Mijn vermoeden is dat het grote gebied tussen 5uur en 7uur boven limburg is vannacht, als het limburg haalt en niet is uitgedoofd OF dat het al eerder duitsland is ingetrokken.
De eerste van de drie voorlopers zijn er al wel over 4,5uur van nu denk ik. Dus dat zal zo tussen 1 en 2uur zijn vannacht. | Gewijzigd: 30 mei 2011, 20:55 uur, door mrijkhals
Goeiekans dat het al flink is uitgedoofd als het aankomt boven dit heerlijk deel van het land.
als het bij de mcs komt, een mcs dooft niet snel uit.
Ik denk wel dat Limburg die bui over het hoofd gaat krijgen, maar het is toch nog even wachten of er dan nog onweer op zit. Fingers crossed
Siepelhasche had zeek. Trouwens mooi plukje daaruit het zuiden.
Wind al aardig tijdje noord nu, maar toch nog 22 C º koelt niet (echt) af..
/ @ Luitzen: zal voor je duimen, zou mooi wezen als je wat kreeg, al is het op afstand.. daar zie je het wel goed .
Geen noodweer natuurlijk, maar een beetje spooky is altijd welkom
Cross my fingers..
Tnx Walker,
Het is best nog wel zwoel te nemen buiten
Trouwens, mooie wolkjes nu die in rap tempo overtrekken op grote hoogte, heeft wel iets van mammatus, maar is het niet.
Jaa hier ook ongeveer nog 28 graden,
behoorlijk bewolkt, haast donker en een miezerig zonnetje dat zich erdoorheen wurmt!!
ben benieuwd!! Laat maar komen in ieder geval!!
jawel,..dikke druppels
WEERSVERWACHTING:
Vanavond neemt de bewolking toe en volgen er vanuit het westen enkele buien met kans op onweer. De meeste neerslag is in eerste instantie weggeleg voor het westen en midden van het land. Komende nacht vallen er ook vooral enkele buien in het oosten. Het blijft eerst nog een tijdje aangenaam met temperaturen langzaam dalend richting de 20 graden rond middernacht. Uiteindelijk komt de minimumtemperatuur uit op 13 tot 15 graden.
Bron: meteogelderland