Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Ik heb er maar ff een plaatje van geschoten, ( als dat in dit topic niet is toegestaan dan gooien de mods 'm er maar vanaf.)
ik zie ze niet maar hoor ze wel.........(buienradar is het natuurlijk niet zichtbaar! )
haha, nu weer wel sorry | Gewijzigd: 16 juli 2010, 19:56 uur, door gerard van den brink
En hoe is de bui die ik kan verwachten ?
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
haha, nu weer wel sorry
Hmm jammer trekt over de flat heen de verkeerde kant op...
Is bij die paar flitsen gebleven (wat ik gezien heb tenminste)
Edit: Zie nog wat rooie pitjes op Zwolle af komen... | Gewijzigd: 16 juli 2010, 20:03 uur, door The Storm
Onweerskansen 16 en 17 juli




