Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dickens, TX; Garza, TX; Kent, TX.

24 Apr 2024 09:25:19

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Coleman, TX; Runnels, TX; Taylor, TX.

24 Apr 2024 04:06:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Callahan, TX; Jones, TX; Shackelford, TX; Taylor, TX.

24 Apr 2024 03:18:47

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Callahan, TX; Nolan, TX; Runnels, TX; Taylor, TX.

24 Apr 2024 03:18:47

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Kent, TX.

24 Apr 2024 01:16:54

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Scurry, TX.

24 Apr 2024 01:16:54

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Fisher, TX.

24 Apr 2024 00:56:55

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Garza, TX; Kent, TX.

24 Apr 2024 00:45:51

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Kent, TX.

23 Apr 2024 23:56:54

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Garza, TX; Kent, TX.

23 Apr 2024 23:19:17

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dickens, TX; Garza, TX; Kent, TX.

23 Apr 2024 23:03:28

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Alger, MI; Marquette, MI.

23 Apr 2024 19:07:37

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

23 Apr 2024 17:00:01

De temperatuur bij Dourbes is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

23 Apr 2024 08:58:04

De temperatuur bij Buzenol is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

23 Apr 2024 08:58:03
Actueel
1 / 4

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
4 januari 2010, 21:39 uur | Bericht #72153
Twee mysterieuze objecten ontdekt in de ruimte

De Kepler Telescoop, het nieuwe instrument van NASA om planeten te ontdekken, heeft twee mysterieuze objecten gevonden die te heet zijn om als planeten door te gaan en te klein voor sterren. Dat heeft een woordvoerder van de ruimtevaartorganisatie maandag gezegd.

De twee ontdekte objecten zitten allebei in een baan om hun eigen ster. Vreemd genoeg zijn ze duizenden graden heter dan diezelfde sterren. Om die reden zijn het waarschijnlijk geen planeten. Wel zijn ze groter en heter dan planeten in ons zonnestelsel. Tot dusverre passen de objecten binnen geen enkele astronomische definitie.

©Nieuws.nl
PolderPS
Lid
Woonplaats: Emmeloord
Berichten: 872
Lid sinds: 8 jul. 2009
4 januari 2010, 21:59 uur | Bericht #72162
Interessant maar wat zijn het dan wel... Leuk project dat Kepler project op zoek naar Exxo planeten, meer info vind e o.a. hier of hier.
| Gewijzigd: 5 januari 2010, 14:57 uur, door talkyr86
Volg me ook op Twitter, want er is meer dan alleen onweer.
Waarom deze advertentie?
Rob63
Lid
Woonplaats: Rheden
Berichten: 402
Lid sinds: 16 jun. 2009
4 januari 2010, 22:04 uur | Bericht #72166
Oh, heerlijk dit!
De heren (en dames) geleerden zijn al weet ik het hoe lang bezig "natuurwetten" op te stellen.
En dan is er zo'n klote-telescoopje, die al hun regeltjes en wetjes op de kop zet.
Een object dat niet voldoet aan, hier op aarde, door mensen opgestelde "astronomissche definities".

Dit zijn zo van die berichtjes waaruit, in mijn ogen, maar weer eens blijkt hoe nietig wij zijn in relatie tot het grote geheel.
Dat opgestelde definities, natuurwetten ja zelfs de wetten van Newton, Einstein en noem ze allemaal maar op, niet meer zijn dan theorieën.
Sneller dan het geluid, kon niet. Nu weten we beter.
Sneller dan het licht, reizen door de tijd, beide niet mogelijk.
Nou, in ieder geval met de huidige techniek (voor zover bekend) niet, nee.

Ha, moest het even kwijt.
Bedankt voor het plaatsen van dit bericht, Jan.
Woonplaats: Deventer/Enschede
Berichten: 2512
Lid sinds: 29 mei. 2008
4 januari 2010, 22:13 uur | Bericht #72172
Je weet nooit wat er 'daar boven' allemaal nog op ons te wachten staat..
Ik bedoel, stel nou dat we iets niet kunnen zien maar wat voor ons als mens ontzettend schadelijk kan worden..
Ik heb er totaal geen verstand van maar wel weet ik dat er daar zo veel dingen zijn die wij nog niet kennen..

Het is een fascinerend iets, die grote ruimte om ons heen!
Romani
Lid
Woonplaats: Den Haag (Wateringseveld)
Berichten: 1328
Lid sinds: 26 mei. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
4 januari 2010, 22:14 uur | Bericht #72176
Citaat van Alfa156, maandag 4 januari 2010, 22:04 uur Oh, heerlijk dit!
De heren (en dames) geleerden zijn al weet ik het hoe lang bezig "natuurwetten" op te stellen.
En dan is er zo'n klote-telescoopje, die al hun regeltjes en wetjes op de kop zet.
Een object dat niet voldoet aan, hier op aarde, door mensen opgestelde "astronomissche definities".

Dit zijn zo van die berichtjes waaruit, in mijn ogen, maar weer eens blijkt hoe nietig wij zijn in relatie tot het grote geheel.
Dat opgestelde definities, natuurwetten ja zelfs de wetten van Newton, Einstein en noem ze allemaal maar op, niet meer zijn dan theorieën.
Sneller dan het geluid, kon niet. Nu weten we beter.
Sneller dan het licht, reizen door de tijd, beide niet mogelijk.
Nou, in ieder geval met de huidige techniek (voor zover bekend) niet, nee.

Ha, moest het even kwijt.
Bedankt voor het plaatsen van dit bericht, Jan.


@ Alfa 156:
Had m al eerder gepost, maar dan moet je deze ff kijken...!
http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...amp;#entry76673
Like a drifter twister i was born to walk alone2e plaats fotowedstrijd week 31
PolderPS
Lid
Woonplaats: Emmeloord
Berichten: 872
Lid sinds: 8 jul. 2009
4 januari 2010, 22:43 uur | Bericht #72203
Citaat van Romani, maandag 4 januari 2010, 22:14 uur @ Alfa 156:
Had m al eerder gepost, maar dan moet je deze ff kijken...!
http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...amp;#entry76673

Geweldig dat filmpje.. heb het gelijk door gestuurd !!

We zijn erg nietig, ben ik me overigens al 28 van de 38 jaar van bewust (toen je nog naar de bieb moest voor heelal boeken met early voyager plaatjes, spreekbeurtje er over houden) . En toch zijn er zo veel mensen die niet veel verder denken dan hun eigen landje/wereld. En er stellig van overtuigd zijn dat alleen wij er zijn en er geen buitenaardse beschavingen zouden zijn...

En dan hebben het nog maar niet over parallelle universa... | Gewijzigd: 4 januari 2010, 22:46 uur, door PolderPS
Volg me ook op Twitter, want er is meer dan alleen onweer.
PolderPS
Lid
Woonplaats: Emmeloord
Berichten: 872
Lid sinds: 8 jul. 2009
4 januari 2010, 23:16 uur | Bericht #72216
OOk nu.nl doet een duit in het zakje, middels een vertaald Kepler stukje..
Volg me ook op Twitter, want er is meer dan alleen onweer.
Rob63
Lid
Woonplaats: Rheden
Berichten: 402
Lid sinds: 16 jun. 2009
5 januari 2010, 01:10 uur | Bericht #72260
Citaat van PolderPS, maandag 4 januari 2010, 22:42 uur We zijn erg nietig, ben ik me overigens al 28 van de 38 jaar van bewust. En toch zijn er zo veel mensen die nie tveel verder denken dan hun eigen landje/wereld. En er stellig van overtuigd zijn dat alleen wij er zijn en er geen buitenaardse beschavingen zouden zijn... Ooit gerealiseerd, dat we al op een afstand van pakweg 65 lichtjaren afstand, waarneembaar zijn?
Radar, TV-golven die gaan zolang ze niet gestoord worden, onbeperkt verder. Tot "ET" ze oppikt.
In mijn ogen zouden we er goed aan doen, ons wat dat betreft muisstil te houden.
De kans dat andere beschavingen vredelievend zijn (zeg maar, zijn als wij en/of geen mensen lusten) is mijns inziens niet echt groot.

QUOTE(PolderPS @ Jan 4 2010, 22:42) <{POST_SNAPBACK}>
En dan hebben het nog maar niet over parallelle universa...
Die ook nog eens paralel aan ons universum kunnen lopen. Ofwel, inhoudelijk zo goed als gelijk zouden kunnen zijn...
Hihi. nog een Poldertje en een Alfaatje
PolderPS
Lid
Woonplaats: Emmeloord
Berichten: 872
Lid sinds: 8 jul. 2009
5 januari 2010, 01:42 uur | Bericht #72266
Citaat van Alfa156, dinsdag 5 januari 2010, 1:10 uur Ooit gerealiseerd, dat we al op een afstand van pakweg 65 lichtjaren afstand, waarneembaar zijn?
Radar, TV-golven die gaan zolang ze niet gestoord worden, onbeperkt verder. Tot "ET" ze oppikt.
In mijn ogen zouden we er goed aan doen, ons wat dat betreft muisstil te houden.
De kans dat andere beschavingen vredelievend zijn (zeg maar, zijn als wij en/of geen mensen lusten) is mijns inziens niet echt groot.

Die ook nog eens paralel aan ons universum kunnen lopen. Ofwel, inhoudelijk zo goed als gelijk zouden kunnen zijn...
Hihi. nog een Poldertje en een Alfaatje

Parallelle universa nog een stapje verder en moeilijker te begrijpen voor de meeste mensen (ben ik zelf ook nog helemaal over uit in hoeverre dat zou kunnen, er zijns zelfs onderzoekers mee bezig om te kijken hoe daar te geraken).

Dacht dat onze eerst radiogolfjes zelfs al 100 lichtjaar verwijderd van ons zijn.. En ja hoe en wat ET denk weten we niet, mochten ze hier ooit gaan komen, dan zijn ze in ieder geval een stukkie verder dan ons, wat het hoe interessant ook per definitie in potentie bedreigend voor zal maken. Hebben het nog nie tover de massa hysterie die uit zal breken, en alle geloven die ineens daadwerkelijk het licht zien.... terwijl dat helemaal niet in dat boekje stond...
Volg me ook op Twitter, want er is meer dan alleen onweer.
Rob63
Lid
Woonplaats: Rheden
Berichten: 402
Lid sinds: 16 jun. 2009
5 januari 2010, 02:07 uur | Bericht #72268
Citaat van PolderPS, dinsdag 5 januari 2010, 1:42 uur Parallelle universa nog een stapje verder en moeilijker te begrijpen voor de meeste mensen (ben ik zelf ook nog helemaal over uit in hoeverre dat zou kunnen, er zijns zelfs onderzoekers mee bezig om te kijken hoe daar te geraken).

Dacht dat onze eerst radiogolfjes zelfs al 100 lichtjaar verwijderd van ons zijn.. En ja hoe en wat ET denk weten we niet, mochten ze hier ooit gaan komen, dan zijn ze in ieder geval een stukkie verder dan ons, wat het hoe interessant ook per definitie in potentie bedreigend voor zal maken. Hebben het nog nie tover de massa hysterie die uit zal breken, en alle geloven die ineens daadwerkelijk het licht zien.... terwijl dat helemaal niet in dat boekje stond...

Ooit van de TV-serie V gehoord?
http://en.wikipedia.org/wiki/V_(2009_TV_series)
Heb afgelopen Kerst de gehele serie (uit 1983) op DVD gekregen.
We hebben 'm samen gekeken, zalig.
http://www.youtube.com/watch?v=Wa2aCC-1JEs...=PL&index=5

Er is nu ook een remake, de eerste 4 delen zijn in Amerika al op TV geweest.
http://www.youtube.com/watch?v=ahjPQjQGdbU
Heb ze inmiddels in Avi-kwaliteit (en ja, ook al gezien) en ik moet zeggen, wow!
Een immens verschil met de jaren 80 versie.
PolderPS
Lid
Woonplaats: Emmeloord
Berichten: 872
Lid sinds: 8 jul. 2009
5 januari 2010, 02:18 uur | Bericht #72269
Citaat van Alfa156, dinsdag 5 januari 2010, 2:07 uur Ooit van de TV-serie V gehoord?
http://en.wikipedia.org/wiki/V_(2009_TV_series)
Heb afgelopen Kerst de gehele serie (uit 1983) op DVD gekregen.
We hebben 'm samen gekeken, zalig.
http://www.youtube.com/watch?v=Wa2aCC-1JEs...=PL&index=5

Er is nu ook een remake, de eerste 4 delen zijn in Amerika al op TV geweest.
http://www.youtube.com/watch?v=ahjPQjQGdbU
Heb ze inmiddels in Avi-kwaliteit (en ja, ook al gezien) en ik moet zeggen, wow!
Een immens verschil met de jaren 80 versie.

ja gave serie... heb de 80ér versies beide gezien. En de pilot 2009 in HD720p gezien.. zag er goed uit. Die Aliens zijn nou niet de ideale gasten.... Zal binnenkort de rest eens binnen hengelen.

Als ze komen, spring ik gauw naar een parallel universum waar ze nog niet zijn... alhoewel sprong schijnt link te zijn daar je ook zo maar in het heelal of in een ster kan springen, ben je dan weer mooi klaar mee... Startrek heeft zich er in de diverse varianten ook wel mee bezig gehouden, hadden ze ineens hele spannende pakjes aan...

Hoop dat Nasa om weer on topic te komen ooit nog eens zo ver komt dat we(future klein polders en klein Alfa's)interstellaire tochtjes bij Warp speed kunnen gaan maken. | Gewijzigd: 5 januari 2010, 02:19 uur, door PolderPS
Volg me ook op Twitter, want er is meer dan alleen onweer.
Rob63
Lid
Woonplaats: Rheden
Berichten: 402
Lid sinds: 16 jun. 2009
5 januari 2010, 02:39 uur | Bericht #72270
Citaat van PolderPS, dinsdag 5 januari 2010, 2:18 uur ja gave serie... heb de 80ér versies beide gezien. En de pilot 2009 in HD720p gezien.. zag er goed uit. Eerste 4 delen zijn in USA al on air geweest, afgelopen November. Echt gaaf gemaakt.

QUOTE(PolderPS @ Jan 5 2010, 02:18) <{POST_SNAPBACK}>
Als ze komen, spring ik gauw naar een parallel universum waar ze nog niet zijn... alhoewel sprong schijnt link te zijn daar je ook zo maar in het heelal of in een ster kan springen, ben je dan weer mooi klaar mee... Startrek heeft zich er in de diverse varianten ook wel mee bezig gehouden, hadden ze ineens hele spannende pakjes aan...
Zal allemaal afhangen, van hoeveel dimensies er nu echt zijn.
En van wat we ermee kunnen. Denk maar eens aan de potentie van de wormholes. Wat er dan mogelijk zou worden.
Reizen over echt grote afstanden en met serieuze snelheden(onze oer-radioberichten inhalen, dat idee).
Zonder die technieken, zal het in de ruimte niets worden. Space-shuttle en andere ruimtedingetjes zijn nog steeds niet meer dan veredelde vuurpijlen. Met wat (jaren 70!!!) techniek aan boord.

QUOTE(PolderPS @ Jan 5 2010, 02:18) <{POST_SNAPBACK}>
Hoop dat Nasa om weer on topic te komen ooit nog eens zo ver komt dat we(future klein polders en klein Alfa's)interstellaire tochtjes bij Warp speed kunnen gaan maken.
Lijkt me wel wat, bakkie doen in de grote beer en voor het avondeten weer thuis.
PolderPS
Lid
Woonplaats: Emmeloord
Berichten: 872
Lid sinds: 8 jul. 2009
6 januari 2010, 00:13 uur | Bericht #72668
Citaat van Alfa156, dinsdag 5 januari 2010, 2:39 uur . Space-shuttle en andere ruimtedingetjes zijn nog steeds niet meer dan veredelde vuurpijlen. Met wat (jaren 70!!!) techniek aan boord.

Lijkt me wel wat, bakkie doen in de grote beer en voor het avondeten weer thuis.

Ja zou wat zijn, helaas gaan wij dat niet meer meemaken, of een buitenaardse beschaving moet ons van info voorzien of een lift aanbieden.

Het staatsjournaal had vanavond in het journaal ook een item over de Kepler ontdekkingen. Vergeleken met deze reuze planeten is ook de aarde slecht een spelde prikje...
Volg me ook op Twitter, want er is meer dan alleen onweer.
Rob63
Lid
Woonplaats: Rheden
Berichten: 402
Lid sinds: 16 jun. 2009
6 januari 2010, 00:50 uur | Bericht #72691
Citaat van PolderPS, woensdag 6 januari 2010, 0:13 uur Ja zou wat zijn, helaas gaan wij dat niet meer meemaken, of een buitenaardse beschaving moet ons van info voorzien of een lift aanbieden.
Wie weet is die info allang verstrekt, alleen weten jij en ik (en nog zo'n 5.999.999.000 anderen) het nog niet.
Voor mij is dat een scenario dat heel best mogelijk is. Al zovele jaren (zo niet eeuwen) melding van ET en z'n vriendjes die hier rond onze planeet rondsurfen. Hierogliefen in piramides in de vorm van ruimteschepen, astronauten.
Kijk hier ook maar eens, best interessant. http://www.forum.atlantis2012.com/viewtopic.php?t=97

QUOTE(PolderPS @ Jan 6 2010, 00:13) <{POST_SNAPBACK}>
Het staatsjournaal had vanavond in het journaal ook een item over de Kepler ontdekkingen. Vergeleken met deze reuze planeten is ook de aarde slecht een spelde prikje...

Ook weer zoiets. Volgens de eerder al omschreven geleerden (of hoe je die neuzen ook moet noemen) is leven niet waarschijnlijk op planeten die veel verder of juist veel dichter bij een ster staan dan de Aarde.
Maar hoe kunnen ze in vredesnaam weten, hoe het leven zich op een anderer planeet zal of heeft kunnen ontwikkelen?
Het enige referentie-kader is het leven hier. Verder hebben ze niets.
Ja, leven hier op aarde op plaatsen waar het eigenlijk niet voor zou kunnen komen. Denk aan euwige duisternis, thermische bronnen met temperaturen van enkele honderdern graden.
En zich dan maar weer eens verbazen, dat de natuur zich niet houdt aan hun, daar gaan we weer, regeltjes.
Ik lach me elke keer weer een slag in de rondte om zoveel naïviteit.
PolderPS
Lid
Woonplaats: Emmeloord
Berichten: 872
Lid sinds: 8 jul. 2009
6 januari 2010, 01:13 uur | Bericht #72712
Citaat van Alfa156, woensdag 6 januari 2010, 0:50 uur Wie weet is die info allang verstrekt, alleen weten jij en ik (en nog zo'n 5.999.999.000 anderen) het nog niet.
Voor mij is dat een scenario dat heel best mogelijk is. Al zovele jaren (zo niet eeuwen) melding van ET en z'n vriendjes die hier rond onze planeet rondsurfen. Hierogliefen in piramides in de vorm van ruimteschepen, astronauten.
Kijk hier ook maar eens, best interessant. http://www.forum.atlantis2012.com/viewtopic.php?t=97


Ook weer zoiets. Volgens de eerder al omschreven geleerden (of hoe je die neuzen ook moet noemen) is leven niet waarschijnlijk op planeten die veel verder of juist veel dichter bij een ster staan dan de Aarde.
Maar hoe kunnen ze in vredesnaam weten, hoe het leven zich op een anderer planeet zal of heeft kunnen ontwikkelen?
Het enige referentie-kader is het leven hier. Verder hebben ze niets.
Ja, leven hier op aarde op plaatsen waar het eigenlijk niet voor zou kunnen komen. Denk aan euwige duisternis, thermische bronnen met temperaturen van enkele honderdern graden.
En zich dan maar weer eens verbazen, dat de natuur zich niet houdt aan hun, daar gaan we weer, regeltjes.
Ik lach me elke keer weer een slag in de rondte om zoveel naïviteit.


De mens /wetenschap wil graag alles in definieerbare hokjes kunnen stoppen, als het van onze maatstaven afwijkt, kan het niet of is iets onmogelijk. Verder worden we dom gehouden en zal er ongetwijfeld info zijn die wij niet mogen weten. Omdat men denkt dat wij normale stervelingen dat niet kunnen bevatten dan wel in paniek raken.
Laat staan wat het zou doen met het geloof op aarde (en de machtige lobby vanuit die groep), ineens zou alle realiteit zoals we die kennen veranderen. 'Normale' mensen worden dan gek. Vervelende is dat je alleen door er over te schrijven door sommigen al niet meer voor vol aangezien wordt, of zweverig gevonden wordt... Ik irriteer me er aan dat iemand anders voor ons bepaald wat we wel en niet mogen weten... zou me niet verbazen dat ze ons middels dit soort projecten de mensheid heel gedoseerd langzaam laten wennen aan buitenaards leven.... en aan welke bemoedering ik me al niet meer allemaal aan erger hahah

Leuk linkje dat atlantis linkje.. we hebben het er nog wel eens over...

Volg me ook op Twitter, want er is meer dan alleen onweer.
Terug naar boven
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.853 topics, welke bij elkaar 448.363 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.579 leden.
Het nieuwste lid is philip.beuckels@gmail.com.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 272 mensen aan het browsen op het forum. 0 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 272, lezen 3 mensen het topic "Estofex Level 3 forecasts".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden