Ik zag laatst in een folder een leuk videocameraatje van Aiptek (mij een onbekend merk) digitale HD film-/fotocamera staan, met 4X digitale zoom en 16 megapixels, voor slechts E 89.95. Normaal zou hij 129 euro kosten. Dit is een tijdelijke actie geldig tot en met 10 mei.
Zit oa. ook een ingebouwde flitser op en is uitbreidbaar met een geheugenkaart van 32 GB.
Doel: onweersfilmpjes opnemen/plaatsen.
Heeft iemand misschien ervaring met deze camera? En/of weet iemand of deze makkelijk in gebruik is en van goede kwaliteit is (of juist niet)?
Alvast erg bedankt voor evt. reacties en adviezen | Gewijzigd: 1 mei 2009, 19:05 uur, door Wolkje7
van Twaalf-tien-negentienachtenzeventig
Heb je in ieder geval de foto's in betere kwaliteit.
En als je trouwens ook logisch redeneert dan weet je wel dat die aiptek camera niks kan zijn voor dat geld.
Succes wat je ook maar gaat kopen.
Kijk even op http://www.kieskeurig.nl/videocamera/zoeke...tek&grade=0
Hier zou je camera bij kunnen zitten met nodige ervaringen,
Groetjes Raymond
Iemand ervaring met




