Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Decatur, KS; Rawlins, KS.

26 Apr 2024 04:49:38

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Decatur, KS; Rawlins, KS; Sheridan, KS; Thomas, KS.

26 Apr 2024 04:31:49

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Cheyenne, KS; Dundy, NE.

26 Apr 2024 04:31:49

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Graham, KS; Norton, KS.

26 Apr 2024 04:31:49

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gaines, TX.

26 Apr 2024 04:31:48

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gove, KS; Graham, KS; Sheridan, KS.

26 Apr 2024 03:20:33

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Decatur, KS; Graham, KS; Norton, KS; Sheridan, KS.

26 Apr 2024 03:20:33

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Decatur, KS; Norton, KS; Red Willow, NE.

26 Apr 2024 03:20:33

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Yuma, CO; Cheyenne, KS; Dundy, NE.

26 Apr 2024 03:20:32

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dawson, NE.

26 Apr 2024 03:01:32

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Cheyenne, KS; Rawlins, KS; Sherman, KS; Thomas, KS.

26 Apr 2024 02:35:13

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gove, KS; Logan, KS; Sheridan, KS; Thomas, KS.

26 Apr 2024 02:34:39

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Cheyenne, KS; Sherman, KS.

26 Apr 2024 02:34:39

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gove, KS.

26 Apr 2024 02:34:39

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Hitchcock, NE; Red Willow, NE.

26 Apr 2024 01:47:28
Actueel
1 / 4

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2
Brian
Lid
Woonplaats: Lelystad
Berichten: 1348
Lid sinds: 17 mei. 2008
14 januari 2010, 21:34 uur | Bericht #80809
Beste mensen....

Ik heb even een vraag wat betreft de auto examen.
Voor de 2de keer ben ik gezakt, en uiteraard baal ik daar wel van, echter zou ik nu graag willen weten of jullie het zich nog goed kunnen herinneren hoe het bij jullie ging, dus hoe ging je om met de zenuwen(zowel vooraf als tijdens de examen)
Ze zeggen namelijk dat bananen zou helpen tegen nervositeit, maar dit heb ik nog niet geprobeerd, hoor het vandaag pas

Vandaag kreeg ik me toch een blackout tijdens het rijden, echt heel appart en nog nooit eerder gehad, dus logischer wijze wist ik me ff geen raad met wat ik hiermee moest doen.
Kan ook aan mijn slaapgebrek van de laatste 2 weken liggen.
Afijn ik ben in ieder geval heel erg benieuwd hoe het bij jullie ging(de rijbewijs dragers:p)
Hints&tips zeer welkom!!! | Gewijzigd: 14 januari 2010, 21:34 uur, door Brian
Check out the light show:)
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
14 januari 2010, 21:40 uur | Bericht #80813
Zelf ben ik in 1 keer geslaagd maar theorie zal ik het maar niet over hebben Voor ik examen deed heb ik ook eerst een proefexamen gedaan en daaruit bleek dat ik alles goed had en kreeg op veel dingen vrijstelling. Er werd toen mij medegedeeld dat ik beter moest kijken en dat heb ik op examen ook gedaan. Persoonlijk vind ik proefexamen uitstekend werken.
Waarom deze advertentie?
Woonplaats: Zutphen
Berichten: 342
Lid sinds: 21 dec. 2009
14 januari 2010, 21:50 uur | Bericht #80817
Ik ben voor theorie en praktijk in 1 x geslaagd, eveneens als voor de bus. Maar met de praktijk voor het b rijbewijs, had ik een kleine black out. Ik moest invoegen en wilde de richtingaanwijzer naar links aandoen. Ineens wist ik niet meer welke hendel het was. En ja, ik gokte verkeerd, deed de ruitenwisser aan, midden in de zomer . haha, je kent dat geluid wel. klinkt niet lekker. Affijn, wel geslaagd dus.

Maar wat je tegen examenvrees kan doen? Geen idee, ff googlen denk ik. Maar het fijnst zou zijn gewoon een relaxte examinator naast je, waar thuis bij voelt, maar helaas, die kun je niet uit kiezen.
Bekeuringen betaal ik nooit, want iets wat je krijgt hoef je niet te betalen.
Rob63
Lid
Woonplaats: Rheden
Berichten: 402
Lid sinds: 16 jun. 2009
14 januari 2010, 22:20 uur | Bericht #80833
Er wordt wel gezegd, dat het rijexamen het moeilijkste examen is dat er is.
Je bent er klaar voor, maar je blijft afhankelijk van anderen. Mede weggebruikers, examinator, etc.
Iets wat je volgens mij zou kunnen helpen, is bij het inlijdend praatje aan te geven hoe nerveus je bent.
Je hoeft dat dan niet meer te verstoppen (lukt je toch niet) en je hebt het er zoals dat heet even over gehad.

Mijn eigen examens? In 1 keer geslaagd. Theorie foutloos, praktijk gehaald na 9 lessen. Motorrijbewijs na 8 lessen.
Woonplaats: Nieuwleusen (N-Overijssel)
Berichten: 125
Lid sinds: 13 jan. 2010
14 januari 2010, 22:38 uur | Bericht #80847
Ik had het geluk dat ik in winterse omstandigheden af mocht rijden, alle binnenwegen waren spekglad dus hoefde ik alleen maar een stukje over de grotere wegen te rijden en ik was geslaagd (was wel de tweede keer overigens).

Ik denk dat het belangrijkste is dat je vertrouwen hebt in je eigen kunnen. Bij m'n eerste keer wist ik van mezelf dat ik nog niet zeker genoeg was in het verkeer waardoor het ook fout ging.

En niet te veel nadenken tijdens het rijden, gewoon concentreren op de weg. Ik had al 40 uur les gehad, maar bij de eerste keer afrijden begon ik me ineens af te vragen of de koppeling nou links of rechts zat waardoor ik mezelf in de war maakte.
Baszert
Lid
Woonplaats: Amersfoort
Berichten: 200
Lid sinds: 18 dec. 2009
14 januari 2010, 22:45 uur | Bericht #80851
Ik heb 3x mijn rijexamen moeten doen, 1x over de theorie... Ik denk toch meer dat het is hoe je zelfvertrouwen op dat moment is, je moet er in geloven maar niet denken dat je het super kan.

Reed trouwens je Rijleraar mee? Ik had de eerste 2 keer hem niet mee en de 3e keer ging die mee en de examinator afleiden, misschien helpt dat en het kan handig zijn dat je iemand bij in de auto hebt die je ondertussen kent

Ben trouwens nog steeds een gevaar op de weg | Gewijzigd: 14 januari 2010, 22:45 uur, door Baszert
PolderPS
Lid
Woonplaats: Emmeloord
Berichten: 872
Lid sinds: 8 jul. 2009
14 januari 2010, 22:46 uur | Bericht #80853
Hi Brian,

Zelf ben ik voor praktijk en theorie in 1 keer geslaagd (23 lessen a f 850,- € 383,- haha best duur), moest toen in Heerenveen afrijden. Had een vriendelijke examinator, waar ik uiteraard al gauw een social talkje mee begon. Zodat het een beetje klikte. Was mede daardoor redelijk ontspannen, Resultaat was dus goed.

Nachtrust in de dagen ervoor lijkt me wel verstandig, daar je daardoor een betere concentratie hebt.


Zie dat je uit Lelystad komt, waar je dus niet mag afrijden, mw PolderPS woonde leste toen ik haar leerde kennen in Lelystad maar moest afrijden in Harderwijk, waar ze toen 2x zakte, terwijl ze best goed kon rijden, echter ze was een beetje onzeker. We gingen toen samenwonen in Emmeloord, alwaar een andere andere rijschool gekozen, na 10 weken afrijden en vervolgens in 1 x (effectief de 3e) op 23 jarige leeftijd in Emmeloord geslaagd, waar het gewoon veel makkelijker is qua verkeer en wat minder druk.
Inmiddels heeft ze 8 acht jaar haar rijbewijs en >200.000 binnen en buitenlandse km schadeloos gereden.

Kortom neem je rust, wees relaxed, probeer klik te krijgen met de examinator en overweeg af te rijden (en te lessen) in Emmeloord. Suc6 !! | Gewijzigd: 14 januari 2010, 22:48 uur, door PolderPS
Volg me ook op Twitter, want er is meer dan alleen onweer.
erik1979
Lid
Woonplaats: Oeffelt (noord Brabant)
Berichten: 318
Lid sinds: 29 aug. 2006
15 januari 2010, 00:15 uur | Bericht #80901
Ook ik ben ik 1x geslaagd voor alles totaal 19 rijlessen gehad.
Na 10 rijlessen was me examen al aangevraagd,dus dat ging allemaal vlotjes.
Ik had lessen in Tiel,en daar ook gewoon me examen gereden!!!
Ook bij mij was het toen wat winters,dus was vrij snel weer terug.
Mijn instructeur was mee met rijden wat voor mij een fijn gevoel was.
iemand die je al enigszins kent is dan bij je.

Succes verders.

Erik.
arjens
Lid
Woonplaats:
Berichten: 281
Lid sinds: 24 mei. 2009
15 januari 2010, 00:42 uur | Bericht #80905
Citaat van Brian, donderdag 14 januari 2010, 21:34 uur Beste mensen....

Ik heb even een vraag wat betreft de auto examen.
Voor de 2de keer ben ik gezakt, en uiteraard baal ik daar wel van, echter zou ik nu graag willen weten of jullie het zich nog goed kunnen herinneren hoe het bij jullie ging, dus hoe ging je om met de zenuwen(zowel vooraf als tijdens de examen)
Ze zeggen namelijk dat bananen zou helpen tegen nervositeit, maar dit heb ik nog niet geprobeerd, hoor het vandaag pas

Vandaag kreeg ik me toch een blackout tijdens het rijden, echt heel appart en nog nooit eerder gehad, dus logischer wijze wist ik me ff geen raad met wat ik hiermee moest doen.
Kan ook aan mijn slaapgebrek van de laatste 2 weken liggen.
Afijn ik ben in ieder geval heel erg benieuwd hoe het bij jullie ging(de rijbewijs dragers:p)
Hints&tips zeer welkom!!!


Wordt er nog steeds afgereden in Harderwijk? Ja dat is ook niet de meest makkelijke plaats.
Ik kan je vervelen met tips, welke ik van vrienden had gekregen.
De een nog waardelozer dan de ander, tips waren, van goed stoned zijn tot aan, vreemde niet bekende pillen slikken.

Maar je hebt wel natuurlijke pillen tegen nervositeit. die kan je bij een reformwinkel of drogist krijgen. En werkt erg goed. Heb het zelf ook gedaan. Het zijn natuurlijke producten die verder ook niet schadelijk zijn. Vraag het desnoods na bij de drogist. Ik weet ff de naam niet
Verder, denk ik ook, dat je in Harderwijk, vaak ook wat geluk moet hebben.
En natuurlijk goed rusten! En je hebt van die oefeningetjes om tot rust te komen.
Tip, van polderPS, om van te voren ff een gesprekje te hebben met je rijinstructeur is ook een goede.
En wellicht je instructeur mee, dat schijnt ook wel eens wat te helpen..
Horus
Lid
Woonplaats: Nijmegen
Berichten: 321
Lid sinds: 9 jun. 2007
15 januari 2010, 00:42 uur | Bericht #80906
16 lessen, 1 x theorie en 1 x praktijk. 45 gulden per les, maar dat is 22 jaar geleden; toen was er nog niet veel verkeer op de weg in Nijmegen .

gewoon jezelf zijn, goed slapen helpt ook natuurlijk. En hou je rechteroog zijdelings op de rechtervoet van de examinator, meteen op de rem stampen als je hem ziet bewegen, dat redde mij toentertijd. Gewoon over koetjes en kalfjes praten met de examinator helpt ook!
nienke
Lid
Woonplaats: Eelde
Berichten: 2
Lid sinds: 25 jun. 2007
15 januari 2010, 01:12 uur | Bericht #80907
Heb mijn theorie in 1x gehaald en ik ben 2 maand geleden in 1x geslaagd voor de praktijk en mijn handige tip is: Maak aan het begin van je examen een fout waardoor je denkt dat je gezakt bent, dan rij je de rest allemaal heel relaxed alsof het een gewone rijles is heeft bij mij geholpen haha,heb tot het moment dat ik een hand kreeg om gefeliciteerd te worden gedacht dat ik nog een keer gezellig bij het cbr langs mocht. Helaas zij mijn examinator niet zoveel, maar ook wel weer een voordeel, kon ik me goed concentreren op de weg.
JanRB
Lid
Woonplaats: Winterswijk
Berichten: 102
Lid sinds: 16 dec. 2009
15 januari 2010, 03:49 uur | Bericht #80909
Blijf jezelf is het beste advies dat ik je kan geven. Nerveus zijn is op zich normaal, tenzij het zo erg is dat je een examen/test verprutst door de zenuwen (kan er zelf over meepraten, heb ook 2 keer een rijexamen verprutst puur door de zenuwen, maar is inmiddels meer dan 20 jaar terug). In feite is het niet anders dan met bijvoorbeeld een examen van de middelbare school. Het is een mijlpaal en je hoeft je er echt niet voor te schamen dat je enigzins zenuwachtig bent. Dat is alleen maar normaal. Je hebt je best gedaan en nu wil je resultaat.

Of je je instructeur eventueel wilt laten meerijden, is een keuze die je alleen zelf kunt maken. Als je je er prettig bij voelt, zou ik het doen. De derde keer ging ik alleen met de examinator op pad en alles liep perfect. Zelf reed ik af in Lichtenvoorde, ook een "erg leuke" plaats met veel éénrichtingverkeer en andere leuke situaties (smalle straten, fietsers, woonerven).

Heb vertrouwen in jezelf. Als jij en je instructeur er vertrouwen in hebben, dat je het examen met goed gevolg kunt afleggen, dan moet het goed komen.

Pillen, poeders, drankjes e.d. helpen echt niet, maar zijn uitvluchten. Zorg dat je goed uitgerust bent, eventueel wat peptalk tegen jezelf, een relaxed kopje koffie (of als je daar niet van houdt, iets anders) vooraf.

Een tip die ik wel eens heb gehoord van iemand anders: doe alsof het een gewone rijles is. Alleen dan nu met een "andere instructeur".

Veel succes gewenst!
Woonplaats: Middelburg
Berichten: 832
Lid sinds: 18 dec. 2009
15 januari 2010, 09:19 uur | Bericht #80938
ik ben de 2e x geslaagd,

eerste keer reed ik foutloos, ik wachte alleen te lang bij een kruising waar ik een fietser voorang gaf en daarom was ik gezakt volgens de rij examinator.
tweede x rijden viel m'n motor uit, gaf 2 x geen voorrang aan een auto van rechts en vergat ik een afslag. Geslaagd !

het grote verschil tussen m'n 1e en 2e examen was dat ik de 1e keer een hele vervelende sjacherijnige man naast me had zitten waar echt geen gesprek mee te beginnen was en de 2e keer dat ik examen deed was het gewoon gezellig in
de auto, gezellig gesprek, veel gelachen.

Mijn advies, Rij examens zijn een loterij, probeer gewoon gezellig te doen in de auto, begin een gesprekje (wel goed op blijven letten natuurlijk) en probeer hem een veilig gevoel te geven in de auto.


ohja, theorie in 1 keer en 5 dagen les gehad (plus nog 1 uur voor m'n 2e examen) | Gewijzigd: 15 januari 2010, 09:21 uur, door jeffreydekam
Brisk
Lid
Woonplaats: Arnhem (zuid) - Gelderland
Berichten: 1237
Lid sinds: 22 dec. 2009
15 januari 2010, 09:47 uur | Bericht #80951
Rijexamen...... pfff

Ik heb hem de derde keer pas gehaald:

1e keer: Naar mijn gevoel en naar het gevoel van mijn instructeur goed gereden. Maar meneer de examinator vond van niet. Tijdens het rijden zei hij dat ik beter in de spiegels moest kijken.... ik melde hem dat ik dat deed. Vervolgens zei hij dat hij dat niet kon zien. Ik dus meer met mijn hoofd draaien e.d., wat denk je gezakt.... ik keek te overdreven in de spiegels zodat ik het andere verkeer niet meer goed in de gaten kon houden

2e keer: Stap ik in de auto, zitten er allemaal extra spiegels in en een oud lijk wat de examinatrice was. Wat een takken mens. Als ik eraan terug denk dan krijg ik weer de kriebels. Ik dacht toen we 5 minuten onderweg waren laat ik maar een praatje tegen de zenuwen beginnen....geen antwoord. Even later nog maar eens proberen, kreeg ik de mededeling dat ik niet moest praten maar rijden. Dat werkt niet goed voor je zenuwen kan ik je melden. Al met al liep de rit toch voorspoedig. Op de weg terug naar CBR moet ik van baan verwisselen. Op het moment dat ik wil gaan trapt ze vol de rem in....ingreep! Met het gevolg dat er bijna 2 auto's op elkaar klappen en een bij ons erop. Ik kon mijn zenuwen niet echt meer in de hand houden en er floepte iets uit van: Wat doe doe je nu heks! Je raat het al gezakt....

3e keer: Ik was gewaarschuwd, je krijgt een hele strenge examinator (kon het nog erger dan de 2e keer). Toen ik bij het CBR kwam bleek hij/zij ziek te zijn en kreeg ik een vervanger. Bleek een hele toffe peer te zijn en de weg niet te kennen (kwam uit een andere regio). Het was instappen en fijn een stukje rijden. Na 5 minuten was hij de opgegeven route al kwijt en melde me maar gewoon een stukje te rijden en als ik plaatsen wist voor de bijzondere verrichtingen kon ik dat daar doen. Dit was echt het perfecte examen. Gewoon relaxed een stukje rijden. Na een kwartiertje zei hij: rij maar terug, jij weet hier de weg wel!

Conclusie: Stress en zenuwen maken of breken je rijexamen!

PS 2e keer heb ik van die homeopathische pillen tegen zenuwen genomen, die werkte totdat ik in de auto zat...toen werd alles erger naar mijn gevoel.

Groeten Brisk
Tyshane's: O-O's (What the f*ck is?) winterwoordenboek!
Imrich
Lid
Woonplaats: Deventer Overijssel
Berichten: 904
Lid sinds: 1 feb. 2008
15 januari 2010, 12:36 uur | Bericht #80996
Je hebt altijd last van de zenuwen met zulke geintjes. De beste tip is misschien wel dat je niet te veel moet focussen op slagen. Doe als of je gewoon aan het rijden bent.
Natuurlijk helpt het wel wat voor examinator je hebt. Als je zo en L met vingers hebt zak je zelfs als je door oranje rijd of misschien als je stopt voor oranje. En als er iets fout gaat zeg je sorry en probeer je te vertellen wat je fout hebt gedaan. Dat werkte bij mij zeker wel.

En ja ik had de L maar die wist ik aardig klem te praten dus die was snel stil.
Woonplaats:
Berichten: 2279
Lid sinds: 28 mei. 2009
15 januari 2010, 12:48 uur | Bericht #81000
Zowel mijn theorie als praktijk examen heb ik maar 1 x moeten doen.
Het was me wat. Voor de praktijk heb ik 8 u rijles genomen. Moest van die dame van de rijschool instappen en wegrijden. En ik zei haar, da's allemaal wel goed, maar hoe werkt dat? Ik had nog nooit met een auto gereden. Die dame mompelde binnensmonds "dat gaat iets van lange duur worden".
Maar het ging zo goed dat ik dus na 8 lessen al examens mocht afleggen. En ik was geslaagd.
Dat was toen nog wel in die tijd dat je niet met een L moest rijden en gewoon examen kon doen als je er klaar voor was.
Weet nog dat er toen een meisje bij me in de auto zat die al 10 x praktisch examen had afgelegd en ze was weer gezakt.

Eén goede raad, vooral niet zenuwachtig zijn en veel in de spiegels kijken (want daar letten ze extra op) en je voorrang nemen waar je voorrang hebt. Zelfvertrouwen uitstralen.
anirnith
Lid
Woonplaats:
Berichten: 817
Lid sinds: 9 jun. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
15 januari 2010, 12:58 uur | Bericht #81004
ik heb zowel mn theorie als mn praktijk in een keer gehaald...

tijdens het afrijden had ik wel een paar ingrepen... alleen dacht ik direkt aan de instructies van mn instructeur... blijf ook als er iets fout gaat je best doen en licht eventueel toe waarom het fout ging of dat je in ieder geval weet waarom iets fout gaat, dat toont namelijk dat misschien wel iets mis gaat maar dat je wel inzicht hebt...

het begon direkt al goed, toen we de straat uit waren moest ik een rotonde op en er zat een taxi achter me die waarschijnlijk doorhad dat ik met mn examen bezig was dus die wilde even snel rechts achter me langs... ik merkte dat en gaf richting aan en keek wat hij toen deed, de taxi hield snelheid in en toen heb ik de auto er zo voor gezet en ben doorgereden, ik zag ook dat de examinator al met z'n voet naar de gaspendaal wilde maar ik was sneller.
hij vroeg me waarom ik zo handelede en dat heb ik toen toegelicht, hij zei dat het geen schoonheidsprijs zou winnen maar dat ik het wel goed opgelost had door niet in paniek te raken en dat we anders waren we op een zeer drukke rotonde stil waren komen te staan...
daarna heb ik nog 2 ingrepen gehad maar uiteindelijk heb ik op inzicht dus mn papiertje gehaald... dat zei hij ook...

ik moet er owel even bijvertellen dat ik op dat moment ruim 8 maanden zwanger was en mn instructeur tegen me zei dat als ze ernaar zouden vragen ik er even een maandje af moest halen, officieel mocht ik niet eens meer afrijden, alleen dat wist ik op dat moment niet dat vertelden ze me pas later toen ik geslaagd was. en dat de hork die het examen af nam echt een eerste klas rijbewijskanidatenkiller was... vandaar dat dat sociale praatje ook maar niet lukte...

maar de beste tips die ik je dus kan geven is... doe je best (dan kun je jezelf nooit verwijten maken!) en mocht er iets fout gaan blijf je best doen en licht toe waarom je zelf denkt dat het fout ging 9dat toont jeinzicht).
en bedenk altijd dat je toch afhankelijk bent van je examinator, al gaat het nog zo goed dan haal je het misschien niet, terwijl als het iets minder gaat bij een ander je wel geslaagd bent... maak je daar ook niet te druk om want daar heb je toch geen invloed op.... | Gewijzigd: 15 januari 2010, 13:04 uur, door anirnith
Brian
Lid
Woonplaats: Lelystad
Berichten: 1348
Lid sinds: 17 mei. 2008
16 januari 2010, 00:04 uur | Bericht #81195
Hey thnx voor de reacties allemaal, ik zal menig tips zeker gaan gebruiken tijdens de volgende examen!!!
Ik heb nu 23 lessen achter de rug, dat worden er nu zon 26 want na 2 weken kun je pas weer afrijden(verplichting cbr) het theorie examen heb ik overigens met gemak in 1 keer gehaald ondanks de nieuwe moeilijkheidsgraad ervan.
In veruit de meeste gevallen ben ik een stuk handiger in praktijk dan theorie, maar dat gaat dit keer niet op, maar dankzij een aantal tips van jullie heb ik toch weer een beter gevoel wat het halen betreft... nogmaals dank! had ik wel nodig, om me heen lopen ze me allemaal te fucken(beetje te danken aan mijn houding)

Greetz brian
Check out the light show:)
Woonplaats: Loon op Zand
Berichten: 125
Lid sinds: 25 mei. 2009
16 januari 2010, 00:58 uur | Bericht #81199
over die banaan heb je gelijk hoor. heb mijn rijbewijs naar 4 keer gehaald met 2 banaantjes
Zippy79
Lid
Woonplaats: Boskoop
Berichten: 197
Lid sinds: 15 jun. 2009
16 januari 2010, 01:10 uur | Bericht #81200
Ik ben verkeerd gereden tijden m`n praktijk examen. De examinator zei tegen me, nou de volgende straat naar rechts, en ik nam de 2e straat naar rechts. Hierdoor raakte de examinator helemaal in de war. (1ste keer in Den Haag) Gelukkig kende ik daar wel de weg, dus mocht ik terug rijden. Ik was meteen geslaagd
Zie je in april meeuwen dan gaat het in augustus sneeuwen.
Terug naar boven
1 2
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.853 topics, welke bij elkaar 448.363 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.579 leden.
Het nieuwste lid is philip.beuckels@gmail.com.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 224 mensen aan het browsen op het forum. 0 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 224, lezen 1 mensen het topic "Onweerskansen 17 mei".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden