Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

28 Mar 2024 16:59:57

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Beaufort, NC; Craven, NC; Jones, NC; Pamlico, NC.

28 Mar 2024 10:03:12

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Screven, GA.

28 Mar 2024 03:29:38

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

27 Mar 2024 15:59:58

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL; Wakulla, FL.

27 Mar 2024 14:15:23

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Alachua, FL; Columbia, FL; Gilchrist, FL.

27 Mar 2024 13:40:38

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dixie, FL.

27 Mar 2024 13:33:57

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Levy, FL.

27 Mar 2024 13:25:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dixie, FL; Taylor, FL.

27 Mar 2024 13:13:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Decatur, GA; Grady, GA.

27 Mar 2024 13:08:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 13:03:11

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL; Wakulla, FL.

27 Mar 2024 12:26:19

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 12:16:03

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Gulf, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 12:03:34

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Gulf, FL.

27 Mar 2024 11:36:51
Actueel
1 / 4

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Woonplaats: Hoorn
Berichten: 962
Lid sinds: 6 dec. 2009
8 juli 2010, 19:16 uur | Bericht #132854
afzwakking???ben ik blind?afzwakking van wat
thijmco
Lid
Woonplaats:
Berichten: 1802
Lid sinds: 28 jul. 2008
8 juli 2010, 19:16 uur | Bericht #132855
Citaat van Maxim1110, donderdag 8 juli 2010, 19:11 uur Ja precies, ik kan ook wel gaan roepen dat ik een noordwesterstorm verwacht of misschien enkele supercells met wat EF5 tornado's maarja...

EDIT: Maandag inderdaad duidelijke afzwakking ja....

very big LOL
Waarom deze advertentie?
Woonplaats: Rozenburg(Rotterdam)
Berichten: 1821
Lid sinds: 3 jul. 2010
8 juli 2010, 19:17 uur | Bericht #132856
Citaat van Anthony, donderdag 8 juli 2010, 19:02 uur Weer iemand die zomaar wat roept zonder uit te leggen waarom hij dat denkt, en aan de hand van welke kaarten. Dus ook voor jou: Kun je je post onderbouwen, of roep je zomaar wat?

Sorry Anthony

ik heb het van de Cape/Lifting index,maargoed als ik het nu allemaal weer bekijk het is zo ondeduidelijk als wat,ene run is zo en andere run weer anders,onweer is gewoon lastig te voorspellen en zullen moeten wachten op de dag der verwachtingen. Er zit iets aan te komen,maar waar en hoeveel is de vraag.

Nogmaals mijn exuses.
Onweerdagen 2012 : 10

Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Woonplaats: Rozenburg(Rotterdam)
Berichten: 1821
Lid sinds: 3 jul. 2010
8 juli 2010, 19:20 uur | Bericht #132857
Maare dan ook nog iets

Alleen op kaarten gaan focussen dat helpt? Die veranderen op de zoveel uur,nee dat is een basis van vertrouwen
Onweerdagen 2012 : 10

Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
flaskk
Lid
Woonplaats: Aalten (oosten)
Berichten: 167
Lid sinds: 8 jun. 2009
8 juli 2010, 19:23 uur | Bericht #132858
Ik wacht rustige af, hopelijk is het maandag weer wat koeler
Marga
Lid
Woonplaats: Den Haag
Berichten: 17643
Lid sinds: 25 jul. 2006
8 juli 2010, 19:24 uur | Bericht #132859
Moderator ingreep

Mensen, het is de bedoeling, dat men elkaar op de site respectvol behandelt. Houd er rekening mee, dat er mensen met zeer uiteenlopende kennis op het forum zitten. Iedereen is welkom!

De berichten moeten on topic blijven, anders worden ze verwijderd zonder enige uitleg onzerzijds.

Het is niet de bedoeling, dat het forum gebruikt wordt als een slow-chat, hiervoor is de chat bestemd. Vragen zoals, hoe laat krijg ik onweer? worden direct verwijderd!

Indien iemand een voorspelling neerzet: probeer dit te onderbouwen. De overige forumgebruikers hoeven dan niet herhaaldelijk om uitleg te vragen. Vragen om uitleg worden ook verwijderd (slow chat).

Bij voorbaat dank voor jullie medewerking
op naar een mooie onweersdag


Marga
Admin.

| Gewijzigd: 8 juli 2010, 19:34 uur, door Marga
Every cloud has a silver lining
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
8 juli 2010, 19:27 uur | Bericht #132862
Citaat van thunderfreak, donderdag 8 juli 2010, 19:20 uur Maare dan ook nog iets

Alleen op kaarten gaan focussen dat helpt? Die veranderen op de zoveel uur,nee dat is een basis van vertrouwen

Nja ze veranderen, dat klopt, maar waar wilde jij je verwachting dan vandaan halen, een glazen bol?
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
8 juli 2010, 19:36 uur | Bericht #132867


DISCUSSION

... France and Benelux ...

A short-wave over the Bay of Biscay at 06Z fragments into two pieces, one moving rapidly to the NE over N-France and Benelux (e.g. crossing Benelux at 12-15 Z) and the second piece, which stalls somewhere over S-France, as WAA and attendant geopotential height increase overspread and break up that disturbance. Hence, N-France/Benelux may see some weak forcing, whereas S-France experiences decaying thermal print at mid-levels, all more or less supportive for initiation. Descending into the low-levels, any forcing mechanism becomes diffuse to say at least. A weak frontal signature runs from NW France to the E/ENE and may serve for thunderstorm initiation, whereas further to the south, mesoscale moisture pools/convergence zones/decaying outflow boundaries and topography determine, where initiation may occur.

Once again, complaints about the boundary layer in some models has to be expressed with unreal dewpoint jumps despite ongoing diurnal mixing and limited soil moisture content. Ongoing moisture advection from the western Mediterranean my be forced in a confined layer beneath stout capping, which persists over S-France until the morning hours (9th July), so moist layer may be deep enough to prevent diurnal mixing at least over S-France. Dewpoints in the lower twenties are therefore forecast over SW-France, decreasing to the north and east and reaching again lower twenties along the boundary over N-France due to some weak moisture pooling. However we exclude dewpoints in mid twenties (GFS) and hence tweak CAPE magnitudes down to roughly 1500 J/kg MLCAPE.

Shear at all levels is weak to modest with some better anvil layer shear over N-France and Benelux. Storm motion will be slow over S-France, increasing somewhat to the north, where some multicells may occur. However, main storm mode will be rapidly clustering thunderstorms with numerous small clusters affecting some parts of the highlighted area.

Models diverge in respect of QPF forecasts. All models break out some precipitation along the boundary over N-France, taking that convection into Benelux with a weakening trend as CAPE wanes. No real forcing crosses N-France and Benelux (despite the weak piece from the upper wave), so isolated thunderstorms are forecast with marginal hail and strong wind gusts but we neither see enough UVV nor shear to issue a level 1 for now. Over SW/W France, initiation becomes even more questionable with QPF model spread being significant. Thermal trough at mid-levels, northeastward spreading EML, a very moist BL and good insolation may create an environment, supportive for explosive thunderstorm development, however initiation remains uncertain and probably bound to mesoscale features. Nevertheless, given cooling above 800 hPa, cap nearly vanishes until late afternoon, so it is hard to believe that no thunderstorm may form beneath cyclonic upper flow. Any developing thunderstorm will be in an environment favorable for producing torrential rainfall amounts next to isolated large hail. A level 1 was introduced and this could be an high-end level 1 in respect of the rainfall risk. Thunderstorms may last well into the night / morning hours.

Bron: Estofex
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Woonplaats: Rozenburg(Rotterdam)
Berichten: 1821
Lid sinds: 3 jul. 2010
8 juli 2010, 19:36 uur | Bericht #132868
Citaat van Maxim1110, donderdag 8 juli 2010, 19:27 uur Nja ze veranderen, dat klopt, maar waar wilde jij je verwachting dan vandaan halen, een glazen bol?


Nee geen glaze bol.

Als je een beetje naar de natuur kijkt,en wat ik afgelopen week al zei ergens hier op het forum dat er weer onweer zou komen rond deze periode,werd het ook niet serieus genomen. Toen had ik gezegt dat het vochtig zou worden en benauwd,en werd er beweert dat het niet die kan top ging. Tja wat kan je dan nog zeggen?

Niet iedereen kijkt naar de voorgeschotelde kaarten. Sommige doen het op gevoel en uit eerdere ervaringen van het verleden. | Gewijzigd: 8 juli 2010, 19:37 uur, door thunderfreak
Onweerdagen 2012 : 10

Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
8 juli 2010, 19:41 uur | Bericht #132871
Citaat van thunderfreak, donderdag 8 juli 2010, 19:36 uur Nee geen glaze bol.

Als je een beetje naar de natuur kijkt,en wat ik afgelopen week al zei ergens hier op het forum dat er weer onweer zou komen rond deze periode,werd het ook niet serieus genomen. Toen had ik gezegt dat het vochtig zou worden en benauwd,en werd er beweert dat het niet die kan top ging. Tja wat kan je dan nog zeggen?

Niet iedereen kijkt naar de voorgeschotelde kaarten. Sommige doen het op gevoel en uit eerdere ervaringen van het verleden.

Wat je nu zegt is niet waar Je zei vorig weekend dat er de hele week onweerskansen waren etc etc. Maarja, door naar de natuur te kijken voorspel je geen weer hoor, en nee ook niet door naar theebladeren te kijken...

Accepteer het nou maar: de kaarten zijn de betrouwbaarste bron voor voorspellingen, of kijk jij daar net als Putto doorheen?
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
8 juli 2010, 19:42 uur | Bericht #132873


DONDERDAG 8 JULI 2010
De synoptische evolutie tijdens de volgende dagen is best interessant en nu ook meer en meer eenduidig:

Een grootschalige trog op 500 hPa stuurt het weer op de Atl. Oceaan en voert ook warme lucht naar onze gebieden met op 850 hPa waarden rond 13° over onze regio, maar tot 20° over SW-FR. Een eerste trog-as trekt over de Britse Eilanden en zal ons weer nauwelijks tot niet beïnvloeden. In de stroming wordt vanuit Spanje nog een opvullend ULL/UAT meegenomen in de stroming en deze komt vrijdag over Fr aan.

Een 2de, veel belangrijkere trog-as op de oceaan, dient zich aan op de kaarten tijdens het weekend. Deze trog-as hangt ook samen met het wat meer naar het zuiden uitzakken van de trog. Als reactie hierop bouwt de rug over het continent opnieuw wat op, zodanig dat de kromming zaterdag nog anticyclonaal is.

Zondagmiddag bevindt de trog-as zich west van Ierland en wordt de kromming vrij snel cyclonaal. Ook aan de grond blijft deze evolutie niet zonder gevolg. Aan de voorzijde van de 2de trog-as ontstaat bij Ierland op zaterdag een frontale golf en vlak voor deze golf krimpt de stroming over het West-Europese continent naar SSW. Hiermee wordt een nieuwe portie extra warme lucht naar het noorden gestuwd met over onze oostelijke gebieden misschien wel een T850 rond 20°. Deze waarden vinden we vooral terug bij GFS en minder bij EC al komen beide met een gelijklopende synoptische evolutie.

Wat dit allemaal betekent voor de onweerkansen:

Warmte, die hebben we met maxima in de buurt of boven 30°. De aangevoerde lucht en de bodem is wel droog. De latente onstabiliteit speelt zich dan ook meest af op middelniveau. Voor vanavond en vannacht moeten we rekening houden met eventuele onweerclusters welke vanuit het SW van FR onze kant opkomen. De modellen doen vermoeden dat restanten ervan over de Lage landen zouden kunnen trekken. voorts is de situatie niet van die aard dat vrijdag op algemene schaal onweer zal ontstaan, we moeten eerder denken aan een geïsoleerd hitte-onweer, vooral in het binnenland. Mogelijks zorgt het zeebriesfront voor extra triggering, zoals we afgelopen vrijdag zagen in de westelijke regio's.

Zaterdag met de anticyclonale stroming verwacht ik wederom niet veel meer dan enkele hitte-onweders in de namiddag/avond.

Eerste indicaties geven aan dat zondag de kansen op zwaardere en meer algemene onweersbuien fors toeneemt bij het naderbij komen van de trog. Gezien de onstabiliteit dan, de toenemende dynamiek, de aanwezigheid van de RI van de jetstreak nabij ons en de WAA kunnen dit MCSs zijn.

Meer details zullen de komende dagen volgen...

Bron: Karim Hamid @ Severe Weather Outlook Benelux
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Woonplaats: Rozenburg(Rotterdam)
Berichten: 1821
Lid sinds: 3 jul. 2010
8 juli 2010, 19:42 uur | Bericht #132874
Citaat van Maxim1110, donderdag 8 juli 2010, 19:41 uur Wat je nu zegt is niet waar Je zei vorig weekend dat er de hele week onweerskansen waren etc etc. Maarja, door naar de natuur te kijken voorspel je geen weer hoor, en nee ook niet door naar theebladeren te kijken...

Accepteer het nou maar: de kaarten zijn de betrouwbaarste bron voor voorspellingen, of kijk jij daar net als Putto doorheen?



Haha nee Putto niet astublieft zeg
Onweerdagen 2012 : 10

Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
jones
Lid
Woonplaats: Baal (Tremelo, Belgie)
Berichten: 1864
Lid sinds: 26 jul. 2008
8 juli 2010, 19:45 uur | Bericht #132875
GFS berekent 2 zware neerslagimpulsen (zat & ma), telkens in het westen .. | Gewijzigd: 8 juli 2010, 19:46 uur, door jones
Onweersdagen 2012 : 2 Onweersdagen in het geheugen: 2 juni 2008, 26 mei 2009, 7 oktober 2009, 10 en 14 juli 2010, 28 juni 2011, 23 augustus 2011
Woonplaats: Voorst (Ten oosten van Apeldoorn)
Berichten: 384
Lid sinds: 25 mei. 2009
8 juli 2010, 20:07 uur | Bericht #132880
Citaat van jones, donderdag 8 juli 2010, 19:45 uur GFS berekent 2 zware neerslagimpulsen (zat & ma), telkens in het westen ..

Ik wil dat ten minste 1 daarvan recht over mij heen komt, bijna gehele rest van NL heeft dit jaar al onweer gehad (ook al was het niet veel) en hier alleen wat roffeltjes in de verte | Gewijzigd: 8 juli 2010, 20:08 uur, door vossejongk
jurianb
Lid
Woonplaats: Zeist
Berichten: 30
Lid sinds: 5 jul. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
8 juli 2010, 20:10 uur | Bericht #132881

En toen was de CAPE weg zondag Iig voor het gehele noord-westen, voor de rest van t land nog lagere waarden. GFS is wat dat betreft niet meer dan een dag van te voren een beetje betrouwbaar, en veel te positief altijd.
Woonplaats: Rozenburg(Rotterdam)
Berichten: 1821
Lid sinds: 3 jul. 2010
8 juli 2010, 20:11 uur | Bericht #132882
Citaat van vossejongk, donderdag 8 juli 2010, 20:07 uur Ik wil dat ten minste 1 daarvan recht over mij heen komt, bijna gehele rest van NL heeft dit jaar al onweer gehad (ook al was het niet veel) en hier alleen wat roffeltjes in de verte
Doe maar een beetje van afstand 1 km ofzo(Liefst als donkerder is). Maak je meer mee dan boven op je hoofd
Onweerdagen 2012 : 10

Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Woonplaats: Rozenburg(Rotterdam)
Berichten: 1821
Lid sinds: 3 jul. 2010
8 juli 2010, 20:13 uur | Bericht #132884
Citaat van jurianb, donderdag 8 juli 2010, 20:10 uur En toen was de CAPE weg zondag Iig voor het gehele noord-westen, voor de rest van t land nog lagere waarden. GFS is wat dat betreft niet meer dan een dag van te voren een beetje betrouwbaar, en veel te positief altijd.
Zaterdag flinke Cape waarde en voor Zondag ook hoor,iet wat minder maar beter iets dan helemaal niets.

Wil niet zeggen waar Cape waarde minder is dat je amper wat krijgt.
Onweerdagen 2012 : 10

Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Takenu
Lid
Woonplaats: Leuven, Belgie
Berichten: 617
Lid sinds: 28 jan. 2010
8 juli 2010, 20:38 uur | Bericht #132893
Citaat van thunderfreak, donderdag 8 juli 2010, 19:36 uur Nee geen glaze bol.

Als je een beetje naar de natuur kijkt,en wat ik afgelopen week al zei ergens hier op het forum dat er weer onweer zou komen rond deze periode,werd het ook niet serieus genomen. Toen had ik gezegt dat het vochtig zou worden en benauwd,en werd er beweert dat het niet die kan top ging. Tja wat kan je dan nog zeggen?

Niet iedereen kijkt naar de voorgeschotelde kaarten. Sommige doen het op gevoel en uit eerdere ervaringen van het verleden.


OK, maar het is natuurlijk wel zo prettig om voorspellingen te doen op een manier die algemeen aanvaard is. Zo houden we ook voor iedereen duidelijk waar de grenzen liggen en, niet onbelangrijk, waar we onze verwachtingen vandaan halen. Het is erg lastig om uit te maken in hoeverre op gevoel gebaseerde verwachtingen betrouwbaar zijn.

Het valt me overigens op dat het KNMI vooralsnog redelijk terughoudend blijft. Ze hebben niet eens geel onweer voor zaterdag (wordt in guidance ook niet opgemerkt), en voor vrijdag ('s avonds) hebben ze het over 'zo hier en daar een lokale onweersbui maar we kunnen nog niet echt zeggen waar precies'.
Serenity
Lid
Woonplaats: Leiden
Berichten: 24
Lid sinds: 27 jun. 2009
8 juli 2010, 20:53 uur | Bericht #132887
Maar dat zijn we wel gewend van het KNMI.
Woonplaats: Rozenburg(Rotterdam)
Berichten: 1821
Lid sinds: 3 jul. 2010
8 juli 2010, 21:04 uur | Bericht #132888
Citaat van Takenu, donderdag 8 juli 2010, 20:38 uur OK, maar het is natuurlijk wel zo prettig om voorspellingen te doen op een manier die algemeen aanvaard is. Zo houden we ook voor iedereen duidelijk waar de grenzen liggen en, niet onbelangrijk, waar we onze verwachtingen vandaan halen. Het is erg lastig om uit te maken in hoeverre op gevoel gebaseerde verwachtingen betrouwbaar zijn.

Het valt me overigens op dat het KNMI vooralsnog redelijk terughoudend blijft. Ze hebben niet eens geel onweer voor zaterdag (wordt in guidance ook niet opgemerkt), en voor vrijdag ('s avonds) hebben ze het over 'zo hier en daar een lokale onweersbui maar we kunnen nog niet echt zeggen waar precies'.


Jah klopt,en ik snap dat het hier vrij schoon moet blijven en graag duidelijk!


Maar over het KNMI dan maar. Die hebben vaker fout gezeten,en haha ik denk dat ze voorzichtig zijn want ze willen niet voor jan met de korte achternaam een weeralarm afgeven op een Zondag als je begrijp wat ik bedoel
Onweerdagen 2012 : 10

Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Terug naar boven
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.842 topics, welke bij elkaar 448.334 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.574 leden.
Het nieuwste lid is Stormliefhebber787.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 153 mensen aan het browsen op het forum. 0 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 153, lezen 2 mensen het topic "Storm treft zuiden Portugal en Spanje".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden