Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

28 Mar 2024 16:59:57

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Beaufort, NC; Craven, NC; Jones, NC; Pamlico, NC.

28 Mar 2024 10:03:12

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Screven, GA.

28 Mar 2024 03:29:38

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

27 Mar 2024 15:59:58

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL; Wakulla, FL.

27 Mar 2024 14:15:23

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Alachua, FL; Columbia, FL; Gilchrist, FL.

27 Mar 2024 13:40:38

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dixie, FL.

27 Mar 2024 13:33:57

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Levy, FL.

27 Mar 2024 13:25:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dixie, FL; Taylor, FL.

27 Mar 2024 13:13:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Decatur, GA; Grady, GA.

27 Mar 2024 13:08:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 13:03:11

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL; Wakulla, FL.

27 Mar 2024 12:26:19

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 12:16:03

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Gulf, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 12:03:34

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Gulf, FL.

27 Mar 2024 11:36:51
Actueel
1 / 4

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2
Woonplaats: Hoogkarspel Noord-Holland NNW
Berichten: 278
Lid sinds: 2 jan. 2010
13 januari 2011, 23:46 uur | Bericht #205338
Hallo,

Ik ga in juli/augustus paar weken met mijn ouders op vakantie naar Kroatië (Istrië) (jaja ben nog maar 17).
Dat land lijkt mij een fantastisch land om heen te gaan.
En dan vooral de geschiedenis en natuur die daar schijnt te zijn. In Kroatië is het in de zomer heerlijk weer.
Alleen schijnen er regelmatig stormen en ONWEER te komen. En laat ik nou net met de laatste een haat/liefde verhouding hebben. Dus mijn vraag aan jullie: Is er vaker onweer en veel intensiever dan hier? Zo ja, hoe kan ik er beter van gaan genieten, in plaats van er bang voor te zijn?

Groetjes,

Jack! | Gewijzigd: 13 januari 2011, 23:47 uur, door Jack Hoogland
Voetbal is mijn passie, Ajax is mijn club.
Callie-P
Moderator
Woonplaats: Den Haag
Berichten: 2152
Lid sinds: 16 jan. 2010
13 januari 2011, 23:53 uur | Bericht #205339
Citaat van Jack!, donderdag 13 januari 2011, 23:46 uur Hallo,

Ik ga in juli/augustus paar weken met mijn ouders op vakantie naar Kroatië (Istrië) (jaja ben nog maar 17).
Dat land lijkt mij een fantastisch land om heen te gaan.
En dan vooral de geschiedenis en natuur die daar schijnt te zijn. In Kroatië is het in de zomer heerlijk weer.
Alleen schijnen er regelmatig stormen en ONWEER te komen. En laat ik nou net met de laatste een haat/liefde verhouding hebben. Dus mijn vraag aan jullie: Is er vaker onweer en veel intensiever dan hier? Zo ja, hoe kan ik er beter van gaan genieten, in plaats van er bang voor te zijn?

Groetjes,

Jack!


onweer is daar idd feller.. ze hebben daar ook een naam voor de storm die ze daar af en toe hebben... (Bora)
vroeger ooit eens geweest en toen was de hele camping plat na die storm..
maar goed het is daar heftiger dan bij ons.

Waarom deze advertentie?
Rutte31
Lid
Woonplaats: Gouda
Berichten: 2421
Lid sinds: 26 jul. 2008
14 januari 2011, 00:01 uur | Bericht #205341
Citaat van Jack!, donderdag 13 januari 2011, 23:46 uur Hallo,

Ik ga in juli/augustus paar weken met mijn ouders op vakantie naar Kroatië (Istrië) (jaja ben nog maar 17).
Dat land lijkt mij een fantastisch land om heen te gaan.
En dan vooral de geschiedenis en natuur die daar schijnt te zijn. In Kroatië is het in de zomer heerlijk weer.
Alleen schijnen er regelmatig stormen en ONWEER te komen. En laat ik nou net met de laatste een haat/liefde verhouding hebben. Dus mijn vraag aan jullie: Is er vaker onweer en veel intensiever dan hier? Zo ja, hoe kan ik er beter van gaan genieten, in plaats van er bang voor te zijn?

Groetjes,

Jack!

Het kan er echt enorm spoken! Maar in de regel heb je er zonnig en warm tot heet weer. Wat ik er vooral prachtig vind is dat je boven de zee vaak het weerlicht kan zien van onweer boven de Alpen. Als er onweer komt, en dat is vaak te merken aan een opstekende Bora, of Yugo wind, ga dan maar extra haringen de grond in meppen.
Woonplaats: Hoogkarspel Noord-Holland NNW
Berichten: 278
Lid sinds: 2 jan. 2010
14 januari 2011, 14:35 uur | Bericht #205478
Citaat van Marcel32, vrijdag 14 januari 2011, 0:01 uur Het kan er echt enorm spoken! Maar in de regel heb je er zonnig en warm tot heet weer. Wat ik er vooral prachtig vind is dat je boven de zee vaak het weerlicht kan zien van onweer boven de Alpen. Als er onweer komt, en dat is vaak te merken aan een opstekende Bora, of Yugo wind, ga dan maar extra haringen de grond in meppen.

Zitten in een stacaravan dus dan gaan die haringen niet zo lekker.
Maar dat weerlicht lijkt me wel heel vet!
Heb het een keer in Luxemburg ook meegemaakt en dan zag je ook heerlijk zo'n bui aankomen.
Voetbal is mijn passie, Ajax is mijn club.
pietjelol
Lid
Woonplaats: Hoorn
Berichten: 1511
Lid sinds: 6 apr. 2009
14 januari 2011, 14:38 uur | Bericht #205479
Citaat van Jack!, vrijdag 14 januari 2011, 14:35 uur Zitten in een stacaravan dus dan gaan die haringen niet zo lekker.
Maar dat weerlicht lijkt me wel heel vet!
Heb het een keer in Luxemburg ook meegemaakt en dan zag je ook heerlijk zo'n bui aankomen.

ik heb het ook in luxemburg gezien maar ook in duitsland echt mooi zeker als er nog bergen bij zijn

Mauriceb
AWM Weerman
Woonplaats: Pijnacker
Berichten: 362
Lid sinds: 15 jul. 2010
14 januari 2011, 14:54 uur | Bericht #205481
De bora wind is een aflandige oosten (koude wind) die zelden in de zomer voorkomt in kroatie. meer in het najaar en voorjaar. Het is een koude lucht die vanuit het koude binnenland van de bergen afglijd richting de kust. Overigens is deze wind wel alles verwoestend. dit kun he zien aan de eilanden KRK CRES etc die aan de oostzijde complaat kaal zijn. Die komt dat de bora naar de kust denderd en tegen de oostkant van de eilanden opbotst.

En yugo wind is een zuiden wind die meestal opsteekt na noodweer. Dit kun je zien door de ongebruikelijk hoge golven in de adriatische zee.

Het onweer is over het algemeen wat heftiger omdat het zeewater in de zomer ca. 27 graden is en je op een relatief korte afstand zit van de alpen. Het meest heftige onweer komt gewoon uit wetselijke richting bij het passeren van een kou front. Dit kan idd zeer snel gaan en wordt gevoed door het warme zeewater. Campings meestal aan de kust hebben daar veel hinder van en het gebeurt regelmatig dat er een camping plat waait.

Wildernessguide and owner of Survking.nl
supercel
Lid
Woonplaats: zuidlaren
Berichten: 339
Lid sinds: 4 jul. 2008
14 januari 2011, 15:04 uur | Bericht #205482
ik ben er zelf twee keer geweest:) ook met mijn ouders(ben ook 17 nu)

de bora: zeer harde droge wind afkomstig van het land, voor mij gevoel was die heftiger dan een yugo. Echt ziekte hoeveel tenten toen plat gingen. dus kies een plek die een beetje beschut is kwa wind. ook wij hadde probleemen met onze caravan... en je maakt er denk ik vrijwel zeker eentje mee. wij hebben er 2 meegemaakt en 1 jugo in 2 week. en tijdens een van die bora's was het vies warm, termometer in de caraven stond op 41 graden snachts:S.

de yugo: wind afkomstig van zeee, heb gemerkt dat die vaak gepaard ging met neerslag en onweer:) was supervet. zwemmen in de zee van 20 graden in de regen dus nie koud:P eindelijk golven(die hebben ze daar nouwlijks) maar toen de bliksem 5 km verderop insloeg in de zee ben ik toch maar uit het water gegaan:P

maar onweer viel mij soms wel tegen. ik heb niet veel avonden gehad dat het veel fliste maar wel zware klappen als er een flits was. ik ben zelf niet in istrie geweest maar 5km van senj. kan ligge dat daar minder onweer is. vanaf die plek kon je wel supermooi zien hoe elke avond weer een onweers wolk over istrie trokXD
we hebben wel een keer gehad toen we gewoon aan het toeren waren dat het ENORM hard begon te regenen. de weg leek bijna een kleine rivier waar het naar beneden stroomde:P en het grote voordeel daar is dat de regen wegzakt door de rotsen. dus soms schijnt uurtje later de zon alweer en is alles met 30 min weer droog:)

een aanrader om heen te gaan als je van natuur houd is Plitvicka Jezera:P is echt super mooi park met enorm veel water vallen en blauw water. echt de moeite waard.

Gr Niels
Mauriceb
AWM Weerman
Woonplaats: Pijnacker
Berichten: 362
Lid sinds: 15 jul. 2010
14 januari 2011, 15:24 uur | Bericht #205484
Citaat van wallcloud, vrijdag 14 januari 2011, 15:04 uur de bora: zeer harde droge wind afkomstig van het land, voor mij gevoel was die heftiger dan een yugo. Echt ziekte hoeveel tenten toen plat gingen. dus kies een plek die een beetje beschut is kwa wind. ook wij hadde probleemen met onze caravan... en je maakt er denk ik vrijwel zeker eentje mee. wij hebben er 2 meegemaakt en 1 jugo in 2 week. en tijdens een van die bora's was het vies warm, termometer in de caraven stond op 41 graden snachts:S.

de yugo: wind afkomstig van zeee, heb gemerkt dat die vaak gepaard ging met neerslag en onweer:) was supervet. zwemmen in de zee van 20 graden in de regen dus nie koud:P eindelijk golven(die hebben ze daar nouwlijks) maar toen de bliksem 5 km verderop insloeg in de zee ben ik toch maar uit het water gegaan:P


Die harde droge wind snachts is een jugo (sirocco) die ook vaak uit een zuid -oost hoek kan waaien. als het snachts 41 graden is in je caravan dan kan die nooit een koude bora zijn. Bora is een koude valwind die in de zomer nauwelijks voorkomt.
Yugo kan storm geven maar klaar daarna op met blauwe droge lucht en hoge golven vanuit het zuiden. Later draait de wind weer naar het noord westen( mistral ) wat een lange tijd goed weer geeft.
Wildernessguide and owner of Survking.nl
supercel
Lid
Woonplaats: zuidlaren
Berichten: 339
Lid sinds: 4 jul. 2008
14 januari 2011, 16:13 uur | Bericht #205492
Citaat van Maurice vd boogaard, vrijdag 14 januari 2011, 15:24 uur Die harde droge wind snachts is een jugo (sirocco) die ook vaak uit een zuid -oost hoek kan waaien. als het snachts 41 graden is in je caravan dan kan die nooit een koude bora zijn. Bora is een koude valwind die in de zomer nauwelijks voorkomt.
Yugo kan storm geven maar klaar daarna op met blauwe droge lucht en hoge golven vanuit het zuiden. Later draait de wind weer naar het noord westen( mistral ) wat een lange tijd goed weer geeft.



ze vertelde mij daar(camping directeur) dat het een bora was. er waren nouwelijks golven en de wind kwam uit het oosten. en het was straal helder. maar die hele dag was het ook enorm warm in het binnenland. dus koud kan ik me nie voorstellen.
maarja die directeur kan het ook mis hebben:) het was in idere geval warm met een droge oosten wind, en vooral harde wind:P
Mauriceb
AWM Weerman
Woonplaats: Pijnacker
Berichten: 362
Lid sinds: 15 jul. 2010
14 januari 2011, 16:23 uur | Bericht #205495
Ok zou kunnen, in ieder geval is het een mooi gebied wat zeker voor weerliefhebbers zeer interessant is. Zeker in de zomermaanden! Ik kom er al jaren en telkens gebeurt er weer iets wat ik nog nooit gezien had.
Wildernessguide and owner of Survking.nl
Floris
Lid
Woonplaats: Groningen (stad)
Berichten: 58
Lid sinds: 25 nov. 2010
14 januari 2011, 23:53 uur | Bericht #205634
Citaat van Jack!, donderdag 13 januari 2011, 23:46 uur Hallo,

Ik ga in juli/augustus paar weken met mijn ouders op vakantie naar Kroatië (Istrië) (jaja ben nog maar 17).
Dat land lijkt mij een fantastisch land om heen te gaan.
En dan vooral de geschiedenis en natuur die daar schijnt te zijn. In Kroatië is het in de zomer heerlijk weer.
Alleen schijnen er regelmatig stormen en ONWEER te komen. En laat ik nou net met de laatste een haat/liefde verhouding hebben. Dus mijn vraag aan jullie: Is er vaker onweer en veel intensiever dan hier? Zo ja, hoe kan ik er beter van gaan genieten, in plaats van er bang voor te zijn?

Groetjes,

Jack!

Ik ben vorig jaar met mijn vriendin in Kroatie geweest. Erg mooi land en wij hadden eigenlijk best wel pech met het weer. Uiteindelijk maar een dag of 4/5 écht mooi weer gehad. Ook aardig wat onweer gehad en yep, het kan er heftig zijn! Ik denk dat wij van de 15 dagen een keer of 4/5 onweer hebben gehad. Tis mooi van een afstand en bij ons bleef het doorgaans op een flinke afstand. Als je geluk hebt kun je het soms ook zien donderen aan de andere kant van de zee of een meer. Soms blijft het er hangen en soms komt het echt in no time dichtbij. Wel mooi om te zien, zoiets hebben we in Nederland niet.

Overigens vind ik Istrie het minst boeiende stukje Kroatie. Ik ben dan ook geen 17 meer, dus wellicht is het voor jou wat leuker . Als je van wandelen houdt, heb je er in de buurt ook wel enkele nationale parken waar je mooi kan wandelen. Wel goede (berg)schoenen meenemen, het is soms een beetje klauteren. Plitvice meren zijn inderdaad adembenemend, maar als je daar heen gaat, raad ik je aan in alle vroegte te gaan. Wij liepen om 8u het park in en dan is er nagenoeg niemand en kun je zelf bepalen waar je loopt en hoe snel. Als je er om 10u aankomt, sta je eerst een uur in de rij en daarna is het file lopen langs de watervallen. Not my thing. Verder vond ik Zahar erg mooi (stad aan de westkust) en het eiland Cres (lekker rustig, mooie campings en stranden). | Gewijzigd: 14 januari 2011, 23:54 uur, door Floris
Woonplaats: Wilrijk (Antwerpen), België
Berichten: 267
Lid sinds: 27 sep. 2010
15 januari 2011, 00:43 uur | Bericht #205650
Vroeger ben ik met m'n ouders een paar jaar achter elkaar elke zomer naar Kroatië (Sibenik) gegaan, maar ik kan me bijna geen stormen meer herinneren. Hetgeen ik me van het weer daar herinner is dat het 's middags bijna altijd te warm was om naar buiten te gaan en constant zon. Het kan natuurlijk ook zijn dat ik alleen het goeie weer in m'n gedachten heb opgeslagen.
Rutte31
Lid
Woonplaats: Gouda
Berichten: 2421
Lid sinds: 26 jul. 2008
15 januari 2011, 02:47 uur | Bericht #205651
Citaat van samverhoeven, zaterdag 15 januari 2011, 0:43 uur Vroeger ben ik met m'n ouders een paar jaar achter elkaar elke zomer naar Kroatië (Sibenik) gegaan, maar ik kan me bijna geen stormen meer herinneren. Hetgeen ik me van het weer daar herinner is dat het 's middags bijna altijd te warm was om naar buiten te gaan en constant zon. Het kan natuurlijk ook zijn dat ik alleen het goeie weer in m'n gedachten heb opgeslagen.
Sibenik is dan ook alweer een stuk zuidelijker dan Istrië en dus minder gevoelig voor onweersbuien. Ik ben misschien al 14 of 15x in Kroatië geweest ( 't vaakst vroeger met m'n ouders natuurlijk ) en 't meeste onweer heb je gewoon in Istrië.
Dit komt door de relatief noordelijke ligging, want het wordt vaak geschampt of geraakt door buien als er zich boven de Alpen een grens vormt van warme en koude lucht. Het komt er zelfs regelmatig voor dat je het in het binnenland een paar dagen achter elkaar kan horen donderen en flinke buien ziet hangen, terwijl het net aan de kust gewoon droog is met de zon erbij. Die buien zullen zelden de zee op trekken, maar kunnen de kust wel tot op 10km naderen. Echt strak.
By the way:
De bora komt inderdaad uit het ( noord) oosten en brengt vaak naast onweersbuien ook kouder weer mee. De Yugo waait vanuit het zuiden, kan een paar dagen aanhouden, en neemt dus vaak warmte mee, en minder vaak slecht weer dan de Bora.
Woonplaats: Venray * Limburg *
Berichten: 726
Lid sinds: 18 dec. 2009
17 januari 2011, 09:16 uur | Bericht #206270
Hoi!
Klopt! Vorig jaar ben ik voor het eerst naar Kroatie geweest, ook in Istrië(Umag). Maar dit was 9 t/m 21 aug. Hier kan het onweer zwaar uitpakken! Wij hebben ook onweer meegepakt.. het begon in de nacht.. en t was de ochtend nog niet afgelopen.. nee.. pas tegen de middag/avond! En we hebben aardige dreunende knallen gehoord! Tegen de middag hadden we een aardige shelf boven ons hangen, die voor de nodige regen+onweer zorgde! We waren op dat moment net op tijd in ons appartementje.. Het was op dat moment ook erg warm en benauwd! Maar het is wel mooi daar!

De shelf:

:)



| Gewijzigd: 17 januari 2011, 09:43 uur, door AddictedStar
If you want to see the sunshine, you have to weather the storm!
Woonplaats: Honselersdijk (Zuid-Holland)
Berichten: 1483
Lid sinds: 26 aug. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
17 januari 2011, 09:46 uur | Bericht #206281
ik ga die jaar waarschijl ook weer 3 weken naar kroatië
ben er 4 jaar geleden ook geweest
onweer daar is echt GEWELD(AD)IG
er vielen toen flinke hagelstenen met een doorsnede van zo'n 4 cm
paniek op de camping en iedereen reed als een gek hun auto naar een beschutte plek, zo stond het sanitair hok opeens vol met auto's
met vriendelijke groet,

Marcel
Woonplaats: Hoogkarspel Noord-Holland NNW
Berichten: 278
Lid sinds: 2 jan. 2010
17 januari 2011, 15:50 uur | Bericht #206348
Citaat van Wendy, maandag 17 januari 2011, 9:16 uur *plaatjes*
*info*


Woow mooie foto's!
Wij gaan met vacansesoleil op vakantie dus ik weet niet of het daar bij in het pakket zit?
En dat 6 uur lang in de bus zitten vind ik dan eigenlijk ook wel wat overdreven.

Voetbal is mijn passie, Ajax is mijn club.
Woonplaats: Hoogkarspel Noord-Holland NNW
Berichten: 278
Lid sinds: 2 jan. 2010
17 januari 2011, 15:54 uur | Bericht #206349
Citaat van Floris, vrijdag 14 januari 2011, 23:53 uur Overigens vind ik Istrie het minst boeiende stukje Kroatie. Ik ben dan ook geen 17 meer, dus wellicht is het voor jou wat leuker .

Haha,
Ach ja kan ik mij voorstellen, maar na voetbal en natuurlijk ''het weer''. Heb ik ook nog een andere hobby en dat is terrasjes pakken en uitgaan.
Voetbal is mijn passie, Ajax is mijn club.
supercel
Lid
Woonplaats: zuidlaren
Berichten: 339
Lid sinds: 4 jul. 2008
17 januari 2011, 19:52 uur | Bericht #206426
hier nog wat foto's

wat ook wel leuk was om te zien, tenmiste bij senj, was dat het harstike droog was aan de kust met nouwlijks bomen en vooral rotsen. maar kwam je 5 km naar het binnen land, was alles weer harstikke groen

plitvice:
blbal_plitvice.jpg

blabla_plitvice.jpg

uitzicht op krk, in de richting van istrie. daar zag ik soms in de hele verte een flinke onweers buiXD

blabal_zonnetje_ondergang.jpg


Woonplaats: Homoet (Overbetuwe)
Berichten: 1134
Lid sinds: 9 jun. 2010
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
19 januari 2011, 12:00 uur | Bericht #206911
Net een spiegel dat water man O_o' Da hek nog nooit gezien

Maar ff over het onweer in Kroatië... ik ben er 1 keer op vakantie geweest (een jaar of 10 terug), maar 1 onweersbui meegemaakt daar, maar ik kan em nog herinneren als de dag van gisteren... dat zegt genoeg denk ik Het kan daar zeer heftig zijn.

Veel plezier in Kroatie iig!
Woonplaats: Zaandam, Noord-holland
Berichten: 1612
Lid sinds: 2 apr. 2010
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
21 juni 2011, 16:43 uur | Bericht #248360
Hoi allemaal

29 juli t/m 8 augustus ga ik ook op vakantie naar Kroatie, naar de plaats Rovinj. Genieten van zon, zee strand en rust ga ik daar zeker doen, maar een flinke onweersbui zie ik ook zeker wel zitten. M'n vriendin en ik hebben daarom ook dit land en deze loacatie uitgekozen want het is een schitterend land met mooie natuurgebieden, maar het kan er ook behoorlijk spoken.

Nou is mijn vraag, weet iemand of er iets van een buienradar of iets in die trand is voor kroatie?? Heb al een tijdje zitten googelen maar kan zelf niks vinden.

Alvast bedankt

Joris
Terug naar boven
1 2
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.842 topics, welke bij elkaar 448.334 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.574 leden.
Het nieuwste lid is Stormliefhebber787.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 213 mensen aan het browsen op het forum. 0 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 213, lezen 12 mensen het topic "Berichtgeving Noord- en Zuidpool".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden