Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

28 Mar 2024 16:59:57

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Beaufort, NC; Craven, NC; Jones, NC; Pamlico, NC.

28 Mar 2024 10:03:12

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Screven, GA.

28 Mar 2024 03:29:38

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

27 Mar 2024 15:59:58

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL; Wakulla, FL.

27 Mar 2024 14:15:23

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Alachua, FL; Columbia, FL; Gilchrist, FL.

27 Mar 2024 13:40:38

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dixie, FL.

27 Mar 2024 13:33:57

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Levy, FL.

27 Mar 2024 13:25:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dixie, FL; Taylor, FL.

27 Mar 2024 13:13:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Decatur, GA; Grady, GA.

27 Mar 2024 13:08:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 13:03:11

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL; Wakulla, FL.

27 Mar 2024 12:26:19

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 12:16:03

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Gulf, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 12:03:34

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Gulf, FL.

27 Mar 2024 11:36:51
Actueel
1 / 4

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2 3
beldman
Lid
Woonplaats:
Berichten: 4
Lid sinds: 10 feb. 2012
15 februari 2012, 07:05 uur | Bericht #338973
Citaat van lmeuris, dinsdag 14 februari 2012, 21:58 uur stopverf is misschien wel goed, maar deze wordt hard en gaat na langere tijd brokkelen. Ik heb de goede kneedbare kit gevonden bij CONRAD, rond de 14,00. een foto hiervan staat op mijn website onder WEERSTATIONS. Ik heb de kit nog niet gebruikt, ik wacht nog ven tot het weer wat beter is. www.7qprojekt.nl
succes.....



Kun je me misschien een linkje sturen?
Want ik kan het niet vinden.
Alvast bedankt.
Serge
Lid
Woonplaats: Amersfoort
Berichten: 944
Lid sinds: 7 aug. 2009
15 februari 2012, 10:55 uur | Bericht #339009
Tussen de Alecto WS 5000 en de 4000 zit een minimum verschil behalve in de prijs
Dus naar mijn mening, zonde van je rentepunten, je had een WS4000 zo bij conrad kunnen kopen voor de zelfde prijs,..

Kijk hier maar is vanaf pag. 27 en vergelijk dat met je WS 5000

http://www.alecto.nl/images/documents/Alec...rochure2009.pdf
Winter 2014 - 2015 wordt horror?
Waarom deze advertentie?
lmeuris
Lid
Woonplaats:
Berichten: 17
Lid sinds: 28 jan. 2012
15 februari 2012, 12:29 uur | Bericht #339028
Citaat van beldman, woensdag 15 februari 2012, 7:05 uur Kun je me misschien een linkje sturen?
Want ik kan het niet vinden.
Alvast bedankt.

artikelnuumer 541173-89, dat is em. Ook kun je in de zoekvenster ingeven: dichtingskit, kom je vanzelf aan het goed eprodukt uit...
lmeuris
Lid
Woonplaats:
Berichten: 17
Lid sinds: 28 jan. 2012
15 februari 2012, 12:35 uur | Bericht #339030
Citaat van Serge, woensdag 15 februari 2012, 10:55 uur Tussen de Alecto WS 5000 en de 4000 zit een minimum verschil behalve in de prijs
Dus naar mijn mening, zonde van je rentepunten, je had een WS4000 zo bij conrad kunnen kopen voor de zelfde prijs,..

Kijk hier maar is vanaf pag. 27 en vergelijk dat met je WS 5000

http://www.alecto.nl/images/documents/Alec...rochure2009.pdf

toch wel een groot verschil: bij de 5000 zitten OPLAADBARE alkalinebatterijen en daarvoor zonnecellen. Verder extra de UV en de lichtmeting.... Vooral als je de buitenunit op het dak hebt gemonteerd, zul je voor de 4000 veel sneller de zaak moeten demonteren op de batterijen te verwisselen. Toch wel een punt wat zwaar meetelt, denk ik..
beldman
Lid
Woonplaats:
Berichten: 4
Lid sinds: 10 feb. 2012
16 februari 2012, 07:38 uur | Bericht #339163
Citaat van lmeuris, woensdag 15 februari 2012, 12:29 uur artikelnuumer 541173-89, dat is em. Ook kun je in de zoekvenster ingeven: dichtingskit, kom je vanzelf aan het goed eprodukt uit...



Dank u.
Ik heb het gevonden
lmeuris
Lid
Woonplaats:
Berichten: 17
Lid sinds: 28 jan. 2012
16 februari 2012, 09:09 uur | Bericht #339168
Citaat van lmeuris, zaterdag 28 januari 2012, 9:40 uur sinds gisteren de ALECTO WS5000ECO in huis voor 159,00. Ik heb al meerdere weerstations gehad en deze is best leuk, ECHTER komen hier dezelfde dingen om de hoek als bij de meeste weerstations: slecht beschermd tegen weersinvloeden.
Allereerst heeft iemand hier op het forum gemeld dat deze op zonnenergie gevoed wordt: nee dus. De zender benodigd 2 batterijtjes. Dan zijn alle sensoren met elkaar gekoppeld via telefoonstekkertjes aan de onderzijde. Deze connectors en stekkertjes zijn dus NIET afgeschermd van de buitenlucht en vocht kan dus zijn invloed gaan uitoefenen. Verder is de arm waar de grote vochtsensor en zendunit op staat te slap: deze zal bij harde wind er gewoon afbreken.
Het gemak van installeren en alle mogelijkheden krijgen een dikke plus. Ook de nauwkeurigheid van de meetwaardes zijn goed. Het dient dus zeer aan te raden alle sensoren van te voren te behandelen. Dus de aansluitingen aan de onderzijde volledig af te schermen van de buitenlucht EN een versteviging aan te brengen van de arm waar de zender op staat. DAN heb je hier een mooi weerstation aan.
Alle betaalbare weerstations zijn niet goed beschermd tegen vocht, daarom altijd alles goed nakijken en eventueel wat extra afkitten of afplakken om zeker te zijn dat je er lang plezier van zult hebben.

CORRECTIE: er zitten oplaadbare ALKALINE batterijen in die dus toch door de zonnecellen worden opgeladen. Ik ben geheel niet tevreden met dit ding. De afstand tussen buitenunit en display bedroeg zo'n 20 mtr, ze konden elkaar bijna zien!! Na het intreden van de dooi vond het display geen signaal meer. Ik heb het display nu zo'n 8 mtr naast de buitenunit hangen en hij doet het weer. Hoe wil ik zo'n buitenunit dan bovenop het dak gaan monteren???? Ook twijfel ik steeds meer aan de weergave van de diverse meetwaardes. De meetwaarde van het licht (LUX) is niet juist en wijkt soms behoorlijk af. Ook de UV-meetwaarde is af en toe niet juist. De regenmeter staat nog altijd op 0.0, ondanks de toch al aanwezige regen de laatste dagen. Ik denk dat ik wat geld ga sparen voor een ECHT weerstation, dit is weg gegooid geld, SPEELGOED.... Ik zie het nog even aan, maar ik ben al aan het googelen naar wat anders!!
ron12
Lid
Woonplaats: nijmegen
Berichten: 914
Lid sinds: 25 aug. 2011
16 februari 2012, 09:22 uur | Bericht #339171
kortom de alecto ws5000eco is geen aanrader dus.ik wou hem ook kopen.zie nu er maar van af.weg gegooid geld dus als je hem koopt??
totale aantal onweersdagen in nijmegen vanaf januari tot nu dit jaar...33
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
beldman
Lid
Woonplaats:
Berichten: 4
Lid sinds: 10 feb. 2012
16 februari 2012, 11:10 uur | Bericht #339182
Citaat van ron12, donderdag 16 februari 2012, 9:22 uur kortom de alecto ws5000eco is geen aanrader dus.ik wou hem ook kopen.zie nu er maar van af.weg gegooid geld dus als je hem koopt??

Geldt dit alleen voor de ws5000.
Of voor alle stations van Alecto.
Want anders heb ik gisteren geld weggegooid.
erik
Lid
Woonplaats: Purmerend
Berichten: 1055
Lid sinds: 26 jul. 2006
16 februari 2012, 11:25 uur | Bericht #339183
Citaat van lmeuris, donderdag 16 februari 2012, 9:09 uur Ik denk dat ik wat geld ga sparen voor een ECHT weerstation, dit is weg gegooid geld, SPEELGOED.... Ik zie het nog even aan, maar ik ben al aan het googelen naar wat anders!!

Hoef je niet lang te googelen,neem een DAVIS Vantage PRO 2. Zeer goede ervaring mee,ja t kost (stevig) meer en hij kan niet veel meer als de goedkopere stations maar kwalitatief super en ook nauwkeuriger.Grote plus is ook het enorme bereik van de draadloze sensors ook met obstakels in de buurt.

lmeuris
Lid
Woonplaats:
Berichten: 17
Lid sinds: 28 jan. 2012
16 februari 2012, 11:32 uur | Bericht #339186
Citaat van ron12, donderdag 16 februari 2012, 9:22 uur kortom de alecto ws5000eco is geen aanrader dus.ik wou hem ook kopen.zie nu er maar van af.weg gegooid geld dus als je hem koopt??
tja, dat hangt er vanaf wat je ermee wilt.... De vraag is: is die van mij gewoon slecht of zelfs defect? of is ie gewoon niet nauwkeurig en verwacht ik voor deze prijs teveel??? Als je gewoon wat wilt weten met en over het weer voor de leukigheid is dit wel een leuk weerstation. Alleen al voor de looks. Verwacht je wat nauwkeurigheid dan zul je toch wat meer moeten uitgeven. Ik zit er zelf over te denken om een meer profesionelere te kopen. Iets in de prijsklasse van 300 a 400 euro, dan weet ik wel dat ik iets goeds heb. De mijne, de 5000eco gaat dan voor een prikkie de deur uit. Op dit moment geeft ie de zon weer: voorlopig zal het nog bewolkt en regenachtig blijven, dus dat klopt al niet. Kijk ik naar mijn oude UPM: die geeft bewolking weer, dat klopt dus wel. Wat ik vooral mis zijn de tendensmeters: mijn oude UPM geeft bij de buitentemperatuur en luchtvochtigheid een symbooltje weer, waarop ik altijd kan zien of dat het dalende, stijgende of gelijk blijft. Dat vind ik belangrijke info. Deze alecto laat dat niet zien. Dus wel heel veel info, maar niet die , die belangrijk is. Reden toch dat het verder kijken naar andere weerstations noodzakelijk is en goed alles met elkaar vergelijken ook nodig is...
succes!!
lmeuris
Lid
Woonplaats:
Berichten: 17
Lid sinds: 28 jan. 2012
16 februari 2012, 16:02 uur | Bericht #339221
Citaat van erik, donderdag 16 februari 2012, 11:25 uur Hoef je niet lang te googelen,neem een DAVIS Vantage PRO 2. Zeer goede ervaring mee,ja t kost (stevig) meer en hij kan niet veel meer als de goedkopere stations maar kwalitatief super en ook nauwkeuriger.Grote plus is ook het enorme bereik van de draadloze sensors ook met obstakels in de buurt.
deze had ik al op het oog, echter het display bevalt me niet erg. Ik was aan het kijken naar de OREGON SCIENTIFIC WMR200. Dit display staat me meer aan. Alleen de opbouw van de buitenunit is vrij arbeidsintensief. Ik zoek toch het eerste naar een display wat ik mooi en duidelijk vind en dat heb ik eigenlijk nog niet helemaal gevonden. de OREGON kost rond de 350,00 euri en dat zou ik nog wel bij elkaar kunnen scharrelen...
lmeuris
Lid
Woonplaats:
Berichten: 17
Lid sinds: 28 jan. 2012
22 februari 2012, 21:15 uur | Bericht #340155
de buitenunit van dit weerstation is behandeld: de aansluitingen zijn beschermd en de armsteun van de zendunit is verstevigd. Ik heb alles gedocumenteerd met wat foto's op mijn website: www.7qprojekt.nl onder WEERSTATIONS. Ik akn dit aan iedereen aanraden, ook de andere merken weerstations, wil je lang plezier van dit soort weerstations hebben...
SUCCES iedereen....
berrie
Lid
Woonplaats:
Berichten: 3
Lid sinds: 6 feb. 2012
7 maart 2012, 18:52 uur | Bericht #341336
Ik heb het station nu vanaf 21 februari.
Ik ben er toch wel blij mee. Hij doet het veel beter dan de TFA Nexus welke ik 2 weken heb gehad.
In combinatie met de software kun je bijna alles zien en doen wat je wilt:
Zon op/onder; maan op/onder/; dag/week/ maand/jaar-overzichten; Trends enz.
Zelf werk ik met het gratis Cumulus. De WS 5000 staat er speciaal bij met UV en licht sensor.

Ik heb de aansluitingen ingespoten met vloeibare vaseline uit een spuitbus. Dat deed ik eerder ook op de zendmast en schotel-aansluiting en dat werkt prima.
let op dat je de kabels met een lus laat hangen zodat het water er naar beneden af kan lopen en niet in je sensors komt.

Ik heb hartstikke veel lol met de opbouw van een eigen website:
http://www.wurlitzers.nl/weercum/
Let Op, nog 'under construction", ik ben er nog elke dag aan het verbeteren en hij is ook nog niet 24/7 on line.

De UV meter is inderdaad topzwaar en erg wiebelig. Als hij afbreekt zal het toch wel garantie zijn, neem ik aan.
Voordeel is, dat alle onderdelen los te koop zijn;
http://www.lampenenleds.nl/catalog/advance...keywords=ws1080

Dat er in de soft- en hardware nog wel iets te verbeteren valt, ben ik wel eens.
Wat Cumulus betreft, daar kan de fabrikant van het weerstation natuurlijk niets aan doen.

Dat de UV meter veel te hoog aangeeft is echter wel een punt van verbetering. De UV meter mag wel een zonnebril op om correct te kunnen aangeven
Op 4 maart had ik een UV waarde van 9 !. Zo hoog was in Nederland nog nooit gemeten

Al-met-al, als je zo'n ding hebt aangeschaft hoef je heus geen spijt te hebben.
Een beetje draadloze Davis kost toch gauw zo'n 700 euries en dan gebruik je dezelfde Cumulus of WD.
Bovendien mag je dan ook wel eisen gaan stellen aan de officiele opstelling, zoals de regenmeter op 1 meter hoogte en de temp meter in een speciaal geventileerde sensorhut op 2 meter hoogte enz.

Off topic
Ben ik bezig te proberen om een USB WLAN printer server (Conrad 35,- ) draadloos aan te sluiten op de USB poort.
Dan komt de Alecto rechtstreeks in het netwerk en is dus op alle thuiscomputers te benaderen. Bovendien kan hij dan misschien rechtstreeks en 24/7 online. Op een duitse site is het al iemand gelukt.
U hoort nader. | Gewijzigd: 7 maart 2012, 18:56 uur, door berrie
lmeuris
Lid
Woonplaats:
Berichten: 17
Lid sinds: 28 jan. 2012
7 maart 2012, 19:08 uur | Bericht #341339
Citaat van berrie, woensdag 7 maart 2012, 18:52 uur Ik heb het station nu vanaf 21 februari.
Ik ben er toch wel blij mee. Hij doet het veel beter dan de TFA Nexus welke ik 2 weken heb gehad.
In combinatie met de software kun je bijna alles zien en doen wat je wilt:
Zon op/onder; maan op/onder/; dag/week/ maand/jaar-overzichten; Trends enz.
Zelf werk ik met het gratis Cumulus. De WS 5000 staat er speciaal bij met UV en licht sensor.

Ik heb de aansluitingen ingespoten met vloeibare vaseline uit een spuitbus. Dat deed ik eerder ook op de zendmast en schotel-aansluiting en dat werkt prima.
let op dat je de kabels met een lus laat hangen zodat het water er naar beneden af kan lopen en niet in je sensors komt.

Ik heb hartstikke veel lol met de opbouw van een eigen website:
http://www.wurlitzers.nl/weercum/
Let Op, nog 'under construction", ik ben er nog elke dag aan het verbeteren en hij is ook nog niet 24/7 on line.

De UV meter is inderdaad topzwaar en erg wiebelig. Als hij afbreekt zal het toch wel garantie zijn, neem ik aan.
Voordeel is, dat alle onderdelen los te koop zijn;
http://www.lampenenleds.nl/catalog/advance...keywords=ws1080

Het steuntje wat ik gemaakt heb onder de UV-meter etc. doet het prima. Ik heb hem gewoon met klembandjes vastgezet. Wat betreft de meetwaarde UV: tja, mij bij is al enkele keren het alarm af gegaan bij een waarde van 11!! Ook de meetwaarde LUX is geheel onjuist. Het zit er op en ik doe er niet veel mee, dus dat is niet erg. Ik heb me trouwens ook berust bij dit weerstation en ga geen andere kopen: ik vind het wel goed zo....
Ik zal er de komende maanden gewoon aan wennen. Wel vind ik het zendbereik een groot probleem: als de temperatuur snel daalt, redt hij het niet meer, en dat voor nog geen 10 mtr. Hij blijft nu boeven mijn bureau hangen, zo'n 8 mtr van de buitenunit ...

Dat er in de soft- en hardware nog wel iets te verbeteren valt, ben ik wel eens.
Wat Cumulus betreft, daar kan de fabrikant van het weerstation natuurlijk niets aan doen.

Dat de UV meter veel te hoog aangeeft is echter wel een punt van verbetering. De UV meter mag wel een zonnebril op om correct te kunnen aangeven
Op 4 maart had ik een UV waarde van 9 !. Zo hoog was in Nederland nog nooit gemeten

Al-met-al, als je zo'n ding hebt aangeschaft hoef je heus geen spijt te hebben.
Een beetje draadloze Davis kost toch gauw zo'n 700 euries en dan gebruik je dezelfde Cumulus of WD.
Bovendien mag je dan ook wel eisen gaan stellen aan de officiele opstelling, zoals de regenmeter op 1 meter hoogte en de temp meter in een speciaal geventileerde sensorhut op 2 meter hoogte enz.

Off topic
Ben ik bezig te proberen om een USB WLAN printer server (Conrad 35,- ) draadloos aan te sluiten op de USB poort.
Dan komt de Alecto rechtstreeks in het netwerk en is dus op alle thuiscomputers te benaderen. Bovendien kan hij dan misschien rechtstreeks en 24/7 online. Op een duitse site is het al iemand gelukt.
U hoort nader.

berrie
Lid
Woonplaats:
Berichten: 3
Lid sinds: 6 feb. 2012
7 maart 2012, 23:44 uur | Bericht #341364
Gelukkig hier (nog) geen last van zendproblemen.
De zender hangt ongeveer 4 meter van de gevel op 5 meter hoogte.
Dan nog zo'n 6 meter naar de andere kant van de woonkamer.
Is tot-op-heden nog niet uitgevallen.

Voorts denk ik dat, als we maar voldoende klagen met z'n allen, er voor de UV en Lux meter wel een oplossing komt.
Het is uiteindelijk de enige toegevoegde waarde boven de WS 4000 (WS 1080)

Ik zal mijn leverancier eens mailen
lmeuris
Lid
Woonplaats:
Berichten: 17
Lid sinds: 28 jan. 2012
8 maart 2012, 06:22 uur | Bericht #341374
Citaat van berrie, woensdag 7 maart 2012, 23:44 uur Gelukkig hier (nog) geen last van zendproblemen.
De zender hangt ongeveer 4 meter van de gevel op 5 meter hoogte.
Dan nog zo'n 6 meter naar de andere kant van de woonkamer.
Is tot-op-heden nog niet uitgevallen.

Voorts denk ik dat, als we maar voldoende klagen met z'n allen, er voor de UV en Lux meter wel een oplossing komt.
Het is uiteindelijk de enige toegevoegde waarde boven de WS 4000 (WS 1080)

Ik zal mijn leverancier eens mailen


1 ding vergeet je echter: er is nog een extra toegevoegde waarde: het opladen van de batterijen van de zendunit. Je moet er niet aan denken 1 a 2 keer per jaar de buitenunit te moeten slopen om de batterijen te vervangen. EN iedere keer dat je ze vervangt loop je kans dat het batterijcompartement niet meer geheel vochtdicht afsluit...
Pringelz
Lid
Woonplaats: Belgie, Destelbergen (OVL)
Berichten: 1089
Lid sinds: 25 dec. 2009
8 maart 2012, 22:37 uur | Bericht #341435
lmeuris
Lid
Woonplaats:
Berichten: 17
Lid sinds: 28 jan. 2012
9 maart 2012, 06:05 uur | Bericht #341444
Citaat van Pringelz, donderdag 8 maart 2012, 22:37 uur WS-5000 ECO Weerstation > http://www.alecto.nl/TradePoint/Item_View?...o=WS-5000%20ECO
ja, een link naar dit weerstation.....en verder: wat wil je zeggen?????
Pringelz
Lid
Woonplaats: Belgie, Destelbergen (OVL)
Berichten: 1089
Lid sinds: 25 dec. 2009
10 maart 2012, 08:05 uur | Bericht #341518
Dat deze met UV is...
De Boer
Lid
Woonplaats:
Berichten: 1
Lid sinds: 27 okt. 2012
27 oktober 2012, 15:47 uur | Bericht #374149
Hallo,

Net een Alecto ws-5000 aangeschaft. Wat mij niet duidelijk is hoe ik bijvoorbeeld de koudste temperatuur van de afgelopen nacht kan zien?
Terug naar boven
1 2 3
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.842 topics, welke bij elkaar 448.337 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.574 leden.
Het nieuwste lid is Stormliefhebber787.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 238 mensen aan het browsen op het forum. 1 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 238, lezen 2 mensen het topic "Hellmann getal van alle KNMI stations 2012/2013".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden