Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Rockland, NY; Westchester, NY.

30 Apr 2024 06:55:37

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Atascosa, TX; Wilson, TX.

30 Apr 2024 02:49:10

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Little River, AR; McCurtain, OK.

30 Apr 2024 02:22:21

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Conway, AR; Faulkner, AR; Perry, AR.

30 Apr 2024 02:22:20

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Little River, AR; Sevier, AR; McCurtain, OK.

30 Apr 2024 01:15:41

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Bronx, NY; Westchester, NY.

30 Apr 2024 00:19:37

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Bergen, NJ; Bronx, NY; Rockland, NY; Westchester, NY.

29 Apr 2024 23:54:09

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Rockland, NY; Westchester, NY.

29 Apr 2024 23:25:50

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Polk, AR; Scott, AR.

29 Apr 2024 23:02:14

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Karnes, TX; Wilson, TX.

29 Apr 2024 19:04:32

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Iberia, LA; St. Martin, LA; St. Mary, LA.

29 Apr 2024 15:39:50

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Iberia, LA; St. Martin, LA; St. Mary, LA.

29 Apr 2024 14:28:53

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Karnes, TX; Wilson, TX.

29 Apr 2024 14:22:04

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Calcasieu, LA; Cameron, LA; Jefferson Davis, LA.

29 Apr 2024 13:08:35

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Galveston, TX.

29 Apr 2024 12:32:24
Actueel
1 / 4

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2 3
Diem
Lid
Woonplaats: Hoeksche Waard
Berichten: 755
Lid sinds: 8 mei. 2010
31 augustus 2010, 16:02 uur | Bericht #151749
Citaat van Peter Middelveld, maandag 30 augustus 2010, 23:02 uur Je kunt met WMM kiezen welke kwaliteit je wilt hebben, en daarbij, wanneer je de filmpje upload naar youtube is de kwaliteit altijd eerst slecht, want de servers bij youtube gaat berekenen welke kwaliteit de filmpje heeft, na gemiddeld een kwartier is de film wel op kwaliteit zoals je het gemaakt hebt... Oke bedankt Vanavond is het een en ander proberen.
Diem
Lid
Woonplaats: Hoeksche Waard
Berichten: 755
Lid sinds: 8 mei. 2010
31 augustus 2010, 20:53 uur | Bericht #151776
Citaat van Peter Middelveld, maandag 30 augustus 2010, 8:54 uur Ik heb zojuist een kleine, korte handleiding gemaakt en online gezet voor het knippen en verwijderen van onnodige delen van video's in Windows Movie Maker 2.6. Deze is hier te vinden. Ik zal deze link ook in mijn handschrift zetten...
Ik heb Windows Moviemaker 2.6 gedownload, alleen lukt het niet om een bestand in te laden. Als ik naar die map ga waar m'n filmpjes staan, is die leeg. Bij Windows Live Moviemaker, die standaard op mijn computer staat, lukt het wel om de filmpjes in te laden In je handleiding zeg je dat je een filmpje moet inladen door naar ''Video importeren'' te gaan onder het menu ''1. Video vastleggen'', alleen kan ik dat niet vinden. Al denk ik niet dat het zo wel gaat lukken met een filmpje inladen. Weet jij waarom Moviemaker 2.6 mijn filmpje niet ziet?
Waarom deze advertentie?
Woonplaats: Hengelo, Overijssel
Berichten: 183
Lid sinds: 24 mrt. 2008
31 augustus 2010, 21:06 uur | Bericht #151781
Het zou kunnen zijn dat het geen avi of mpg bestand is, maar een ander type zoals mp4 of dergelijke. Alle "aparte" bestanden dan mpg of avi kan WMM niet lezen. Je zou deze kunnen converteren naar dit type bestand...

Als je de hoofdscherm voor je hebt, is het scherm opgesplitst in 4 delen, 3 verticaal en 1 horizontaal. In de eerste venster zie je 3 stappen, deze kun je uitklappen door op het pijltje rechts van de stappen te klikken, dan zie je 3 mogelijkheden bij Video vastleggen: Video's importeren, Foto's importeren en Audio of muziek importeren. Dit zie je wel in de eerste stap van de handleiding, onder Hoofdscherm...
Diem
Lid
Woonplaats: Hoeksche Waard
Berichten: 755
Lid sinds: 8 mei. 2010
31 augustus 2010, 21:19 uur | Bericht #151785
Oja, ik heb het gevonden. Het stond onder ''Taken''. Dat had ik inderdaad al geprobeerd. Het is een AVCHD bestand. Is dat converteren makkelijk om te doen (zonder kwaliteitsverlies)? Of kan ik beter iets anders proberen?
Pascalll
Lid
Woonplaats: Oirsbeek(ZuidLimburg)
Berichten: 440
Lid sinds: 25 mei. 2010
31 augustus 2010, 21:27 uur | Bericht #151786
Citaat van Diem, maandag 30 augustus 2010, 22:55 uur Ziet er goed uit, morgen ff naar dat programma kijken Werkt dat programma met AVCHD?

Ook kijk ik naar Moviemaker of het nu wel wil lukken. Hoe kan het dat de kwaliteit zo achteruit gaat als ik het met Moviemaker heb bewerkt? Of is dat met elk programma zo? Ik probeerde het filmpje te uploaden naar youtube, maar de kwaliteit was heel slecht.


Oke, MAGIX is volgens mij geen gratis programma toch? Ik probeer eerst naar gratis programma's te kijken, aangezien ik het voornamelijk gebruik om stukjes film achter elkaar te zetten met eventueel muziek eronder. Mocht de kwaliteit heel slecht zijn bij die gratis programma's, wil ik best (niet al te dure) software aanschaffen


Hmm. MAGIX heb ik van mijn oom gekregen, dus zou ik je hélaas niet kunnen zeggen hoeveel dit programma zal kosten.
Zelf is er wel goede kwaliteit, naarmate je de film afrond en upload op youtube.
Wijsheid overwint niet. Blijf aandacht houden bij het weer.Bekijk www.pascalsoomers.webnode.com voor een weer site met een locatie voor Oirsbeek!
Woonplaats: Hengelo, Overijssel
Berichten: 183
Lid sinds: 24 mrt. 2008
31 augustus 2010, 22:25 uur | Bericht #151803
Ik neem dus aan, gezien het bestandstype, dat het een HD bestand is, als je dit wilt converteren en bewerken in WMM gaat de kwaliteit erop achteruit, zeker met bewerkern in WMM, hoe je de films wilt bewerken en de kwaliteit wilt behouden, heb ik geen ervaring mee...
Diem
Lid
Woonplaats: Hoeksche Waard
Berichten: 755
Lid sinds: 8 mei. 2010
1 september 2010, 20:58 uur | Bericht #151960
Citaat van pyro, maandag 30 augustus 2010, 19:56 uur Download Adobe premiere pro 2.0 als torrent
Is al redelijk oud en vraagt dus niet belachelijk veel.
Een niet te oude pc trekt dit wel

Is een voltallig videobewerkingsprogramma om je video bijvoorbeeld breedbeeld te maken, muziek eronder, teksten toevoegen etc. professionele kwaliteit.

Hier een voorbeeld van een weerfilmpje dat ik geheel in dit programma heb bewerkt:

http://www.youtube.com/watch?v=4Dudsq5HP5g

Kan je mij een link naar die download geven? Zelf heb ik al gekeken maar krijg ik dingen als doodlopende links of downloads waarbij ik me eerst moet registreren. Kan dit programma ook met AVCHD overweg?

QUOTE(Peter Middelveld @ Aug 31 2010, 22:25) <{POST_SNAPBACK}>
Ik neem dus aan, gezien het bestandstype, dat het een HD bestand is, als je dit wilt converteren en bewerken in WMM gaat de kwaliteit erop achteruit, zeker met bewerkern in WMM, hoe je de films wilt bewerken en de kwaliteit wilt behouden, heb ik geen ervaring mee...
Het is inderdaad een HD bestand. Het maakt me niet zoveel uit als de kwaliteit iets minder wordt, als het maar niet extreem naar beneden gaat. Is het converteren naar een ander type bestand makkelijk om te doen? Of kan ik beter op zoek gaan naar een ander programma? Echt een gezeik allemaal Ik zoek gewoon een simpel bewerkingsprogramma maar het zit niet echt mee
Woonplaats: Arnhem
Berichten: 667
Lid sinds: 14 apr. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
2 september 2010, 10:45 uur | Bericht #152029
Moviemaker voor windows vind ikzelf persoonlijk beroerd om mee te werken.
Alternatief is Imovie. (Sorry voor de windows gebruikers) Maar deze is helaas alleen om mac te verkrijgen.
Dit is overzichtelijk en werkt uitstekend!

gr
TwitterFotoFanatic WebsiteStormchase team Arnhem ****Get out of my way!! I have a storm to catch!!****
Woonplaats: Hengelo, Overijssel
Berichten: 183
Lid sinds: 24 mrt. 2008
2 september 2010, 17:19 uur | Bericht #152101
Citaat van Diem, woensdag 1 september 2010, 20:58 uur Het is inderdaad een HD bestand. Het maakt me niet zoveel uit als de kwaliteit iets minder wordt, als het maar niet extreem naar beneden gaat. Is het converteren naar een ander type bestand makkelijk om te doen? Of kan ik beter op zoek gaan naar een ander programma? Echt een gezeik allemaal Ik zoek gewoon een simpel bewerkingsprogramma maar het zit niet echt mee

Je kunt de kwaliteit kiezen in WMM, echt extreem gaat de kwaliteit er niet op achteruit na het bewerken met de beste optie.

Met AVS Video Converter, hier te vinden en is freeware, schijnt het te kunnen na enige onderzoek. Je kunt er mee naar avi converteren. Gaat de kwaliteit er ook minder op achteruit, en blijft het dus duidelijk beeld behouden.

Diem
Lid
Woonplaats: Hoeksche Waard
Berichten: 755
Lid sinds: 8 mei. 2010
2 september 2010, 20:18 uur | Bericht #152124
Citaat van Peter Middelveld, donderdag 2 september 2010, 17:19 uur Je kunt de kwaliteit kiezen in WMM, echt extreem gaat de kwaliteit er niet op achteruit na het bewerken met de beste optie.

Met AVS Video Converter, hier te vinden en is freeware, schijnt het te kunnen na enige onderzoek. Je kunt er mee naar avi converteren. Gaat de kwaliteit er ook minder op achteruit, en blijft het dus duidelijk beeld behouden.

Oke dankje Binnenkort is even uitproberen.
Snap jij wat mijn probleem is met moviemaker dat hij de verkeerde scenes pakt?
Anders maak ik even een filmpje met wat er fout gaat, misschien weet jij hoe je dat op moet lossen. Voor de rest gaat alles perfect met moviemaker, alleen dus die verkeerde scenes, dat is een beetje jammer.
Woonplaats: Hengelo, Overijssel
Berichten: 183
Lid sinds: 24 mrt. 2008
2 september 2010, 21:27 uur | Bericht #152138
Citaat van Diem, donderdag 2 september 2010, 20:18 uur Oke dankje Binnenkort is even uitproberen.
Snap jij wat mijn probleem is met moviemaker dat hij de verkeerde scenes pakt?
Anders maak ik even een filmpje met wat er fout gaat, misschien weet jij hoe je dat op moet lossen. Voor de rest gaat alles perfect met moviemaker, alleen dus die verkeerde scenes, dat is een beetje jammer.


Wanneer je een filmpje inlaad met windows movie maker, gaat WMM het opsplitsen. Het tellen gaat dan van links naar rechts, dan de 2de rij van links naar rechts. Snap je wat ik bedoel? Je moet dus de eerste van de bovenste rij naar onderen slepen in de tijdbalk, dan de 2de van de bovenste rij etc.
dv_chaser
Lid
Woonplaats: Assen
Berichten: 1345
Lid sinds: 30 jan. 2010
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
2 september 2010, 22:19 uur | Bericht #152147
Ik bewerk mijn filmpjes als het nodig is, met Cyberlink Powerdirector 8.0.

Je kunt hier multi-trimmen, dus steeds bepaalde scenes knippen uit een filmpje, die zet íe dan achter elkaar en zo.
het handigste is dat ze een YouTube functie hebben toegevoegd, daar kun je uit verschillende resoluties kiezen.

Ik zelf kies altijd de HD resolutie omdat mijn videocamera ook HD is, maar hij doet het ook bij plaatjes.
op YouTube krijg je dan een resolutie van 720p HD !

De YouTube functie laat nu nog eerst 10 minuten videos toe, maar Cyberlink zei dat ze in de update daar een fix voor zouden toepassen.

Het is zeer makkelijk mee te werken, besteed er een kwartiertje/half uurtje aan, en je weet de basis, wat eigenlijk al genoeg is


- trimmen
- contrast bewerking
- extreme background (bijv. als je teveel zon hebt op je video)
- multi-trimmen
- plaatjes invoegen
- achtergrond muziek (Als je een beetje bekend nummer er bij voegt, komt het nummer ook op YouTube te staan, het kan echter ook dat je muziek door dat kl*te WMG wordt weggehaald:P )


minpuntje:
- Als je gewoon produceren klikt, en je hebt ongeveer een filmpje van 10 minuten, is dat bijna 1GB!!!
- Als je produceren klikt, naar het YouTube tabblad gaat, upload hem, is het filmpje ongeveer 80Mb
- Grote videobestanden van ongeveer 30 minuten, die je hebt bewerkt en wilt produceren, duurt ontzettend lang op een gemiddelde pc.
Succes! | Gewijzigd: 2 september 2010, 22:23 uur, door dv_chaser
Diem
Lid
Woonplaats: Hoeksche Waard
Berichten: 755
Lid sinds: 8 mei. 2010
3 september 2010, 19:31 uur | Bericht #152236
Citaat van Peter Middelveld, donderdag 2 september 2010, 21:27 uur Wanneer je een filmpje inlaad met windows movie maker, gaat WMM het opsplitsen. Het tellen gaat dan van links naar rechts, dan de 2de rij van links naar rechts. Snap je wat ik bedoel? Je moet dus de eerste van de bovenste rij naar onderen slepen in de tijdbalk, dan de 2de van de bovenste rij etc. Oja, jij gebruikt natuurlijk een andere versie van moviemaker. De mijne (windows live moviemaker) heeft geen tijdbalk enzo, dus ik denk niet dat je weet hoe dat probleem is op te lossen.


QUOTE(Dennis Veninga @ Sep 2 2010, 22:19) <{POST_SNAPBACK}>
Ik bewerk mijn filmpjes als het nodig is, met Cyberlink Powerdirector 8.0.

Je kunt hier multi-trimmen, dus steeds bepaalde scenes knippen uit een filmpje, die zet íe dan achter elkaar en zo.
het handigste is dat ze een YouTube functie hebben toegevoegd, daar kun je uit verschillende resoluties kiezen.

Ik zelf kies altijd de HD resolutie omdat mijn videocamera ook HD is, maar hij doet het ook bij plaatjes.
op YouTube krijg je dan een resolutie van 720p HD !

De YouTube functie laat nu nog eerst 10 minuten videos toe, maar Cyberlink zei dat ze in de update daar een fix voor zouden toepassen.

Het is zeer makkelijk mee te werken, besteed er een kwartiertje/half uurtje aan, en je weet de basis, wat eigenlijk al genoeg is


- trimmen
- contrast bewerking
- extreme background (bijv. als je teveel zon hebt op je video)
- multi-trimmen
- plaatjes invoegen
- achtergrond muziek (Als je een beetje bekend nummer er bij voegt, komt het nummer ook op YouTube te staan, het kan echter ook dat je muziek door dat kl*te WMG wordt weggehaald:P )


minpuntje:
- Als je gewoon produceren klikt, en je hebt ongeveer een filmpje van 10 minuten, is dat bijna 1GB!!!
- Als je produceren klikt, naar het YouTube tabblad gaat, upload hem, is het filmpje ongeveer 80Mb
- Grote videobestanden van ongeveer 30 minuten, die je hebt bewerkt en wilt produceren, duurt ontzettend lang op een gemiddelde pc.
Succes!

Bedankt voor je reactie Ik zie dat dit betaald software is? Ik wil eerst proberen om met een gratis programma mijn video's te bewerken omdat ik maar een paar dingen nodig heb
Woonplaats: Hengelo, Overijssel
Berichten: 183
Lid sinds: 24 mrt. 2008
5 september 2010, 23:35 uur | Bericht #152442
Citaat van Diem, vrijdag 3 september 2010, 19:31 uur Oja, jij gebruikt natuurlijk een andere versie van moviemaker. De mijne (windows live moviemaker) heeft geen tijdbalk enzo, dus ik denk niet dat je weet hoe dat probleem is op te lossen.

Nee inderdaad, ik heb nooit met WLMM gewerkt, dus helaas, dat weet ik niet... Ik zou je graag helpen, maar hiermee zit het er niet in...
dv_chaser
Lid
Woonplaats: Assen
Berichten: 1345
Lid sinds: 30 jan. 2010
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
6 september 2010, 16:50 uur | Bericht #152502
Citaat van Diem, vrijdag 3 september 2010, 19:31 uur Oja, jij gebruikt natuurlijk een andere versie van moviemaker. De mijne (windows live moviemaker) heeft geen tijdbalk enzo, dus ik denk niet dat je weet hoe dat probleem is op te lossen.



Bedankt voor je reactie Ik zie dat dit betaald software is? Ik wil eerst proberen om met een gratis programma mijn video's te bewerken omdat ik maar een paar dingen nodig heb


Er is een trial versie, maar dan staat de tekst Cyberlink powerdirector op je filmpjes
Diem
Lid
Woonplaats: Hoeksche Waard
Berichten: 755
Lid sinds: 8 mei. 2010
6 september 2010, 23:52 uur | Bericht #152564
Citaat van Peter Middelveld, zondag 5 september 2010, 23:35 uur Nee inderdaad, ik heb nooit met WLMM gewerkt, dus helaas, dat weet ik niet... Ik zou je graag helpen, maar hiermee zit het er niet in... Dat snap ik. Ik waardeer je hulp zeer Binnenkort laat ik je weten (in dit topic) of het lukt met die converter, om hem naar een ander bestand te krijgen.


QUOTE(Dennis Veninga @ Sep 6 2010, 16:50) <{POST_SNAPBACK}>
Er is een trial versie, maar dan staat de tekst Cyberlink powerdirector op je filmpjes

Haha oke, dat is wat minder inderdaad
Diem
Lid
Woonplaats: Hoeksche Waard
Berichten: 755
Lid sinds: 8 mei. 2010
15 september 2010, 23:41 uur | Bericht #153512
Citaat van Peter Middelveld, donderdag 2 september 2010, 17:19 uur Je kunt de kwaliteit kiezen in WMM, echt extreem gaat de kwaliteit er niet op achteruit na het bewerken met de beste optie.

Met AVS Video Converter, hier te vinden en is freeware, schijnt het te kunnen na enige onderzoek. Je kunt er mee naar avi converteren. Gaat de kwaliteit er ook minder op achteruit, en blijft het dus duidelijk beeld behouden.

Je kan het inderdaad converteren, alleen staat er dan een watermerk middenin het scherm, dus dat is wat minder.
Ook heb ik zo'n ander programma van AVS gedownload waarmee je je filmpjes kan bewerken. Ik heb het een en ander geprobeerd om in mijn filmpjes te knippen en het schijnt goed te werken. Dit weekend er even uitgebreid naar kijken. Wel blijft er een watermerk middenin het scherm staan. Als je dat weg wil hebben, moet je de betaalde versie kopen.
Dit weekend dus nog even goed testen met mijn filmpjes en als het precies doet wat ik wil, zal ik dit programma ook aanschaffen. Dan kan ik dus eindelijk m'n (onweers)filmpje in elkaar zetten
Woonplaats: Hengelo, Overijssel
Berichten: 183
Lid sinds: 24 mrt. 2008
16 september 2010, 18:51 uur | Bericht #153586
Dat is fijn om te lezen! Veel plezier met het uitproberen!
Diem
Lid
Woonplaats: Hoeksche Waard
Berichten: 755
Lid sinds: 8 mei. 2010
18 september 2010, 20:51 uur | Bericht #153789
Citaat van Peter Middelveld, donderdag 16 september 2010, 18:51 uur Dat is fijn om te lezen! Veel plezier met het uitproberen!
Dankje Verder iedereen bedankt voor het meedenken. Als ik het filmpje op youtube wil zetten, moet ik dan kiezen voor de video: HD Video 1080p:H.264/avc, 4200kbps; Audio:MP3, 256kbps of moet ik kiezen voor: HD Video voor YouTube.
Als ik kies voor HD Video voor Youtube gaat de kwaliteit maximaal tot 720p, dus vandaar dat ik het vraag

En zou het misschien niet beter zijn om software aan te schaffen? Dit is een programma wat slechts op 1 pc geinstalleerd kan worden. Als je software hebt, kan je het altijd en overal installeren. Ook zal het waarschijnlijk niet veel uitmaken qua prijs. Dit programma kost toch ruim 50 euro. Dus nog heel even doorzoeken en als ik niks beters kan vinden, zal ik dit programma aanschaffen. | Gewijzigd: 18 september 2010, 21:18 uur, door Diem
Woonplaats: Hengelo, Overijssel
Berichten: 183
Lid sinds: 24 mrt. 2008
21 september 2010, 22:43 uur | Bericht #154083
En heb je er al mee gespeeld, kom je er een beetje uit, werkt het allemaal een beetje? Gewoon uit nieuwsgierigheid...?
Terug naar boven
1 2 3
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.855 topics, welke bij elkaar 448.367 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.581 leden.
Het nieuwste lid is philip.beuckels@gmail.com.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 176 mensen aan het browsen op het forum. 1 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 176, lezen 14 mensen het topic "Winter 2010 discussietopic deel 16".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden