Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dickens, TX; Garza, TX; Kent, TX.

24 Apr 2024 09:25:19

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Coleman, TX; Runnels, TX; Taylor, TX.

24 Apr 2024 04:06:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Callahan, TX; Jones, TX; Shackelford, TX; Taylor, TX.

24 Apr 2024 03:18:47

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Callahan, TX; Nolan, TX; Runnels, TX; Taylor, TX.

24 Apr 2024 03:18:47

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Kent, TX.

24 Apr 2024 01:16:54

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Scurry, TX.

24 Apr 2024 01:16:54

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Fisher, TX.

24 Apr 2024 00:56:55

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Garza, TX; Kent, TX.

24 Apr 2024 00:45:51

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Kent, TX.

23 Apr 2024 23:56:54

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Garza, TX; Kent, TX.

23 Apr 2024 23:19:17

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dickens, TX; Garza, TX; Kent, TX.

23 Apr 2024 23:03:28

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Alger, MI; Marquette, MI.

23 Apr 2024 19:07:37

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

23 Apr 2024 17:00:01

De temperatuur bij Dourbes is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

23 Apr 2024 08:58:04

De temperatuur bij Buzenol is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

23 Apr 2024 08:58:03
Actueel
1 / 4

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Woonplaats: Hoogvliet
Berichten: 356
Lid sinds: 18 jan. 2010
18 december 2010, 12:06 uur | Bericht #186463
Hier in Hoogvliet is het in mijn achtertuin nipt boven het vriespunt.Het dooit minimaal,gelukkig.
Duitje
Lid
Woonplaats: Egmond
Berichten: 173
Lid sinds: 10 aug. 2010
18 december 2010, 12:06 uur | Bericht #186464
Citaat van Sietse, zaterdag 18 december 2010, 11:58 uur In scheveningen is het echt geen 5 graden hoor..

Nou, iets noordelijker dooit het ook hoor! Het is hier zo'n 25 graden en er schijnt een lekker zonnetje! *pakt koud biertje en gaat buiten zitten*

Nee, alle gekheid op een stokje, het sneeuwt hier bij een temperatuur van -2,5. Ik denk dat zijn weerstation kapot is ofzo
Groeten Kees
Waarom deze advertentie?
dingjan
Lid
Woonplaats: Den haag + rdam (werk)
Berichten: 201
Lid sinds: 3 dec. 2010
18 december 2010, 12:07 uur | Bericht #186465
Citaat van zwoof, zaterdag 18 december 2010, 12:05 uur Raar dat 0 plekje bij Hengelo. Er ligt hier toch echt zo'n 3 - 4 cm Kan me niet voorstellen dat er zo dicht bij opeens een plekje met 0 is.


hier ook, maar ik las een stukje terug dat die kaartjes de waarheid spreken......LOL
frummel77
Lid
Woonplaats: wezep bij zwolle
Berichten: 141
Lid sinds: 17 nov. 2010
18 december 2010, 12:07 uur | Bericht #186466
wezep -4,3
Uszo
Lid
Woonplaats: Deventer
Berichten: 24
Lid sinds: 14 dec. 2010
18 december 2010, 12:07 uur | Bericht #186467
even een vraag voor de geleerden hier.
Wat doet zoveel sneeuw in de omgeving met het het weer t.ov. winters met minder sneeuw

Ik zal mijn vraag wat meer uitleggen:
In de winters voor vorig jaar was er in Nederland nooit echt veel sneeuw, in de omgeving viel het ook allemaal mee. (weinig in Duitsland, België en Luxemburg) uiteraard wel in de alpen en Scandinavië.
M.a.w tussen Scandinavië en de alpen zat een groene zone

nu in een straal van ca 600 km om ons heen is het wit, overal sneeuw.
Deze groene zone is niet aanwezig.
Beïnvloed deze sneeuw/afwijking het weer patroon? Worden stromingen anders, andere plaatsingen van hoge/lage druk gebieden. e.d.

mijn denk richting is richting het vlinder effect: Het vlindereffect is een term om een aantal chaotische fenomenen te omschrijven. Het draait er om dat kleine zaken binnen bepaalde gevoelige systemen grote gevolgen kunnen hebben. De naam is gebaseerd op een metafoor die in 1961 werd gebruikt door Edward Lorenz om aan te geven dat de vleugels van een vlinder in Brazilië[1] maanden later een tornado in Texas zouden kunnen veroorzaken.

dingjan
Lid
Woonplaats: Den haag + rdam (werk)
Berichten: 201
Lid sinds: 3 dec. 2010
18 december 2010, 12:08 uur | Bericht #186468
Citaat van Duitje, zaterdag 18 december 2010, 12:06 uur Nou, iets noordelijker dooit het ook hoor! Het is hier zo'n 25 graden en er schijnt een lekker zonnetje! *pakt koud biertje en gaat buiten zitten*

Nee, alle gekheid op een stokje, het sneeuwt hier bij een temperatuur van -2,5. Ik denk dat zijn weerstation kapot is ofzo


ik denk dat het station iets te positief is...bij mij is het nu 19 graden (in de kamer) ...lekker hoor.
PatrickM
Lid
Woonplaats: Heiloo
Berichten: 1018
Lid sinds: 9 jul. 2008
18 december 2010, 12:08 uur | Bericht #186469
sneeuwdek kaartje klopt voor geen ene meter, er ligt hier 23 cm. dus haha.
mc-markie
Lid
Woonplaats: Nootdorp/Zoetermeer
Berichten: 161
Lid sinds: 2 jun. 2008
18 december 2010, 12:09 uur | Bericht #186471
haha temperatuur loopt van 0.6 naar 2,0 graden boven nul nu

maar dan staat tie ook midde in de zon dus
Sietse
Lid
Woonplaats:
Berichten: 1772
Lid sinds: 10 sep. 2008
18 december 2010, 12:10 uur | Bericht #186472
Citaat van reteps1, zaterdag 18 december 2010, 12:04 uur juist........

Onderbouw jezelf?
“There is no such thing as bad weather, only different kinds of good weather.”Mijn Weerblog
smarkie
Lid
Woonplaats: Haarlem
Berichten: 1284
Lid sinds: 7 jan. 2010
18 december 2010, 12:12 uur | Bericht #186474
Hier nog steeds ruim onder 0 ( -2.1 )

Edit: ik ga nu ff een rondje lopen om nieuwe foto's te maken.
Ik heb met me stomme kop perongeluk de foto's van gister verwijderd | Gewijzigd: 18 december 2010, 12:15 uur, door smarkie
Sneeuwdagen winter 2011/2012: 2Begint de winter laat, zet dan de strooiwagens maar paraat.Is het te warm in November, dan krijgen we een weeralarm in December
reteps1
Lid
Woonplaats: gouda - z-holland
Berichten: 51
Lid sinds: 28 jan. 2010
18 december 2010, 12:13 uur | Bericht #186475
Citaat van Sietse, zaterdag 18 december 2010, 12:10 uur Onderbouw jezelf?
JUIST ---- wil zeggen dat ik het eens ben met jouw stelling dat de temps op officiele wijze gemeten moet worden..
.
pyro
Lid
Woonplaats: Utrecht
Berichten: 721
Lid sinds: 11 jul. 2010
18 december 2010, 12:13 uur | Bericht #186476
zoals jan schrijft zal er een langzaam front vanuit zuidwest naar noord trekken.
kan ik invullen dat het front het grote pakket is dat boven het noordwesten van frankrijk hangt?

er zijn nog geen voorspellingen over welke delen van nederland devolledige lading krijgen of wel?
Volg pyropix stormchase videos op http://www.facebook.com/pyropixvideos
jones
Lid
Woonplaats: Baal (Tremelo, Belgie)
Berichten: 1864
Lid sinds: 26 jul. 2008
18 december 2010, 12:14 uur | Bericht #186477
@ KMI

Deze namiddag is het eerst meestal droog met brede opklaringen. Het wordt geleidelijk zwaarbewolkt vanaf de Franse grens gevolgd door sneeuw. Het blijft koud met maxima tussen -2 en -4 graden in het oosten en tussen -2 en +1 elders. De wind waait matig en later vrij krachtig aan zee uit zuid tot zuidoost.

Vanavond is het betrokken met overal continue matige sneeuwval (5 tot 10 cm). In het tweede deel van de nacht wordt het droger vanaf het zuidwesten. De minima liggen tussen -2 en -4 graden. De wind waait matig tot vrij krachtig uit zuid tot zuidoost en ruimt nadien naar zuid tot zuidwest en wordt zwak tot matig. In het zuiden van het land blijft de wind matig tot vrij krachtig met rukwinden tussen 40 en 60 km/u.

Zondagvoormiddag, zijn er enkele opklaringen mogelijk in het noorden van het land. Nadien wordt het overal zwaarbewolkt. Er komt nieuwe sneeuw in het zuiden van het land en waarschijnlijk ook tot in het centrum van het land. In het noordwesten zou het meestal droog moeten blijven. De maxima schommelen tussen 0 of +1 graad in het westen van het land en tussen 0 en -2 graden elders. De wind waait meestal matig en over het zuiden van het land soms vrij krachtig uit zuid tot zuidwest en krimpt nadien naar oostzuidoost tot oostnoordoost. Rukwinden tot 40 à 50 km/u in het zuiden van het land.

's Avonds valt er nog wat sneeuw in het zuiden van het land. Nadien wordt het meestal droog met opklaringen. Het vriest overal met minima tussen -4 en -9 graden. De wind krimpt naar het noorden tot het noordwesten en later naar het westen tot het zuidwesten en hij neemt af naar zwak tot matig.

Maandag krijgen we nog steeds winterse buien, vooral in het zuiden en het oosten van het land maar stilaan wordt het toch droger. De maxima schommelen tussen 0 en -2 graden. 's Avonds en tijdens de nacht bereikt een nieuwe storing ons land via het zuidwesten. We verwachten opnieuw sneeuw op de meeste plaatsen maar de meeste sneeuw valt in het zuiden van het land.

Dinsdag valt er nog neerslag in het zuiden maar nadien wordt het meestal droog.

Woensdag blijft het droog maar donderdag kan een volgende regen- of sneeuwzone ons land bereiken vanuit Frankrijk. Van dinsdag tot donderdag schommelen de maxima rond 0 graden in Laag-België maar de minima blijven negatief.
Onweersdagen 2012 : 2 Onweersdagen in het geheugen: 2 juni 2008, 26 mei 2009, 7 oktober 2009, 10 en 14 juli 2010, 28 juni 2011, 23 augustus 2011
SniperEye
Lid
Woonplaats: NL Midden Limburg
Berichten: 1292
Lid sinds: 25 mei. 2009
18 december 2010, 12:15 uur | Bericht #186478
Op het randje van on/ off topic: hier een mooie fotoserie van de sneeuwvloot van Schiphol.
Sietse
Lid
Woonplaats:
Berichten: 1772
Lid sinds: 10 sep. 2008
18 december 2010, 12:16 uur | Bericht #186479
Citaat van reteps1, zaterdag 18 december 2010, 12:13 uur JUIST ---- wil zeggen dat ik het eens ben met jouw stelling dat de temps op officiele wijze gemeten moet worden..
.


Oh haha.. De vele puntjes achter het woord zagen eruit als sarcasme, excuses | Gewijzigd: 18 december 2010, 12:16 uur, door Sietse
“There is no such thing as bad weather, only different kinds of good weather.”Mijn Weerblog
Wally78
Lid
Woonplaats: Zierikzee
Berichten: 132
Lid sinds: 5 jan. 2010
18 december 2010, 12:16 uur | Bericht #186480
Citaat van wappy, zaterdag 18 december 2010, 12:05 uur Apart hier in Haarlem ook zo'n 10a15km van kust is het -3.

Hier op 10 km van de Noordzeekust, en minder dan een km van de Oosterschelde -2,5 en dalende

Stoeppies zijn weer schoon...om komende nacht weer vol te worden gestort.
Nog niks op de radar,maar dat gaat lekker broeien en groeien boven noord Franrijk. Duidelijk verhaal van SWO btw
Woonplaats: Renkum (tussen wageningen en arnhem)
Berichten: 158
Lid sinds: 30 nov. 2010
18 december 2010, 12:17 uur | Bericht #186481
Bij mijn ouders in Renkum waar ik het gehele weekend verblijf (tussen wageningen en arnhem) motnseeuwt het al zo'n 2 uur. En er ligt, in tegestelling tot kaart knmi, 6 cm sneeuw ipv 3

Kijk heeeel erg uit naar vanovond/nacht
reteps1
Lid
Woonplaats: gouda - z-holland
Berichten: 51
Lid sinds: 28 jan. 2010
18 december 2010, 12:18 uur | Bericht #186482
Citaat van Sietse, zaterdag 18 december 2010, 12:16 uur Oh haha.. De vele puntjes achter het woord zagen eruit als sarcasme, excuses
OK , ik snap het,vond het gewoon bizar dat iemand nu +5 gr. meet zelfs vlak aan zee.
en ja,ik ben nog al v/d puntjes.....hihi.
Hoffies
Lid
Woonplaats: Julianadorp
Berichten: 456
Lid sinds: 27 jan. 2010
18 december 2010, 12:19 uur | Bericht #186483
Moge allemaal,

Ik vind het nog steeds erg koud, knmi zit er weer naast..

tempgmt.png
Jeroen71
Lid
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Berichten: 932
Lid sinds: 30 aug. 2008
18 december 2010, 12:19 uur | Bericht #186484
Witte Kerst dik veilig bij GFS, ECMWF twijfelt18 december 2010 - 9:16



Engeland, Nederland, België en Duitsland kunnen uitzien op misschien wel mooiste en koudste witte kerst sinds 1938. Alleen het ECMWF model twijfelt nog een beetje. De Alpen beleven nog een koud weekeinde maar krijgen vanaf maandag aangename temperaturen op de hogere pistes. Aan de zuidkant gaan dumps optreden met oplopende sneeuwgrens waarvan je de eerste al op bovenstaande kaart (t/m woensdag) terugziet. In de dalen aan de Noordkant is een drupje regen mogelijk.

De ensembles van gisteren 12u

1.gif

Hierboven het ensemble voor een punt in Wageningen op basis van de modelruns van gisteren 12u (komen na 6 uur rekentijd uit om 18u). GFS (=NCEP) kwam zoals we gisteravond samen hebben gezien uit op een too good to be true Scandihoog. Wat dat met het kwik doet ze je hierboven aan de blauwe lijn. Het ECMWF model dat het KNMI gebruikt, was zachter en weer vraag ik me af of het KNMI haar de meerdaagse verwachting die 's ochtends uitkomt baseert op die run van gisteren.

De nieuwe GFS 00u is over de kerstdagen nog kouder dan de blauwe lijn, blijft dan koud tot oudjaarsdag en toont dan verzachting op basis van een zuidelijke positie van het berekende zeer sterke continentale hoog. Beetje twijfelachtig dat uiteinde. ECMWF loopt netjes in de pas met het GFS model tot 25 december 00u maar laat daarna een oceaandepressie dooi brengen, die in het GFS model wordt tegengehouden door een koubrengende hoog midden over Nederland.

Sommigen vragen zich af of deze site niet te veel op Nederland en België gaat focussen. het is een beetje dezelfde kritiek die we krijgen als het in Frankrijk dumpt: "Oostenrijk komt wel weinig aan bod!". en als het in Oostenrijk dumpt: "De Franse Alpen komen er bekaaid vanaf". Nu zich juist in de Lage Landen een sneeuwrijke winter lijkt te ontwikkelen die ieder die ouder is dan 5 zich mogelijk zal herinneren zoals we 1963, 1979 en andere topjaren herinneren, zal ik echter doorgaan op ons kikkerlandje te focussen. Bij deze de omgekeerde oproep aan de stoere Verse Sneeuw-Alpenfanaten (ben ik ook hoor, don't worry) om met de sneeuw in Nederland gekke dingen te gaan doen. Ik zie de video's graag komen.

3.png

Gisteravond is het toch opgehouden met sneeuwen in de Zaanstreek. We zijn op zuiver gemeten 22cm blijven steken. Vanochtend sneeuwde het in Zeeland en verder vooral op de Noordzee. Tegelijkertijd heeft het de hele nacht aan de westelijke noordkant van de Alpen doorgesneeuwd. Daarvan gaan we zo dadelijk plaatjes verzamelen.



Hierboven de temperaturen vanochtend in Nederland. In de ochtenduren is het kwik in Drenthe zelfs verder gedaald naar -10.3! Het oosten van Nederland blijft het meest Siberisch zoals ook op vele afgelopen dagen. Rond kerstdagen berekent het GFS model nu zelfs nachten waarop onze oosterlingen zowat de koudepool van West-Europa vormen. De Alpen krijgen de aankomende nachten eerst een verzachting zoals we al dagen weten. Ook daar zie we vanaf vrijdag stevige kou terugkeren als de GFS 00u het bij het juiste eind heeft.

4.png

Voor we de aparte weersituaties gaan bekijken eerst het Föhn diagram dat in niets meer herinnert aan de vervlogen nordstaudagen toen de blauwe lijn strak ruim onder de onderste stippellijn lag. Nu zien we alleen maandag wat bewolking en neerslag uit het Noorden. Eigenlijk jammer: in zo'n situatie heb je het het liefst aanhoudend zonnig en droog aan de noordkant. Hoe erg is het dat het tijdelijk gaat dooien tot op 1500m? Eigenlijk alleen maar gunstig zoals ouders weten die wel eens met de ukkies met -20°C op de piste hebben gestaan. Met name voor het lawinegevaar is de tijdelijke verzachting zeer gunstig. Het zal zeker een aantal slachtoffers onder de offpisteliefhebbers schelen. Wel moeten we aan het begin van de Föhn juist extra opletten voor de witte dood.

Situatie A
4.gif

We beginnen vanochtend met de actuele sneeuwkaart. Duidelijk is te zien dat het model met gridwijdte 55km de smalle zone met nu meer dan 20cm sneeuw in Nederland mist. Kijk later vanochtend via deze link naar de KNMI kaart van het actuele sneeuwdek of het daar wel goed staat. We zien ook dat de temperaturen tenminste in Nederland heel aardig worden berekend. Als de sneeuw & regenkaarten starten zien we de rozepuntjes van Zeeland tot aan de westelijke Alpen. Meteen zien we een kleine felle depressie actief worden bij het Kanaal waaruit België en Nederland onder de grote rivieren sneeuw kunnen verwachten. Hetzelfde front geeft vanaf zondagavond tot maandagmiddag - na de eerste Föhnpiek zondag - overdag de laatste serieuze neerslag aan de Noordkant.

Situatie B

5.gif
Maandagochtend starten we met de sneeuwkaart die nog niet echt veel accumulatie toont in de Lage Landen. Dat dat lokaal heel anders kan uitpakken weten we nu. We zien het behoorlijk vriezen in de Lage Landen terwijl de Alpen vanaf maandag al echt zacht zijn. Dinsdag nemen de zonkansen aan de noordkant gelukkig weer toe.

Situatie C

6.gif
Hierboven de kaarten voor komende woensdag als de zuidkant zijn eerste dump krijgt. In de nacht zijn de Alpendalen met name in Oostenrijk toch weer flink afgekoeld. Overdag ligt de sneeuwgrens aan de zuidkant rond 1400m. In Nederland gaat de wind naar de oosthoek en is het helder en koud.

Siruatie D
7.gif

Donderdag lijkt hetzelfde liedje als woensdag maar is het niet. We zien dat er toch een flinke pluk neerslag door de Alpenhoofdkam wordt afgekliefd. Daaruit berekent het GFS model nu zéér veel sneeuw boven Nederland. Dezelfde depressie die in eerdere berekeningen onze witte kerst leek te gaan verpesten met regen door een dunne koude laag. Lees het weerbericht van 15 december nog eens na. Dat is echt een interessante vergelijking met waar we nu staan.

Het is maar een miniem verschil in weerpatroon met een gigantisch verschil in het concrete weer aan de grond. Wat dat betreft is het weer veel voorspelbaarder dan mensen denken. Het probleem is alleen dat zelfs de kleinste berekende verschillen voor jou en mij op straat of op de piste zo'n totaal ander plaatje opleveren. Nu zien we het GFS model het oosten van Nederland op 40cm sneeuw brengen volgende week om deze tijd. Wauw!

Situatie E

8.gif
Een laatste setje kaarten. Van groot belang omdat op dit punt GFS 00u en ECMWF 00u sterk uiteen gaan lopen. Het plaatje van zaterdag 12u toont de blauwe arm van een stevig warmfront dat het ECMWF wel laat oprukken over West-Europa. GFS laat een stevig Nederlands hoogje groeien dat het warmfront op afstand houdt en dat ons land zowat tot koudepool van West-Europa maakt in de nachten die gaan volgen. Natuurlijk krijgt GFS 00u ons voordeel van de twijfel. Het lang verbeide Scandihoog krijgt in de nieuwe GFS al snel een optater uit het noorden waardoor het een zuidelijker positie zou kiezen over het continent met uiteindelijk in het nieuwe jaar verzachting in de Lage Landen.




Samenvatting:

Witte kerst kan niet meer stuk zelfs als dooi 25 december toeslaat
Alpengangers moeten even genieten van afwezigheid barre kou
Verzachting in de Alpen godsgeschenk voor snelle afname lawinegevaar onder 1800m
Mogelijk toename lawinegevaar door verstuiving kammen boven 1800m
Kans op aanhouden vorst tot na de kerstdagen 75%
Daarmee ook: vrijdag kou weer terug in Alpen 75%
Kans op geleidelijke groei sneeuwdek tot kerst 75%
Kans op spectaculaire sneeuwval in Lage Landen komende donderdag vooral in het oosten 50%
Kans op "ideaal" scandihoog na kerst 40%

sneeuwverwachting
Terug naar boven
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.853 topics, welke bij elkaar 448.363 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.579 leden.
Het nieuwste lid is philip.beuckels@gmail.com.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 393 mensen aan het browsen op het forum. 1 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 393, lezen 2 mensen het topic "Fotowedstrijd april 2017 - (Win Het Weer/Bergen Magazine!)".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden