Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor McIntosh, OK; Pittsburg, OK.

26 Apr 2024 13:29:19

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Creek, OK; Muskogee, OK; Okmulgee, OK; Osage, OK; Pawnee, OK; Rogers, OK; Tulsa, OK; Wagoner, OK; Washington, OK.

26 Apr 2024 13:18:09

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Hughes, OK; Pontotoc, OK.

26 Apr 2024 13:14:00

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Creek, OK; Okmulgee, OK.

26 Apr 2024 13:10:26

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Hughes, OK; Pontotoc, OK; Seminole, OK.

26 Apr 2024 13:09:21

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Atoka, OK; Bryan, OK; Johnston, OK; Marshall, OK.

26 Apr 2024 13:05:30

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Creek, OK; Okfuskee, OK; Okmulgee, OK.

26 Apr 2024 13:05:30

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor McIntosh, OK; Okfuskee, OK; Okmulgee, OK.

26 Apr 2024 13:05:30

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gove, KS; Logan, KS; Sheridan, KS; Thomas, KS.

26 Apr 2024 12:54:10

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gove, KS.

26 Apr 2024 12:54:10

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Cheyenne, KS; Sherman, KS.

26 Apr 2024 12:54:09

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Cheyenne, KS; Rawlins, KS; Sherman, KS; Thomas, KS.

26 Apr 2024 12:54:09

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Coal, OK; Hughes, OK; Johnston, OK; Pontotoc, OK.

26 Apr 2024 12:50:31

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Creek, OK; Okfuskee, OK.

26 Apr 2024 12:39:34

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Lincoln, OK.

26 Apr 2024 12:39:33
Actueel
1 / 4

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2
Sanwa
Lid
Woonplaats: winkel
Berichten: 5550
Lid sinds: 3 jul. 2009
24 oktober 2011, 08:21 uur | Bericht #294151
Het geld van het rampenfonds is op

Het rampenfonds heeft geen geld meer in de kassa, wat leidt tot een ernstige betalingsachterstand. Daardoor krijgt de federale overheidsdienst Financiën steeds meer klachten van mensen die wachten op hun geld. Dat schrijven de kranten van Corelio. Normaal heeft het Rampenfonds 15 miljoen euro in de kassa, maar dat geld is al op. Financiën hoopt dat snel vers geld wordt gestort, maar daar is eerst een begroting voor nodig. Alleen zo kan Financiën de inkomsten uit een taks op verzekeringscontracten, die goed zijn voor het grootste stuk van de jaarlijkse dotatie, versneld in handen krijgen.



In 2011 werden twee rampen erkend: de hevige sneeuwval van eind 2010 en het onweer van 18 augustus. Dat onweer trok over Pukkelpop en eiste vijf doden. In regeringskringen wordt gesuggereerd de regels te verstrengen, om structurele problemen te vermijden. Bij minister van Binnenlandse Zaken Annemie Turtelboom verzekeren ze evenwel dat niemand zich zorgen hoeft te maken. "Het duurt misschien wat langer, maar iedereen krijgt zijn geld. Dat is een wettelijke verplichting."

Bron: GVA | Gewijzigd: 13 april 2017, 16:31 uur, door Joyce.s
Bekijk het van de zonnige kant, de meeste regen valt naast je.
Roan
Lid
Woonplaats: Groningen
Berichten: 894
Lid sinds: 8 aug. 2011
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
24 oktober 2011, 09:52 uur | Bericht #294156
laat ze dat geld wat ze in Griekenland willen stoppen, maar liever in eigen land steken en een fonds als deze het geld geven!
Waarom deze advertentie?
Muisje
Lid
Woonplaats: Echt
Berichten: 266
Lid sinds: 29 apr. 2011
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
24 oktober 2011, 14:34 uur | Bericht #294185
Citaat van Roan, maandag 24 oktober 2011, 9:52 uur laat ze dat geld wat ze in Griekenland willen stoppen, maar liever in eigen land steken en een fonds als deze het geld geven!


+ 1 !!!!
Onweersdagen in het geheugen :28/29 juni 2011, 22/23 augustus 2011
Daisy
Lid
Woonplaats: Almelo
Berichten: 138
Lid sinds: 25 mei. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
24 oktober 2011, 16:09 uur | Bericht #294193
Citaat van Muisje, maandag 24 oktober 2011, 13:34 uur + 1 !!!!


+2
madeagle1
Lid
Woonplaats: Zeewolde
Berichten: 746
Lid sinds: 22 jan. 2008
24 oktober 2011, 16:51 uur | Bericht #294200
Citaat van Roan, maandag 24 oktober 2011, 9:52 uur laat ze dat geld wat ze in Griekenland willen stoppen, maar liever in eigen land steken en een fonds als deze het geld geven!

+3
landerVT
Lid
Woonplaats: Mersplas
Berichten: 940
Lid sinds: 2 dec. 2010
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
24 oktober 2011, 17:00 uur | Bericht #294203
+4
Tyshane
Lid
Woonplaats: Noordoost veluwe
Berichten: 8824
Lid sinds: 25 mei. 2009
24 oktober 2011, 17:00 uur | Bericht #294205
Citaat van Ben47, maandag 24 oktober 2011, 16:50 uur 'China heeft ter waarde van omgerekend 50 miljoen euro voedselhulp geschonken aan de Hoorn van Afrika, waar een enorme hongersnood woedt. Het is de grootste graandonatie die de Volksrepubliek ooit heeft geschonken aan het buitenland.

'Als we kampen met natuurrampen en andere moeilijkheden, zullen China en Afrika elkaar altijd de helpende hand toesteken'.

+ veel!
Ben47
Lid
Woonplaats: Heenvliet, Eiland Voorne-Putten (Zuid-Holland)
Berichten: 4219
Lid sinds: 16 jan. 2011
24 oktober 2011, 17:26 uur | Bericht #294216
Citaat van Svenn, maandag 24 oktober 2011, 16:58 uur Conclussie, Afrika heeft de miljoenen voor hulp niet eens nodig. En 2 de grieken hebben jaren lang plezier gehad van al de zooi, en nu het slecht gaat heeft de hele europeese unie het gedaan. Lafheid is dat. Maar wel leuk dat je boos bent over het geen in de europeese unie speelt etc, maar je je niet bekomert over geld wat verdampt in afrika, wat ook van onze pensioenfondsen komen, want daar wordt op bezuinigd maar in ontwikkelingshulp wordt juist meer geld voor vrij gemaakt
Wat voor plezier hebben de gewone Griekse arbeiders 2 jaar volgens jou er dan van gehad?

En waar haal jij vandaan dat ik me niet bekommer over het geld wat over de balk gesmeten wordt omdat het aan die landen gegeven wordt waar het door corrupte regeringen achterover wordt gedrukt?

Ik laat je zien dat China er wel heil in ziet. En niet voor niets. Handelsbelang, ongeacht wat voor regering of stamhoofd er daar aan de macht is hoor. Precies hetzelfde als met de zogenaamde ontwikkelingshulp door het westen, die ook alleen maar gegeven wordt om er zelf rijker van te worden.

Wat denk je dat het zogenaamde beschermen van burgers in Lybië d.m.v. luchtaanvallen door het westen gekost heeft? Vooral Frankrijk, die de grootste bek heeft in de Europese unie, terwijl ze zelf bankroet zijn. Maar ja die luchtsteun was ook alleen maar om het veilig stellen van .... de olie, ongeacht of daarvoor veel burgers zijn gedood, van welke kant dan ook en ongeacht of daar een nieuwe diktator aan de macht komt. Als het maar een bevriende dictator is...zoals de andere bevriende dictators in olielanden.

Edit: de discussie is wel naar aanleiding van, maar hoort eigenlijk in de koffiehoek thuis. | Gewijzigd: 24 oktober 2011, 17:30 uur, door Ben47
Noem mij de naam van de instantie die opdracht geeft tot een onderzoek van het klimaat en ik geef u per ommegaande het verwachte resultaat van het onderzoek.
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
24 oktober 2011, 18:48 uur | Bericht #294237
Citaat van Svenn, maandag 24 oktober 2011, 17:01 uur Leuk hoor een fonds met een munteenheid die geen ruk waard is omdat mensen zoals jullie griekenland laten vallen heerlijk!
Inderdaad. Ik kan een hoop krachttermen voor de situatie in Griekenland gebruiken, en zo is het ook echt, maar dat zal ik hier in het forum niet doen want dat kunnen jullie zelf ook wel bedenken.

Feit blijft, laten we Griekenland vallen dan gaat het ons veel meer geld kosten. Ja, Griekenland helpen gaat geld kosten, maar er nou mee stoppen gaat veel meer geld kosten. Kies maar. | Gewijzigd: 24 oktober 2011, 18:49 uur, door Maxim1110
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Ben47
Lid
Woonplaats: Heenvliet, Eiland Voorne-Putten (Zuid-Holland)
Berichten: 4219
Lid sinds: 16 jan. 2011
24 oktober 2011, 19:05 uur | Bericht #294243
Citaat van Maxim1110, maandag 24 oktober 2011, 18:48 uur Inderdaad. Ik kan een hoop krachttermen voor de situatie in Griekenland gebruiken, en zo is het ook echt, maar dat zal ik hier in het forum niet doen want dat kunnen jullie zelf ook wel bedenken.

Feit blijft, laten we Griekenland vallen dan gaat het ons veel meer geld kosten. Ja, Griekenland helpen gaat geld kosten, maar er nou mee stoppen gaat veel meer geld kosten. Kies maar.


Die kreet heb ik vaker gehoord. Herhaling van Rutte en consorten. Maar kan je het ook invullen? Waarom het zo zou zijn? En dan niet flauw met 'handel valt weg' e.d. smoesjes, maar concrete cijfers.

Dus de bulk aan miljarden die er nu al naartoe zijn gegaan en nog zullen gaan waarvan we niets terugkrijgen en aan de andere kant de bulk miljarden die we er op welke termijn volgens jou aan zullen verdienen als we nog jaren doorgaan met dergelijke landen (want het blijft er niet bij één) miljarden te lenen.

En dan nog concreter. Hoeveel spaargeld en pensioengeld we nu gaan missen en wat we er volgens jou aan spaargeldgarantie en pensioenreserves bij krijgen voor de gewone inwoner opdat het spaargeld en zijn/haar pensioen werkelijk onaangetast blijft, bij gelijkblijvende koopkracht.

Pas als je daar duidelijk in bent kan je zegen 'Kies maar'.

Edit: Ik vergat nog iets. Hoever wil je de Grieken dwingen om te bezuinigen. De regering van Griekenland is reeds te ver gegaan. | Gewijzigd: 24 oktober 2011, 19:08 uur, door Ben47
Noem mij de naam van de instantie die opdracht geeft tot een onderzoek van het klimaat en ik geef u per ommegaande het verwachte resultaat van het onderzoek.
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
24 oktober 2011, 19:23 uur | Bericht #294246
Wat heeft China, Afrika, Griekenland allemaal met dit te maken? Blijf bij het onderwerp waarom het gaat!
Marga
Lid
Woonplaats: Den Haag
Berichten: 17643
Lid sinds: 25 jul. 2006
24 oktober 2011, 19:24 uur | Bericht #294247
Iemand goed gelezen?
Het Rampenfonds betreft het Belgische rampenfonds....
Every cloud has a silver lining
weerfreak
Lid
Woonplaats: Monster (Westland) (Zuid-Holland)
Berichten: 635
Lid sinds: 19 nov. 2010
24 oktober 2011, 19:36 uur | Bericht #294250
Ja is allemaal wel leuk hoor die donaties aan afrika, ik weet niet precies hoelang we dat al doen, in ieder geval, AL HEEL LANG! En zien we verandering? Mwha, niet echt he?
Word er een school gebouwd is die binnen 2 maanden weer afgebroken door de corrupte regering. 50 miljoen kilo graan van de chinezen? over 2 weken is het geplundert door de piraten.
Miljarden euro's naar afrika en wat krijgen de mensen? 200 broden, een school die toch weer word gesloten en 5 liter water. Nou dat zijn echt geen miljarden euro's, want het hele zooitje steekt die corrupte regering van die landen het voor 99,9% in eigen zak.
Haïti: miljarden euro's van de VS en Europa en wat staat er? 20000 woontentjes met ziekten, hongersnood en geen drinkwater. Sorry hoor, maar ik ga daar me gouwe geld niet insteken.
Verlieverlee worde we nog arm door die lui daar, ik wil best wat geld geven, maar dan wil ik zeker weten of het goed aankomt bij de mensen die er wonen en niet door een fonds of een stomme corrupte regering in eigen zak word gestoken voor eigen rijkdom.
DAAR zouden we is op moeten bezuinigen.

Nog een punt: die stomme luie Grieken die al zitte te rellen, omdat ze nondenjus 1 jaar langer moete doorwerken?
En wij maar doorwerken tot ons 67ste om heel Europa in stand te houden en ons gouwe geld in die zuid-europese landen te steken. Omdat zij daar te lui zijn om te werken krijgt de regering weinig geld binnen, eigenlijk doen ze het allemaal zelf die Grieken, en dan maar zeiken dat er flink bezuinigt moet worden en dat wij maar moete helpen etc.

IK ben er klaar mee! Ik heb toch echt geen zin om de rest van me leven voor dat soort landen te gaan werken en belasting te betalen!!!
Weerfreak's weer:2012 lente en zomer : Onweersdagen: 0 Zwaar Onweer: 0
Ben47
Lid
Woonplaats: Heenvliet, Eiland Voorne-Putten (Zuid-Holland)
Berichten: 4219
Lid sinds: 16 jan. 2011
24 oktober 2011, 19:37 uur | Bericht #294251
Citaat van Svenn, maandag 24 oktober 2011, 19:13 uur Dat een pak melk nu ineens 5 euro is ipv 1 euro hiervoor tja had je dat toen der tijd maar 3 euro moeten maken zat je nu niet in de problemen. Ze hebben hetzelf gedaan zouden erzelf uitmoeten komen, maar omdat Griekeland tot de eurolanden behoort, en geen toezicht hebben gehouden op de situatie tja das schuld van Brussel. Dus hoe het ook went of keert wij zullen Griekenland moeten redden. En dat pensioengeld wordt al jaren op bezuinigd en is pensioenen bevriezen etc, maar wel meer geld in ontwikkelingshulp steken, wat is dat voo hypocriet gedoe? Nee maar dat is wel goed, terwijl het verdampt als water zoals ik in het begin van het verhaal al toellicht. Het helpt nul comma nul.

En ja ik weet ook dat ze scholen bouwen en medicijnen ervan kopen om aids te remmen etc, maar dat probleem los je niet op. Nooit niet als verkrachtingen en onveilige *** de orde van de dag zijn, dat is dwijlen met de kraan open. Snap je waar ik heen wil, het probleem moet intern aangepakt worden door de overheden daar, maar die zijn vaak corrupt dus wederom het helpt geen zak.

We zijn het meer eens dan je denkt. Zowel Afrika als Griekenland (en helaas nog meer Europese landen in de Unie) is in onze ogen bodemloze put, maar ons grootkapitaal wint er meer van dan het er aan geeft. De zogenaamde linkse hobby heeft de rechtse zakkenvullers geen windeieren gelegd.


Over de wijze van aanpak verschillen we. Omdat het de schuld van 'Brussel' is moeten 'wij' die op de besluiten in Brussel geen enkele invloed hebben en de gewone Grieken, die geen invloed op hun politici hadden om de economie bij te stellen, bloeden, volgens jou? Wat levert 'Brussel' dan eigenlijk nog voor de gewone man op? Hebben we nog wel zin een instituut in stand te houden dat ons alleen maar geld kost?
Enneh.. de pensioenfondsen waren al uit het dal gekropen en zitten er nu plotseling weer ver in. Rara, of dat niet met verplicht geld steken in de miljarden leningen aan Griekenland te maken heeft.

edit Sorry Jan, zag je bericht pas na het verzenden. Ik stop ermee. | Gewijzigd: 24 oktober 2011, 19:39 uur, door Ben47
Noem mij de naam van de instantie die opdracht geeft tot een onderzoek van het klimaat en ik geef u per ommegaande het verwachte resultaat van het onderzoek.
Roan
Lid
Woonplaats: Groningen
Berichten: 894
Lid sinds: 8 aug. 2011
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
24 oktober 2011, 19:45 uur | Bericht #294254
Citaat van Marga, maandag 24 oktober 2011, 19:24 uur Iemand goed gelezen?
Het Rampenfonds betreft het Belgische rampenfonds....

ja daarom zei ik ook in eigen land.. ik zei geen NL maar ik neem aan dat er in Belgie dezelfde meningen zijn mbt Griekenland
Ben47
Lid
Woonplaats: Heenvliet, Eiland Voorne-Putten (Zuid-Holland)
Berichten: 4219
Lid sinds: 16 jan. 2011
24 oktober 2011, 19:59 uur | Bericht #294262
Citaat van Sanwa, maandag 24 oktober 2011, 8:21 uur Het geld van het rampenfonds is op

... Normaal heeft het Rampenfonds 15 miljoen euro in de kassa, maar dat geld is al op. Financiën hoopt dat snel vers geld wordt gestort, maar daar is eerst een begroting voor nodig. Alleen zo kan Financiën de inkomsten uit een taks op verzekeringscontracten, die goed zijn voor het grootste stuk van de jaarlijkse dotatie, versneld in handen krijgen.


Ow, dus men krijgt het geld weer terug van de verzekering, het loopt alleen wat achter met betalen. Dat achterlopen met betalen is buitengewoon vervelend en de staat zou in zo'n geval even moet bijspringen. Als de verzekeringen hebben uitbetaald kan het terug gestort worden. Men keert hier het probleem om en betaalt gedupeerden pas als het geld in kas is. Laat mw.Turtelboom maar gewoon zorgen dat de gedupeerden hun geld krijgen. De staat kan langer wachten.

OK het fonds was nu op na twee rampen. En het geld van vorige jaren dat er geen rampen waren?
En wat te doen als er drie rampen in een jaar zijn? | Gewijzigd: 24 oktober 2011, 20:00 uur, door Ben47
Noem mij de naam van de instantie die opdracht geeft tot een onderzoek van het klimaat en ik geef u per ommegaande het verwachte resultaat van het onderzoek.
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
24 oktober 2011, 20:02 uur | Bericht #294264
Citaat van Ben47, maandag 24 oktober 2011, 19:59 uur OK het fonds was nu op na twee rampen. En het geld van vorige jaren dat er geen rampen waren?
En wat te doen als er drie rampen in een jaar zijn?


Vorig jaar en de jaren daarvoor zijn ook een tal van erkende rampen in Belgie geweest, kan me Poperinge nog voor me halen waar het water bijna 1 meter in de huizen stond. In Belgie wordt sneller iets als een ramp gezien dan hier in Nederland helaas
Woonplaats:
Berichten: 2279
Lid sinds: 28 mei. 2009
24 oktober 2011, 20:22 uur | Bericht #294273
in ons land gebeurd er wel meer waar je grijs haar van krijgt. Neem nu een asielzoeker, als die geen dak boven zijn hoofd krijgt kan die klacht indienen. En dan krijgt die 500 euro schadevergoeding per dag. Ja ja, dat is België.
Daarom komen ze natuurlijk in horden naar België gezakt. Ze krijgen ook een leefloon van iets van een 900 euro per maand. Zonder er maar iets voor te hoeven doen. Dat is meer dan dat ze in hun eigen land zouden krijgen als ze zouden werken.

Ik ben géén racist, helemaal niet. Maar dit gaat me te ver. Er zijn zoveel andere mensen hier die niets krijgen en op de straat moeten slapen of in de kou moeten zitten omdat ze niet rondkomen. Vreselijk vind ik dit en ik heb mijn bedenkingen er bij.

En nu is er geen geld meer in het rampenfonds? Laat me niet lachen.
aarden
Lid
Woonplaats: Leeuwarden
Berichten: 95
Lid sinds: 8 jan. 2010
24 oktober 2011, 21:12 uur | Bericht #294280
Dat één berichtje over het Belgische Rampenfonds zoveel los maakt!
Alles wordt er bij gesleept, van pensioenen, asielzoekers en de EU.

Er is veel onvrede onder de bevolking, getuige ook de occupybeweging.
Ik kan me in veel van jullie reacties vinden.
Maar dit is niet het podium om over de financiële/machts ellende in de wereld te discusieren.
Daarvoor zijn genoeg andere gelegenheden.




Tyshane
Lid
Woonplaats: Noordoost veluwe
Berichten: 8824
Lid sinds: 25 mei. 2009
25 oktober 2011, 00:39 uur | Bericht #294309
Citaat van Marga, maandag 24 oktober 2011, 19:24 uur Iemand goed gelezen?
Het Rampenfonds betreft het Belgische rampenfonds....

Meen je dit nou? Dat staat echt nergens... Wellicht een goed idee om voortaan bij belgisch nieuws dit specifiek aan te geven. Niet zo raar dat men automatisch aanneemt dat het Nederland betreft.
Terug naar boven
1 2
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.853 topics, welke bij elkaar 448.364 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.579 leden.
Het nieuwste lid is philip.beuckels@gmail.com.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 257 mensen aan het browsen op het forum. 1 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 257, lezen 2 mensen het topic "Het grote winter kletstopic 2014-2015".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden