Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dickens, TX; Garza, TX; Kent, TX.

24 Apr 2024 09:25:19

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Coleman, TX; Runnels, TX; Taylor, TX.

24 Apr 2024 04:06:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Callahan, TX; Jones, TX; Shackelford, TX; Taylor, TX.

24 Apr 2024 03:18:47

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Callahan, TX; Nolan, TX; Runnels, TX; Taylor, TX.

24 Apr 2024 03:18:47

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Kent, TX.

24 Apr 2024 01:16:54

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Scurry, TX.

24 Apr 2024 01:16:54

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Fisher, TX.

24 Apr 2024 00:56:55

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Garza, TX; Kent, TX.

24 Apr 2024 00:45:51

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Kent, TX.

23 Apr 2024 23:56:54

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Garza, TX; Kent, TX.

23 Apr 2024 23:19:17

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dickens, TX; Garza, TX; Kent, TX.

23 Apr 2024 23:03:28

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Alger, MI; Marquette, MI.

23 Apr 2024 19:07:37

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

23 Apr 2024 17:00:01

De temperatuur bij Dourbes is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

23 Apr 2024 08:58:04

De temperatuur bij Buzenol is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

23 Apr 2024 08:58:03
Actueel
1 / 4

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Woonplaats: leeuwarden
Berichten: 518
Lid sinds: 9 jun. 2009
6 augustus 2009, 11:54 uur | Bericht #45185
ik denk dat 'k tog niks krijg de kaarten worden slechter en slechter
en elke keer dat het word voorspelt dan krijge we tog niks ja mis een paar klapjes dus ik wil heet eerst wel eens sien gebeuren en dan pas geloven

ps srry voor het naive bericht alleen het is hier wel de waarheid
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 15 mei. 2008
6 augustus 2009, 11:55 uur | Bericht #45186
Citaat van Verwijderde_gebruiker_01, donderdag 6 augustus 2009, 9:53 uur Onweer zal er morgen zeker wel komen alleen het zal voor de chasers niet spannend genoeg zijn om op pad te gaan, daarvoor zijn de waardes veel te laag.


Dank je voor de info. Jammer maar de zomer is nog niet afgelopen
Waarom deze advertentie?
Imrich
Lid
Woonplaats: Deventer Overijssel
Berichten: 904
Lid sinds: 1 feb. 2008
6 augustus 2009, 12:13 uur | Bericht #45192
Het is altijd lastig. Er komt onweer en de spanning stijgt, veelal mede veroorzaakt door de mooie verhalen en leuke plaatjes. Echter wordt al te vaak vergeten (ook de de mooischrijvers zelf) dat onweer ook weer is en 1 algemeen feit van weer is dat het zich niet laat voorspellen. Hooguit kun je en indicatie geven. Zo doet Estofex het heel erg goed maar wordt het te vaak verkeerd geïnterpreteerd. Estofex geeft en indicatie van de mogelijkheden in procenten. Nu betekent 5% kans op zwaar onweer dus niet dat het gaat onweren.

Het betekent slechts dat er 5% kans is dat er zwaar onweer komt. 5% betekent dat je 95% kans hebt op iets wat lijkt op onweer of helemaal niks.

De schatting is dan ook dat ergens in Nederland er mogelijk kans is dat er enige onweer van betekenis komt, waar is absoluut niet na te gaan. Natuurlijk kun je en ruwe schatting maken maar die is zo ruw dat je er feitelijk niks aan hebt.

Ik zag gister avond al in de lucht tekenen van en ophanden zijnde weersverandering binnen de komende nu 24 uur. Voor mij is dat het enige wat betrouwbaar is. Of het gaat onweren en hoe hard? Je weet het pas als het staat te gebeuren.

Kimmey
Lid
Woonplaats: Wageningen
Berichten: 987
Lid sinds: 8 jun. 2007
6 augustus 2009, 12:18 uur | Bericht #45194
Citaat van Verwijderde_gebruiker_01, donderdag 6 augustus 2009, 11:11 uur Er zijn ook mensen die iets kunnen verplaatsen. En het gaat er niet om van alle recht om te bestaan want er zijn hiervoor twee mensen aangesteld die er veel verstand van hebben en die de situatie goed kunnen voorspellen. Jij zou het toch ook niet leuk vinden als je verkeerde info krijgt en dat je door die info hoopt hebt op onweer en later niets krijgt.

Maar on topic. Ieder bericht wat er nu volgt of het nu wel of niet goed staat wordt verwijdert.


Daar heb je wel gelijk in, dat het voor chazers niet spannend genoeg is maar voor de mensen die uitkijken naar het onweer en die gewoon foto's/filmpjes willen maken is het topic wel intressant denk ik.

Jammer, had gehoopt op een spectaculaire afkoeling met onweer
Maargoed even afwachten wat er dan wel komt!!
Woonplaats: leeuwarden
Berichten: 518
Lid sinds: 9 jun. 2009
6 augustus 2009, 12:38 uur | Bericht #45197
ik bedacht me net wat
:ik ga vrijdagavond al naar cambuur(de mooiste club die er is) toe alleen het zal wel mooi zijn dat cambuur wint en dan ook nog wat vuurwerk komt
Woonplaats: West Brabant
Berichten: 92
Lid sinds: 16 jul. 2009
6 augustus 2009, 13:03 uur | Bericht #45200
Het is heel de week al twijfelachtig en verwacht er ook niet veel van eigelijk, maar elke onweersbui is mooi meegenomen Er komen iig nog genoeg dagen waar vast wel een mooie bui tussen zit!
Woonplaats: België
Berichten: 195
Lid sinds: 16 jul. 2009
6 augustus 2009, 13:17 uur | Bericht #45202
Momenteel meldt het westen van België al temperaturen van 30 graden.. Dit zal de Cape wel doen reiken naar waarden genoeg voor onweer s'nachts (eventueel geadvecteerd MCS vanuit FR)

We blijven het volgen
Martijn
Lid
Woonplaats:
Berichten: 195
Lid sinds: 27 jul. 2006
6 augustus 2009, 13:22 uur | Bericht #45203
Citaat van Verwijderde_gebruiker_01, donderdag 6 augustus 2009, 11:53 uur Onweer zal er morgen zeker wel komen alleen het zal voor de chasers niet spannend genoeg zijn om op pad te gaan, daarvoor zijn de waardes veel te laag.

Weinig onstabiliteit, geen dynamiek, in het westen te droge lucht in de grenslaag en een invallende NW-wind.... zal toch op pad moeten wil ik wat meepikken morgen. Of het de moeite waard is om voor het onweer op pad te gaan hangt weer eens af van details, maar echt fotogenieke cellen/randverschijnselen zullen er niet zijn (weet stiekem het antwoord al, maar blijf hopen op een verbeterde GFS run). | Gewijzigd: 6 augustus 2009, 13:47 uur, door Martijn
clickie says: Margaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Skroei
Lid
Woonplaats: Jelsum / THV vliegbasis LWD
Berichten: 561
Lid sinds: 31 mei. 2008
6 augustus 2009, 13:31 uur | Bericht #45204
Citaat van Imrich, donderdag 6 augustus 2009, 10:13 uur Het is altijd lastig. Er komt onweer en de spanning stijgt, veelal mede veroorzaakt door de mooie verhalen en leuke plaatjes. Echter wordt al te vaak vergeten (ook de de mooischrijvers zelf) dat onweer ook weer is en 1 algemeen feit van weer is dat het zich niet laat voorspellen. Hooguit kun je en indicatie geven. Zo doet Estofex het heel erg goed maar wordt het te vaak verkeerd geïnterpreteerd. Estofex geeft en indicatie van de mogelijkheden in procenten. Nu betekent 5% kans op zwaar onweer dus niet dat het gaat onweren.

Het betekent slechts dat er 5% kans is dat er zwaar onweer komt. 5% betekent dat je 95% kans hebt op iets wat lijkt op onweer of helemaal niks.

De schatting is dan ook dat ergens in Nederland er mogelijk kans is dat er enige onweer van betekenis komt, waar is absoluut niet na te gaan. Natuurlijk kun je en ruwe schatting maken maar die is zo ruw dat je er feitelijk niks aan hebt.

Ik zag gister avond al in de lucht tekenen van en ophanden zijnde weersverandering binnen de komende nu 24 uur. Voor mij is dat het enige wat betrouwbaar is. Of het gaat onweren en hoe hard? Je weet het pas als het staat te gebeuren.

KIjk !
Ik denk dat er nog door weinigen naar de lucht wordt gekeken..
Dat zouden meer mensen moeten doen, misschien wel interessanter dan de meeste kaarten .
Thunder & Lightning... irresistible.
Woonplaats: Alblasserwaard
Berichten: 867
Lid sinds: 8 mei. 2009
6 augustus 2009, 13:37 uur | Bericht #45205
Citaat van Imrich, donderdag 6 augustus 2009, 12:13 uur Het betekent slechts dat er 5% kans is dat er zwaar onweer komt. 5% betekent dat je 95% kans hebt op iets wat lijkt op onweer of helemaal niks.

Dat is maar gedeeltelijk waar.

Ik heb de criteria even vertaald, ze komen uit de Estofex FAQ.

-------------------
ESTOFEX threat levels

Level 1
Een threat level 1 betekend dat er een kans van 5% - 15% is op een zware convectieve storm in een straal van 40km van elk punt binnen het threat gebied. Er hoeft niet gerekend te worden op extreme weerverschijnselen.

Level 2
Threat level 2 wordt uitgegeven bij een kans groter dan 15% op zware convectieve stormen in een straal van 40km van elk punt binnen het threat gebied. Level 2 wordt enkel uitgegeven als de kans groot is dat een storm echt gaat komen. Als er voorspeld wordt dat een storm heftig gaat worden, maar niet zeker is dat een storm daadwerkelijk gaat vormen, dan zal er geen level 2 uitgegeven worden. Bij een level 2 threat is er een verhoogde kans op extreme weersverschijnselen. De kans hierop is 3% - 5%

Level 3
Een threat level 3 wordt uitgegeven bij een kans groter dan 15% op extreme convectieve stormen in een straal van 40km van elke locatie binnen het threat gebied. Een threat level 3 wordt zeer zelden uitgegeven en betekend dat er een grote uitbraak van zware stormen wordt verwacht. Een voorbeeld hiervan is de 'derecho' die grote delen van Duitsland trof op 10 juli 2002. Voor grote tornado uitbraken zal ook een threat level 3 worden uitgegeven. Een voorbeeld die Estofex hiervoor noemt is de tornado uitbraak op 25 juni 1967 die Nederland (Chaam en Tricht), België en Frankrijk trof.

Onweersbuien
Estofex geeft op haar kaarten met gele lijnen de gebieden aan waar onweer wordt verwacht. Hier worden door estofex momenteel nog geen kansen aan gehangen. Er wordt momenteel achter de schermen gewerkt aan een verbetering van dit systeem waarbij de onweersgebieden zullen worden opgesplitst op een: lage kans (3-5%), redelijke kans (5-15%) en een grote kans (15% >) op onweer in een straal van 40km van elk punt binnen het waarschuwingsgebied.

-------------------

Ik hoop dat het bovenstaande stuk het een en ander duidelijk maakt.
"Sunshine is delicious, rain is refreshing, wind braces us up and snow is exhilarating. There is really no such thing as bad weather, only different kinds of good weather."-John Ruskin
luitzen
Lid
Woonplaats: Frentsjert (Franeker)
Berichten: 257
Lid sinds: 26 mei. 2007
6 augustus 2009, 14:01 uur | Bericht #45208
Citaat van wetboy, donderdag 6 augustus 2009, 3:43 uur KNMI durft ook al:

bakkie koffie? Oetmorn


Oetmorn = oant moarn..
Woonplaats: Arnhem
Berichten: 286
Lid sinds: 27 mei. 2007
6 augustus 2009, 14:07 uur | Bericht #45209
Morgen begeef ik mij richting de Ardennen, waar ik de nacht zal doorbrengen pal naats Houffalize tegen de grens van het Groothertogdom Luxemburg. Liggen daar betere kansen voor substantieel onweer (in de namiddag/avond) dan in (Oost/Zuidoost) Nederland?
Woonplaats: Panningen
Berichten: 133
Lid sinds: 2 jun. 2008
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
6 augustus 2009, 14:12 uur | Bericht #45210
Citaat van Maarten Brandt, donderdag 6 augustus 2009, 13:07 uur Morgen begeef ik mij richting de Ardennen, waar ik de nacht zal doorbrengen pal naats Houffalize tegen de grens van het Groothertogdom Luxemburg. Liggen daar betere kansen voor substantieel onweer (in de namiddag/avond) dan in (Oost/Zuidoost) Nederland?
Neem je dan zeker ook de moeite om je een la chouffe te drinken in de brasserie!
Imrich
Lid
Woonplaats: Deventer Overijssel
Berichten: 904
Lid sinds: 1 feb. 2008
6 augustus 2009, 15:01 uur | Bericht #45216
Citaat van Narmolanya, donderdag 6 augustus 2009, 12:37 uur Dat is maar gedeeltelijk waar.

Ik heb de criteria even vertaald, ze komen uit de Estofex FAQ.

-------------------
ESTOFEX threat levels

Level 1
Een threat level 1 betekend dat er een kans van 5% - 15% is op een zware convectieve storm in een straal van 40km van elk punt binnen het threat gebied. Er hoeft niet gerekend te worden op extreme weerverschijnselen.

Level 2
Threat level 2 wordt uitgegeven bij een kans groter dan 15% op zware convectieve stormen in een straal van 40km van elk punt binnen het threat gebied. Level 2 wordt enkel uitgegeven als de kans groot is dat een storm echt gaat komen. Als er voorspeld wordt dat een storm heftig gaat worden, maar niet zeker is dat een storm daadwerkelijk gaat vormen, dan zal er geen level 2 uitgegeven worden. Bij een level 2 threat is er een verhoogde kans op extreme weersverschijnselen. De kans hierop is 3% - 5%

Level 3
Een threat level 3 wordt uitgegeven bij een kans groter dan 15% op extreme convectieve stormen in een straal van 40km van elke locatie binnen het threat gebied. Een threat level 3 wordt zeer zelden uitgegeven en betekend dat er een grote uitbraak van zware stormen wordt verwacht. Een voorbeeld hiervan is de 'derecho' die grote delen van Duitsland trof op 10 juli 2002. Voor grote tornado uitbraken zal ook een threat level 3 worden uitgegeven. Een voorbeeld die Estofex hiervoor noemt is de tornado uitbraak op 25 juni 1967 die Nederland (Chaam en Tricht), België en Frankrijk trof.

Onweersbuien
Estofex geeft op haar kaarten met gele lijnen de gebieden aan waar onweer wordt verwacht. Hier worden door estofex momenteel nog geen kansen aan gehangen. Er wordt momenteel achter de schermen gewerkt aan een verbetering van dit systeem waarbij de onweersgebieden zullen worden opgesplitst op een: lage kans (3-5%), redelijke kans (5-15%) en een grote kans (15% >) op onweer in een straal van 40km van elk punt binnen het waarschuwingsgebied.

-------------------

Ik hoop dat het bovenstaande stuk het een en ander duidelijk maakt.

Duidelijk maar mijn punt staat nog steeds.
Zelfs in categorie 3 15% of meer moet je rekenen dat er altijd nog maximaal 85% kans is dat er helemaal niks gebeurt.
Daar bij komt dat level 3 echt uniek is en zeer zelden voor komt.

Bij level 2 geld het zelfde alleen durven ze hier wat meer zekerheid te geven dat er onweer komt.
Martijn
Lid
Woonplaats:
Berichten: 195
Lid sinds: 27 jul. 2006
6 augustus 2009, 15:22 uur | Bericht #45219
Citaat van Imrich, donderdag 6 augustus 2009, 15:01 uur Duidelijk maar mijn punt staat nog steeds.
Zelfs in categorie 3 15% of meer moet je rekenen dat er altijd nog maximaal 85% kans is dat er helemaal niks gebeurt.

Je interpretatie is niet geheel correct.
Level 3: Kans >15% op extreem gevaarlijk weer binnen een straal van 40[km]. Je kan niet zomaar zeggen dat de kans dat er niets gebeurt 85% is. Kans op minder extreem gevaarlijk weer (Level 2) is dan groter dan die >15% kans.


QUOTE
Bij level 2 geld het zelfde alleen durven ze hier wat meer zekerheid te geven dat er onweer komt.

De inschaling van de Levels geven geen mate van onweersactiviteit aan. Overvloedige neerslag en windstoten worden ook meegenomen en kan zonder onweer gepaard gaan.
clickie says: Margaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Woonplaats: Arnhem
Berichten: 286
Lid sinds: 27 mei. 2007
6 augustus 2009, 15:23 uur | Bericht #45220
Citaat van sjorske, donderdag 6 augustus 2009, 13:12 uur Neem je dan zeker ook de moeite om je een la chouffe te drinken in de brasserie!
Ja, maar ik blijf natuurlijk wel op mijn quivive voor het weer
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
6 augustus 2009, 17:17 uur | Bericht #45233
Knmi Guidance

SYNOPTISCHE SITUATIE:
Een lagedrukgebied ten westen van Schotland trekt geleidelijk noordwaarts en vult op. Een hogedrukgebied boven Zuid-Scandinavië met een uitloper boven Duitsland trekt oostwaarts. Een thermisch laag met een langgerekte noordwest-zuidoost oriëntatie trekt vrijdagochtend over het westen van ons land noordwaarts, er blijft een vore van noordwest naar zuidoost over het land liggen. Deze trekt noordoostwaarts en verlaat rond 18 UTC het noordoosten. Een inactief koufront (theta-w 850 hPa 15 graden) bereikt aan het einde van de periode de westkust. Achter het front bouwt boven de Britse Eilanden een rug op.

MODELBEOORDELING:
Druk- en hoogtepatronen in de opeenvolgende runs vertonen redelijke overeenkomsten. In de EC18 Uitvoer ligt de vore in het algemeen ca 50 km westelijker en berekent dit model meer neerslag.

BEWOLKING:
Nog enkele Ac-velden. Vrijdagmiddag van het westen uit toenemende frontaal bewolking. Hier vooruit, op de westflank van een vore, ontwikkeling van Cb's, tegen de middag in het westen van het land en in de loop van de middag in het oosten van het land.

NEERSLAG:
HiRLAM is gezien de progtemps aan de magere kant vwb de buiigheid vrijdagmiddag. Er is ook enige forcering van de rechteringang van de jet. EC00 geeft een duidelijker signaal. We gaan uit van enkele onweersbuien, mogelijk geclusterd. Het eerst in het westen en in de loop van de middag doorschuivend naar de oostelijke helft van het land. Kans op hagel. In het westen zorgt de noordwestelijke wind in de onderste 1000-1500m voor stabilisering en wordt de buienkans steeds kleiner. Het koufront zal vrijwel geruisloos passeren. In het oosten kan meer dan 20 mm vallen.
astritos
Lid
Woonplaats: koudekerke (walcheren)
Berichten: 1397
Lid sinds: 1 jul. 2008
6 augustus 2009, 17:56 uur | Bericht #45236
Citaat van Imrich, donderdag 6 augustus 2009, 10:13 uur Ik zag gister avond al in de lucht tekenen van en ophanden zijnde weersverandering binnen de komende nu 24 uur. Voor mij is dat het enige wat betrouwbaar is. Of het gaat onweren en hoe hard? Je weet het pas als het staat te gebeuren.


Ja ik zag het gisteren ook inderdaad, kan het mooi zien hier. Valt altijd meteen op s'avonds bij zonsondergang.......
2012: 0 noemenswaardige onweersdagen
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Robin B
Lid
Woonplaats: Tussen Alkmaar & schagen
Berichten: 945
Lid sinds: 18 mei. 2009
6 augustus 2009, 18:32 uur | Bericht #45238
Citaat van Maarten Brandt, donderdag 6 augustus 2009, 14:07 uur Morgen begeef ik mij richting de Ardennen, waar ik de nacht zal doorbrengen pal naats Houffalize tegen de grens van het Groothertogdom Luxemburg. Liggen daar betere kansen voor substantieel onweer (in de namiddag/avond) dan in (Oost/Zuidoost) Nederland?


Heet die camping toevallug aux massotais?
wetboy
Lid
Woonplaats:
Berichten: 344
Lid sinds: 7 aug. 2008
6 augustus 2009, 18:45 uur | Bericht #45240
altocumulus castelanus wolken vanmiddag ... vies warm en heet, gelukkig droge lucht....was anders helemaal niet te harden..binnen nu 26gr, balkon 28, lichte zeebries......pfff, moeder was is het heet ....:P
Terug naar boven
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Dit topic is gesloten
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.853 topics, welke bij elkaar 448.363 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.579 leden.
Het nieuwste lid is philip.beuckels@gmail.com.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 223 mensen aan het browsen op het forum. 0 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 223, lezen 2 mensen het topic "Onweerskansen van 21 augustus".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden