Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dickens, TX; Garza, TX; Kent, TX.

24 Apr 2024 09:25:19

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Coleman, TX; Runnels, TX; Taylor, TX.

24 Apr 2024 04:06:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Callahan, TX; Jones, TX; Shackelford, TX; Taylor, TX.

24 Apr 2024 03:18:47

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Callahan, TX; Nolan, TX; Runnels, TX; Taylor, TX.

24 Apr 2024 03:18:47

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Kent, TX.

24 Apr 2024 01:16:54

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Scurry, TX.

24 Apr 2024 01:16:54

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Fisher, TX.

24 Apr 2024 00:56:55

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Garza, TX; Kent, TX.

24 Apr 2024 00:45:51

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Kent, TX.

23 Apr 2024 23:56:54

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Garza, TX; Kent, TX.

23 Apr 2024 23:19:17

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dickens, TX; Garza, TX; Kent, TX.

23 Apr 2024 23:03:28

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Alger, MI; Marquette, MI.

23 Apr 2024 19:07:37

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

23 Apr 2024 17:00:01

De temperatuur bij Dourbes is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

23 Apr 2024 08:58:04

De temperatuur bij Buzenol is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

23 Apr 2024 08:58:03
Actueel
1 / 4

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
PolderPS
Lid
Woonplaats: Emmeloord
Berichten: 872
Lid sinds: 8 jul. 2009
8 januari 2010, 13:06 uur | Bericht #74760
Citaat van Murphy, vrijdag 8 januari 2010, 11:49 uur Piet Paulusma geeft de Nederlandse taalbeheersing op het forum een ZWARE ONVOLDOENDE
PP "He meisje wat doe jij hier in de winkel" Nou ik koop worst voor de erwtensoep pp"kijk es aan warme worst altijd lekker, ""Kijken wij even op de weerkaart, voor morgen verwacht ik sneeuw. PP: ":en jullie jongens wat zijn jullie aan het doen? "We hangen wat rond in de sneeuw, omdat er weer een #$%t film op SBS is" PP ök dat moet ook gebeuren dat rondhangen" Morgen verwacht ik ook veel wind dus dat kan morgen best hinder geven op het fietspad.. maar daar morgen meer daar over in het SBS nieuws en daarna in mijn praatje... "Jongens wat zeggen jullie dan..."Oant moan...."dat zeg ik. Tot morgen...
Volg me ook op Twitter, want er is meer dan alleen onweer.
stoicka
Lid
Woonplaats:
Berichten: 6
Lid sinds: 17 dec. 2009
8 januari 2010, 13:06 uur | Bericht #74761
Echte mannen van het ijs jullie..

Zonde man, zo wordt het nooit mooi ijs!
Waarom deze advertentie?
wybeslot
Lid
Woonplaats: Enschede
Berichten: 11
Lid sinds: 16 dec. 2009
8 januari 2010, 13:06 uur | Bericht #74762
Citaat van Weatherman, vrijdag 8 januari 2010, 13:02 uur En sommige + jan hebben dat bevestigd.

Hé, je moet Jan niet teveel eer geven.
Straks gaat hij nog naast zijn schoenen lopen en bij een weerinstituut werken, dan wordt hij helemaal verpest
ferry86
Lid
Woonplaats: Dordrecht
Berichten: 184
Lid sinds: 8 dec. 2009
8 januari 2010, 13:07 uur | Bericht #74763
Citaat van PolderPS, vrijdag 8 januari 2010, 13:06 uur PP "He meisje wat doe jij hier in de winkel" Nou ik koop worst voor de erwtensoep pp"kijk es aan warme worst altijd lekker, ""Kijken wij even op de weerkaart, voor morgen verwacht ik sneeuw. PP: ":en jullie jongens wat zijn jullie aan het doen? "We hangen wat rond in de sneeuw, omdat er weer een #$%t film op SBS is" PP ök dat moet ook gebeuren dat rondhangen" Morgen verwacht ik ook veel wind dus dat kan morgen best hinder geven op het fietspad.. maar daar morgen meer daar over in het SBS nieuws en daarna in mijn praatje... "Jongens wat zeggen jullie dan..."Oant moan...."dat zeg ik. Tot morgen...


