Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Columbus, NC.

15 May 2024 23:00:25

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Aiken, SC; Barnwell, SC; Edgefield, SC; Lexington, SC; Orangeburg, SC.

15 May 2024 22:55:03

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Mecklenburg, NC; Union, NC.

15 May 2024 22:55:02

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Hoke, NC; Moore, NC; Scotland, NC.

15 May 2024 22:38:05

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Union, NM.

15 May 2024 22:38:05

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dallam, TX.

15 May 2024 22:38:05

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Lancaster, SC.

15 May 2024 22:38:05

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Hoke, NC; Moore, NC; Richmond, NC; Scotland, NC.

15 May 2024 22:26:37

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Aiken, SC; Edgefield, SC; Lexington, SC; Saluda, SC.

15 May 2024 22:23:22

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Moore, NC; Richmond, NC.

15 May 2024 22:16:21

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Mecklenburg, NC; Union, NC; York, SC.

15 May 2024 22:09:40

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Catawba, NC; Lincoln, NC.

15 May 2024 21:46:54

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Montgomery, NC; Moore, NC; Richmond, NC.

15 May 2024 21:45:50

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Union, NM.

15 May 2024 21:34:31

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Transylvania, NC; Greenville, SC; Pickens, SC.

15 May 2024 21:30:29
Actueel
1 / 4

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
Wolkje7
Lid
Woonplaats: Velp (Gelderland)
Berichten: 1534
Lid sinds: 24 mrt. 2008
9 december 2009, 17:45 uur | Bericht #58532
Houdt moed. Ik wil de moed nog niet verliezen
Maar wacht es, dat is ook van Meteo Consult. Die weten zelf niet wat ze zeggen
Op 1 dag zulke grote veranderingen, dat is nog niemand anders gelukt volgens mij | Gewijzigd: 9 december 2009, 17:46 uur, door Wolkje7
Weerdagen Velp 2019:

Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4


Velp 2018:

Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)


Velp 2017:

Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Woonplaats: Haarlem
Berichten: 1726
Lid sinds: 8 nov. 2009
9 december 2009, 17:47 uur | Bericht #58533
Citaat van Wolkje7, woensdag 9 december 2009, 17:45 uur Houdt moed. Ik wil de moed nog niet verliezen
Maar wacht es, dat is ook van Meteo Consult. Die weten zelf niet wat ze zeggen
Op 1 dag zulke grote veranderingen, dat is nog niemand anders gelukt volgens mij


Nee, is niet van Meteo Consult, nou ja. Ze kopen de weerkaarten van GFS in, en mogen daarom hun logo erop zetten
Waarom deze advertentie?
Woonplaats: hoogeveen
Berichten: 137
Lid sinds: 18 mei. 2007
9 december 2009, 17:49 uur | Bericht #58534
ja leuk en wel al die kaartjes enzo maar dat het kouder word is een feit maar of het echt zo koud gaat worden
is natte vingerwerk, volg dit forum al een paar dagen en er is nog geen touw aan vast te knopen eerst maar eens rustig afwachten tot maandag wanneer het echt wat kouder gaat worden en dan maar eens gaan bekijken wat er daarna komt.
Imrich
Lid
Woonplaats: Deventer Overijssel
Berichten: 904
Lid sinds: 1 feb. 2008
9 december 2009, 17:51 uur | Bericht #58535
Dat komt door dat het heel erg lastig is om alle luchtdruk systemen op de juiste plek te zetten. Als er maar een systeem iets anders doet gaat de berekening eigenlijk al mank. Als je het orkaan topic volgt kun je goed zien wat ik bedoel om dat dit lagedrukgebied ons weer gaat bepalen. Deze trekt boven langs dus met en westelijk stroming komt de koude lucht mee. Deze stroming wordt later noordelijk. Als je nu voor je zelf de kern van dat lage druk gebied eens dichter of zelfs over Nederland legt dan krijg je langer met west en zelfs zuidwestelijke stromingen te maken met het gevolg dat de temperatuur inderdaad vrij hoog blijft.
Je kunt je nu ook voorstellen wat er was gebeurt als het lage drukgebied onder Nederland was door gegaan. Al is die weer net wat moeilijk om dat tegen over laag ook weer hoog ligt welke van bovenaf dus koude lucht zou kunnen aan voeren. Wat dan het resultaat was geweest hang puur af van welke van de twee sterker was geweest. Als je alleen naar het laag kijkt was er in eerste instantie warme lucht aan gevoerd van uit het zuiden om vervolgens van uit het oosten minder warme lucht aan te voeren.

In dit geval ligt het lagedruk gebied extreem gunstig door de noordelijke stroming die gaat ontstaan.
Woonplaats: Haarlem
Berichten: 1726
Lid sinds: 8 nov. 2009
9 december 2009, 17:56 uur | Bericht #58536
Citaat van Imrich, woensdag 9 december 2009, 17:51 uur Dat komt door dat het heel erg lastig is om alle luchtdruk systemen op de juiste plek te zetten. Als er maar een systeem iets anders doet gaat de berekening eigenlijk al mank. Als je het orkaan topic volgt kun je goed zien wat ik bedoel om dat dit lagedrukgebied ons weer gaat bepalen. Deze trekt boven langs dus met en westelijk stroming komt de koude lucht mee. Deze stroming wordt later noordelijk. Als je nu voor je zelf de kern van dat lage druk gebied eens dichter of zelfs over Nederland legt dan krijg je langer met west en zelfs zuidwestelijke stromingen te maken met het gevolg dat de temperatuur inderdaad vrij hoog blijft.
Je kunt je nu ook voorstellen wat er was gebeurt als het lage drukgebied onder Nederland was door gegaan. Al is die weer net wat moeilijk om dat tegen over laag ook weer hoog ligt welke van bovenaf dus koude lucht zou kunnen aan voeren. Wat dan het resultaat was geweest hang puur af van welke van de twee sterker was geweest. Als je alleen naar het laag kijkt was er in eerste instantie warme lucht aan gevoerd van uit het zuiden om vervolgens van uit het oosten minder warme lucht aan te voeren.

In dit geval ligt het lagedruk gebied extreem gunstig door de noordelijke stroming die gaat ontstaan.


Jij denkt dus ook dat het een echte koude periode word???
Woonplaats: Haarlem
Berichten: 1726
Lid sinds: 8 nov. 2009
9 december 2009, 18:03 uur | Bericht #58543
Citaat van Maxim1110, woensdag 9 december 2009, 18:01 uur Winterse vooruitzichten
9.12.09 11:44


Dat verhaal stond al in het topic, op pagina 15
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
9 december 2009, 18:04 uur | Bericht #58544
Wel of geen sneeuw op komst?

Zeist 9 december - De speculaties over de sneeuw van aankomende maandag lopen hoog op. Komt er nu wel of geen sneeuw? WeerOnline vertelt u hoe de vork in de steel zit zonder er doekjes om te winden of de uitkomst in het midden te laten!

Recept voor sneeuw in Nederland
Wat is er in Nederland nodig om sneeuw te krijgen? Allereerst natuurlijk kou. Bijna alle neerslag valt als sneeuw, ook in de zomer! Maar als de temperatuur van de lucht onder de wolken hoger is dan 0 graden dan smelt de sneeuw. Als er sneeuw valt, blijft deze alleen liggen als het de grond koud genoeg is. Het tweede wat we nodig hebben voor sneeuw is vocht. Als de lucht weinig vocht bevat, kunnen er geen wolken die ijskristallen bevatten, worden gevormd.

Aanvoer koude lucht
Het wordt langzaam kouder in Nederland. Dat kunnen we opmaken uit de synoptische situatie van zaterdag 12 december. Een hogedrukgebied met een kern boven Noorwegen zet een noordoostelijke stroming in gang. De lucht boven Rusland en Siberië is erg koud en wordt op deze manier naar Nederland vervoert. Dat kunt u op de onderstaande kaart zien. Dit hogedrukgebied houdt goed stand. Pas vanaf dinsdag wordt het verdreven naar Ijsland. Daarna nemen lagedrukgebieden de regie over. Toch wordt het niet meteen kouder, want de wind blijft aanhoudend uit het (noord)oosten waaien. De kans op aanvoer van kou vanuit het noordoosten is erg groot. Daar bestaat weinig onduidelijk of onzekerheid over. De weermodellen laten dit al een paar dagen zien.




Lage temperaturen De kou vinden we goed terug in de bovenste luchtlagen. Vanaf vrijdag 11 december ligt de temperatuur op 1500 meter onder het vriespunt. Op zaterdag worden er waarden van -7 berekend. De neerslag die da De bovenlucht wordt wel al erg koud, maar aan het aardoppervlakte is het nog niet erg koud. Maandag ligt de temperatuur nog rond 2 of 3 graden. Als er sneeuw zou vallen, zou het niet lang blijven liggen! Pas dinsdag en woensdag liggen de maxima rond of onder het vriespunt. Dan kan de sneeuw blijven liggen.

Aanvoer van vocht Voor de vocht in de lucht kunnen we kijken naar de luchtvochtigheid. De luchtvochtigheid geeft aan hoeveel vocht er in de lucht zit. In de nacht van zondag op maandag is de lucht erg vochtig, maar in de loop van maandag overdag is de lucht weer wat droger. Pas dinsdag en woensdag wordt de lucht weer wat vochtiger. De kans op neerslag is dan een stuk groter.





Wel of geen sneeuw?
De hamvraag: valt er nu wel of geen sneeuw maandag? Het antwoord is nee. We schatten de kans op sneeuw op maandag erg laag in, ongeveer 10 procent. WeerOnline denkt dat de kans op sneeuw dinsdagnacht en woensdagochtend een stuk groter is, ongeveer 70 procent. Er valt neerslag en de temperatuur ligt dan onder nul. De sneeuw die valt zal lang blijven liggen, want woensdag wordt een ijsdag. Kortom de sleeën kunnen uit de schuur worden gehaald, want woensdag is er sneeuwpret! Of de winterpret van lange duur is, blijft de vraag. Volgens de seizoensverwachting van WeerOnline zal de winter zachter verlopen dan normaal. Korte koude perioden worden wel verwacht, maar een lange koude winter niet.

Bron: www.weeronline.nl
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
9 december 2009, 18:05 uur | Bericht #58545
Citaat van Weerbericht-online, woensdag 9 december 2009, 18:03 uur Dat verhaal stond al in het topic, op pagina 15
Oh ok, heb ik weer gemist. Dat van WeerOnline nog niet want dat staat nog maar een paar minuten op WeerOnline
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
9 december 2009, 18:13 uur | Bericht #58546
Dinsdag lage druk overal rondom ons, behalve naar het noordwesten, in een lijn van Schotland naar Groenland. Wil dat niet zeggen dat we noordwesten wind krijgen?
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Woonplaats: 's-Gravenzande
Berichten: 1684
Lid sinds: 11 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
9 december 2009, 18:24 uur | Bericht #58547
Citaat van Anne., woensdag 9 december 2009, 17:19 uur Geweeeeldig!!
Ik heb zin in volgende week. Hoe denken jullie dat de NS het volhoudt?


Het is heel simpel.

NIET de NS en sneeuwval betekend vertragingen vanaf 1 uur of helemaal niet rijden.

En de File's zullen er ook wel zijn denk ik zo. En een heleboel ongevallen. Het zou zomaar eens kunnen dat het voorspelde weer Nederland plat legt enof lam legt. | Gewijzigd: 9 december 2009, 18:24 uur, door BjornOnweer
Groetjes Bjorn


Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Anne.
Lid
Woonplaats: Zoetermeer
Berichten: 224
Lid sinds: 6 dec. 2009
9 december 2009, 18:33 uur | Bericht #58549
Dat denk ik haast ook, Björn.
Ik denk niet dat we in gaan sneeuwen ofzo, dus het huis uit kunnen we altijd.. Maar is er iets waarvan jullie zeggen "Dát heb je echt nodig met de aankomende koude?"
Woonplaats:
Berichten: 2279
Lid sinds: 28 mei. 2009
9 december 2009, 18:35 uur | Bericht #58550
Citaat van Verwijderde_gebruiker_01, woensdag 9 december 2009, 16:39 uur Je bevriest als je in Europa bent



Komt dit uit één of andere science fiction film? 80% van Europa zal onder de sneeuw liggen???

Hier thuis is er ook al veel over en weer gediscuteerd, ik en mijn ma zitten in het "koude kamp", mijn pa zit in het kamp "Het kan niet, het is nog te vroeg, kan pas vanaf januari"
En dan komen de verhaaltjes van vroeger naar boven, weet je nog in '63 of weet je nog in '79
Imrich
Lid
Woonplaats: Deventer Overijssel
Berichten: 904
Lid sinds: 1 feb. 2008
9 december 2009, 18:38 uur | Bericht #58551
Citaat van Weerbericht-online, woensdag 9 december 2009, 17:56 uur Jij denkt dus ook dat het een echte koude periode word???

Ja alles lijkt er op te wijzen dat we zeker 1 week en mogelijk langer in de kou komen.
Woonplaats:
Berichten: 2279
Lid sinds: 28 mei. 2009
9 december 2009, 18:38 uur | Bericht #58552
Citaat van Anne., woensdag 9 december 2009, 18:33 uur Maar is er iets waarvan jullie zeggen "Dát heb je echt nodig met de aankomende koude?"

Thermisch ondergoed, en liters warme chocolade melk
Woonplaats: Midden Nederland, Linschoten 20 km west van Utrecht
Berichten: 109
Lid sinds: 20 jul. 2009
9 december 2009, 19:04 uur | Bericht #58555
Hmmmm voor mijn werk loop ik de hele dag buiten. Wordt dus bikkelen, als het uit de klauwe loopt zal de brandweer ook wel werk zat hebbenj,. laat ik nu ook bij de brandweer zitten. Either way I lose
Weerstation WS4000 met Cumulus software, http://www.bunkhouse.nl
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
9 december 2009, 19:05 uur | Bericht #58556
De voorspelling van Weerplaza is weer flink omhoog bijgesteld Maarja het is nog vroeg, zal nog wel veranderen.
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Tycoon2
Lid
Woonplaats:
Berichten: 1035
Lid sinds: 9 dec. 2009
9 december 2009, 19:18 uur | Bericht #58559
Citaat van Erik de Ruijter, woensdag 9 december 2009, 19:04 uur Hmmmm voor mijn werk loop ik de hele dag buiten. Wordt dus bikkelen, als het uit de klauwe loopt zal de brandweer ook wel werk zat hebbenj,. laat ik nu ook bij de brandweer zitten. Either way I lose Dan bevriest het bluswater.

QUOTE
De winter van 1929 was lang en koud. Extra dramatisch werd het op 12 februari door een grote brand in het stadhuis van Leiden. Hiervan werden filmopnames gemaakt, die hier zijn te zien.

De brand in Leiden is één van de grootste uit de 20e eeuw. Deze oogde uiterst spectaculair, omdat die uitbrak tijdens strenge vorst. Nota bene op dezelfde dag werd de Elfstedentocht gereden! Het bluswater bevroor daardoor vrijwel direct aan de kozijnen van het gebouw. Behalve de gevel bleef van het Middeleeuwse gebouw niets over.

De brand werd uitgebreid op film vastgelegd, en wekenlang in de bioscopen vertoond. De Rijkscommissie van Monumentenzorg bracht op 5 juni 1929 een advies uit over de herbouw van het stadhuis. Het advies hield globaal in dat de gevel aan de Breestraatzijde moest worden gerestaureerd, dat er een nieuw stadhuis moest komen achter die gevel, dat er een nieuwe gevel moest komen aan de Vismarktzijde en dat dit alles moest worden ontwerpen door één van Nederlands beste architecten.

De gemeente Leiden meldt hierover: ‘Pas in 1934 besloot de gemeenteraad na lang beraadslagen in zee te gaan met het ontwerp van ingenieur C.J. Blaauw. Alleen al de werkzaamheden van de gevelrestauratie namen vier jaar in beslag. Pas in december 1940 betrokken de burgemeester en wethouders hun werkkamers in het nieuwe stadhuis.’

bron

Woonplaats: Haarlem
Berichten: 1726
Lid sinds: 8 nov. 2009
9 december 2009, 19:18 uur | Bericht #58560
Citaat van Maxim1110, woensdag 9 december 2009, 18:05 uur Oh ok, heb ik weer gemist. Dat van WeerOnline nog niet want dat staat nog maar een paar minuten op WeerOnline

Klopt
Wolkje7
Lid
Woonplaats: Velp (Gelderland)
Berichten: 1534
Lid sinds: 24 mrt. 2008
9 december 2009, 19:26 uur | Bericht #58562
Citaat van BjornOnweer, woensdag 9 december 2009, 19:24 uur Het is heel simpel.

NIET de NS en sneeuwval betekend vertragingen vanaf 1 uur of helemaal niet rijden.

En de File's zullen er ook wel zijn denk ik zo. En een heleboel ongevallen. Het zou zomaar eens kunnen dat het voorspelde weer Nederland plat legt enof lam legt.


Ik heb nog op deze link toevallig onlangs nog een leuk artikeltje opgeslagen (foto viel te groot uit).
Het is een artikel uit het AD dat Nederland eventuele winterverassingen ontwend is:
http://i46.tinypic.com/10mk16x.jpg


Maar aaargh ik wordt er nu niet meer wijzer van. Die 12 cm voor woensdag is nu ineens weer 1,5 cm.
Weerplaza lijkt wel om het uur up to dates te hebben. | Gewijzigd: 9 december 2009, 19:32 uur, door Wolkje7
Weerdagen Velp 2019:

Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4


Velp 2018:

Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)


Velp 2017:

Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
9 december 2009, 19:39 uur | Bericht #58566
Dat weet ik nog goed, 25 november, enorme chaos in het verkeer overal. Laat maar komen, ik ga toch met de fiets
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Terug naar boven
Dit topic is gesloten
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.858 topics, welke bij elkaar 448.381 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.584 leden.
Het nieuwste lid is Rooie bert.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 48 mensen aan het browsen op het forum. 0 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 48, lezen 2 mensen het topic "Onweerskansen week 32".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden