoon een beetje meer kleding aan moeten doen in huis

tjonge het vriest een paar dagen en gelijk dit soort verhalen
weg verwarming van de aarde

edit verwarming ?? ik bedoel natuurlijk opwarming | Gewijzigd: 30 december 2008, 19:57 uur, door mookje
Het hèt nog noeit zo donker wést of het word altied wel weer licht.
Woonplaats: Alkmaar
Berichten: 747
Lid sinds: 7 aug. 2006
30 december 2008, 19:08 uur | Bericht #23512
Citaat van michel01, dinsdag 30 december 2008, 17:49 uur het is niet te hopen dat het zo koud wordt
zelfs als gas en electra aanwezig blijven zullen veel cv instalaties het niet aankunnen
en gewoon op vol vermogen draaiend het huis niet meer warm kunnen houden,
omdat de instalaties gewoon niet op zulke temperaturen zijn berekend

gevolg is dat men electriche kacheltjes aandoet en dat de stroomvoorziening alsnog inklapt

maar zo'n vaart loopt het niet hoor
je zult gewoon een beetje meer kleding aan moeten doen in huis

tjonge het vriest een paar dagen en gelijk dit soort verhalen
weg verwarming van de aarde

Als we zelf de kachels op vol vermogen aan zetten met zijn allen word het misschien wel weer warmer
Firstwing
Kevin
Lid
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Berichten: 3945
Lid sinds: 28 jul. 2006
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
30 december 2008, 20:16 uur | Bericht #23514
Grote onzin dit verhaal, wel heerlijk dit kouder weertype... -35? Van mij mag het eens, kunnen we ook eens voelen wat ECHT vrieskou is.

@bas: Je avatar is eng.
Het leven als een onweersliefhebber is vergelijkbaar met het leven van een pornoacteur. Beide personen krijsen en kreunen bij hun liefhebberij!
Terug naar boven
1 2 3
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.857 topics, welke bij elkaar 448.376 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.584 leden.
Het nieuwste lid is Rooie bert.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 149 mensen aan het browsen op het forum. 1 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 149, lezen 1 mensen het topic "Het regent niet vaker, wel harder ".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden