Kaartje van o-o komt vanavond. Het heeft geen zin om het nu te gaan plaatsen. Momenteel zit ik aan oranje te denken in delen van Brabant, Gelderland, Limburg en Overijssel. Overige districten geel. Let wel op dat alles in de verwachtingskaartjes wordt meegenomen en dus niet specifiek voor onweer is!
Zo te zien kan het morgen nog een stukje warmer worden dan dat er nu op de KNMI site staat. Op de kaart staat er 25 graden voor midden Nedeland, maar op dat grafiekje 28 graden
Nou ja, hoe warmer het word, des te heviger worden de buien
Ik zit morgen eerst in zoetermeer dan in utrecht en dan weer in haarlem.
Dan zal ik toch vast wel ergens onweer hebben?
hoi iig je camera dan maar klaar op het vliegtuig
Onweersdagen: 0
Waarschuwing: zondag zware onweersbuien!
Zondag in de middag en avond komen vanuit het westen zware onweersbuien ons land binnen. De buien gaan gepaard met veel regen en er is kans op hagel en windstoten.
In de middag heeft vooral het zuidwesten en westen met de buien te maken. In de loop van de avond krijgen ook het midden en als laatste het oosten van het land met de zware buien te maken.
Come on PP, make my day...
Zware onweersbuien die aankondiging hebben we al een tijdje niet meer gehad.
Persoonlijk hoop ik dat het bij ons pas s'avonds los gaat. Hoewel het hier nu 23C is voelt het veel warmer, ietwat drukkend.
Morgen nog een schepje er boven op en knetteren maar....
Hopelijk valt die BBQ niet een (Pl)Ens bui
Ik heb morgenmiddag eigenlijk ook mooi weer nodig, dus hoop op een avond programma... Light, Camera's, Action !
maar de kaarten zijn weer mooi zie ik, hele tyd gn vurwerk gezien. Dus ben er klaar voor
Nog steeds tussen alkmaar en schagen?
Feli met je 500ste bericht trouwens
Ontopic : De spanning zit er weer in
Tis nou trouwens al bloedheet en als het morgen nog warmer word dan denk ik toch echt dat we een knal party krijgen
Ik kan niet wachten om de RUN van 18:00 te bekijken ! Inderdaad... Hoe warmer het wordt.. Hoe..... <<< mag je raden
@jan visser
Iig begint het niet VOOR 15.00 uur, dan komt het via belgie opzetten, over minuut of 5/10 updates van gfs dacht ik
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl
Over een halfuur a drie kwartier zou ik zeggen Ik hoop dat het niet helemaal dichtgroeit met cumuli morgen maar dat er ook mooie CB's te bewonderen zullen zijn. Met toppen tot 12 km zal dat een feest zijn
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Onweerskansen 6 juni