LOL
rdevos
Lid
Woonplaats: Veenendaal
Berichten: 286
Lid sinds: 19 dec. 2009
8 januari 2010, 13:07 uur | Bericht #74764
Kans op een Elfstedentocht 35%

Met de aanhoudende winterse condities in het land begint bij veel mensen de grote vraag nu echt te spelen: zal er in 2010 voor het eerst sinds 13 jaar weer een Elfstedentocht plaatsvinden?

IJsdikte en sneeuw
De laatste weken heeft het stevig gevroren. ’s Nachts werden er temperaturen tot -15 graden gemeten, maar ook overdag vroor het stevig. Op 8 januari lag de temperatuur om 10.30 uur in Leeuwarden nog rond -13 graden. Met zoveel ijsdagen, waarbij ook overdag matige vorst optrad zou het ijs al een behoorlijke dikte moeten hebben. De afgelopen weken is er echter veel sneeuw gevallen, wat de ijsaangroei niet ten goede komt. Het sneeuwdek fungeert namelijk als een soort isolatiedeken, waardoor het ijs minder snel aangroeit. In dergelijke situaties kan het ijs aan de onderkant zelfs afsmelten door menging van warm water, terwijl de luchttemperatuur (ver) onder het vriespunt ligt. Als het dooit zorgt de isolerende werking van de sneeuw juist voor het langzamer smelten van het ijs.

De huidige conditie van het ijs
Bij verwachting van de ijsdikte is de geschiedenis erg belangrijk. Voor de afgelopen kerst vroor het een week lang flink. Bovendien viel er veel sneeuw, waardoor er op een dunne ijslaag een dikke laag sneeuw lag. Na de kerst viel de dooi in, waardoor de sneeuw en het ijs grotendeels smolten. Maar voordat alle ijs en sneeuw echt gesmolten was kwam er een nieuwe, langdurige periode met vorst. Hierdoor kon op veel plaatsen het ijs, met daarop sneeuwresten, weer aandikken. Hierdoor is de relatief dikke ijsvloer toch zwak en dus op veel plaatsen onbetrouwbaar.

Wat is er nodig voor een Elfstedentocht?
Voor het ijs dik genoeg is voor een Elfstedentocht moet er eerst een periode van dooi voorkomen. Sommige Friezen zeggen ook wel ‘Het moet eerst warm water regenen’. Dit vooral om de laag sneeuw op het ijs te laten smelten, zodat de isolerende werking afneemt. Als er dan weer een periode van vorst intreedt, waarbij het wel droog blijft, groeit het ijs weer aan en kan voldoende stevig worden om honderden schaatsers te dragen. De meteorologen van WeerOnline schatten de kans op een Elfstedentocht in op slechts 35%. Dit komt vooral omdat er komend weekend weer een flinke laag verse sneeuw valt. Daarna gaat het in het noorden van het land licht dooien, maar warm water zal er voorlopig zeker niet vallen.

Bron: KNMI

Auteur: Daphne Westra
datum: 8 januari 2010
Weatheralert B.V, Het weer, een spectaculaire ontwikkeling! www.weatheralert.nl ga direct naar onze site!. :)
Penterman
Lid
Woonplaats:
Berichten: 1
Lid sinds: 7 jan. 2010
8 januari 2010, 13:09 uur | Bericht #74765
Hee mensen,

Ik is ook nieuw hier op dit forum, ik had een vraag over het volgende.

Naar mijn mening kan er nog wel aardig wat sneeuw vallen als ik deze site moet geloven
http://www.wetter.com/deutschland/vreden/DE0010957.html
tel ik namelijk min 30 mm neerslag. Ik woon hier 20 km vandaan in het Oosten dus kan ik er van uitgaan dat dit dan zo rond de 30 cm sneeuw wordt? Hoe denken jullie hier over?
Woonplaats: Tilburg Noord-Brabant
Berichten: 4127
Lid sinds: 16 jul. 2009
8 januari 2010, 13:09 uur | Bericht #74766
Citaat van Wybe, vrijdag 8 januari 2010, 13:06 uur Hé, je moet Jan niet teveel eer geven.
Straks gaat hij nog naast zijn schoenen lopen en bij een weerinstituut werken, dan wordt hij helemaal verpest


Nee zal wel meevallen
En btw jan heeft al gezegt niet over te stappen.
Zie mijn hobby via de link
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos

En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Nooms
Lid
Woonplaats: apeldoorn
Berichten: 196
Lid sinds: 17 jul. 2009
8 januari 2010, 13:10 uur | Bericht #74767
nu ben ik toch wel blij dat ik engels ben opgevoed,
ik weet tenminste wat je t best in huis kan halen:
volle melk (vet houd je warm)
chocola: (vet en suikers altijd goed)
blikvoer soep etc (mocht alles uitvallen klaar te maken op theelichtjes en natuurlijk voor de zouten)
kaarsen (zie je ook nog wat)
gek genoeg sinaasappelsap: (vitamine c houd je gezond)
en natuurlijk thee zelfs te maken als de leidingen vastvriezen dmv sneeuw
voor hier natuurlijk wat overdreven maar in de bergen in engeland best nuttig
ook een groot verschil hier liggen de leidingen en kabels lekker in de grond in veel gebieden daar loopt de stroom langs houten palen die onder gewicht van sneeuw doorbreken
tip voor in de auto water en een dekentje en eten voor 2 dagen per persoon in de auto is in engeland dood normaal
groetjes naomi
Woonplaats: Haarlem
Berichten: 1726
Lid sinds: 8 nov. 2009
8 januari 2010, 13:13 uur | Bericht #74769
Schitterend hoe Nederland erbij ligt

Woonplaats: Haarlem
Berichten: 1726
Lid sinds: 8 nov. 2009
8 januari 2010, 13:14 uur | Bericht #74770
Citaat van Penterman, vrijdag 8 januari 2010, 13:09 uur Hee mensen,

Ik is ook nieuw hier op dit forum, ik had een vraag over het volgende.

Naar mijn mening kan er nog wel aardig wat sneeuw vallen als ik deze site moet geloven
http://www.wetter.com/deutschland/vreden/DE0010957.html
tel ik namelijk min 30 mm neerslag. Ik woon hier 20 km vandaan in het Oosten dus kan ik er van uitgaan dat dit dan zo rond de 30 cm sneeuw wordt? Hoe denken jullie hier over?


Namens de gehele crew, welkom en geniet van Onweer-online
Woonplaats: Greonterp Friesland
Berichten: 263
Lid sinds: 10 dec. 2009
8 januari 2010, 13:15 uur | Bericht #74771
Citaat van Alfa156, vrijdag 8 januari 2010, 12:35 uur Nee, volgens mij niet. Sowieso geen (extreem) winterweer.
Kijk maar eens wat er gebeurd als er wat sneeuw valt. Het aantal aanrijdingen loopt gigantisch op.
Vervolgens gaan mensen klagen, dat ze niet gewaarschuwd zijn.
Waar is de eigen verantwoordelijkheid gebleven? Als er sneeuw valt, is het glad. Klaar.
Kan men ook zelf nog wel opkomen, zou ik denken.
En als het vriest en hard waait, voelt het kouder dan het feitelijk is. Algemeen bekend (naar ik mag aannemen).

Nee, het lijkt erop alsof men het gezond verstand kwijt is en volledig afhankelijk is geworden van het vooruit denken van, ja, waarvan eigenlijk? De overheid? De media?
Persoonlijk vind ik dat een zorgelijke ontwikkeling.

Kan mij hier helemaal in vinden. Het geklaag, bah. Het had volgens mij afgelopen woensdag ook niets uitgemaakt of er een alarm was gegeven of niet.
Ik heb in andere landen verschillende keren heftig weer meegemaakt. O.a. de orkaan Lothar in Zwitserland winter 1999/2000. Was zeer heftig, 3 dagen geen electriciteit, maar gezellig dat het was. Had ook zijn schaduwzijde, door de slachtoffers. Maar in Nederland klagen we, moet alles geregeld worden, net kleine kinderen.
Het weer kun je niets aan veranderen, geniet ervan, bekijk het van de mooie kant. We denken dat we alles kunnen regelen, maar dat is gelukkig niet zo, zou saai worden en zou dit leuke forum ook geen bestaansrecht meer hebben.
Murphy
Lid
Woonplaats: Heerenveen
Berichten: 561
Lid sinds: 25 mei. 2009
8 januari 2010, 13:18 uur | Bericht #74772
Citaat van PolderPS, vrijdag 8 januari 2010, 13:06 uur PP "He meisje wat doe jij hier in de winkel" Nou ik koop worst voor de erwtensoep pp"kijk es aan warme worst altijd lekker, ""Kijken wij even op de weerkaart, voor morgen verwacht ik sneeuw. PP: ":en jullie jongens wat zijn jullie aan het doen? "We hangen wat rond in de sneeuw, omdat er weer een #$%t film op SBS is" PP ök dat moet ook gebeuren dat rondhangen" Morgen verwacht ik ook veel wind dus dat kan morgen best hinder geven op het fietspad.. maar daar morgen meer daar over in het SBS nieuws en daarna in mijn praatje... "Jongens wat zeggen jullie dan..."Oant moan...."dat zeg ik. Tot morgen...

Heheh probeer dit maar eens te lezen in je hoofd ZONDER zijn stem er bij te horen
Murphy
Lid
Woonplaats: Heerenveen
Berichten: 561
Lid sinds: 25 mei. 2009
8 januari 2010, 13:21 uur | Bericht #74774
Citaat van Stephan88, vrijdag 8 januari 2010, 13:13 uur Schitterend hoe Nederland erbij ligt

Inderdaad! De mist begint weg te trekken en de stad wordt zichtbaar, wat vanaf bijna 20 meter hoog een prachtig gezicht is. ALLES is wit. | Gewijzigd: 8 januari 2010, 13:22 uur, door Murphy
Vince
Lid
Woonplaats: Belgisch Limburg
Berichten: 47
Lid sinds: 26 mei. 2007
8 januari 2010, 13:23 uur | Bericht #74775
Net op het VRT-journaal: "Blijf morgen thuis als u niet weg moet"

BTW, de wind begint voor het eerst sinds een paar dagen weer op te steken, de sneeuw valt bij bakken van de bomen.
Woonplaats: Sluiskil
Berichten: 191
Lid sinds: 24 dec. 2009
8 januari 2010, 13:23 uur | Bericht #74777
Hallo, na een paar weken intensief mee te lezen en absoluut te genieten van de prima vooruizichten van het weer ( sneeuwliefhebber bij uitstek )
plaats ik ook maar eens mijn eerste reactie.
Ik ben op 1 januari 40 geworden en kan me geen beter kado bedenken dan aankomende zaterdag,
een onvervalste sneeuwrijke winterse dag.
interjrs
Lid
Woonplaats: Stramproy
Berichten: 163
Lid sinds: 17 dec. 2009
8 januari 2010, 13:24 uur | Bericht #74778
Citaat van Liesbethj1, vrijdag 8 januari 2010, 13:15 uur Kan mij hier helemaal in vinden. Het geklaag, bah. Het had volgens mij afgelopen woensdag ook niets uitgemaakt of er een alarm was gegeven of niet.
Ik heb in andere landen verschillende keren heftig weer meegemaakt. O.a. de orkaan Lothar in Zwitserland winter 1999/2000. Was zeer heftig, 3 dagen geen electriciteit, maar gezellig dat het was. Had ook zijn schaduwzijde, door de slachtoffers. Maar in Nederland klagen we, moet alles geregeld worden, net kleine kinderen.
Het weer kun je niets aan veranderen, geniet ervan, bekijk het van de mooie kant. We denken dat we alles kunnen regelen, maar dat is gelukkig niet zo, zou saai worden en zou dit leuke forum ook geen bestaansrecht meer hebben.


Hier ben ik 't ook volledig mee eens. Als mens heb je toch een grijze massa gekregen die (bij de meesten dan toch) gebruikt kan worden om zelfstandig te denken. Aangezien (tegenwoordig, maar vroeger toch ook) leerplicht geldt tot (ruim) na de lagere school kan iedere onbenul wel een landkaartje bekijken. TV kijken ze toch allemaal en als er dan zo'n wolkje met sterretjes eronder hangt kun je er vanuit gaan dat 't gaat sneeuwen. daarbij de cijfers die vooraf gaan door een minnetje en de basis natuurkundige wet dat water bevriest bij 0 graden maakt 't toch simpel om te concluderen dat 't glad kan worden. Hoef je echt geen doorgestuurdeerde rampprofessor voor te zijn.
Daarbij: ervaring is ook wel iets, voor iedereen die langer dan 18 jaar op deze aardkloot rondloopt moet winter toch iets zijn wat hij/zij vaker heeft meegemaakt.

Whatever, lekker fris buiten, wind maakt 't nog wat frisser en 't ziet er bewolkt uit. Maar de boodschappen zijn binnen, huishoudelijk werk loopt (wasmachine dus ) en dus is 't nou tijd om m'n tas in te pakken te af te taaien naar 't ijs: Schaatsen en fun maken, jawel, da's nog veel beter dan hier zitten F5-en!

Tot later!
rdevos
Lid
Woonplaats: Veenendaal
Berichten: 286
Lid sinds: 19 dec. 2009
8 januari 2010, 13:26 uur | Bericht #74781
Horizontale sneeuw???
Waar de wind stopt is daar de sneeuw dan niet?
dan waait de sneeuw over
Weatheralert B.V, Het weer, een spectaculaire ontwikkeling! www.weatheralert.nl ga direct naar onze site!. :)
Woonplaats: Haarlem
Berichten: 1726
Lid sinds: 8 nov. 2009
8 januari 2010, 13:28 uur | Bericht #74784
Weekend: Grote overlast door sneeuw

Ik verwacht dit weekend grote overlast door gladheid en sneeuw, in combinatie met een harde wind uit noordoost. In de kustgebieden een storm of stormachtige wind. De eerste sneeuw valt vannacht al in het zuidoosten en het zuiden. Morgen later op de dag ook in het noorden. Zondag valt overal sneeuw en ook dan stormachtig weer.



Zoals het nu staat, zal het noorden minder grote hoeveelheden sneeuw krijgen, maar Drenthe, het zuiden van Groningen en het zuiden van Friesland kunnen dit weekend nog altijd 6 tot 8 cm verwachten. Het noorden van Friesland en Groningen ongeveer 2 of 3 cm. Door het stormachtige weer zal de sneeuw gaan stuiven (ook wat er nu vers ligt) en ontstaan sneeuwduinen. Verder is het wat betreft de hoeveelheden sneeuw nu nog niet zeker hoeveel er valt. Dit neem ik mee in de volgende bijstelling van vanavond.

Tip: tijdig boodschappen doen, het weekend (als het kan) thuisblijven.

© Piet Paulusma
PolderPS
Lid
Woonplaats: Emmeloord
Berichten: 872
Lid sinds: 8 jul. 2009
8 januari 2010, 13:29 uur | Bericht #74785
Citaat van Nooms_bliksem, vrijdag 8 januari 2010, 13:10 uur nu ben ik toch wel blij dat ik engels ben opgevoed,
ik weet tenminste wat je t best in huis kan halen:
volle melk (vet houd je warm)
chocola: (vet en suikers altijd goed)
blikvoer soep etc (mocht alles uitvallen klaar te maken op theelichtjes en natuurlijk voor de zouten)
kaarsen (zie je ook nog wat)
gek genoeg sinaasappelsap: (vitamine c houd je gezond)
en natuurlijk thee zelfs te maken als de leidingen vastvriezen dmv sneeuw
voor hier natuurlijk wat overdreven maar in de bergen in engeland best nuttig
ook een groot verschil hier liggen de leidingen en kabels lekker in de grond in veel gebieden daar loopt de stroom langs houten palen die onder gewicht van sneeuw doorbreken
tip voor in de auto water en een dekentje en eten voor 2 dagen per persoon in de auto is in engeland dood normaal
groetjes naomi

Mooi lijstje en niet te vergeten dat menig nedelander maar ook brit, uit veiligheids motieven zelf al een beschermend vetlaagje heeft By the way Naomi welkom op dit gezellige voedsel en waren forum. Enjoy it.. The best has yet to come... | Gewijzigd: 8 januari 2010, 13:29 uur, door PolderPS
Volg me ook op Twitter, want er is meer dan alleen onweer.
M-ja
Lid
Woonplaats: Assen
Berichten: 13
Lid sinds: 7 jan. 2010
8 januari 2010, 13:29 uur | Bericht #74786
Citaat van Harmen_, vrijdag 8 januari 2010, 11:32 uur 24 uurs verwachting van buienradar ziet er leuk uit!
Ja ziet er inderdaad erg leuk uit Heb er zin in, kan niet wachten tot morgen

Terug naar boven
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.853 topics, welke bij elkaar 448.363 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.579 leden.
Het nieuwste lid is philip.beuckels@gmail.com.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 250 mensen aan het browsen op het forum. 0 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 250, lezen 2 mensen het topic "Winter 2010/2011 discussietopic deel 20".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden