Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Drew, AR.

27 Apr 2024 08:14:16

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Ashley, AR.

27 Apr 2024 07:21:23

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

27 Apr 2024 07:00:09

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Union, AR; Union, LA.

27 Apr 2024 05:39:06

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Union, AR; Union, LA.

27 Apr 2024 05:39:05

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Bowie, TX; Morris, TX; Red River, TX; Titus, TX.

27 Apr 2024 03:46:57

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Clarke, IA; Ringgold, IA; Union, IA.

27 Apr 2024 03:46:57

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Cleburne, AR; Independence, AR; Jackson, AR; Prairie, AR; White, AR; Woodruff, AR.

27 Apr 2024 03:46:57

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Independence, AR; Jackson, AR; White, AR; Woodruff, AR.

27 Apr 2024 03:46:56

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Clarke, IA; Lucas, IA; Marion, IA; Warren, IA.

27 Apr 2024 03:46:56

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Nodaway, MO; Worth, MO.

27 Apr 2024 03:05:09

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Adams, IA; Ringgold, IA; Taylor, IA; Union, IA.

27 Apr 2024 03:05:08

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Clarke, IA; Decatur, IA; Ringgold, IA; Union, IA.

27 Apr 2024 03:05:08

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Buena Vista, IA.

27 Apr 2024 03:05:08

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Madison, IA; Warren, IA.

27 Apr 2024 03:05:08
Actueel
1 / 4

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
Reutel
Lid
Woonplaats: Tilburg centrum
Berichten: 1167
Lid sinds: 30 nov. 2010
22 oktober 2011, 20:15 uur | Bericht #293918
Citaat van onweerwoudenberg, zaterdag 22 oktober 2011, 20:03 uur [quote\
Overigens jan, hoe laat ik mijn plaatje zien bij mijn naam?


ben ik ook nog altijd benieuwd naar


Welkom aan alle nieuwe leden!

Instellingen > wijzig avatar

Bij je persoonlijk profiel kan je van alles invullen.

En nu over tot de orde van de dag: Waarom hoor ik verschillende mensen toch roepen dat de winter niet te vroeg mag komen? Omdat dan de rest van de winter zacht zou zijn? Ik vraag me af waar deze wijsheid toch vandaan komt.
Hete Bliksem: Schil de zoete appels en snijdt ze in stukjes. Doe de appels samen met het spek in een pan met een laagje water en wat zout. Laat dit zo’n vijftien minuten koken. Voeg dan de geschilde en in stukken gesneden aardappelen en zure appels toe en laat alles in een half uurtje gaar koken. Haal het spek uit de pan en snijdt het in stukjes. Stamp de aardappelen en de appels door elkaar met de kruidnagel,peper en boter. Roer daarna de stukjes spek door de stamppot. Bak tenslotte in een klein halfuurtje de gehaktballen gaar en snijdt ze in plakjes. Leg de plakjes vlees boven op de stamppot en smullen maar!
Woonplaats: Haarlem
Berichten: 166
Lid sinds: 23 nov. 2010
22 oktober 2011, 21:46 uur | Bericht #293928
Citaat van Reutel, zaterdag 22 oktober 2011, 20:15 uur En nu over tot de orde van de dag: Waarom hoor ik verschillende mensen toch roepen dat de winter niet te vroeg mag komen? Omdat dan de rest van de winter zacht zou zijn? Ik vraag me af waar deze wijsheid toch vandaan komt.

Dat komt denk ik vooral door de ervaring van de afgelopen winters, waarbij november en december verassend winters verliepen en de rest van de winter kwakkelweer bracht. Veel mensen hebben dan toch liever een winter die iets later begint en wat langer duurt
Waarom deze advertentie?
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
22 oktober 2011, 21:52 uur | Bericht #293931
Citaat van Joep.D, zaterdag 22 oktober 2011, 21:46 uur Dat komt denk ik vooral door de ervaring van de afgelopen winters, waarbij november en december verassend winters verliepen en de rest van de winter kwakkelweer bracht. Veel mensen hebben dan toch liever een winter die iets later begint en wat langer duurt

Behaalde resultaten in het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst
berber
Lid
Woonplaats: hoogeveen
Berichten: 17
Lid sinds: 21 mrt. 2010
22 oktober 2011, 21:54 uur | Bericht #293932
winter of geen winter... heb vanmorgen bij zonsopgang giga genoten van de weilanden die alweer wit gevroren waren..wat een prachtig gezicht om die grote rode bol licht zien op te komen.
en helaas geen fototoestel bij me, maar mij dag was alweer helemaal goed, dus kom maar op met de echte winter..!!
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
22 oktober 2011, 23:11 uur | Bericht #293938
Citaat van BartStandaert, zaterdag 22 oktober 2011, 7:42 uur Misschien aan het zinnetje "Maximim 2m temperatur" die linksbovenaan het kaartje staat.
En aan het feit dat het midden op de dag is.

QUOTE(Joep.D @ Oct 22 2011, 21:46) <{POST_SNAPBACK}>
Dat komt denk ik vooral door de ervaring van de afgelopen winters, waarbij november en december verassend winters verliepen en de rest van de winter kwakkelweer bracht. Veel mensen hebben dan toch liever een winter die iets later begint en wat langer duurt

Dat is dus: afgelopen winter, niet winters. Vorig jaar was het na december inderdaad niks meer, het jaar daarvoor hebben tot diep in februari winters weer gehad. Het jaar daarvoor was het hoogtepunt van de winter als ik het me goed herinner in januari.

En inderdaad: zoals Jan al zei, bieden in dit geval behaalde resultaten geen garanties.
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Woonplaats: Haarlem
Berichten: 166
Lid sinds: 23 nov. 2010
22 oktober 2011, 23:47 uur | Bericht #293942
Citaat van Jan van Ooijen, zaterdag 22 oktober 2011, 21:52 uur Behaalde resultaten in het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst

Nee daarom, dat snap ik. Maar toch zullen mensen dit gevoel wel hebben.
pjotertje
Lid
Woonplaats:
Berichten: 160
Lid sinds: 25 mei. 2009
23 oktober 2011, 00:42 uur | Bericht #293945
Citaat van Joep.D, zaterdag 22 oktober 2011, 23:47 uur Nee daarom, dat snap ik. Maar toch zullen mensen dit gevoel wel hebben.
Ook met winter moet je het doen met wat je krijgt. | Gewijzigd: 23 oktober 2011, 00:50 uur, door pjotertje
Ossekop
Lid
Woonplaats: Oss
Berichten: 256
Lid sinds: 30 jan. 2011
23 oktober 2011, 01:41 uur | Bericht #293950
Goed, ik kijk hier inmiddels al enkele jaartjes mee, heb mezelf begin dit jaar ook maar eens aangemeld en bij deze dan ook de voorspelling van ondergetekende.

Oktober is inmiddels alweer bijna voorbij, dus hierover kunnen we kort zijn... niets winters aan
November: Ik verwacht een "normale" november met temperaturen "normaal" voor de tijd van het jaar. Neerslag zal veelal regen zijn. Sneeuw verwacht ik ook niet echt.
December: Als bij November... normaal, naar het zachte toe. Nat, heel nat, zuidwestertje rond de kerstdagen (geen witte kerst dus).
Januari: Zal nog wat onstuimig beginnen, maar vanaf de 2e helft een hoog boven IJsland en een laag rond de Adriatische kust, waardoor zeer koude lucht vanuit Oost Europa ons landje in trekt. Neerslag zal het niet veel opleveren, maar wel een prachtig zonnige periode. Koude zal tot feb aanhouden. (max 0/-3 min -6/-10)
Februari: Winters!! Laag trekt richting Scandinavie en aanvoer vochtige koude lucht vanuit poolgebied/noordzee. Noord Nederland eerste week gebukt onder een laag sneeuw tot 25cm Westen zal hier minder last van hebben (max 5cm) het zuiden/oosten tot 15cm. NS weet niet wat er gebeurt en alle treinen gestremd (...niks nieuws dus) Neerslag zal in de 2e helft overgaan in natte/motsneeuw. Begin feb. max rond het vriespunt, min rond -5, eind feb toename van temp. max 0/10 (met wellicht al één dag een uitschieter naar +16C) min 2/-3
Maart: Begin zal normaal zijn voor de tijd van het jaar, nat. Medio nog een kleine koude periode met 's nachts matige vorst en overdag vlak boven 0. Eind maart zal de temperatuur oplopen tot max 9/14 en minima 0/4

Waarop ik dit baseer?? Al sla je me door, maar ik heb gewoon een voorgevoel.
Woonplaats: Someren
Berichten: 205
Lid sinds: 6 feb. 2010
23 oktober 2011, 03:53 uur | Bericht #293952
@ ossekop

Dit en de komende jaar moet je niet hebben van groenland-druk. Want daar is nu warmer dan normaal,en ik kan me goed voorstellen dat je sceptisch bent. Maar de stroming is dit jaar anders dan voorgaande jaren. Meer uit de noord Noordoost oost en zuidoost stroming. (zuid)Westcirculatie wordt steeds opgehouden. Vandaar dat het steeds kouder wordt.
Ossekop
Lid
Woonplaats: Oss
Berichten: 256
Lid sinds: 30 jan. 2011
23 oktober 2011, 09:10 uur | Bericht #293962
Citaat van weerextrem, zondag 23 oktober 2011, 3:53 uur @ ossekop

Dit en de komende jaar moet je niet hebben van groenland-druk. Want daar is nu warmer dan normaal,en ik kan me goed voorstellen dat je sceptisch bent. Maar de stroming is dit jaar anders dan voorgaande jaren. Meer uit de noord Noordoost oost en zuidoost stroming. (zuid)Westcirculatie wordt steeds opgehouden. Vandaar dat het steeds kouder wordt.


Ik had het dan ook over een voorgevoel
Niets is zo grillig is als het weer en enkele pagina's terug heb ik al ergens gelezen over te vroege euforie en uitgaan van een lange termijn pluimverwachting. De weersvoorspelling is tot 4 dagen wel redelijk secuur te voorspellen maar hangt vanaf 5 dagen (en zéker 2 weken vooruit) toch meer van toevalligheden aan elkaar. Toch ben ook ik iemand die graag uitgaat van wat er uit de pluim naar voren komt, vooral in de zomer. (Ben ook meer een zomermens dan een wintermens)

De winter met een dik pak sneeuw vind ik meestal wel een paar dagen leuk, maar daarna ben ik het geglij en het krabben wel weer beu. Daar staat tegenover dat een koude/droge winter wel weer geweldig is, lekker zonnig haha. De hierbij horende vorst neem ik altijd maar voor lief en ik zal dan ook nooit 11-stedenkoorts krijgen. Die "koorts" snap ik sowiezo niet echt... als je nu 60 bent dan is hij 5x voorgekomen waarvan je 2x te jong was om hem te begrijpen... (in mijn geval 3x voorgekomen en 2x te jong) Ik tel natuurlijk geen alternatieve tochten.
Goed... blijft wel altijd weer grappig om de strijd te volgen over "wie heeft de eerste tourtocht" | Gewijzigd: 23 oktober 2011, 09:12 uur, door Ossekop
jones
Lid
Woonplaats: Baal (Tremelo, Belgie)
Berichten: 1864
Lid sinds: 26 jul. 2008
23 oktober 2011, 11:15 uur | Bericht #293973
Hier de voorspelling van Accuweather... (bron: http://www.accuweather.com/blogs/euro/stor...t-20112012.asp)

Winter Forecast 2011-2012

OK, we have the official forecast here. You are going to be the first to see it. But in the next week we are going to release it on AccuWeather.com for all your friends that aren't paying for the pro site to see. So, without further adieu.

We are looking at a much different winter than we saw last year. Some of the highlights of last year include some very chilly air over most of the continent early in the year, from November through December. London saw an average temperature of 7.5 degrees below normal for the month of December, and remember all that snow too. We are not looking like we will see such a cold time this year. That harsh start to the year was from a strongly negative NAO as the cold air just kept coming from the Arctic and would not stop. This year, it looks like we will at least start with a near to slightly above normal NAO, which would show a ridge over western Europe and a trough over eastern Europe. Don't forget that when we do see a ridge over western Europe, we can see some much colder than normal temperature over parts of eastern Europe normally, and it looks like we will have this also. Last year we had some very wet weather over Greece and southeastern Europe. That looks to be at least slightly less than last year, but still a bit above normal for parts of the area. But combine that with the cold air we are expecting, and we will see some much more snow than normal.

But let's look closer at the forecast. We are looking at a weather pattern where we see a mean ridge of high pressure over western Europe and a trough digging over eastern Europe. With this trough digging into eastern Europe we are looking at seeing some chilly temperatures over the higher elevations of southeastern Europe, where the opposite will be seen over Spain and Portugal. In northeastern Europe, I had a bit of a tough decision. With the help of Paul Pastelok, our great long range leader, and Jason Nicholls who also does a lot of international forecasting, we are looking at some near to even above normal temperatures are with a blocking pattern trying to setup, especially early in the forecast. The block is from a combination of the lack of sea ice and also some strong trough off to the south, which will also lead to a stronger blocking pattern around. And as we get further into the winter, we are looking at some changes as temperatures try and get milder over some areas like into Italy and even the U.K. as the ridge of high pressure builds. We also try and lose the trough over southeastern Europe, but I think that by that time, enough cold and snow will be seen that even a complete reversal will not matter and it will still average above normal. Below is a graphic with our thinking for the winter across the continent. Also note the less snowfall than last winter area over the U.K. and Ireland. This is going to be a key as last year we saw so much snowfall in the London area. We may struggle to see even a few flakes this year in the air down to London.




Now, some of the big things to hit on this year will be some threats we could see over the continent from this type of pattern. Number one will be the significant snowfall and cold weather over southeastern Europe. Last year we had lots of rain and precip, but temperatures were so mild we struggled to see much snowfall. This year will see less in the way of precipitation, but we will see more cold air around. This trough is likely to last for the entire year, so this may be a big item to look at for the next several months. Number two will be the mild and dry air continuing over Spain and Portugal. If this does happen as we expect, any storms that move in over the U.K. and northern France could bring some stronger winds to the area, and if they do, it may make for a dangerous pattern as the winds could just spark some fires due to the dry weather really continuing. It has been one unrelenting year over that area for heat, and we expect that to continue. By the end of the winter, we get to number three, where we are looking at the ridge building over the area and some mild air pushing into parts of Germany, France, Italy and even farther north for the U.K. and Ireland. So, even though it may be a below normal start over eastern Italy and into Germany, this may quickly get erased by the end of winter with the mild air just flooding in. Either way, below are some images with the expectations for temperatures and precipitation. Remember, it is tough to say snowfall as it varies so greatly due to the water around and into the Alps. A hundred miles can literally mean the difference between all rain along the French Riviera to feet of snow in the higher elevations of the western Alps.





(bron: http://www.accuweather.com/blogs/euro/stor...t-20112012.asp) | Gewijzigd: 23 oktober 2011, 11:15 uur, door jones
Onweersdagen 2012 : 2 Onweersdagen in het geheugen: 2 juni 2008, 26 mei 2009, 7 oktober 2009, 10 en 14 juli 2010, 28 juni 2011, 23 augustus 2011
hansle
Lid
Woonplaats: Rijkevorsel
Berichten: 32
Lid sinds: 20 okt. 2011
23 oktober 2011, 11:40 uur | Bericht #293974
Jones, bedankt voor het bericht. Misschien volgende skivakantie toch maar afstemmen op Oostenrijk dan.
Woonplaats: Izegem/WestVlaanderen.
Berichten: 1748
Lid sinds: 14 dec. 2010
23 oktober 2011, 12:29 uur | Bericht #293979
Ziet er nie zo goed uit =(
Mvg,Gilles ( Izegem - West vlaanderen )
weerfreak
Lid
Woonplaats: Monster (Westland) (Zuid-Holland)
Berichten: 635
Lid sinds: 19 nov. 2010
23 oktober 2011, 12:34 uur | Bericht #293980
Ziet er niet zo goed uit die van accuweather
Ik blijf maar gewoon vertrouwen op Meteo Consult
Weerfreak's weer:2012 lente en zomer : Onweersdagen: 0 Zwaar Onweer: 0
pjotertje
Lid
Woonplaats:
Berichten: 160
Lid sinds: 25 mei. 2009
23 oktober 2011, 12:46 uur | Bericht #293981
Citaat van weerfreak, zondag 23 oktober 2011, 12:34 uur Ziet er niet zo goed uit die van accuweather
Ik blijf maar gewoon vertrouwen op Meteo Consult

In Meteo Consult heb ik juist geen vertrouwen
Reins
Lid
Woonplaats: Hardenberg
Berichten: 144
Lid sinds: 7 okt. 2011
23 oktober 2011, 12:52 uur | Bericht #293982
"We may struggle to see even a few flakes this year in the air down to London."

Hier schrik ik wel van.
Maar goed het blijft een voorspelling
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
23 oktober 2011, 12:53 uur | Bericht #293983
Citaat van weerextrem, zondag 23 oktober 2011, 3:53 uur @ ossekop

Dit en de komende jaar moet je niet hebben van groenland-druk. Want daar is nu warmer dan normaal,en ik kan me goed voorstellen dat je sceptisch bent. Maar de stroming is dit jaar anders dan voorgaande jaren. Meer uit de noord Noordoost oost en zuidoost stroming. (zuid)Westcirculatie wordt steeds opgehouden. Vandaar dat het steeds kouder wordt.

Van Groenland druk moet je het nooit heb en die is er altijd. Het hoog dat in de winter altijd boven Groenland hangt is namelijk een zogenaamd thermisch hoog. Doordat het een grote landmassa is op een noordelijke breedte koelt het daar in de winter altijd enorm af. Koudere lucht is zwaarder en daardoor ontstaat hogedruk, net zoals er boven Siberie ook altijd hogedruk is in de winter.

Maar juist de eigenschap dat het een thermisch hoog is zorgt er ook voor dat wij er niet veel mee opschieten. Het beperkt zich tot Groenland, en dat is simpelweg te ver weg voor ons om er voordeel bij te hebben. Het wordt pas interessant als er een verbinding komt tussen een Groenlandhoog en een Scandihoog, dan komt er ook voor Nederland een noordoostelijke op gang en door de verbinding is er meer kans dat het hoog standhoudt.
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Woonplaats: Someren
Berichten: 205
Lid sinds: 6 feb. 2010
23 oktober 2011, 12:56 uur | Bericht #293984
Citaat van weerfreak, zondag 23 oktober 2011, 12:34 uur Ziet er niet zo goed uit die van accuweather
Ik blijf maar gewoon vertrouwen op Meteo Consult

klopt, maar accuweather is laaste jaren minder geworden, veel voorspellingn en verwachtingen komen niet zo overeeen met weerbeldsituatie van Nederland en de Europa.

werkte Joe Bastardi niet eerder daar?
Woonplaats: Izegem/WestVlaanderen.
Berichten: 1748
Lid sinds: 14 dec. 2010
23 oktober 2011, 12:59 uur | Bericht #293985
Nja wat ik niet snap is dat ene koudste winter in 15jaar verwacht. En de ander een gewone winter.. We zien het wel. Ik verwacht er niet te veel van hier voor het westen
Mvg,Gilles ( Izegem - West vlaanderen )
onno333
Lid
Woonplaats: Sint Odiliënberg (bij Roermond)
Berichten: 1180
Lid sinds: 3 apr. 2011
23 oktober 2011, 13:05 uur | Bericht #293989
Citaat van MRsnowman, zondag 23 oktober 2011, 12:52 uur "We may struggle to see even a few flakes this year in the air down to London."

Hier schrik ik wel van.
Maar goed het blijft een voorspelling

In de zomer zeiden ze ook dat we een hete, droge zomer kregen met problemen. Daar is ook niet veel van terecht gekomen... En bovendien zeggen de meeste bureaus dat het wel een koude winter wordt. Ach ja, we zien het wel
Onweersdagen 2011: 29 April, 10 mei, 4 juni, 5 juni, 6 juni, 7 juni, 10 juni, 11 juni, 16 juni, 18 juni, 28 juni, 27 juli, 28 juli, 6 augustus, 18 augustus, 21 augustus, 23 augustus, 25 augustus, 27 augustus, 19 oktober, 29 december (22 dagen totaal) Drie leukste tot nu toe: 3. 28 juni 2. 18 augustus 1. 23 augustusOnweersdagen 2012: 5 januariDagen in het geheugen: 7 oktober 2009, 10/11 juli 2010, 12 juli 2010, 14 juli 2010, 7 juni 2011, 28/29 juni 2011, 18 augustus 2011, 23 augustus 2011Winter 11/12: <-5: 17, 31 januari, 1 februariSneeuwdagen: 20 december, 30 januariIjsdagen: 30, 31 januari 1 februari
Terug naar boven
2 Gebruikers lezen nu dit topic, onderverdeeld in 2 gasten en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.853 topics, welke bij elkaar 448.364 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.579 leden.
Het nieuwste lid is philip.beuckels@gmail.com.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
2 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 166 mensen aan het browsen op het forum. 1 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 166, lezen 6 mensen het topic ""Onzichtbaar bliksem" Sprites & Blue-Jets".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden