Zo te zien komt er nog meer vanuit denemarken onze kant op
Ze te zien van wel maar hou een slag om de arm. heb dat al wel vaker gezien en verdween als sneeuw voor de zon.
Maar voorspelling was dat we nog wel wat sneeuw konden verwachten vanacht. afwachten maar.
Daarachteraan komt nog een gebiedje, we zullen zien.
Heb wel al een zere pink en borstbeen, zijn ooit gebroken geweest en gaan nog steeds pijn doen bij aankomende neerslag. Wel handig hoor!!!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Ik heb net gemeten, in totaal op de stoep samen met de sneeuw van vanmorgen, kom ik op 12,4 cm en het sneeuwt maar door!
Temperatuur 0.2 °C!!
Dikste pak sneeuw van Heerhugowaard tot nu toe gemeten in 2010!!! | Gewijzigd: 2 januari 2010, 19:31 uur, door just0408
Fotootjes erbij... (2e zonder flits maar met hoge iso)
Jammer, dat het lange tijd veelste warm was voor sneeuw ten oosten van ons (ik hoor verhalen van tegen de 15 cm in Hoorn) ligt veel meer... Maar we mogen niet klagen. Ik denk dat het midden van het land (ongeving veluwe) nog flink wat sneeuw kan verwachten..
:D
Lots
Haha!!! hopen dat je dat record nog gaat breken in 2010!
polderPS, vooral die tweede foto vind ik heel mooi, mysterieus zelfs een beetje.
Volgens mij loopt iemand daar met een joystick zuid-Holland te vermijden.
.. kijk net even naar buiten, maar het lijkt wel weer harder te gaan sneeuwen!
ff een rotopmerking.. kun je je camera niet recht houwe?!
Lots
Helaas, ik moet het doen met een foto met mijn mobieltje..
Heb nog even goed gemeten, kom toch uit op 10,9 cm (stoep) | Gewijzigd: 2 januari 2010, 19:37 uur, door just0408
Volgens mij loopt iemand daar met een joystick zuid-Holland te vermijden.
Snel afpakken die stick dan!!!
steeds hevig aan het sneeuwen! Er is hier ondertussen al ongeveer zo'n 15
centimeter sneeuw gevallen! het hoeft van ons nog lang niet te stoppen!!
hebben net een heerlijke wandeling gemaakt en de nodige sneeuwballen gegooit. Op
de middenweg hier in Heerhugowaard hebben we al de nodige auto's zien glijen, want
er hier niet tegen op de strooien en te schuiven. we hebben ook al auto's moeten helpen
duwen die niet meer vooruit kwamen omdat ze bij de rotonde moesten remmen!! HAHA | Gewijzigd: 2 januari 2010, 19:39 uur, door bikkel
Winter 2010 discussietopic deel 2