Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Grant, AR; Jefferson, AR.

19 Apr 2024 09:45:24

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Jefferson, AR; Lonoke, AR; Pulaski, AR; Saline, AR.

19 Apr 2024 08:41:57

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Alexander, IL; Johnson, IL; Pulaski, IL; Union, IL.

19 Apr 2024 08:34:22

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Maries, MO; Phelps, MO; Pulaski, MO.

19 Apr 2024 08:34:22

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Attala, MS; Leake, MS; Madison, MS.

19 Apr 2024 08:34:21

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Lincoln, MO.

19 Apr 2024 08:34:21

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Greene, IL.

19 Apr 2024 08:34:21

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Calhoun, IL; Lincoln, MO.

19 Apr 2024 08:34:21

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Scott, IL.

19 Apr 2024 08:34:21

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Lincoln, MO; Warren, MO.

19 Apr 2024 08:34:21

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Maries, MO; Miller, MO.

19 Apr 2024 08:34:21

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Pike, MO.

19 Apr 2024 08:34:21

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Calhoun, IL; Greene, IL.

19 Apr 2024 08:34:21

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor East Carroll, LA; Issaquena, MS.

19 Apr 2024 08:34:21

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Pulaski, AR.

19 Apr 2024 08:00:19
Actueel
1 / 4

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2
Bronk
Lid
Woonplaats: Haarlem
Berichten: 4104
Lid sinds: 27 jul. 2006
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
3 oktober 2011, 15:56 uur | Bericht #291058
Bossen sterven massaal af

De bomen op de bergflanken in de Amerikaanse staat Montana kleuren rood. Dat klinkt heel normaal in het begin van de herfst, ware het niet dat deze bomen 'evergreens' zijn en dus niet horen rood te kleuren. De oorzaak zijn kevers die vroeger door koude winters door de natuur onder controle gehouden werden. Wereldwijd dreigen bossen af te sterven door de klimaatverandering.



In Texas hebben bosbranden de voorbije zomer door de hitte veel bomen vernield. In Colorado is zeker 15 procent van de prachtige espenbossen verdwenen door een gebrek aan water. Ook in Zuid-Afrika en Algerije verdwijnen typische bomen uit het landschap. Hitte maakte ook veel slachtoffers onder de Eucalyptus-bomen in Australië. En het Amazonewoud kreeg op vijf jaar tijd twee keer te maken met een droge periode die normaal één keer per eeuw voorkomt.

Wetenschappers maken zich zorgen, want bossen zijn erg belangrijk voor de bewoonbaarheid van onze planeet. Een recente studie berekende dat bomen meer dan een kwart van de CO2 die we uitstoten, absorberen. Dat staat gelijk met de uitstoot van alle auto's en vrachtwagens samen. De bossen kunnen echter niet alleen de uitstoot tegenhouden en op termijn dreigen bomen zelf slachtoffers te worden van de opwarming van de planeet.

 

Opwarming versnelt
Soms groeien bossen terug, maar dat is niet altijd het geval. En als bossen verdwijnen, kunnen ze op hun beurt CO2 de lucht in blazen. En zo dreigt de opwarming steeds te versnellen. Computermodellen slagen er niet in om een eenduidig beeld van de toekomst te vormen. In 1992 hebben de meeste landen in een verdrag beloofd hun uitstoot te vertragen, maar anno 2011 staan we nog nergens.

Op korte termijn moeten er strengere maatregelen komen, zeggen experts. Zo is er een plan om de industrielanden aan ontwikkelingslanden een vergoeding te laten betalen, opdat zij hun bossen zouden beschermen tegen landbouw en houtkap. In de Verenigde Staten bestaan dan weer plannen om de bossen dunner te maken zodat ze minder gevoelig zijn voor bosbranden. Maar door de wisselvallige houding tegenover de klimaatverandering, is financiering van zo'n projecten heel onzeker.

De achteruitgang van de bossen komt overeen met wat wetenschappers voorspeld hebben. Alleen hadden ze gehoopt dat de zware schade zou uitblijven tot halverwege deze eeuw. Dan zouden industrielanden meer tijd gehad hebben om hun CO2-uitstoot onder controle te krijgen. In Siberië sneuvelen enorme oppervlakten bos en de bosbranden in de VS bereikten een niveau dat volgens modellen in duizend jaar niet meer is voorgekomen. Nog een kwart van onze CO2 wordt opgevangen door oceanen, maar die worden daardoor steeds zuurder. Wetenschappers zijn wel overtuigd dat oceanen nog verschillende decennia zonder problemen CO2 zullen blijven opvangen.

Bron; HLN | Gewijzigd: 24 april 2017, 12:02 uur, door Joyce.s
Ben47
Lid
Woonplaats: Heenvliet, Eiland Voorne-Putten (Zuid-Holland)
Berichten: 4219
Lid sinds: 16 jan. 2011
3 oktober 2011, 18:54 uur | Bericht #291088
Citaat van Bronk, maandag 3 oktober 2011, 15:56 uur Bossen sterven massaal af

De bomen op de bergflanken in de Amerikaanse staat Montana kleuren rood. Dat klinkt heel normaal in het begin van de herfst, ware het niet dat deze bomen 'evergreens' zijn en dus niet horen rood te kleuren. De oorzaak zijn kevers die vroeger door koude winters door de natuur onder controle gehouden werden. Wereldwijd dreigen bossen af te sterven door de klimaatverandering.

...
Bron; HLN

Jaja, Montana had afgelopen winter zeker een zachte winter waardoor de kevers niet dood gingen? Pfff. Moeten we nog meer zulke rommel van HLN lezen? Ach ja, doe maar wel, anders hebben we niets meer om op te griepen.

A Look At The Winter Season 2010-2011 for Montana March 6, 2011
....
Looking back at this winter season the data is showing that overall Montana endured one of the coldest winter season in many years. Listed below is the average monthly temperature from November to February and overall the data shows well below average temperatures with the exception of January for southwest Montana.

Average Monthly Temperatures winter season 2010-2011
……………….Butte Bozeman Helena Dillon………………………
November -2.5 -3.1 -3.5 -6 COLD
December -.5 -2.2 -3.3 -4.2 COLD
January 3.6 4.5 6.3 -.7 MILD
February -5.2 -6.4 -5.1 -8 VERY COLD

The month of February-2011 across Montana was Extremely Cold especially for the northern half of the state and far eastern cities. February avg temperatures: Great Falls -9.5, Cut Bank -10.6, Havre -8.9, Glasgow -10.9, Miles City -10.5, Billings -9.6, Bozeman -6.4, Dillon -8, Lewistown -8.7, Missoula -6, Kalispell -5.8, Butte -5.2, Helena -5.1. When we analyze climate data and see average temperatures vary a few degrees is not unusual, however, when we see average temperatures vary more the 3 to 5 degrees is alarming but when the vary 8 to 12 degrees is exceptional. So most of Montana saw below average temperatures in February -5 to -11 degrees and again that signals an extreme event.



bron: http://mikeheard.wordpress.com/2011/03/06/...11-for-montana/ | Gewijzigd: 3 oktober 2011, 18:57 uur, door Ben47
Noem mij de naam van de instantie die opdracht geeft tot een onderzoek van het klimaat en ik geef u per ommegaande het verwachte resultaat van het onderzoek.
Waarom deze advertentie?
klebniko
Lid
Woonplaats: renkum
Berichten: 779
Lid sinds: 4 jul. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
3 oktober 2011, 19:15 uur | Bericht #291097
verontrustend !
aarden
Lid
Woonplaats: Leeuwarden
Berichten: 95
Lid sinds: 8 jan. 2010
3 oktober 2011, 20:40 uur | Bericht #291106
Ben47
Dank je wel voor deze aanvullende informatie.
Zo zie je maar weer, het is maar net uit welke hoek de berichtgeving komt.
Dit bevestigd (voor de zoveelste keer) weer hoe nuttige het is om niet alles voor zoete koek te slikken.

Natuurlijk vind ik het schokkend dat zoveel bomen door 'omstandigheden' het loodje leggen, maar om nou de schuld volledig op CO2 af te schuiven? Klimaatverandering is van alle tijden, het komt 'de mens' nu gewoon erg slecht uit.
Aern
Lid
Woonplaats: Axel, Oirschot of Eindhoven
Berichten: 339
Lid sinds: 30 jan. 2010
3 oktober 2011, 22:41 uur | Bericht #291126
Waarom worden die onzin berichen van HLN planet watch hier nog geplaatst? Er klopt echt helemaal niks van en dat is niet de eerste keer. Het verhaal is leuk maar de feiten wijzen 180 graden de andere kant op..
Marga
Lid
Woonplaats: Den Haag
Berichten: 17643
Lid sinds: 25 jul. 2006
3 oktober 2011, 23:12 uur | Bericht #291137
Wat er op de site geplaatst wordt of niet is een keuze van de crew. Aangezien we jullie aanmeldingen voor nieuwsposter niet hebben ontvangen, is het dus niet aan jullie om te bepalen wat we wel of niet plaatsen. Uiteraard hebben jullie zelf de keuze om deze berichten over te slaan in het lezen van de berichtgeving op de site.
Every cloud has a silver lining
aarden
Lid
Woonplaats: Leeuwarden
Berichten: 95
Lid sinds: 8 jan. 2010
3 oktober 2011, 23:35 uur | Bericht #291142
Beste crew,

Ik ben erg blij dat dit soort berichten hier geplaatst worden.
En evenzo blij met mensen als Ben47 en Aern, die (nog) de energie hebben om erg zinvolle tegeninformatie te plaatsen.
Dit levert naar mijn mening een goede bijdrage aan de bewustwording en meningsvorming van lezers hier.

Ik kan me hun frustratie echter ook wel voorstellen.
Het voelt als tegen de stroom inzwemmen, het is zo vermoeiend om steeds weer de andere kant van de waarheid aan de man te brengen. En ja dan krijg je soms 'foute' opmerkingen over het plaatsen van dit soor berichten richting de crew. Het is slechts mijn bescheiden mening, maar ik ben er van overtuigd dat beiden het heel goed voor hebben met onze planeet en zeker ook met dit forum.

Als ik nu heel erg uit mijn nek zit te lulllen, dan hoor ik dat graag van de betrokkenen . | Gewijzigd: 3 oktober 2011, 23:37 uur, door aarden
Tyshane
Lid
Woonplaats: Noordoost veluwe
Berichten: 8824
Lid sinds: 25 mei. 2009
3 oktober 2011, 23:38 uur | Bericht #291143
Citaat van Marga, maandag 3 oktober 2011, 23:12 uur Wat er op de site geplaatst wordt of niet is een keuze van de crew. Aangezien we jullie aanmeldingen voor nieuwsposter niet hebben ontvangen, is het dus niet aan jullie om te bepalen wat we wel of niet plaatsen. Uiteraard hebben jullie zelf de keuze om deze berichten over te slaan in het lezen van de berichtgeving op de site.
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat je zo reageert. Als je dus geen nieuwsposter bent mag je dus geen feedback geven? Ik zou, als ik een site als deze zou beheren, elk feedback van leden cq members serieus nemen. Waardevolle informatie zo zou ik denken. Daarvoor hoef je het niet eens te zijn met de feedback.

Daarentegen lijkt het me logisch dat de crew uiteindelijk wel bepaalt wat wel en niet geplaatst wordt en / of in ieder geval verantwoordelijk is en of zich verantwoordelijk voelt voor wat er zoal wordt geplaatst. Lijkt me wel een beetje logisch... Maar goed, dat is mijn mening.

Uiteraard is het zeker zo, dat een ieder voor zich, de keuze heeft om een topic of zelfs de hele site over te slaan. Daar gaat het dan ook niet om. Als er steeds meer van dit soort topics verschijnen, dan zou dat het beeld dat men bewust of onbewust heeft over onweer-online, kunnen beïnvloeden.

Onweer-online staat te boek als een zeer goede informatieve site. Da's een waardevol iets, daar moet je zuinig op zijn. Sommige feedback die je dan krijgt kan een belangrijk signaal bevatten die je naar mijn inziens niet zo maar weg kan wuiven met een reactie zoals boven.
Tyshane
Lid
Woonplaats: Noordoost veluwe
Berichten: 8824
Lid sinds: 25 mei. 2009
3 oktober 2011, 23:46 uur | Bericht #291146
En nu over het onderwerp zelf.

Ik ben de nieuwsberichten ook zat, niet dat ze hier worden geplaatst, maar ik ben de werkelijke schrijvers / onderzoekers / media zat, die het noodzakelijk vinden de verkeerde informatie de wereld in te helpen. Aan de reacties op deze topics te merken, ben ik niet de enige die zich dat aantrekt en het niet zomaar voor zoete koek slikt en ik ben dan ook blij te lezen dat sommigen zelfs de moeite nemen om de andere kant van het verhaal op te zoeken en hier als reactie te melden.

Dat waardeer ik zeer en ben blij dat deze topics dus ook uitnodigen om een tegengeluid te laten horen en ben trots dat die tegengeluiden op onweer-online te vinden zijn. Ik hoop dan ook dat degene die hier spontaan of via google b.v. langs komen, ook de moeite nemen om verder te lezen dan de eerste post en de moeite nemen om de reacties met waardevolle tegen-informatie tot zich te nemen.

Verder dank aan degene die in de wirwar van informatie de andere geluiden kunnen vinden en de moeite nemen dat hier te plaatsen.
aarden
Lid
Woonplaats: Leeuwarden
Berichten: 95
Lid sinds: 8 jan. 2010
3 oktober 2011, 23:52 uur | Bericht #291148
Citaat van Tyshane, maandag 3 oktober 2011, 23:46 uur En nu over het onderwerp zelf.

Ik ben de nieuwsberichten ook zat, niet dat ze hier worden geplaatst, maar ik ben de werkelijke schrijvers / onderzoekers / media zat, die het noodzakelijk vinden de verkeerde informatie de wereld in te helpen. Aan de reacties op deze topics te merken, ben ik niet de enige die zich dat aantrekt en het niet zomaar voor zoete koek slikt en ik ben dan ook blij te lezen dat sommigen zelfs de moeite nemen om de andere kant van het verhaal op te zoeken en hier als reactie te melden.

Dat waardeer ik zeer en ben blij dat deze topics dus ook uitnodigen om een tegengeluid te laten horen en ben trots dat die tegengeluiden op onweer-online te vinden zijn. Ik hoop dan ook dat degene die hier spontaan of via google b.v. langs komen, ook de moeite nemen om verder te lezen dan de eerste post en de moeite nemen om de reacties met waardevolle tegen-informatie tot zich te nemen.

Verder dank aan degene die in de wirwar van informatie de andere geluiden kunnen vinden en de moeite nemen dat hier te plaatsen.




Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
3 oktober 2011, 23:53 uur | Bericht #291149
Citaat van Aern, maandag 3 oktober 2011, 22:41 uur Waarom worden die onzin berichen van HLN planet watch hier nog geplaatst? Er klopt echt helemaal niks van en dat is niet de eerste keer. Het verhaal is leuk maar de feiten wijzen 180 graden de andere kant op..

Wordt eens een keer tijd dat ik mijn ijsbeer maar eens uit de kast ga halen

080718_oped_bolt_global_cooling.jpg
Marga
Lid
Woonplaats: Den Haag
Berichten: 17643
Lid sinds: 25 jul. 2006
3 oktober 2011, 23:55 uur | Bericht #291150
Uiteraard mag er feedback worden gegeven en een goede discussie over een onderwerp juich ik alleen maar toe. Onder een goede discussie versta ik het correct beargumenteren van de eigen mening zonder ten kost van alles gelijk te willen behalen.
Juist om deze reden worden ook dit soort berichten geplaatst. We gaan ervan uit, dat lezers van het forum van onweer-online iets verder kijken dan hun neus lang is en met tegengeluid komen. Een goede discussie komt de kwaliteit van onweer-online alleen maar ten goede. Maar zoals overal geldt: het is de manier waarop iets gezegd wordt.



Every cloud has a silver lining
Ben47
Lid
Woonplaats: Heenvliet, Eiland Voorne-Putten (Zuid-Holland)
Berichten: 4219
Lid sinds: 16 jan. 2011
3 oktober 2011, 23:59 uur | Bericht #291152
Citaat van Jan van Ooijen, maandag 3 oktober 2011, 23:53 uur Wordt eens een keer tijd dat ik mijn ijsbeer maar eens uit de kast ga halen
Zo, die was niet Op de kast gejaagd!

Die kwamen we net te kort. We dachten al aan uitsterven, maar Jan had ze in de kast verstopt.

Heb je ook hele bossen in je tuin verstopt Jan? Vele wetenschappers zien door de bomen het bos niet meer. | Gewijzigd: 4 oktober 2011, 00:09 uur, door Ben47
Noem mij de naam van de instantie die opdracht geeft tot een onderzoek van het klimaat en ik geef u per ommegaande het verwachte resultaat van het onderzoek.
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
4 oktober 2011, 00:06 uur | Bericht #291153
Citaat van Ben47, maandag 3 oktober 2011, 23:59 uur Zo, die was niet Op de kast gejaagd!

Wacht maar, als ik vandaag of morgen tijd heb zal ik eens een stuk gaan vertalen. Dat zal wel weer een hoop mensen wakker schudden
snufj
Lid
Woonplaats: Gorkum
Berichten: 242
Lid sinds: 28 aug. 2006
4 oktober 2011, 00:22 uur | Bericht #291154
Als de planeet niet zo overbevolkt zou zijn als die nu is, zouden de klimaatproblemen niet eens spelen.
Het ongebreideld toenemen van de menselijke biomassa en consumptie moet gewoon gestopt worden!
aarden
Lid
Woonplaats: Leeuwarden
Berichten: 95
Lid sinds: 8 jan. 2010
4 oktober 2011, 00:50 uur | Bericht #291161
Volkomen of topic, maar toch:

Gelukkig kunnen we met humor een heleboel goedmaken.
Het onweer is hoop ik nu weer uit de lucht en we kunnen weer verder gaan over de belangrijke zaken.

Marga heeft volkomen gelijk met haar opmerking.
Het is de manier waarop iets gezegd of geschreven wordt.
Helaas is dit meteen ook de tekortkoming van onze digitale wereld.
Alles moet snel en snel gaat helaas ten koste van kwaliteit.
We denken al snel iets te lezen wat de schrijver helemaal niet bedoelde.
Ik denk dat we hiermee nog moeten leren omgaan en nog meer tussen de regels door leren lezen!
aarden
Lid
Woonplaats: Leeuwarden
Berichten: 95
Lid sinds: 8 jan. 2010
4 oktober 2011, 00:53 uur | Bericht #291162
Citaat van Jan van Ooijen, dinsdag 4 oktober 2011, 0:06 uur Wacht maar, als ik vandaag of morgen tijd heb zal ik eens een stuk gaan vertalen. Dat zal wel weer een hoop mensen wakker schudden

Word wel heel nieuwsgierig nu!
Schud ons maar eens goed wakker dan!
Pgs3000
Lid
Woonplaats: Grijpskerke
Berichten: 1719
Lid sinds: 14 jun. 2007
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
4 oktober 2011, 09:09 uur | Bericht #291173
Citaat van snufj, maandag 3 oktober 2011, 22:22 uur Als de planeet niet zo overbevolkt zou zijn als die nu is, zouden de klimaatproblemen niet eens spelen.
Het ongebreideld toenemen van de menselijke biomassa en consumptie moet gewoon gestopt worden!


wat doe jij hier ineens op het forum??



Maar goed.. Ik geloof niet in het broeikaseffect. Het klimaat zal wel wat veranderen, maar dat kan ook een natuurlijk proces zijn. En wat die sterfte betreft, mja.. k weet dat het van HLN komt...
-- Live fast, Die young and leave a beautiful corpse! --
supercel
Lid
Woonplaats: zuidlaren
Berichten: 339
Lid sinds: 4 jul. 2008
4 oktober 2011, 09:18 uur | Bericht #291174
Ik vind het altijd leuk als dit soort berichten worden gepost en lees ze dan ook graag. Ook het commentaar ervan. Maar ik vraag toch mensen te kijken naar dit plaatje. Wat zie je hier en waar denk je aan?



Wat ik zie is een ijsbeer op een klein stukje ijs. Maar het is een kleine foto en krijg alleen maar beeld van die ijsbeer op dat stukje ijs. Wie zegt dat aan de zijkanten van die allemaal water is. voor het zelfde geld is dat één grote ijsvlakt. En dan is die foto ineens niet meer zo zielig.

Wat ik hiermee bedoel te zeggen is, probeer verder te kijken dan de informatie je krijgt. Net als dat plaatje van jan, dat nogsteeds regent in autralie? Maar waar in autstralie? Is dat een gemiddelde? Australie is groot, mischien is één deel wel natter geworden en een deel droger wat elkaar compenseert. Dan lijkt er niks aan de hand maar australie heeft wel te maken met overstromingen aan de enekant en droogtens aan de andere kan.

Ook dat van die cyclonen, er staat in het klein bij "cyclones around Australia". Wat is de grote wat ze bedoelen met around Australia? En mischien zijn de cyclonen dan daar minder geworden maar dat zegt niet dat ze op wereld schaal minder zijn geworden.

Mijn persoonlijke mening hierover is, we kunnen ons beter voorbereiden op het ergste en dat het dan blijkt dat het meevalt, dan wanneer we zo doorgaan en we toch ineens overrompelt worden door de gevolgen waar we niks meer aan kunnen zoen.

Ik hoop dat mensen dit begrijpen en dit ook zoveel mogelijk proberen. Want zo zitten de verhalen inelkaar die global warming ondersteunen, maar ook de verhalen die het tegenspreken. Ze laten alleen zien wat ze willen dat je ziet en niet meer.

En tegen de crew, blijf zo doorgaan;). Ik post niet vaak iets, maar ik lees vrijwel elke dag alle topics met plezier.

Gr
Niels
  | Gewijzigd: 24 april 2017, 12:02 uur, door Joyce.s
romke
Lid
Woonplaats: Drachten
Berichten: 53
Lid sinds: 26 jul. 2006
4 oktober 2011, 09:21 uur | Bericht #291175
Komen er weer wat meer loofbomen bij, ook leuk toch??
Terug naar boven
1 2
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.849 topics, welke bij elkaar 448.359 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.576 leden.
Het nieuwste lid is Jeffrey bunk .

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 113 mensen aan het browsen op het forum. 1 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 113, lezen 2 mensen het topic "Saharazand in 2024: steeds vaker boven Europa".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden