Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Nodaway, MO; Worth, MO.

27 Apr 2024 03:05:09

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Adams, IA; Ringgold, IA; Taylor, IA; Union, IA.

27 Apr 2024 03:05:08

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Clarke, IA; Decatur, IA; Ringgold, IA; Union, IA.

27 Apr 2024 03:05:08

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Buena Vista, IA.

27 Apr 2024 03:05:08

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Madison, IA; Warren, IA.

27 Apr 2024 03:05:08

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Audubon, IA; Calhoun, IA; Carroll, IA; Crawford, IA; Greene, IA; Pocahontas, IA; Sac, IA; Webster, IA.

27 Apr 2024 03:05:08

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Bowie, TX; Camp, TX; Cass, TX; Morris, TX; Titus, TX.

27 Apr 2024 03:05:08

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Camp, TX; Franklin, TX; Morris, TX; Titus, TX; Wood, TX.

27 Apr 2024 03:05:08

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Lonoke, AR; Prairie, AR; White, AR.

27 Apr 2024 03:05:08

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Douglas, CO; Jefferson, CO.

27 Apr 2024 03:05:08

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Cleburne, AR; White, AR.

27 Apr 2024 03:05:08

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Adair, IA; Clarke, IA; Madison, IA; Union, IA.

27 Apr 2024 03:05:07

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Adair, IA; Adams, IA; Union, IA.

27 Apr 2024 02:02:39

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Shelby, IA.

27 Apr 2024 02:02:39

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Faulkner, AR; Perry, AR; Pulaski, AR; Saline, AR.

27 Apr 2024 02:02:39
Actueel
1 / 4

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
7 februari 2010, 21:46 uur | Bericht #96151
PLUIM_06260_NWT.png
de MUG
Lid
Woonplaats: Haarlem
Berichten: 490
Lid sinds: 25 jan. 2010
7 februari 2010, 21:52 uur | Bericht #96152
Citaat van Verwijderde_gebruiker_01, zondag 7 februari 2010, 21:46 uur


he,da's mooi, ook overdag onder nul.
Waarom deze advertentie?
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
7 februari 2010, 21:54 uur | Bericht #96153
Citaat van de MUG, zondag 7 februari 2010, 21:52 uur he,da's mooi, ook overdag onder nul.

Een hele mooie pluim vind ik..... Ik hoop dat er geen bakken koffie over de toetsenborden gaan net zoals de vorige keer
zwoof
Lid
Woonplaats: Rijssen (Twente)
Berichten: 2015
Lid sinds: 8 jan. 2010
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
7 februari 2010, 21:54 uur | Bericht #96154
Best een deftige pluim weer .
En een hoopvol bericht voor sneeuwliefhebbers, maar bij weerdirect mogen ze toch mindstens een avondcursus Nederlands gaan volgen. Dat mag toch wel even gezegt worden lijkt me.

EDIT: Ik zie dat de woorden mindstens en gezegt zijn aangepast inmiddels. | Gewijzigd: 8 februari 2010, 00:50 uur, door zwoof
https://zwoof.nl/Winterstatistieken en https://zwoof.nl/Zomerstatistieken
Woonplaats: winschoten
Berichten: 923
Lid sinds: 20 dec. 2009
7 februari 2010, 21:56 uur | Bericht #96155
laat dit nog maar even een dikke 2 weken aanhouden, de kids hebben zo vakantie wat kun je dan mooier krijgen dan of op de schaats of in de sneeuw dikke pret maken!
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
7 februari 2010, 22:01 uur | Bericht #96156
Nou als dit zo doorgaat gaan we de vorst niet halen, laat staan een ijsdag. Tmax vandaag 15:00, +2.5 Actuele temp +2.3
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Martian
Lid
Woonplaats: Gaasterland, Friesland
Berichten: 194
Lid sinds: 4 jan. 2010
7 februari 2010, 22:01 uur | Bericht #96157
Het volgende hoofdstuk is begonnen

Het hoofdstuk "Zwarte zondag.. of toch niet?" hebben we nu gehad. Het volgende hoofdstuk van het droomscenario wordt nu geschreven.

Nog even de laatste stand van zaken hier in Gaasterland:

Vanavond heb ik nog even het ijs op het riviertje de Luts en op het Slotermeer (route Elfstedentocht) bekeken: geen ijs te bekennen in de Luts door het dorp Balk (waar gistermiddag nog wat laatste resten over waren) en ook niet in de Luts tot aan de Gaasterlandse bossen (verder ben ik niet geweest).

Tussen Balk en het Slotermeer ligt nog wel grotendeels wittig sneeuwijs, maar het ziet er niet meer zo verkeerd uit, het is nu meer ijs dan sneeuw. Op het Slotermeer ligt alleen langs de kanten nog wat van datzelfde sneeuwijs, maar verder naar het midden toe is het allemaal verdwenen.

Vanmorgen: Tmin = -0,5 °C
Vanmiddag: Tmax = 0,7 °C

Om 19:05u werd 0,0 °C bereikt, en om 22:00u is het inmiddels afgekoeld naar -1,1 °C.

Het water is ijskoud, dus er zal de komende uren gelijk al een verse ijsvloer ontstaan.

Het is nu of nooit met deze winter. Ik kijk daarom vanaf nu vooral naar het weer van het moment en de verwachtingen voor de komende dagen, en slechts met een half oog naar de langere termijn verwachtingen. Tot nu toe doe ik dat met grote tevredenheid.



Mijn website: http://www.wintergek.nl/
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
7 februari 2010, 22:04 uur | Bericht #96158
Citaat van Martian, zondag 7 februari 2010, 22:01 uur Het volgende hoofdstuk is begonnen

Het hoofdstuk "Zwarte zondag.. of toch niet?"


Mooi dat je ons op de hoogte houdt!!!
Rachid
Lid
Woonplaats: Groningen
Berichten: 46
Lid sinds: 3 feb. 2010
7 februari 2010, 22:05 uur | Bericht #96159
Pluimen EC 12z Leeuwarden, Maastricht en Twenthe: | Gewijzigd: 7 februari 2010, 22:07 uur, door Rachid
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
7 februari 2010, 22:08 uur | Bericht #96160
Voorlopig volop winters, maar waarschijnlijk opnieuw geen stabiele vorstperiode.

Op de dag dat de winter officieel weer terugkeerde in het land, met in het uiterste noordoosten al weer 'n ijsdag.

Lijkt uit de Uitvoer voor de komende periode toch weer de trend van een periodieke kans op (flinke) sneeuw.

En dat terwijl het wachten lijkt op een stabiele vorstperiode, eigenlijk het enige dat nog ontbreekt aan deze bijzondere winter. Mede door een interessante bijdrage op forum VWK van Harrie Laanstra, de man van de (referte aan) cijfers. Ook volgens hem is er Groenlandwinter zonder enige stabiele vorstperiode op basis van het verlden bijna onvoorstelbaar.
Wellicht dat de trend die in de Uitvoer zeer aanwezig is deze week, die van een brug(vorming) tussen noordwestelijke hogedruk en Ruslandhoog middels een brede strook van hogedruk boven Scandinavie, zich dan toch die variant gaat ontwikkelen.

Aan de andere kant is toch wel duidelijk dat ook op begin middellange termijn zuidwaarts zakkende lagedruk voor een verhoogde sneeuwkans gaat zorgen rond het midden van de week. Een ongestoorde (begin) fase van ijsvorming lijkt ook nu weer niet mogelijk.

En dat terijl de kaarten, eigenlijk op verste termijn vooruit, volop potentie tot kou geven. In die zin verwijs en onderschrijf ik graag een opmerking van Frank Doetinchem op WW, die opmerkte dat er helemaal geen dooi in de kaarten te vinden is.

En ik denk dat ie dit in de betekenis van dooi door inzettende westcirculatie of quasi-zonale stroming bedoelde. Want de Uitvoer laat dan wel in meerderheid de ontwikkeling zien dat tegen het einde van de 10 daagse periode op hoogte zich een ZW stroming gaat ontwikkelen, als gevolg van diepe lagedruk eigenlijk alom. Maar tegelijk blijft ook die periode de luchtdruk boven regio Groenland zeer hoog, dus patroon blijft geblokkeerd in essentie.
Tevens lijkt het zelfs tegen die tijd op dat de straalstroom nog zuidelijker, bijna gericht op Noord Afrika in sommige Uitvoer, komt te liggen.
In een dergelijk stromingspatroon is doorgaande verzachting niet waarschijnlijk. In dat kader kijk ik ook met interesse naar de GFS oper, mi een goede trendzoeker in het glazenbol-gebied, die al enige runs de mogelijkheid schetst dat ZW lagedruk boven ons gebied als een stofzuiger gaat fungeren van opnieuw bijzondere koude bovenluchten ten noorden.

Bovendien laat ook EC oper binnen de 10 daagse de trend zien dat uiteindelijk de stroming aan de bodem door de ZW lagedruk weer hoofdzakelijk continentaal gaat worden, en de koude zich na een korte fase met lichte dooi overdag door aanlandige wind weer gaat verscherpen.

Kortom, met februari nu nog -slechts- eentiende graad onder normaal (de Bilt), wordt de vraag hoeveel te koud deze wintermaand zal gaan eindigen.

Te verwachten weerbeeld

Komende nacht: opklaringen en in het W nog kans op wat lichte neerslag. NO wind 2-4 Bft en minima tussen -7 C in Groningen en 0 C in Zeeuws-Vlaanderen.

Maandag: toenemende zonnige perioden, NO wind 2-4 Bft en Tmax -3/+1 C.

Dinsdag: zonnige perioden, meest droog en Tmin -10/-5 C en Tmax -2/+1 C.
Later op de dag in de (noordelijke) kustgebieden mogelijk toenemende kans op sneeuwbuien.

Woensdag: vanuit het noorden overal toenemende kans op enige sneeuw,
Tmin -8/-3 C en Tmax -3/+2 C.

Rest van de werkweek afwisseling van wolkenvelden en zonnige perioden, lichte tot matige vorst in de nacht en ochtend en overdag gemiddeld rond het vriespunt.

Tijdens volgend weekend lijkt hogedruk zich weer te concentreren boven Groenland en wordt de "brug" doorbroken door aan de oostflank van dit hoog opnieuw zuidwaarts afzakkende koude lagedruk.
Toename van de kans op sneeuwbuien en vooral in de kustgebieden enige tempering van de koude is dan te verwachten.

Maar wellicht liegen de "cijfers" ook nu niet........

Mvg, Ronald.

Auteur: Ronald de Wildt | Opgesteld 2010-02-07 21:14:01

bron: winterweer.com | Gewijzigd: 7 februari 2010, 22:08 uur, door Maxim1110
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
7 februari 2010, 22:09 uur | Bericht #96161
Brisk
Lid
Woonplaats: Arnhem (zuid) - Gelderland
Berichten: 1237
Lid sinds: 22 dec. 2009
7 februari 2010, 22:10 uur | Bericht #96162
Citaat van zwoof, zondag 7 februari 2010, 21:54 uur Best een deftige pluim weer .
En een hoopvol bericht voor sneeuwliefhebbers, maar bij weerdirect mogen ze toch mindstens een avondcursus Nederlands gaan volgen. Dat mag toch wel even gezegt worden lijkt me.



lol mag je misschien wel met ze mee

mindstens = minstens
gezegt = gezegd


0.0 .... nog heel even het het is hier eindelijk weer eens onder het vriespunt!

Tyshane's: O-O's (What the f*ck is?) winterwoordenboek!
Han
Lid
Woonplaats: Ermelo
Berichten: 816
Lid sinds: 8 feb. 2007
7 februari 2010, 22:15 uur | Bericht #96163
Hoewel ik geen voorstander ben van de pluimen die regelmatig voorbijkomen, zie ik wel dat zeker de eerste 5 dagen van de pluimen een grote kans maken om met de werkelijk overeen te gaan komen.
Wat hier al dagen geroepen wordt gaat dus vast en zeker uitkomen. De pluim volgt dus de berichten hier in het forum zou je haast denken. Nu is dan niet helemaal waar natuurlijk maar je zou die indruk wel kunnen krijgen.
Sommige mensen lopen graag vooruit op wat er komen gaat en dat is op zich riskant. Maar goed je kunt er hooguit een keertje naast zitten, ook niet zo erg. Leuker is als het ook echt uit komt.

Zoals Martian al zegt is er misschien nog niet veel ijs, maar dit zal zich wel snel gaan vormen omdat het water immers al erg koud is. We zitten niet meer in een eerst vorstperiode. Die komt meestal langzaam op gang omdat het water eerst flink moet afkoelen om daarna een flinke ijslaag te gaan vormen.
De dooi-periode die we nu gehad hebben heeft maar een paar dagen geduurd en is onvoldoende om de winter aan te kant te zetten. Het heeft er wel voor gezorgd dat de sneeuw verdwenen is maar daar zal niemand echt rouwig om zijn.
Er heeft immers al een hele tijd sneeuw gelegen en wie weet komt er over een weekje of zo toch weer sneeuw.
zwoof
Lid
Woonplaats: Rijssen (Twente)
Berichten: 2015
Lid sinds: 8 jan. 2010
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
7 februari 2010, 22:16 uur | Bericht #96164
Citaat van Brisk, zondag 7 februari 2010, 22:10 uur lol mag je misschien wel met ze mee

mindstens = minstens
gezegt = gezegd


0.0 .... nog heel even het het is hier eindelijk weer eens onder het vriespunt!


Haha! Dat stond dan ook juist in dat stukje van weerdirect

EDIT: Ik zie dat de woorden mindstens en gezegt (in het stukje van weerdirect) zijn aangepast inmiddels. | Gewijzigd: 8 februari 2010, 00:51 uur, door zwoof
https://zwoof.nl/Winterstatistieken en https://zwoof.nl/Zomerstatistieken
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
7 februari 2010, 22:21 uur | Bericht #96165
Citaat van Han, zondag 7 februari 2010, 22:15 uur Hoewel ik geen voorstander ben van de pluimen die regelmatig voorbijkomen, zie ik wel dat zeker de eerste 5 dagen van de pluimen een grote kans maken om met de werkelijk overeen te gaan komen.
Wat hier al dagen geroepen wordt gaat dus vast en zeker uitkomen. De pluim volgt dus de berichten hier in het forum zou je haast denken. Nu is dan niet helemaal waar natuurlijk maar je zou die indruk wel kunnen krijgen.
Sommige mensen lopen graag vooruit op wat er komen gaat en dat is op zich riskant. Maar goed je kunt er hooguit een keertje naast zitten, ook niet zo erg. Leuker is als het ook echt uit komt.

Zoals Martian al zegt is er misschien nog niet veel ijs, maar dit zal zich wel snel gaan vormen omdat het water immers al erg koud is. We zitten niet meer in een eerst vorstperiode. Die komt meestal langzaam op gang omdat het water eerst flink moet afkoelen om daarna een flinke ijslaag te gaan vormen.
De dooi-periode die we nu gehad hebben heeft maar een paar dagen geduurd en is onvoldoende om de winter aan te kant te zetten. Het heeft er wel voor gezorgd dat de sneeuw verdwenen is maar daar zal niemand echt rouwig om zijn.
Er heeft immers al een hele tijd sneeuw gelegen en wie weet komt er over een weekje of zo toch weer sneeuw.

Ik ben wel rouwig om die sneeuw! Maar het beste zou eigenlijk zijn dat er vannacht voordat er ijs is een pak sneeuw valt Dan hebben de schaatsliefhebbers er geen last van en dat bevorderd de vorst ook nog wat
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Rachid
Lid
Woonplaats: Groningen
Berichten: 46
Lid sinds: 3 feb. 2010
7 februari 2010, 22:30 uur | Bericht #96167
EC 15 daagse noordoost:

zwoof
Lid
Woonplaats: Rijssen (Twente)
Berichten: 2015
Lid sinds: 8 jan. 2010
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
7 februari 2010, 22:34 uur | Bericht #96168
Citaat van Han, zondag 7 februari 2010, 22:15 uur Hoewel ik geen voorstander ben van de pluimen die regelmatig voorbijkomen, zie ik wel dat zeker de eerste 5 dagen van de pluimen een grote kans maken om met de werkelijk overeen te gaan komen.
Wat hier al dagen geroepen wordt gaat dus vast en zeker uitkomen. De pluim volgt dus de berichten hier in het forum zou je haast denken. Nu is dan niet helemaal waar natuurlijk maar je zou die indruk wel kunnen krijgen.
Sommige mensen lopen graag vooruit op wat er komen gaat en dat is op zich riskant. Maar goed je kunt er hooguit een keertje naast zitten, ook niet zo erg. Leuker is als het ook echt uit komt.

Zoals Martian al zegt is er misschien nog niet veel ijs, maar dit zal zich wel snel gaan vormen omdat het water immers al erg koud is. We zitten niet meer in een eerst vorstperiode. Die komt meestal langzaam op gang omdat het water eerst flink moet afkoelen om daarna een flinke ijslaag te gaan vormen.
De dooi-periode die we nu gehad hebben heeft maar een paar dagen geduurd en is onvoldoende om de winter aan te kant te zetten. Het heeft er wel voor gezorgd dat de sneeuw verdwenen is maar daar zal niemand echt rouwig om zijn.
Er heeft immers al een hele tijd sneeuw gelegen en wie weet komt er over een weekje of zo toch weer sneeuw.



Zou een leuk scenario zijn idd als het uitkomt. Daar hoopt iedereen hier op denk ik. En als het ijs dik genoeg is, wat mi ook rap zal gaan, mag het ook wel weer een beetje gaan sneeuwen toch? Het zou deze winter helemaal geslaagd kunnen maken. Oja en die tocht der tochten.. Ik doe toch niet mee, Haha! Maar als ie er toch nog komt, zou de kers op de taart van deze winter zijn uiteraard. Ik wacht hoopvol af. | Gewijzigd: 7 februari 2010, 22:36 uur, door zwoof
https://zwoof.nl/Winterstatistieken en https://zwoof.nl/Zomerstatistieken
luci
Lid
Woonplaats: Delft
Berichten: 421
Lid sinds: 26 jul. 2006
7 februari 2010, 22:36 uur | Bericht #96169
In Delft loopt de temperatuur ietsjes op.Dus dan zal het dadelijk wel gaan sneeuwen toch.
Vraagje wat is precies Tmax.
Heb eerst even gegoogeld maar die hebben het alleen over motors.
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
7 februari 2010, 22:39 uur | Bericht #96170
De rode stip is Eindhoven... Het is me blijkbaar niet gegund

Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Woonplaats: Heerhugowaard
Berichten: 493
Lid sinds: 30 jul. 2006
7 februari 2010, 22:42 uur | Bericht #96171
Citaat van luci, zondag 7 februari 2010, 22:36 uur In Delft loopt de temperatuur ietsjes op.Dus dan zal het dadelijk wel gaan sneeuwen toch.
Vraagje wat is precies Tmax.
Heb eerst even gegoogeld maar die hebben het alleen over motors.


Tmax = Maximum temperatuur
Tmin = Minimum temperatuur

Simpel toch?

Lots
Terug naar boven
2 Gebruikers lezen nu dit topic, onderverdeeld in 2 gasten en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.853 topics, welke bij elkaar 448.364 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.579 leden.
Het nieuwste lid is philip.beuckels@gmail.com.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
2 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 267 mensen aan het browsen op het forum. 0 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 267, lezen 2 mensen het topic "Winter 2010 discussietopic deel 6".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden