Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Allen, KS; Neosho, KS.

26 Apr 2024 23:48:15

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Colfax, NE; Madison, NE; Platte, NE; Stanton, NE.

26 Apr 2024 23:47:16

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Rogers, OK; Tulsa, OK; Washington, OK.

26 Apr 2024 23:47:16

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Van Zandt, TX.

26 Apr 2024 23:47:15

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Pottawattamie, IA; Douglas, NE; Sarpy, NE.

26 Apr 2024 23:47:15

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Douglas, NE; Washington, NE.

26 Apr 2024 23:42:00

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Colfax, NE; Madison, NE; Pierce, NE; Platte, NE; Stanton, NE.

26 Apr 2024 23:42:00

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Hopkins, TX.

26 Apr 2024 23:41:59

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, TX; Wood, TX.

26 Apr 2024 23:38:59

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Colfax, NE; Platte, NE; Stanton, NE.

26 Apr 2024 23:37:24

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Allen, KS; Neosho, KS; Wilson, KS.

26 Apr 2024 23:37:23

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Harrison, IA; Burt, NE; Washington, NE.

26 Apr 2024 23:37:23

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Fremont, IA; Mills, IA; Cass, NE.

26 Apr 2024 23:37:23

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Madison, NE; Pierce, NE; Platte, NE.

26 Apr 2024 23:37:23

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Brown, KS; Nemaha, KS.

26 Apr 2024 23:37:23
Actueel
1 / 4

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2
Woonplaats: 's-Gravenzande
Berichten: 1684
Lid sinds: 11 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
27 januari 2010, 23:13 uur | Bericht #87924
Wat is julie mening ?

Groetjes Bjorn


Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
edje
Lid
Woonplaats: Den Haag Ypenburg.
Berichten: 164
Lid sinds: 26 jul. 2006
28 januari 2010, 00:00 uur | Bericht #87941
Nooit aan beginnen! Het is oneerlijk. Het zal de files niet doen afnemen. Niemand staat voor de lol in de file. Vele mensen staan vanwege werk in de file. Het zal ook duurder gaan worden. Provincies gaan opcenten missen door afschaffing van de motorrijtuigenbelasting, en zullen een andere belastingmaatregel(s) verzinnen om dit gat te dichten. Ik woon in de randstad en word daar extra voor gestraft omdat bij mij het extra dure spitstarief gaat gelden. De Overheid vind ik ook totaal niet betrouwbaar. Andere grote projecten hebben altijd veel meer geld gekost dan de voorgenomen begrotingen(vb HSL, Betuwelijn). Tevens wordt het volgens mij een grote administratieve rompslomp om van 6 miljoen auto's bij te gaan moeten houden wie wat, waar, wanneer en hoeveel kilometers heeft gereden. Ga jij maar eens 6 miljoen rekeningen verzenden! En wat als er fouten in staan? Wie gaat het controleren? Hoe doe je dat met nieuwe auto's en auto's die worden doorgekocht enz? De BPM afschaffing is ook vooral voordelig voor rijke mensen die zich een ASO-bak kunnen veroorloven. Dan het kastje. We kunnen in Nederland nog niet eens rijbewijzen, paspoorten en OV-chipknips maken zonder dat ze fraudevrij zijn. Hoe gaat dat straks wel niet met dat kastje dan? Daarbij komt ook nog eens dat het kastje duur is en de consument dat gaat betalen. Daar gaat je BPM-voordeel! Wie garandeert mij dat toekomstige regeringen het kastje niet gaat gebruiken voor opsporingsdoeleinden of bijv. het innen van bekeuringen bij verkeersovertredingen(te hard rijden).? Dat is namelijk een simpele vervolgstap als dat kastje eenmaal in je auto zit. In sommige auto's zit nu al een Black Box en justitie maakt er nu al gebruik van om dat uit te lezen in bepaalde situaties. VB. De dodelijke aanrijding in Rotterdam kerst 2009 met die grote terreinwagen. Het openbaar vervoer is totaal niet op 1 lijn met de auto en ook te duur. Het openbaar vervoer brengt mij nooit van A naar B. Het brengt me naar C en moet daarna aansluitend openbaarvervoer nemen, lopen of bijv fietsen. De auto brengt je altijd van A naar B. De OV-chipknip laat na de 1e tests al zien dat het overal veel duurder is. Met andere woorden het voorbeeld hoe dat straks ook zal gaan met de kilometerheffing. En nog een mooi tegenargument is: Minister Eurlings verteld dat bijna iedereen goedkoper uit zal zijn. Mocht dit nu niet het geval zijn, wordt het dan teruggedraait? Nee, natuurlijk niet, net als met het "kwartje van Kok", ben je dan wederom door de Overheid een oor aangenaait!
Waarom deze advertentie?
Woonplaats: 's-Gravenzande
Berichten: 1684
Lid sinds: 11 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
28 januari 2010, 00:51 uur | Bericht #87960
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten een grote NEE en dus afschaffen. Dat kastje moeten we zelf betalen en ik heb ontvangen dat het 2000 euro gaat kosten Daar kan ik een jaar van naar de Camping. Of lekker doorsparen.

En tevens worden de auto's minder waard ook weer zo'n stom iets. Kortom weg met de kilometerheffing en wegenbelasting gewoon belasting op de brandstof gooien dat is eerlijk
Groetjes Bjorn


Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
mdb
Lid
Woonplaats: rijswijk (z-h)
Berichten: 301
Lid sinds: 27 jul. 2006
28 januari 2010, 01:16 uur | Bericht #87961
lees dit eens ?
link http://www.trouw.nl/nieuws/economie/articl...kaart__op_.html

hoe dom zijnze hier het lijken wel debiellen in dit land ?
en dan zo kasje voor de auto ?
de poortjes die je nog ziet staan boven de weg op de a12 richting Utrecht
dat was ook en flop en kosten en hoop geld .
en keer op keer word er geroepen dat het niet duurder word?
en dat blijven we geloofen ............hoe dom zijn wij ?
en alls ze eens stopen met all die proefen moet je eens kijken hoe veel geld dat op levert
| Gewijzigd: 28 januari 2010, 01:43 uur, door mdb
Woonplaats: 's-Gravenzande
Berichten: 1684
Lid sinds: 11 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
28 januari 2010, 01:47 uur | Bericht #87962
Ik zet nu effe mijn pure mening neer.

Politiek Den Haag lijken niet debiel maar dat zijn ze. Omdat ze stront in hun ogen hebben en alleen aan zichzelf denken en niet aan de mensen. Wij Hollanders kunnen voor die politiekers de pl**ris krijgen en hoe het met ons gaat geven ze geen bagger om. Geld Geld Geld dat is wat het is bij politiek Den Haag.

Tevens is de Stad Den Haag een prachtstad vooral de taal is wonderschoon.

Afijn ze moeten de strippenkaart houden en voor degene die die rotte shitkaart wil gebruiken (Chip) beschikbaar stellen en de rest van de mensen die met de strippenkaart willen reizen (waaronder ikzelf) lekker met de strippenkaart laten reizen en de prijzen laten dalen.

OV-Shitkaart is eigenlijk ook een soort kilometerheffing. korte stukken ietsjes voordeliger grote stukken 50-70 % duurder.
Groetjes Bjorn


Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
arjens
Lid
Woonplaats:
Berichten: 281
Lid sinds: 24 mei. 2009
28 januari 2010, 02:05 uur | Bericht #87963
Zal mij niet geliefd maken door te zeggen dat ik voor een vorm van een kilometerheffing ben. Alleen dient deze EERLIJK te zijn. Het systeem wat er nu is, is oneerlijk. BPM is in strijd met de wetgeving van de EU. Onze auto's zijn erg duur. en je hebt een ratje toe aan kosten en opcenten. Ik heb enkele debatten gevolgd over dit onderwerp en het systeem kraakt aan alle kanten. Het concept is oneerlijk. Wie gaat er in hemelsnaam een systeem op basis van GPS aanleggen, en dan ook nog eens met kastjes??? Verder de informatie verstrekt door Eurlings zuigt, dat heeft de heer Roemers al bewezen en zo kan je nog even doorgaan.
Maar goed, geen kilometerheffing, wat dan? Goedkoper zal het niet worden.....
Woonplaats: Oldambt(Oost Grunn)
Berichten: 1851
Lid sinds: 3 sep. 2008
28 januari 2010, 09:27 uur | Bericht #88004
Citaat van BjornOnweer, donderdag 28 januari 2010, 0:51 uur Kortom weg met de kilometerheffing en wegenbelasting gewoon belasting op de brandstof gooien dat is eerlijk


Eerlijk Tja het mag voor mij . Daar profiteren mensen bij die in een grens streek wonen zoals ik. 10 min en ik sta bij een duitse pomp. waar het meenst ook in huidige situatie goedkoper is als hier.

Dus daar zitten ze in Den Haag ook niet op te wachten ducht mij zo.

Het kapitaal heeft alleen maar voordeel met voorgestelde km heffing. VB Een rentenier heeft een nieuwe auto in de garage voor een keer een boodschapje. plukt de voordeel van BPM Hoeft niet in de spits. hoeft zijn kost er niet meer mee te verdienen. rijd maar 5.000km per jaar of minder.

En in Den Haag Sinterklazen van een tegenovergestelde soort. ze weten alleen maar van waar de meenste massa van is om te plukken. een afbraak politiek. nederland is 1 van de rijkste landen maar alleen weggelegd voor een paar mensen die het geld verkwanselen.

Zouden ze alles terug laten vloeien naar de burgers reden we in een gouden auto met gratis brandstof. maar helaas er komen steeds meer instanties die aan joun loonstrookje gaan zuigen en driekwart van dat kun je daar aan afmesten. en krijgt er steeds minder voor terug.

Er is maar 1 oplossing Politiek Den Haag eerst uitdunnen.Nederland platgooien (econom) dan moet je eens zien hoe snel ze reageren.

Want er is geen ene instantie die zich er meer voor inzet. omdat ze allemaal mooi mee liften met het kapitaal

Die km heffing schaad alleen maar de ecconomie en werkgelegenheid. en files lossen ze er gedeeltelijk mee op omdat er vele mensen hun baan dan kwijtraken en naar een sociale uitkerings instantie moeten. dus komen die instanties ook op korte termijn dan aan het loonstrookje.

Wij nederlanders zijn niet meer strijdlustig zoals in de jaren 60. we zijn lang zoet gehouden en gehersenspoeld. en daar profiteren ze nu van. en pakken alles dubbel en dwars terug.

Dus zie ik altijd afschaffen van bestaande is alleen maar met doel om meer te incasso. met allerlij nieuwe wettelijke regels. en daar hebben we toch wel genoeg van hier dacht ik zo.

Alles wat we de laaste paar jaar hebben gehad aan verhogingen (zorg enzzzz) lost niets op ze houden miljarden tekorten maar intussen krijg je veel minder voor het betaalde omdat ze veel schrappen of zelf moet bijbetalen. ze pakken ons van 2 kanten. en incasseren dubbel.


Nee ik heb het gehad met deze afbraak politiek!!
Hou feller mug en horzel steken, Houveul te eerder de dunder lös zal breken
Boxer
Lid
Woonplaats: Breukelen (ut)
Berichten: 950
Lid sinds: 14 aug. 2006
28 januari 2010, 09:46 uur | Bericht #88015
Ik ben voor.
Ik rij een leasebak en dat gaat me een hoop geld schelen.
Aangezien straks de BPM komt te vervallen scheelt me dat een hoop bijtelling.
Mijn huidige auto kost 32000 euro waarvan dus 7500 BPM, en over die laatste
7500 euro hoef ik dus straks geen belasting te betalen.
Als je niet meer durft te zeggen wat je meent, zal je al snel niet meer menen wat je zegt!
Woonplaats: 's-Gravenzande
Berichten: 1684
Lid sinds: 11 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
28 januari 2010, 11:35 uur | Bericht #88084
Ikzelf ben eroptegen omdat het allemaal oneerlijk wordt. Want waar je nu wegenbelasting voor betaald betaal je straks provinciale belasting omdat de provincies nu geld mislopen. Dus eerlijk is het zowiso NIET. En daarom ben ik erop tegen.

Tevens zal de 3 cent in het begin de prijs zijn maar dat zal snel flink oplopen
Groetjes Bjorn


Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Brian
Lid
Woonplaats: Lelystad
Berichten: 1348
Lid sinds: 17 mei. 2008
28 januari 2010, 12:10 uur | Bericht #88104
Citaat van BjornOnweer, donderdag 28 januari 2010, 2:51 uur Dat kastje moeten we zelf betalen en ik heb ontvangen dat het 2000 euro gaat kosten Daar kan ik een jaar van naar de Camping. Of lekker doorsparen.

Kost geen 2000 euro, althans de mensen zelf hoeven dat echt niet te betalen hoor.


@wiggelrode: had het niet beter kunnen verwoorden!

Ontopic: 100% tegen | Gewijzigd: 28 januari 2010, 12:13 uur, door Brian
Check out the light show:)
Imrich
Lid
Woonplaats: Deventer Overijssel
Berichten: 904
Lid sinds: 1 feb. 2008
28 januari 2010, 12:12 uur | Bericht #88107
Het is zeer eerlijk en oneerlijk te gelijk. Iemand die weinig kilometers maakt betaald minder iemand die veel kilometers maakt betaald meer. Nu betaal je tussen de 2 en 500 euro per jaar voor het bezit van je auto. Straks per gereden kilometer.
Nu heb je ruw weg drie groepen.
1 de weinig kilometer rijders die het dus absoluut geweldig gaan vinden.
2 de kilometer vreters die het allemaal niet erg vinden want ze hebben of en baas die betaald via en leasbak of ze verdienen zoveel dat die paar 1000 euro niet uit maakt of ze vinden wel en andere weg.
3 Deze groep is de pisang, deze groep zijn de mensen die voor hun werk met de auto gaan al dan niet carpooler en verder geen of weinig alternatieven heeft. Denk bv aan bouwvakkers en zoals ik zelf machinist. Ik rij alleen om dat ik ongelukkige tijden heb en omdat ik zelden tot nooit met mensen uit de buurt werk. Ik moet dus het volle pont betalen en reken er maar op dat ik niks vergoed ga krijgen.

Dan is er de vraag of het de files op lost. Als ik op de A1 kijk dan zie ik en niet geringe hoeveelheid luxe auto's die je alleen ziet bij kantoorbaners. dat zijn mensen die in het oosten wonen en in het westen werken. Deze mensen zijn door hun rijgedrag ook vaak de gene die voor in de file staan. Hier door ontstaan dus de meeste files.

Dan is er en klein addertje, o wat lief schattig slangetje verstopt in het gras. In de wegenbelasting zitten provinciale opcenten hoeveel? ik weet het zo even niet maar dat is binnen kort af gelopen. De provincies moeten dus zelf aan geld zien te komen door middel van en belasting. Ben je al gebeten door het addertje? Nou dan komt die nu. De provincies gaan elke inwoner belasten en reken er maar op dat je eerder te veel dan te weinig gaat betalen.

Dus iemand die geen auto heeft en nooit heeft gehad en nooit zal krijgen ook ziet in een keer en extra belasting op zijn of haar bord vallen.
Iemand zo als ik die met 1100 euro thuis komt kan per jaar rond de 2000 euro betalen voor werk kilometers plus nog eens de provinciale belasting.

Wie lachen? alles boven anderhalf modaal schat ik zo die en leasebak van de zaak hebben.
RayZor
Lid
Woonplaats: Eext
Berichten: 1135
Lid sinds: 19 jun. 2007
28 januari 2010, 12:48 uur | Bericht #88132
Heb altijd al een hekel aan de carbinet gehad en dat zal zo blijven ook, als zij eenmaal iets in hun kop hebben, dan krijg je het er niet meer uit.
Woonplaats: Oldambt(Oost Grunn)
Berichten: 1851
Lid sinds: 3 sep. 2008
28 januari 2010, 12:49 uur | Bericht #88133
Ach het is gewoon niet haalbaar het kost de overheid meer dan dat het gaat opleveren. electronica hobbyisten krijgen er een nieuwe hobby bij want niets is water dicht dus zoveel te meer van dat troep lokt toch omzijlers want het is al door andere landen bewezen dat het niet gaat lopen. en op termijn als het ingevoerd gaat worden zul je GPS Verstoringen gaan krijgen en 1 dag geen gegevens lopen ze al miljoenen mis

En wat denk men wat de hele investering gaat kosten aan infastructuur eerst zijn de rand steden aan de buurt en zal daar al stranden. net als die HSL Spul wat miljarden heeft gekost en nooit rendabel gaat worden.

Die G##le eurlings kickt alleen maar wat het is een prestige projekt zo als zoveel van die natte dromen. omdat ze zich vervelen.

Laten ze in de tijd van sneeuw overlast maar sneeuw gaan ruimen bij mensen die slecht ter been zijn en niet zo als die Bakelende gaat opdringen dat we meer om de medemens moeten denken. en zelf geeft hij de voorbeeld dat hij zelf niets doet maar sneeuw laat ruimen van gemeenschapsgelden.

Gelukkig Tank ik al 35 jaar bij onze ooster buren. want momenteel scheelt het 17 euro cent p/ltr euro 95 en het brandstof hier in het noorden is sowieso goedkoper als in het zuiden.

En nederland heeft de duurste branstof van europa alsmede die 12 eurocent van die ene kokkie. die ook alleen bestemt was om de staatskas te spekken. en niet de doel waar het voor bestemt was.


Dus schat ik de kans van slagen in als:

90% een flop.
10% slagen.

500% fraude gevoelig en toren hoge kosten voor uitvoering en bawakings admin.

En miljarden gemeenschaps geld naar de haaien. maar de iedeen lullen behouden meesal hun medaile


Dus mijn accijns krijgen ze niet en er zijn er zovelen in de grens streek en lopen daar op jaarbasis ook miljarden mis want europa 1 word het nooit. en wat ze hier doen schaad alleen maar de economie/ondernemers die jagen ze al jaren het land uit.

Ze pompen liever miljarden in banken dan bv de wergelegenheid te stimuleren zodat mensen aan hun werk kunnen blijven. staatsbedrijven hebben ze afschaft en aanbesteding aangeschaft omdat ze voor een dubbeltje je aan het werk willen hebben. maar zelf nog altijd met toren hoge bonussen hun leven verzekeren. terwijl mensen hun spaargeld kwijt zijn. en altijd op de laatste plaats komen van curator maar helaas dan is het geld wat er nog van over is al op.

Het is almetal een verrote rot bende!!


We zullen zien. gelukkig staan de verkiezingen er aan te komen en let maar op wat voor effeckt dat gaat geven. want de meenste nederlanders zitten tot de strot toe vol van deze regering. op alle fronten
Hou feller mug en horzel steken, Houveul te eerder de dunder lös zal breken
Woonplaats: 's-Gravenzande
Berichten: 1684
Lid sinds: 11 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
28 januari 2010, 13:27 uur | Bericht #88152
Inderdaad! Tja de mensen met een bestelbus als particulier gaan erop vooruit want die betalen geen 109-130 euro wegenbelasting meer per maand. Dus het heeft zo zijn voor en nadelen. Neemt niet weg dat ik erop tegen blijft.
Groetjes Bjorn


Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Woonplaats: Haarlem
Berichten: 1726
Lid sinds: 8 nov. 2009
28 januari 2010, 14:09 uur | Bericht #88193
Lol, ik blij dat ik geen auto heb

Heb ik meteen minder zorgen aan me hoofd, zoals die kilometerheffing enzo
PolderPS
Lid
Woonplaats: Emmeloord
Berichten: 872
Lid sinds: 8 jul. 2009
28 januari 2010, 14:19 uur | Bericht #88200
Citaat van edje, donderdag 28 januari 2010, 0:00 uur heel lang constructief verhaal.
En nog . een mooi tegenargument is: Minister Eurlings verteld dat bijna iedereen goedkoper uit zal zijn. Mocht dit nu niet het geval zijn, wordt het dan teruggedraait? Nee, natuurlijk niet, net als met het "kwartje van Kok", ben je dan wederom door de Overheid een oor aangenaait!

Edje zoals jij zouden er meer moeten zijn, ook ik heb op diverse fora al herhaaldelijk soortgelijke betogen afgestoken. Ik had het niet mooier kunnen stellen. Ik deel al je zorgen en conclusies. Kortom lijkt me duidelijke zaak. Camiel doe het niet !! Je bent rund als je met de heilige koe stunt. Van het al dan niet suc6vol invoeren van het gedrocht km-heffing zal veel voor Camiel afhangen, een eventueel Waterloo voor Camiel betekent het einde van zijn mogelijk toekomstig premierschap... (niet dat mij dat overigens wat uitmaakt) | Gewijzigd: 28 januari 2010, 14:21 uur, door PolderPS
Volg me ook op Twitter, want er is meer dan alleen onweer.
Woonplaats: ijmuiden, noord holland
Berichten: 1257
Lid sinds: 30 jan. 2008
28 januari 2010, 16:28 uur | Bericht #88297
ik zeg nee

het geld dat die lui in het kabinet en die schapenstal al aan het vergaderen zijn erover mag van mij wel in het pensioen potje
bekijk mijn website, klikje hier... Canon eos: Canon EF:1DmkIIN - 17-40 f4 L1DmkIII - 24-105 f4 L IS5DmkII - 100mm f2.8 L IS40D - 70-200 f2.8 L ISCanon 580 EX II x3 Cactuc v4
ruk
Lid
Woonplaats: Spijkenisse
Berichten: 1694
Lid sinds: 10 jun. 2007
28 januari 2010, 16:47 uur | Bericht #88317
gewoon heel simpel NEE !!!

dit is gewoon weer een extra uier om te melken !!

één ding is zeker, er is ALTIJD WEER!!!!
arjens
Lid
Woonplaats:
Berichten: 281
Lid sinds: 24 mei. 2009
28 januari 2010, 18:21 uur | Bericht #88388
Maar nu ben ik dan benieuwd, wat voor alternatief, er volgens jullie dient te komen? Want de oude situatie. Die gaat op de helling. BPM, dat is in strijd met regelgeving uit Brussel.
Imrich
Lid
Woonplaats: Deventer Overijssel
Berichten: 904
Lid sinds: 1 feb. 2008
28 januari 2010, 18:34 uur | Bericht #88396
Citaat van arjens, donderdag 28 januari 2010, 18:21 uur Maar nu ben ik dan benieuwd, wat voor alternatief, er volgens jullie dient te komen? Want de oude situatie. Die gaat op de helling. BPM, dat is in strijd met regelgeving uit Brussel.

Je kunt best veranderen maar waarom moet dat zo veel kosten?
Ja ik begrijp dat ze in den Haag geld nodig hebben maar als je 1 miljoen binnen krijgt en er 2 uit geeft aan ontwikkelingshulp en dat soort ongein dan klopt er iets niet.

Er is en hele was lijst met dingen die klauwen vol geld kosten zonder dat wij er beter van worden en het is niet meer dan eerlijk naar alle Nederlanders toe om eerst daar eens naar te kijken alvorens de burger te plukken via een of andere constructie die toch niet werkt.
Terug naar boven
1 2
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.853 topics, welke bij elkaar 448.364 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.579 leden.
Het nieuwste lid is philip.beuckels@gmail.com.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 244 mensen aan het browsen op het forum. 0 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 244, lezen 2 mensen het topic "Onweerskansen 5 juni".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden