Ja idd, hoe traag
Zelfs mijn oma loopt nog sneller
maarja we hebben nog genoeg kansen
Deze zomer dan xD
Hoe kun je dat zeggen: ...dat er iets deze kant op komt.
Het beweegt niet dus kan het ook niet komen
Ja ik niet
Ik werk gewoon bij de Welkoop. Daar staat een klein bunkertje met opslag.
Maar alsnog ben ik een grote vuurwerk fan. Ik ga deze zomer ook een aantal shows bezoeken.
Het beweegt niet dus kan het ook niet komen
Ik werk gewoon bij de Welkoop. Daar staat een klein bunkertje met opslag.
Maar alsnog ben ik een grote vuurwerk fan. Ik ga deze zomer ook een aantal shows bezoeken.
Ghehe inderdaad
Ik haal elk jaar mijn (legale) deel van het vuurwerk bij welkoop.
Maar het meeste is altijd illegaal..
Ik ben laatst nog naar de vuurwerkshow van de Deventer zomerkermis geweest, aan de IJssel, maar het viel ontzettend tegen vond ik
http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...amp;#entry48929
Tsk.. Tsk
thankx
Maar goed in ieder geval gefelicteerd Wetboy.
Thanx hoor....BBQ was aangebrand, zat meer boven me kratje bier dan op me vlees te letten haha, maar t was wel gezellig | Gewijzigd: 29 juni 2009, 19:36 uur, door wetboy
Wetboy was jarig.
Wetboy nog gefeliciteerd. Lekkere BBQ gehad? Wij wel.
Hoe veel lentes al weer?
Ja, BBQ was lekker, af en toe aangebrand, lette meer op me kratje bier dan het vlees, hahaha...veels te oud ....31 | Gewijzigd: 29 juni 2009, 19:40 uur, door wetboy
Deze bui beweegt voor geen meter, want hij is hier al zeker 2.5 uur van wat ik weet.
Hij ontwikkelt zich erg langzaam, maar er zit nu al wel een heftig neerslaggebied in.
Maar die zit net ten oosten van mij helaas.
Het einde van de zomer is nabij...HEERLIJK afkoeling op komst!! hehe....kan haast niet wachten en ik hoop een afkoeling zonder onweer....dat is mijn weertpe...van mij mag de herfst of winter al invallen...:P
Dat flikken we niet meer omdat te zeggen ja
lol maar btw ik hou van warm dat rot koude weer mag wegblijven ook.
Iemand tovallig al de kaarten voor vrijdag en zaterdag
Want zit dan dat weekend op het water
Iemand tovallig al de kaarten voor vrijdag en zaterdag
Want zit dan dat weekend op het water
Ja, wou t gisteren al doen, maar topic 3-5 juli was weggehaald....dus, tja....maar het einde warme/hete periode is nabij ...volgende week 18/19 aan zee tot 22 binnenland, 70% kans op aanhoudend onbestendig weertype....heerlijk!!!!!! LOL - laat de elfstedentocht maar komen - iet geht on! | Gewijzigd: 30 juni 2009, 16:37 uur, door wetboy
Onweerkansen 25-29 Juni