Zo waar!
Het is machtig mooi. Maar wel op een afstand.
Denk dat we er weer eens niet van mee kunnen genieten.
Ik kan vanuit Assen weerlichten waarnemen als ik naar het West - Zuidwesten kijk.
Je krijgt er wel wat van mee, want het trekt nu naar het noorden toe | Gewijzigd: 10 juli 2010, 23:44 uur, door dv_chaser
Hier begint het weer onweer voor te komen.
Zal niet zo erg worden als 2 uur terug maar alles is mooi meegenomen.
Nou, het gaat nu weer flink te keer. Komt weer met bakken uit de lucht zetten. Het blijft ook maar flitsen en knallen
Bij deze, inslag 1:
We blazen ons een ongeluk hier in de rest van het land. Dat is al die wind die straks jouw kant opkomt...
Even geduld nog.
Die tweede buienlijn ziet er erg goed uit.
Als ik alle berichten moet geloven krijgen we straks nog een toetje
Opeens hebben volgens mij alle buien zich samengevoegd tor 1 front.. Zoiets als dit heb ik nog maar een paar keer gezien.. We zagen een oranje / roze lucht aankomen, het ging heel snel zo rond 23 uur het lichte iets en je zag dat voor de lichten donkere wolken tegendraads draaiden...Ik zei nog dit gaat heftig worden. En toen barstte het los, Wat een ongelooflijke ontlading
1 uur lang feest en nu is het lekker koel
Eerst alleen wat regen, opeens enorme rukwinden en meteen daarna barstte de bui letterlijk en figuurlijk.
Zelden zoveel weerlicht achter elkaar gezien, we konden de krant erbij lezen. Straten blank en veel inslagen geteld ook.
Ronduit genieten!!! Alleen hopen dat er nergens slachtoffers zijn gevallen...
Onweerskansen 9 tot en met 12 juli