Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Beaufort, NC; Craven, NC; Jones, NC; Pamlico, NC.

28 Mar 2024 10:03:12

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Screven, GA.

28 Mar 2024 03:29:38

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

27 Mar 2024 15:59:58

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL; Wakulla, FL.

27 Mar 2024 14:15:23

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Alachua, FL; Columbia, FL; Gilchrist, FL.

27 Mar 2024 13:40:38

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dixie, FL.

27 Mar 2024 13:33:57

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Levy, FL.

27 Mar 2024 13:25:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dixie, FL; Taylor, FL.

27 Mar 2024 13:13:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Decatur, GA; Grady, GA.

27 Mar 2024 13:08:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 13:03:11

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL; Wakulla, FL.

27 Mar 2024 12:26:19

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 12:16:03

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Gulf, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 12:03:34

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Gulf, FL.

27 Mar 2024 11:36:51

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Jefferson, FL; Leon, FL; Brooks, GA; Thomas, GA.

27 Mar 2024 11:14:35
Actueel
1 / 4

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Woonplaats:
Berichten: 2
Lid sinds: 24 nov. 2010
14 december 2010, 14:14 uur | Bericht #180748
Leeuwarden voorspelt al regen/natte sneeuw en mogelijk ijzel.
EHLW 141155Z 1413/1422 03007KT 9999 SCT025 BKN030 BECMG 1420/1422 01008KT BKN015 TEMPO 1421/1422 4000 -SNRA BKN008 OVC015 PROB30 TEMPO 1421/1422 5000 -FZRA
Henri_1
Lid
Woonplaats: Gent
Berichten: 1089
Lid sinds: 24 nov. 2010
14 december 2010, 14:15 uur | Bericht #180749
Regen is goed voor het afkoelen van de boven lucht ^^

Heb misschien liever heel de tijd sneeuw maar een sneeuw/regen/sneeuw scenario is ook niet echt leuk ....

Dus eerst regen temp op hoogte en aan de grond knalt omlaag --> Sneeuw zo wil ik het zien gebeuren ^^
Waarom deze advertentie?
mehdi
Lid
Woonplaats: Hengelo OV.
Berichten: 108
Lid sinds: 13 dec. 2010
14 december 2010, 14:16 uur | Bericht #180750
Citaat van Verwijderde_gebruiker_01, dinsdag 14 december 2010, 12:10 uur Ik vind het schitterend dit dat mensen hier komen om hun info te halen om tevens in een iets wat andere context op hun eigen site te zetten, dit bewijst nog maar eens de kwaliteit van onweer-online. Maar goed, hoop dat ik donderdag op tijd terug ben want moet naar Nijmegen toe


Jan, ik heb een artikel die ik al een tijdje wilde plaatsten, maar weet niet in hoeverre dit op waarheid berust is.
Als het inderdaad zo is, dan krijgen we nog meer op onze pannen.

3-8-2010 10:57:05


'Zeestroom Golf van Mexico gestopt; ernstige gevolgen wereldwijd klimaat'


Volledig bericht:

'Wellicht al in 2011 mislukte oogsten en hongersnoden' - 'Eerder olielek februari geheim gehouden; publiek kreeg mogelijk valse afsluiting te zien' - BP-directeuren en topmanagers verkochten al in maart massaal hun aandelen



In 'The Day After Tomorrow' (2004) wordt de Golfstroom plotseling gestopt, met in Amerika en Europa (afgebeeld: Londen) een vrijwel onmiddellijke nieuwe ijstijd tot gevolg. Dreigt deze sf-rampenfilm nu werkelijkheid te worden?


Volgens de Italiaanse natuurkundige en klimaatwetenschapper Gianluigi Zangari laten satellietgegevens zien dat de zeestroom in de Golf van Mexico als gevolg van de BP-olieramp is gestopt. Zangari zegt dat dit nu al zichtbare gevolgen heeft voor de extreem belangrijke Golfstroom in de Atlantische Oceaan, waar de Golf van Mexico de belangrijkste motor van is, en dat de temperatuur in de Golfstroom inmiddels 10 graden gedaald is. De gevolgen voor het wereldwijde klimaat zouden daarom op korte termijn desastreus kunnen zijn, waardoor we al in 2011 te maken kunnen krijgen met fors verminderde oogstopbrengsten en extreme weerstomstandigheden.




Als de natuur niet snel in staat zal zijn om de zeestroom in de Golf van Mexico uit zichzelf op te starten, dan zijn de gevolgen volgens Zangari, werkzaam als theoretisch natuurkundige en complexe-en-chaotische systeemanalist bij de Frascati National Laboratories in Itali, mogelijk niet te overzien. De zeestroom in de Golf van Mexico zorgt voor konstante toevoer van warm water naar de Golfstroom in de Atlantische Oceaan, wat de belangrijkste oorzaak is van het milde klimaat in Europa. Daarnaast is deze Golfstroom onlosmakelijk verbonden met het wereldwijde netwerk van zeestromen over de hele Aardbol.

Grootste boosdoener van het stoppen van de zeestroom is volgens Zangari het gebruik door BP van het omstreden oplosmiddel Corexit, dat vier keer giftiger is dan olie zlf. De zwaar onder vuur liggende oliemaatschappij gebruikte zeker 7 miljoen liter Corexit om de olielaag op het water van de Golf van Mexico op te lossen. Voor het publiek lijkt het nu alsof de olie aan het verdwijnen is, maar niets is minder waar. Het giftige olie/Corexit mengsel heeft zich in de diepere lagen van de Golf van Mexico verspreid, waardoor de zeestroom uiteindelijk tot stilstand is gekomen.

Zangari onderzoekt het wereldwijde klimaat al meer dan 10 jaar en maakt daarbij gebruik van real-time oceanografische gegevens van de ERS-2, Jason, Topex/Poseidon, Geosat, Follow-On en Envisat satellieten. Deze gegevens, die door onder andere de NASA en de NOAA (National Oceanic and Atmospheric Administration) worden gepubliceerd, laten duidelijk zien hoe de vorm en het verloop van de zeestroom in de Golf van Mexico al kort na de olieramp op 20 april duidelijk begon te veranderen en ook de temperatuur van het water snel begon te dalen.

Afgelopen woensdag gebeurde volgens Zangari het ergst denkbare: 'De zeestroom stopte er gewoon mee, en we hebben geen idee of het zich weer kan herstellen, omdat we nu te maken hebben met een onbekende en zorgwekkende situatie.' Of het stoppen van de zeestroom inmiddels al impact heeft op de Golfstroom in de Atlantische Oceaan is nog niet bewezen, maar wel is al zeker dat de temperatuur in deze Golfstroom inmiddels 10 graden lager is dan rond dezelfde tijd vorig jaar. Er lijkt dus inderdaad een duidelijk verband met de problemen in de Golf van Mexico te zijn.

In de in 2004 uitgekomen rampenfilm 'The Day After Tomorrow' krijgen met name Noord Amerika en Europa in slechts enkele uren tijd te maken met een temperatuursdaling van tientallen graden, waardoor er onmiddellijk een nieuwe ijstijd uitbreekt. De oorzaak hiervan, die gebaseerd werd op bestaande wetenschappelijke theorin, was in de film gelegen in het plotseling stoppen van de Golfstroom. Daarom vind Zangari dat het probleem van het stoppen van de zeestroom in de Golf van Mexico uiterst serieus moet worden genomen, omdat dit al in 2011 zou kunnen leiden tot extreme weersomstandigheden, ernstige misoogsten, wereldwijde voedseltekorten en hongersnoden. (1)


Publiek krijgt mogelijk beelden van eerdere olielekkage uit februari te zien

De afgelopen week bleef het -akelig?- stil rond het eerder gemeldde nieuws dat een wetenschappelijke onderzoeksschip een grote scheur in de oceaanbodem had ontdekt waaruit olie naar buiten zou sijpelen. In een uitgebreid, met wetenschappelijke feiten en illustraties onderbouwd artikel op Newsvine.com wordt uitgelegd dat het afsluiten van het olielek door BP de situatie mogelijk veel ernstiger heeft gemaakt, en de olie nu zich een weg door de gescheurde oceaanbodem naar boven zoekt. De grootste fout die gemaakt werd is volgens dit artikel het op een levensgevaarlijke plek beginnen met boren naar olie. (2)

Daarnaast lijken er sterke aanwijzingen te zijn dat er al in februari een nabij gelegen oliebron op vergelijkbare wijze zou zijn 'ontploft'. Het zou hier gaan om de zogenaamde Macondo-A bron. Uit een BP-emailwisseling zou zijn gebleken dat dit ongeluk op 13 of 15 februari 2010 plaatsvond, en dat het 10 dagen duurde voordat de eerste lekken gedicht waren. Volgens Bloomberg News zou BP-topmanager Scherie Douglas op 11 maart (om 11 uur 's avonds) van de Amerikaanse overheid mondeling toestemming hebben gekregen om het lek met een kap af te sluiten.


Het onbevestigde gerucht gaat nu dat de hele wereld werd misleid met eerder opgenomen beelden van het afsluiten van deze Macondo-A bron. De Macondo-B bron, de echte bron die verwoest werd door het ongeluk met het Deepwater Horizon platform, zou z erg beschadigd zijn dat het onmogelijk is om deze af te sluiten.

Of dit nu waar is of niet, het is wel hl erg 'toevallig' dat vier BP directeuren na 11 maart massaal een groot deel van hun aandelen verkochten. Uitvoerend directeur Tony Hayward verkocht op 17 maart 1/3 van zijn portefeuille (223.288 stuks). Bryon Grote volgde op 18 maart met 58.536 aandelen; Andy Iglis verkocht op 23 maart 219.500 aandelen en Ian C Conn op 30 maart 13.073 stuks. En dan hebben we het nog niet over de overige BP-topmanagers, die een vergelijkbare paniekreactie lieten zien. Nogmaals: dit gebeurde dus een maand vr het ongeluk met het Deepwater Horizon platform.

De conclusie kan dan ook getrokken worden dat BP wel degelijk op de hoogte was van de enorme risico's van het boren op de locatie van het Deepwater Horizon platform. En ding lijkt volgens Newsvine in ieder geval zeker: hoe langer het olielek op de huidige manier afgesloten blijft, des te groter zal de milieuschade zijn, omdat de olie door de zeebodem naar buiten dreigt te barsten (zie illustratie). Nu ontsnapt er slechts nog wat 'natuurlijk' hydrocarbonaat gas uit de scheuren in de zeebodem, 'niets om ons zorgen over te maken', zoals tegen de media wordt gezegd. De olie blijft echter nog onder de zeebodem gedrukt, totdat deze dermate verzwakt is waardoor er een uitbarsting van zowel olie als methaan zou kunnen volgen, met mogelijk een nieuwe en enorme ramp als gevolg.


www.beursplaza.co...
romke
Lid
Woonplaats: Drachten
Berichten: 53
Lid sinds: 26 jul. 2006
14 december 2010, 14:18 uur | Bericht #180751
Citaat van astritos, dinsdag 14 december 2010, 14:05 uur Ja lekker als je aan het bevallen bent en snel naar het ziekenhuis wil.......

Thuis bevallen?
deventer
Lid
Woonplaats: deventer
Berichten: 157
Lid sinds: 11 nov. 2010
14 december 2010, 14:19 uur | Bericht #180752
komt op mij een beetje over als een complottheorie
net als die er zijn over 9-11

ik weet niet wat ik ervan denken moet

iemand een idee of het smorgens al sneeuwt donderdag?? of zal het in de middag pas gaan beginnen?
deventer
Lid
Woonplaats: deventer
Berichten: 157
Lid sinds: 11 nov. 2010
14 december 2010, 14:19 uur | Bericht #180753
Citaat van romke, dinsdag 14 december 2010, 14:18 uur Thuis bevallen?

of gewoon terugduwen
Rebel
Lid
Woonplaats: Hapert N Br
Berichten: 10
Lid sinds: 14 feb. 2010
14 december 2010, 14:21 uur | Bericht #180754
En ik zag net ET op een crossfietsje hier door de lucht zoeven, overigens motsneeuw hier momenteel.
Mooi om het welles niettes sneeuw-dump gedoe te volgen, mijn f5 staat heet.........
deventer
Lid
Woonplaats: deventer
Berichten: 157
Lid sinds: 11 nov. 2010
14 december 2010, 14:22 uur | Bericht #180755
Citaat van Rebel, dinsdag 14 december 2010, 14:21 uur En ik zag net ET op een crossfietsje hier door de lucht zoeven, overigens motsneeuw hier momenteel.
Mooi om het welles niettes sneeuw-dump gedoe te volgen, mijn f5 staat heet.........


zo snel gaat het niet vandaag..
kun je beter donderdag een dag voor uittrekken
xzaz
Lid
Woonplaats: Capelle aan den IJssel, Nederland
Berichten: 750
Lid sinds: 16 dec. 2009
14 december 2010, 14:23 uur | Bericht #180756
Meter geeft hier 23 graden aan
Overigens is die verrekte siësta weer begonnen | Gewijzigd: 14 december 2010, 14:23 uur, door xzaz
Niet weer het weer!TV Commentaar
Woonplaats: nieuwerkerk aan den ijssel (zuid-Holland)
Berichten: 99
Lid sinds: 26 nov. 2010
14 december 2010, 14:23 uur | Bericht #180757
Citaat van Rebel, dinsdag 14 december 2010, 14:21 uur En ik zag net ET op een crossfietsje hier door de lucht zoeven, overigens motsneeuw hier momenteel.
Mooi om het welles niettes sneeuw-dump gedoe te volgen, mijn f5 staat heet.........



hier ook
Shadow112
Lid
Woonplaats: Hasselt (ov)
Berichten: 1660
Lid sinds: 22 nov. 2010
14 december 2010, 14:23 uur | Bericht #180758
De situatie voor Donderdag nog even op een rijtje
Eerst de temp op 2 meter.

01_temp_2meter.gif

Dan de temp op 850 vlak.(onder de -7 koud genoeg voor sneeuw)

02temp_850.gif

En dan de neerslag.

03Neerslag.gif

Zoals het er nu dus naar uitziet gaat de temp op hoogte en later op 2 meter eerder zakken. Dit zou dus inhouden dat het intensieve regengebiedje boven Belgie hier deels zal zijn gevallen als sneeuw.
(zie verhaal Jan.)
Mijn Twitter Ipsa scientia potestas est
Woonplaats: Oldambt(Oost Grunn)
Berichten: 1851
Lid sinds: 3 sep. 2008
14 december 2010, 14:26 uur | Bericht #180759
Zo te zien op een weersanimatie filmpje begint het don/vrijdag eerst met regen. dat dan snel overgaat in sneeuw door afkoeling van de regen.

-0,3gr vieze dooie lucht lijkt het wel.Alleen door aantrekkende wind is het ook nog eens vies koud. en als ik de alle daagse weermannen hoor. wordt je niet veel wijzer. Het kan vriezen of dooien zo komt het over. alleen p.p gaat voor een torre sneeuw.in het oosten. en spreekt van meenst regen in het westen.

We zullen sjen.
Hou feller mug en horzel steken, Houveul te eerder de dunder lös zal breken
pakkie
Lid
Woonplaats: brunssum
Berichten: 189
Lid sinds: 30 okt. 2010
14 december 2010, 14:27 uur | Bericht #180760
Hier lichte motsneeuw temp -2,7
brunssum zuid limburg
Woonplaats: Vlissegem De Haan (Belgische kust)
Berichten: 1355
Lid sinds: 24 okt. 2010
14 december 2010, 14:27 uur | Bericht #180761
Citaat van mayday, dinsdag 14 december 2010, 14:16 uur blablabla

Ach dit komt ervan als we jaren achtereen zacht winters hebben . Is er dan één koud zoeken ze er direct iets achter. En ik zeg koud maar tot hiertoe is die dat zeker nog niet geweest vind ik. Er zijn al betere geweest . Nee, ik maak er me niet druk in in dat sensatiebericht .



QUOTE(deventer @ Dec 14 2010, 14:19) <{POST_SNAPBACK}>
of gewoon terugduwen


:P

Mijn twitter: https://twitter.com/#!/MathiasDeleye
Govert
Lid
Woonplaats:
Berichten: 142
Lid sinds: 14 dec. 2010
14 december 2010, 14:27 uur | Bericht #180762
Mijn eerste post hier!

Dat van die golfstroom en de koudste winter in 1000 jaar is een verhaal dat door populaire media volledige uit zijn verband is getrokken.

De golfstroom is inderdaad voor ons lokale klimaat belangrijk in die zin dat deze de noordelijke kou bij ons weg houdt (om even te illustreren: Madrid ligt net zo noordelijk als New York City, Amsterdam net zo noordelijk als Newfoundland, Canada). Zonder die golfstroom kunnen we het dus flink koud krijgen!

Een beetje olie of (giftige) dispersiemiddelen zullen de stroming die wordt gevoed door warmte van de zon echt niet stop zetten!

PP heeft er een leuk verhaaltje over geschreven vorige week:
http://www.pietsweer.nl/2010/koudste-winte...r-een-sprookje/

QUOTE
... En zo leidt het speculatieve stukje van de Italiaan Zangari via allerlei omwegen tot een wereldwijde verspreiding van berichten op blogs, in kranten en recent zelfs de TV (De Wereld Draait Door) als zouden Poolse en Russische wetenschappers de koudste winter van de laatste 1000 jaar verwachten. Een schoolvoorbeeld van hoe sprookjes ter wereld kunnen komen.
Henri_1
Lid
Woonplaats: Gent
Berichten: 1089
Lid sinds: 24 nov. 2010
14 december 2010, 14:28 uur | Bericht #180763
Ik geloof er om eerlijk te zijn niks van. Zelfs al zou er 7 miljoen liter van dat spul gebruikt zijn is dat echt NIKS in vergelijking hoeveel kubiek water er in de golf van Mexico zit (1 kubiek = 1000l). Met een korte berekening zou de hoeveelheid giftige stof ongeveer 7000 kubiek zijn wat gelijk is aan ... een balk van 10 diep 10 meter breed en 70meter lang. Lijkt me niet echt vele als je kijkt hoeveel zee water er daar is ! De hoeveelheid van dat oplosmiddel is toch niet zo enorm als je je daar een vijver bij voorstelt.

Als de golfstroom stilvalt zal dat wel een andere reden hebben volgens mij ^^ afsmelten ijskappen bv.

Volgens mij draait de golfstroom dus nog altijd. Als dit bricht klopt dat hij stilligt zullen we het snel merken aan de temp van het Zeewater in de Noordzee (Eind Januari zeker ^^)

Shadow112
Lid
Woonplaats: Hasselt (ov)
Berichten: 1660
Lid sinds: 22 nov. 2010
14 december 2010, 14:29 uur | Bericht #180764
Citaat van mayday, dinsdag 14 december 2010, 14:16 uur Jan, ik heb een artikel die ik al een tijdje wilde plaatsten, maar weet niet in hoeverre dit op waarheid berust is.
Als het inderdaad zo is, dan krijgen we nog meer op onze pannen.


Verhaal is al ontkracht.
Een italiaan heeft dat de wereld ingeholpen, toen is er aan een poolse wetenschapper gevraagd wat er zou gebeuren als de golfstroom zou stoppen. Vervolgens kopten poolse kranten met dit verhaal en werd de wetenschapper aangehaalt als bron en niet de italiaanse druktemaker.
Zo worden verhaaltjes verdraait en de wereld ingeholpen.
;)
Mijn Twitter Ipsa scientia potestas est
kat
Lid
Woonplaats: balen, Belgie
Berichten: 299
Lid sinds: 25 jan. 2010
14 december 2010, 14:30 uur | Bericht #180765
Citaat van Verwijderde_gebruiker_01, dinsdag 14 december 2010, 11:40 uur Ik denk dat we aankomende dagen veel ellende op de weg gaan zien
ik denk het niet (ik weet het zeker)
ik moet dit jaar niet meer werken dus laat maar komen dat witte-goud
mehdi
Lid
Woonplaats: Hengelo OV.
Berichten: 108
Lid sinds: 13 dec. 2010
14 december 2010, 14:31 uur | Bericht #180766
Citaat van Shadow112, dinsdag 14 december 2010, 14:29 uur Verhaal is al ontkracht.
Een italiaan heeft dat de wereld ingeholpen, toen is er aan een poolse wetenschapper gevraagd wat er zou gebeuren als de golfstroom zou stoppen. Vervolgens kopten poolse kranten met dit verhaal en werd de wetenschapper aangehaalt als bron en niet de italiaanse druktemaker.
Zo worden verhaaltjes verdraait en de wereld ingeholpen.
;)



Duidelijk.
Shadow112
Lid
Woonplaats: Hasselt (ov)
Berichten: 1660
Lid sinds: 22 nov. 2010
14 december 2010, 14:37 uur | Bericht #180767
Citaat van mayday, dinsdag 14 december 2010, 14:31 uur Duidelijk.

Snap het wel, Er waait zoveel zin en onzin over het internet dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet.
:)
Mijn Twitter Ipsa scientia potestas est
Terug naar boven
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.841 topics, welke bij elkaar 448.334 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.574 leden.
Het nieuwste lid is Stormliefhebber787.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 271 mensen aan het browsen op het forum. 1 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 271, lezen 4 mensen het topic "Discussiepagina winter 2023-2024".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden