Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

De temperatuur bij Dourbes is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

23 Apr 2024 08:58:04

De temperatuur bij Buzenol is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

23 Apr 2024 08:58:03

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gage, NE; Jefferson, NE; Saline, NE.

23 Apr 2024 07:21:42

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gage, NE; Pawnee, NE.

23 Apr 2024 07:00:53

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dawson, MT; Garfield, MT; McCone, MT; Prairie, MT; Valley, MT.

23 Apr 2024 01:11:40

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dawson, MT; McCone, MT; Richland, MT; Roosevelt, MT; Valley, MT.

23 Apr 2024 00:17:24

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Garfield, MT; McCone, MT; Valley, MT.

22 Apr 2024 23:03:37

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Daniels, MT; McCone, MT; Roosevelt, MT; Valley, MT.

22 Apr 2024 23:03:37

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dawson, MT; Garfield, MT; McCone, MT; Richland, MT; Roosevelt, MT; Valley, MT.

22 Apr 2024 21:33:31

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dawson, MT; McCone, MT; Richland, MT; Roosevelt, MT.

22 Apr 2024 21:04:01

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Hoke, NC; Moore, NC.

22 Apr 2024 07:46:27

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Hoke, NC; Moore, NC; Scotland, NC.

22 Apr 2024 07:46:26

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

22 Apr 2024 05:00:00

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor St. Johns, FL.

22 Apr 2024 03:33:18

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Marion, FL.

22 Apr 2024 03:33:17
Actueel
1 / 4

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2 3 4 5 6 7
Woonplaats: Maria-Hoop (Midden-Limburg)
Berichten: 434
Lid sinds: 15 jul. 2010
23 maart 2011, 18:40 uur | Bericht #220538
Terug naar ontopic:
Waar ik woon is de zogenaamde Roerdal Slenk. Dit is heel midden-Limburg, behalve Herkenbosch (de Meinweg) en Koningsbosch, want die 2 plaatsen liggen stukken hoger. Het is eigenlijk een strook van 25km breed die in WNW richting loopt.

Na wat nagelezen te hebben bleek dat je een breuklijn kan herkennen aan het opborrelen van ijzerhoudend water. Laten wij toevallig op een stuk dat mijn vader gepacht heeft, een greppel hebben die compleet oranje is van de ijzeroxide!
Dus op ruwweg 200m van mijn huis af, zou die breuklijn dan moeten liggen.

Ik hoop dus niet op een aardbeving, want dan zijn wij hier de klos.
Daarbij zit het grondwater hier ontzettend hoog en een slenk betekent altijd dat het daalt en ik wil niet verdrinken.
35 sneeuwdagen gehad in Limburg in 2010/2011Mijn foto-topic
Woonplaats: Workum
Berichten: 611
Lid sinds: 2 jun. 2010
23 maart 2011, 19:43 uur | Bericht #220545
Krijgt het noorden van NL ook een aardbeving? Hoop het niet.
Waarom deze advertentie?
Woonplaats: Vianen
Berichten: 705
Lid sinds: 8 jul. 2010
23 maart 2011, 20:29 uur | Bericht #220551
Citaat van Verwijderde_gebruiker_01, dinsdag 22 maart 2011, 9:22 uur feit is gewoon dat het kan gebeuren

Ja KAN in de toekomst gebeuren. nu lopen ze bij ons op school te roepen dat we daadwerkelijk een aardbeving krijgen
My new website! / Mijn twitter
Woonplaats: Maria-Hoop (Midden-Limburg)
Berichten: 434
Lid sinds: 15 jul. 2010
23 maart 2011, 22:00 uur | Bericht #220561
Citaat van RamonOost, woensdag 23 maart 2011, 20:29 uur Ja KAN in de toekomst gebeuren. nu lopen ze bij ons op school te roepen dat we daadwerkelijk een aardbeving krijgen

Niet om je bang te maken, maar een aardbeving valt niet te voorspellen. Dus het kan nu gebeuren terwijl ik dit aan het typen ben, of pas als wij er allang niet meer zijn.
In principe zouden ze wel iets kunnen uitvinden waarbij ze een bepaalde zijwaartse druk zouden kunnen meten op een bepaalde diepte, maar dan nog moeten ze weten hoeveel druk er nodig is om het te laten verspringen (dus aarbeving).

Maar zo ver is de technologie nog lang niet, het enige wat je nu kan doen is je een stevig huis bouwen.
35 sneeuwdagen gehad in Limburg in 2010/2011Mijn foto-topic
Woonplaats: Vianen
Berichten: 705
Lid sinds: 8 jul. 2010
23 maart 2011, 22:08 uur | Bericht #220562
Citaat van moniquepeeters, woensdag 23 maart 2011, 22:00 uur Niet om je bang te maken, maar een aardbeving valt niet te voorspellen. Dus het kan nu gebeuren terwijl ik dit aan het typen ben, of pas als wij er allang niet meer zijn.
In principe zouden ze wel iets kunnen uitvinden waarbij ze een bepaalde zijwaartse druk zouden kunnen meten op een bepaalde diepte, maar dan nog moeten ze weten hoeveel druk er nodig is om het te laten verspringen (dus aarbeving).

Maar zo ver is de technologie nog lang niet, het enige wat je nu kan doen is je een stevig huis bouwen.


Als ze aardbevingen konden voorspellen waren ze in japan al allemaal weg geweest! . Kon je ze maar voorspellen...
My new website! / Mijn twitter
Wolkje7
Lid
Woonplaats: Velp (Gelderland)
Berichten: 1534
Lid sinds: 24 mrt. 2008
23 maart 2011, 22:24 uur | Bericht #220564
Hm okey, bij nader inzien...
Weerdagen Velp 2019:

Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4


Velp 2018:

Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)


Velp 2017:

Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Gurdie
Lid
Woonplaats: Ten Boer
Berichten: 126
Lid sinds: 4 dec. 2010
29 maart 2011, 22:50 uur | Bericht #221348
'Tsunami vaagt in 2012 bevolking Nederland weg'
2012-gelovigen denken dat de Japanse aardbeving een voorbode van meer rampspoed is.

Een groep gelovigen die zichzelf de 'Wachters van de nacht' noemen, heeft in het dorp Aalten in de Achterhoek op een boerderij een gemeenschap gesticht om zich te wapenen tegen het einde der tijden dat volgend jaar Nederland zal treffen.
Volgens een reportage die vanavond door de EO op televisie werd uitgezonden geloven de bewoners van de boerderij allen dat ons land getroffen zal worden door een tsunami, waarbij de bevolking nagenoeg uitgeroeid wordt.

De bewoners van de boerderij leven volledig zelfvoorzienend. Ze verbouwen eigen voedsel en slaan voorraden voor het geval de winkelvoorraden tijdens een ramp niet voldoende zijn.

Diverse theorieën
Er doen onder mensen die in het einde der tijden geloven diverse theorieën de ronde over hoe de rampspoed in 2012 de wereldbevolking zal decimeren

Sommigen daarvan zijn al bekend, zoals de mensen die het bijbelboek Openbaringen interpreteren. Ook zijn er mensen die geloven in de profetieën van Nostradamus en daarnaast zijn er nog mensen die geloven dat met het eindigen van de Mayakalender het einde der tijden aanbreekt.

Aardbeving en Tsunami Japan
Een nieuwe theorie die de ronde doet zegt dat de natuurrampen van de afgelopen jaren in combinatie met de politieke onrust in het Midden-Oosten een voorbode vormen voor de definitieve rampspoed van volgend jaar.

De meest opmerkelijke einde-der-tijden-theorie in de reportage komt van psycholoog Johan Oldenkamp. Hij gelooft in een verschijnsel dat HAARP genoemd wordt.

Oldenkamp gelooft dat een geheime groep van invloedrijke aardbewoners de beschikking heeft over een technologie waarbij door middel van straling, rampen, zoals aardbevingen en tsunami's, maar ook klimaatverandering opgewekt kan worden. (CBR)

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1000/Nieuws/article...rland-weg.dhtml

Woonplaats: Maria-Hoop (Midden-Limburg)
Berichten: 434
Lid sinds: 15 jul. 2010
29 maart 2011, 23:03 uur | Bericht #221351
Citaat van Gurdie, dinsdag 29 maart 2011, 22:50 uur De meest opmerkelijke einde-der-tijden-theorie in de reportage komt van psycholoog Johan Oldenkamp. Hij gelooft in een verschijnsel dat HAARP genoemd wordt.

Oldenkamp gelooft dat een geheime groep van invloedrijke aardbewoners de beschikking heeft over een technologie waarbij door middel van straling, rampen, zoals aardbevingen en tsunami's, maar ook klimaatverandering opgewekt kan worden. (CBR)


Die psycholoog heeft zelf een psycholoog nodig en een aluminium hoedje. En die aardbewoners zijn vast kippen die samenwerken met goudvissen ofzo
Voor een tsunami heb je echt wel een aardbeving nodig of iets heel groots dat in het water valt, anders zal dat niet gebeuren. Dus die straal op zich zal geen tsunami veroorzaken, als dit soort rare stralen al bestaat.
Dat een gedeelte van Nederland en Engeland ooit overstroomt geloof ik wel, de vorm van de Noordzee is een trechter waarbij alles hoger opgestuwd wordt naarmate het meer naar het zuiden gaat. Dus mocht er een stroming zijn die vanuit het NW komt, dan zouden we pech kunnen hebben.
35 sneeuwdagen gehad in Limburg in 2010/2011Mijn foto-topic
Gurdie
Lid
Woonplaats: Ten Boer
Berichten: 126
Lid sinds: 4 dec. 2010
29 maart 2011, 23:08 uur | Bericht #221353
Citaat van moniquepeeters, dinsdag 29 maart 2011, 23:03 uur Dat een gedeelte van Nederland en Engeland ooit overstroomt geloof ik wel, de vorm van de Noordzee is een trechter waarbij alles hoger opgestuwd wordt naarmate het meer naar het zuiden gaat. Dus mocht er een stroming zijn die vanuit het NW komt, dan zouden we pech kunnen hebben.

Laat ik nu geluk hebben dat ik bovenop een wierde woon

In deze hoek zijn wel eens aardbevingen door de gaswinning, dus als deze een keer precies onder het Damsterdiep komt, dan moet ik ff op zolder gaan zitten
Pgs3000
Lid
Woonplaats: Grijpskerke
Berichten: 1719
Lid sinds: 14 jun. 2007
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
30 maart 2011, 00:52 uur | Bericht #221366
Leuk hoor, weer zo'n paniekzaai-bericht. Echt typish nederlands.

ALLES is een kwestie van tijd. Een meteoriet die de aarde verpulverd is ook een kwestie van tijd.
WE GAAN DOOD!!! ooit...

wat een vermoeiende berichten zeg, dit..
Alles kun je op "tijd" gooien.. OOIT dit, OOIT dat..

weet je wat ik hoop?

Dat we OOIT beseffen dat we als mensen toch weinig controle hebben over natuurrampen.
Wat gebeurd, dat gebeurd. En wanneer?? NIEMAND weet dat.

straks krijgen we dat hele 2012 gedoe weer. Daar moet ik onderhand ook van antiperistaltischimpulseren.

Laatst zag ik op dit forum ook weer een tenenkrommende titel voorbij komen:
"Zal supermaan voor chaos zorgen?"

Sorry, maar waar slaat die titel op? Gelijk weer het paniekzaaierige, meest onnozele in de titel gooien om lezers te krijgen. Mensen bang maken ja. Daar zijn ze goed in, de media!

tot zover mijn gezemel, ik moest het gewoon effe kwijt.
-- Live fast, Die young and leave a beautiful corpse! --
Klapper
Lid
Woonplaats: vlissingen
Berichten: 1071
Lid sinds: 2 jan. 2010
30 maart 2011, 07:06 uur | Bericht #221367
Citaat van Pgs3000, dinsdag 29 maart 2011, 23:52 uur Leuk hoor, weer zo'n paniekzaai-bericht. Echt typish nederlands.

ALLES is een kwestie van tijd. Een meteoriet die de aarde verpulverd is ook een kwestie van tijd.
WE GAAN DOOD!!! ooit...

wat een vermoeiende berichten zeg, dit..
Alles kun je op "tijd" gooien.. OOIT dit, OOIT dat..

weet je wat ik hoop?

Dat we OOIT beseffen dat we als mensen toch weinig controle hebben over natuurrampen.
Wat gebeurd, dat gebeurd. En wanneer?? NIEMAND weet dat.

straks krijgen we dat hele 2012 gedoe weer. Daar moet ik onderhand ook van antiperistaltischimpulseren.

Laatst zag ik op dit forum ook weer een tenenkrommende titel voorbij komen:
"Zal supermaan voor chaos zorgen?"

Sorry, maar waar slaat die titel op? Gelijk weer het paniekzaaierige, meest onnozele in de titel gooien om lezers te krijgen. Mensen bang maken ja. Daar zijn ze goed in, de media!

tot zover mijn gezemel, ik moest het gewoon effe kwijt.


ach ja dat soort overdreven titels trekt nou eenmaal meer bekijks, en het is nog maar 2011 dus er zullen er nog wel meer volgen.
en wat die natuurrampen betreft er zullen er vast en zeker wel zijn net als in dit jaar en net als in 2013.
ik denk alleen wel dat 2012 het jaar zal zijn van de doomsday sektes die voor problemen zal zorgen.
maar goed de tijd zal het leren
you are a god amongst insects
Woonplaats: Maria-Hoop (Midden-Limburg)
Berichten: 434
Lid sinds: 15 jul. 2010
30 maart 2011, 10:20 uur | Bericht #221390
Op facebook is er niet voor niks een evenement waaraan je kan deelnemen 'January 1st 2013' .
Toch al veel mensen die aanwezig zijn, waaronder ik. Want ik vind dat ik dan nog leef en de wereld niet heel anders is
35 sneeuwdagen gehad in Limburg in 2010/2011Mijn foto-topic
Romani
Lid
Woonplaats: Den Haag (Wateringseveld)
Berichten: 1328
Lid sinds: 26 mei. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
30 maart 2011, 10:53 uur | Bericht #221391
"tijd" is een uitvinding van de mens....Je kunt de aarde geen tijdstip geven wanneer er iets zal gebeuren.
Als het staat te gebeuren, gebeurd het toch wel.
Die 2012 hype is ook gebaseerd op tijd / datum, omdat er iets overeenkomstigs is met een Maya kalender welke ook weer door de mens is gemaakt.
Terugkijkend in de geschiedenis, zijn er zovele data's geweest wanneer het zou zijn afgelopen met ons.
Als je maar lang genoeg zoekt, is er met alles wel een bepaald verband te vinden.

Zelfde verhaal als met de kwatrijnen van Nostradamus, deze zitten zo cryptisch in elkaar dat als je lang genoeg zoekt en draait en schuift, er ergens een verband is met een hedendaagse gebeurtenis.

EDIT: Hmmm...zelfs de reguliere media doet verslag van dit soort fratsen
***Gaat alvast alufolie inslaan en hoedjes vouwen***

http://www.ad.nl/ad/nl/1000/Nieuws/article...rland-weg.dhtml | Gewijzigd: 30 maart 2011, 12:35 uur, door Romani
Like a drifter twister i was born to walk alone2e plaats fotowedstrijd week 31
Klapper
Lid
Woonplaats: vlissingen
Berichten: 1071
Lid sinds: 2 jan. 2010
8 september 2011, 22:21 uur | Bericht #284622
mmm 4.2 duss ?
is het voorbode van meer of niet ??
you are a god amongst insects
mike1131
Lid
Woonplaats: Beneden Leeuwen (gelderland)
Berichten: 409
Lid sinds: 23 apr. 2010
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
8 september 2011, 22:23 uur | Bericht #284631
Nee, ik denk het niet. De afgelopen 100 jaar zijn al vaker aardbevingen geweest in het midden/zuiden van NL en Duitsland. Zelf heb ik er nog nooit een gevoeld. De een is wat sterker dan de andere en dit keer was het een iets sterkere. | Gewijzigd: 8 september 2011, 22:24 uur, door mike1131
Woonplaats: Uden, Noord-Brabant 34.4 km ten noorden van Eindhoven
Berichten: 949
Lid sinds: 29 jun. 2011
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
8 september 2011, 22:29 uur | Bericht #284633
Citaat van TornadoGirl., maandag 21 maart 2011, 15:42 uur Huh? Ik dacht dat wij geen breuklijnen hadden lopen onder Nederland?

Hier loopt wel een breuklijn
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
8 september 2011, 22:32 uur | Bericht #284636
Citaat van RamonOost, woensdag 23 maart 2011, 21:29 uur Ja KAN in de toekomst gebeuren. nu lopen ze bij ons op school te roepen dat we daadwerkelijk een aardbeving krijgen

Dat is nu een kwestie van begrijpend lezen
Serge
Lid
Woonplaats: Amersfoort
Berichten: 944
Lid sinds: 7 aug. 2009
8 september 2011, 22:43 uur | Bericht #284647
Citaat van debbieke, maandag 21 maart 2011, 14:53 uur 'Zware aardbeving in Nederland is kwestie van tijd'

Wetenschappers waarschuwen dat Nederland getroffen gaat worden door een ongekend zware aardbeving. Zelfs kerncentrales en chemische fabrieken zouden de op komst zijnde aardbeving van 7.0 op de schaal van Richter niet kunnen doorstaan.


Bron: AD.nl



dan is het maar goed dat bij de bouw van bruggen er al rekening mee gehouden is
Winter 2014 - 2015 wordt horror?
glenneke
Lid
Woonplaats:
Berichten: 214
Lid sinds: 2 jan. 2011
8 september 2011, 23:19 uur | Bericht #284683
Het is misscien een voorbode?

"Zware aardbeving ook mogelijk in België"

Er is een kans dat ook België getroffen wordt door een aardbeving met een kracht van 7,0 op de schaal van Richter. Dat zeggen wetenschappers in het Nederlandse actualiteitenprogramma EenVandaag.
"Het gebied rond Bree, Roermond, Sittard, Aken en Keulen is een actief tectonisch systeem. Dat is al 200 miljoen jaar zo, en dat zal ook nog wel een tijdje zo blijven", zo zeggen geologen van de universiteiten van Amsterdam en Aken in het programma. "De kans bestaat dat daar ooit weer een grote aardbeving plaatsheeft, maar het is onmogelijk te zeggen of en wanneer dat zal gebeuren", aldus geoloog Ronald van Balen van de Vrije Universiteit in Amsterdam.

1692"In het verleden zijn hier inderdaad al erg zware aardschokken geweest", zo bevestigt ook de Belgische seismoloog Chris Van Camp van het KMI. "Zo was er in 1692 in Verviers een aardbeving met een kracht van 6,2 op de schaal van Richter. Die schok heeft schade veroorzaakt in heel het land en was zelfs voelbaar in Groot-Brittannië."

Van Camp waarschuwt ook dat de meeste gebouwen in België "daar absoluut niet op voorzien zijn". De Nederlandse geoloog Ronald van Balen stelt wel dat de kerncentrale van Doel ver genoeg van het epicentrum van een mogelijke aardbeving staat om geen schade op te lopen. (belga/gb)

www.hln.be

Hunder
Lid
Woonplaats: Weert
Berichten: 778
Lid sinds: 30 mei. 2011
8 september 2011, 23:25 uur | Bericht #284686
Voorbode of niet, ik lig er niet wakker van, dood ga ik toch
Onweersdagen 2013: 9
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Terug naar boven
1 2 3 4 5 6 7
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.853 topics, welke bij elkaar 448.359 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.579 leden.
Het nieuwste lid is philip.beuckels@gmail.com.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 121 mensen aan het browsen op het forum. 0 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 121, lezen 9 mensen het topic "Berichtgeving aardbevingen Noord Nederland ".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden