Alleen de windstoten waren tijdelijk goed aanwezig vanmiddag tijdens een regenbui.
Oké goed, de avond is nog niet geweest, maar als ik zo eens de Europese radar bekijk blijft het denk ik bij regenbuien.
Het voelt wel guur aan. Ik zag wel dat de temperatuur midden op de dag tijdelijk slechts 5 graden was hier | Gewijzigd: 31 maart 2010, 16:46 uur, door Wolkje7
van Twaalf-tien-negentienachtenzeventig
Je bent een echte parel van het zuiden
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Heyyyyyyyyy, hebben we een echtpaartje op O-O
Ik zei al ze is een parel
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Blijkbaar niet.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
het regent ook af en toe best hard.
op de buienradar.nl - bliksemdetektie is die bliksem niet te zien :S
en nu 10:20 nattesneeuwbui | Gewijzigd: 1 april 2010, 10:25 uur, door FirstwingBreda
Moet kunnen toch! Ken jij die mop van...
Geen onweer hier gehad, vannacht ook niet, wat mogelijk had kunnen ontstaan bij de convergentielijn had ik begrepen. Verder geen warnings vandaag, knmi heeft de flitsjes ook weggehaald... hmz
Onweerskansen 29,30 en 31 maart 2010




