Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

De temperatuur bij Dourbes is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

23 Apr 2024 08:58:04

De temperatuur bij Buzenol is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

23 Apr 2024 08:58:03

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gage, NE; Jefferson, NE; Saline, NE.

23 Apr 2024 07:21:42

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gage, NE; Pawnee, NE.

23 Apr 2024 07:00:53

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dawson, MT; Garfield, MT; McCone, MT; Prairie, MT; Valley, MT.

23 Apr 2024 01:11:40

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dawson, MT; McCone, MT; Richland, MT; Roosevelt, MT; Valley, MT.

23 Apr 2024 00:17:24

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Garfield, MT; McCone, MT; Valley, MT.

22 Apr 2024 23:03:37

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Daniels, MT; McCone, MT; Roosevelt, MT; Valley, MT.

22 Apr 2024 23:03:37

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dawson, MT; Garfield, MT; McCone, MT; Richland, MT; Roosevelt, MT; Valley, MT.

22 Apr 2024 21:33:31

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dawson, MT; McCone, MT; Richland, MT; Roosevelt, MT.

22 Apr 2024 21:04:01

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Hoke, NC; Moore, NC.

22 Apr 2024 07:46:27

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Hoke, NC; Moore, NC; Scotland, NC.

22 Apr 2024 07:46:26

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

22 Apr 2024 05:00:00

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor St. Johns, FL.

22 Apr 2024 03:33:18

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Marion, FL.

22 Apr 2024 03:33:17
Actueel
1 / 4

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
Callie-P
Moderator
Woonplaats: Den Haag
Berichten: 2152
Lid sinds: 16 jan. 2010
9 januari 2012, 00:25 uur | Bericht #316209
1 weekendje ben ik er niet en gelijk dienden zich winterkaarten aan.. misschien moet ik maar vaker weg ... sponsoren ??

Er beginnen zich duidelijk 2 kampen te onderscheiden hier op het forum.
eentje zegt keihard geen winter meer en de andere van wel.

Tja de modellen werken, met de runs die ik gezien heb, ( beide modellen) niet mee en ik zie op dit moment op geen enkel model meer winter. De klik tussen het hoog op de Atlantic en het hoog bij groenland duren welgeteld 2 timeframes en dan is hij al weer weggeduwd door lagedruk.

Maar goed wordt het nou wel of geen winter.. persoonlijk denk ik dat ik bij het kamp hoor wat zegt "geen winter meer"
Ik zie al maanden elke keer dezelfde trend op de kaarten en al lijken er af en toe wat positieve veranderingen te komen ze worden een paar runs later weer van de kaart geveegd. Misschien is het ook wel logisch dat we meer van dit soort prikjes zien doordat het nu overal ( behalve dan bij ons) volop winter is. Dus ja er komen wat meer berekeningen die winterse settings produceren.

Opgeteld echter de laatste 48 uur zijn de anti-winter runs ruim in de meerderheid en de pluimen zijn al een stuk minder positief als een paar uur terug. Oper zit al weer braaf ruim boven nul en doet mee met het overgrote deel van de pluimen ( die 80 %). De hele ome slag lijkt dus alweer voorbij..

Mijn stelling blijft dat als er op de 20ste geen kou aanwezig is en er op dat moment ook niets op de kaarten staat we een zeer zachte winter tegemoet gaan (misschien wel recordzacht)
Januari staat op dit moment op een hele dikke nummer 1 van de allerzachtste januari's ooit gemeten ( startdatum 1901)...
Goed we hebben nog pakweg 75% van de maand te gaan maar de temperatuur moet wel erg gaan zakken wil ze ver zakken in deze top 10. Ik zal elke paar dagen deze lijst plaatsen.
2012 zou overigens mooi in het lijstje passen van winters na 2005

extremenlijst_Januari_2012_7_dec.JPG

Over bovenstaand zet ik wel even een kanttekening.
De kaarten zeggen "as we speak"geen winter. Echter dit zit niet in beton. Het zijn lange termijn verwachtingen en die kunnen met de run veranderen. Ik baseer mijn bovenstaande uitspraak ook niet op de kaarten maar op het hele verloop van de laatste 4 maanden. De kaarten komen aardig overeen met het verwachtingspatroon wat ik de laatste maanden heb gezien en daarom denk ik dat we geen of nauwelijks geen winter meer krijgen. ( een paar nachten lichte vorst sluit ik absoluut niet uit.)


en verder hoop ik dat ik er mega mega naast zit. | Gewijzigd: 9 januari 2012, 00:30 uur, door Callie-P
weerfreak
Lid
Woonplaats: Monster (Westland) (Zuid-Holland)
Berichten: 635
Lid sinds: 19 nov. 2010
9 januari 2012, 00:26 uur | Bericht #316210
Citaat van vdweste, maandag 9 januari 2012, 0:21 uur Volgens mij haal je het een beetje door elkaar. Er waren tal van zachte runs en na één koude werd er juist gezegd dat de winter eraan kwam. Nu zijn er al weer verschillende zachtere runs geweest en is het logisch dat dit soort reacties weer komen. Ik zeg niet dat er geen winter meer komt, maar het staat op het moment niet meer op de kaarten.

En toch denk ik dat het weer terug op de kaarten komt de komende dagen, ik denk dit vooral vanwege de veranderingen op grote hoogte, waar dus ook onder andere Joe Bastardi over tweette.
Weerfreak's weer:2012 lente en zomer : Onweersdagen: 0 Zwaar Onweer: 0
Waarom deze advertentie?
Ben47
Lid
Woonplaats: Heenvliet, Eiland Voorne-Putten (Zuid-Holland)
Berichten: 4219
Lid sinds: 16 jan. 2011
9 januari 2012, 00:26 uur | Bericht #316211
Uit: KNMI Nader Verklaard
'Ensemblevoorspellingen (EPS)
De computer produceert voor elk van de komende tien dagen tientallen weerkaartjes ter grootte van een flinke postzegel, die de mogelijke weersituaties aangeven.'

Dus bij een pluim met 50 leden zijn er 50 kaartjes per dag en daarvan laten ze er 1 (de Oper of later in de pluim de Control) zien. Dat je ze niet meer ziet is niet hetzelfde dan die andere kaarten met het hogedrukgebied boven Scandinavië er niet zijn. Wat het gaat worden is meer een kwestie van afwachten dan op de Oper/Control gebaseerde lange termijn kaartjes af gaan. Nog steeds kunnen 10 van de 50 ( de 20% waarover KNMI spreekt) per dag geproduceerde kaarten voor kou gaan, maar die zie je niet omdat men nu net een ander lijntje heeft genomen als rode draad voor de voor ons zichtbare kaarten. | Gewijzigd: 9 januari 2012, 00:29 uur, door Ben47
Noem mij de naam van de instantie die opdracht geeft tot een onderzoek van het klimaat en ik geef u per ommegaande het verwachte resultaat van het onderzoek.
Tyshane
Lid
Woonplaats: Noordoost veluwe
Berichten: 8824
Lid sinds: 25 mei. 2009
9 januari 2012, 00:33 uur | Bericht #316212
Citaat van weerfreak, maandag 9 januari 2012, 0:26 uur En toch denk ik dat het weer terug op de kaarten komt de komende dagen, ik denk dit vooral vanwege de veranderingen op grote hoogte, waar dus ook onder andere Joe Bastardi over tweette.
Zo denk ik er ook over, niet de ene of de andere run, maar hetgeen wat wordt aangegeven over de grotere patronen welke aan het veranderen zijn. Maar goed we gaan het zien, de discussie wordt er hier niet leuker op in ieder geval.
Callie-P
Moderator
Woonplaats: Den Haag
Berichten: 2152
Lid sinds: 16 jan. 2010
9 januari 2012, 00:35 uur | Bericht #316213
Citaat van Ben47, maandag 9 januari 2012, 0:26 uur maar die zie je niet omdat men nu net een ander lijntje heeft genomen als rode draad voor de voor ons zichtbare kaarten.

psies en daarom zeg ik ook altijd dat je die hele oper moet vergeten en naar de leden moet kijken.
De leden die uitgaan van het scandihoog zitten onder de nullijn. De zachte varianten erboven..
en verder natuurlijk kaartjes kijken

p.s. de verandering op grote hoogte.. tja dat is de enige houvast op dit moment op winter volgens mij...
al las ik ook al een post hier of op dat Engelse forum dat het toch slechts een klein kansje is dat het door deze ontwikkelingen kouder bij ons wordt.
Anyway we moeten gewoon wachten vrees ik want de kaarten zullen inderdaad nog wel gaan bouncen.
We moeten wat..

ps. Tyshane.. volgens mij is de discussie nog best wel leuk hoor.. tenzij er posts zijn weggehaald die ik niet gelezen heb.. er zijn wel wat individuen die wat, laat ik het beschrijven als "onbehouwen" reageren maar goed dat moeten we maar een beetje negeren.
We zijn allemaal winterliefhebbers en iedereen is denk ik een beetje sjaggo op het uitblijven van de winter. ( ik betrap mezelf er tenminste wel op dat ik niet blijer wordt als ik aan het huidige weer denk ) | Gewijzigd: 9 januari 2012, 00:41 uur, door Callie-P
weerfreak
Lid
Woonplaats: Monster (Westland) (Zuid-Holland)
Berichten: 635
Lid sinds: 19 nov. 2010
9 januari 2012, 00:37 uur | Bericht #316214
Citaat van Tyshane, maandag 9 januari 2012, 0:33 uur Zo denk ik er ook over, niet de ene of de andere run, maar hetgeen wat wordt aangegeven over de grotere patronen welke aan het veranderen zijn. Maar goed we gaan het zien, de discussie wordt er hier niet leuker op in ieder geval.

Inderdaad, want die verandering op hoogte is nu wel vrijwel zeker. Dat merken we pas later hier op de aardse bodem
Weerfreak's weer:2012 lente en zomer : Onweersdagen: 0 Zwaar Onweer: 0
Tyshane
Lid
Woonplaats: Noordoost veluwe
Berichten: 8824
Lid sinds: 25 mei. 2009
9 januari 2012, 00:39 uur | Bericht #316215
Citaat van weerfreak, maandag 9 januari 2012, 0:37 uur Inderdaad, want die verandering op hoogte is nu wel vrijwel zeker. Dat merken we pas later hier op de aardse bodem
Hoe dan ook komende week wellicht wat minder herfstig weer, wat droger en wat meer zon. Wel even leuk voor de verandering. En daar heb ik wel even zin in; zo'n zonovergoten ijskoude winterdag...
| Gewijzigd: 9 januari 2012, 00:41 uur, door Tyshane
Callie-P
Moderator
Woonplaats: Den Haag
Berichten: 2152
Lid sinds: 16 jan. 2010
9 januari 2012, 00:44 uur | Bericht #316216
Citaat van Tyshane, maandag 9 januari 2012, 0:39 uur Hoe dan ook komende week wellicht wat minder herfstig weer, wat droger en wat meer zon. Wel even leuk voor de verandering. En daar heb ik wel even zin in; zo'n zonovergoten ijskoude winterdag...

ja precies dat is ook wat ik een beetje hoop, mijn part een eurohoog waar we dan lekker uit de wind in de zon een terrasje kunnen pakken.

QUOTE(Eifel @ Jan 9 2012, 00:44) <{POST_SNAPBACK}>
Neemt niet weg dat de kansen op winter weer afnemen


Hey Eifel, we kunnen volgens een familielid van je kunnen we nog hoop houden.. dus zullen we het daar maar op houden..
trouwens .. jij bent wel hier de meest verwende deze winter he wij hebben alleen sneeuw gezien op TV.. ow en bij mij in de diepvries

Hier een interessant stukje over de huidige ontwikkelingen in de Polar vortex.

http://firsthandweather.com/blog/all-posts...arrant-cold-air | Gewijzigd: 9 januari 2012, 00:54 uur, door Callie-P
Eifel
Lid
Woonplaats: Belgische Eifel
Berichten: 744
Lid sinds: 1 nov. 2011
9 januari 2012, 00:44 uur | Bericht #316217
Citaat van vdweste, maandag 9 januari 2012, 0:21 uur Volgens mij haal je het een beetje door elkaar. Er waren tal van zachte runs en na één koude werd er juist gezegd dat de winter eraan kwam. Nu zijn er al weer verschillende zachtere runs geweest en is het logisch dat dit soort reacties weer komen. Ik zeg niet dat er geen winter meer komt, maar het staat op het moment niet meer op de kaarten.
Neemt niet weg dat de kansen op winter weer afnemen
weerfreak
Lid
Woonplaats: Monster (Westland) (Zuid-Holland)
Berichten: 635
Lid sinds: 19 nov. 2010
9 januari 2012, 00:56 uur | Bericht #316218
Citaat van Tyshane, maandag 9 januari 2012, 0:39 uur Hoe dan ook komende week wellicht wat minder herfstig weer, wat droger en wat meer zon. Wel even leuk voor de verandering. En daar heb ik wel even zin in; zo'n zonovergoten ijskoude winterdag...

Doe mij maar sneeuwovergote ijskoude winterdagen om vervolgens (na zo'n 2 tot 4 weken kou) zwaar de lente/zomer in te duiken met veel gewitter.
Weerfreak's weer:2012 lente en zomer : Onweersdagen: 0 Zwaar Onweer: 0
Tyshane
Lid
Woonplaats: Noordoost veluwe
Berichten: 8824
Lid sinds: 25 mei. 2009
9 januari 2012, 01:01 uur | Bericht #316219
Citaat van Calliep, maandag 9 januari 2012, 0:44 uur ja precies dat is ook wat ik een beetje hoop, mijn part een eurohoog waar we dan lekker uit de wind in de zon een terrasje kunnen pakken.
Winter, lente, allemaal prima; als die zon maar regelmatig langskomt! Even de accu opladen...


QUOTE(weerfreak @ Jan 9 2012, 00:56) <{POST_SNAPBACK}>
Doe mij maar sneeuwovergote ijskoude winterdagen om vervolgens (na zo'n 2 tot 4 weken kou) zwaar de lente/zomer in te duiken met veel gewitter.

Ja ook goed plan, in ieder geval geen oeverloze lange wintertoestanden, gewoon even een paar weken hard winter; ijs & dikke pakken sneeuw en dan zo'n lente als vorig jaar... liefst ditmaal gevolgd door een echte zomer.


| Gewijzigd: 9 januari 2012, 01:21 uur, door Tyshane
Eifel
Lid
Woonplaats: Belgische Eifel
Berichten: 744
Lid sinds: 1 nov. 2011
9 januari 2012, 01:50 uur | Bericht #316224
Citaat van Calliep, maandag 9 januari 2012, 0:44 uur Hey Eifel, we kunnen volgens een familielid van je kunnen we nog hoop houden.. dus zullen we het daar maar op houden..
trouwens .. jij bent wel hier de meest verwende deze winter he wij hebben alleen sneeuw gezien op TV.. ow en bij mij in de diepvries

Klopt en ik geloof nog steeds in hem. Raar he?. Ow wat verwent zijn wij zeg. 1 keer 25 cm sneeuw en de rest stof sneeuw. Ja natuurlijk voor wie nog geen sneeuw heeft gekregen ben ik erg verwent. Maar ja als je een jaar terug kijkt 80 cm blijvende sneeuw of 25 cm snel weg smeltende sneeuw en veel kouder weer dan weet je het wel. Ik denk volgens die persoon dat het zeker nog kan. Maar persoonlijk denk ik aan verwende prikjes en voor de rest zand zakken voor de deur. | Gewijzigd: 9 januari 2012, 01:59 uur, door Eifel
Vozze
Lid
Woonplaats:
Berichten: 3
Lid sinds: 10 feb. 2010
9 januari 2012, 08:05 uur | Bericht #316221
De laatste GFS is op LT toch wel mooi te noemen.
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
9 januari 2012, 08:27 uur | Bericht #316228
Citaat van Vozze, maandag 9 januari 2012, 8:05 uur De laatste GFS is op LT toch wel mooi te noemen.

Niet alleen GFS, maar ook EC. Maar winter....


2.png
Reutel
Lid
Woonplaats: Tilburg centrum
Berichten: 1167
Lid sinds: 30 nov. 2010
9 januari 2012, 08:39 uur | Bericht #316229
Volgens mij gaat 14 januari een spannende dag worden. Krijgen we dan NW wind dan blijven we in de zachte lucht en draait de wind naar het NO dan kunnen de schaatsen uit het vet...

Verder ben ik het nog steeds met Ricootje en Caliep eens, eerst maar eens een paar dagen koude runs en dan voorzichtig blij worden... Heb wel het idee dat dit de eerste echte aanval is op de WC deze winter, hoop maar dat het nu eens gaat lukken deze dode-mussen-winter.
Hete Bliksem: Schil de zoete appels en snijdt ze in stukjes. Doe de appels samen met het spek in een pan met een laagje water en wat zout. Laat dit zo’n vijftien minuten koken. Voeg dan de geschilde en in stukken gesneden aardappelen en zure appels toe en laat alles in een half uurtje gaar koken. Haal het spek uit de pan en snijdt het in stukjes. Stamp de aardappelen en de appels door elkaar met de kruidnagel,peper en boter. Roer daarna de stukjes spek door de stamppot. Bak tenslotte in een klein halfuurtje de gehaktballen gaar en snijdt ze in plakjes. Leg de plakjes vlees boven op de stamppot en smullen maar!
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
9 januari 2012, 08:47 uur | Bericht #316230
Citaat van Reutel, maandag 9 januari 2012, 8:39 uur Volgens mij gaat 14 januari een spannende dag worden. Krijgen we dan NW wind dan blijven we in de zachte lucht en draait de wind naar het NO dan kunnen de schaatsen uit het vet...

Verder ben ik het nog steeds met Ricootje en Caliep eens, eerst maar eens een paar dagen koude runs en dan voorzichtig blij worden...


Dit is dag drie al met een "koudere" oplossing waarvan 1 run minder koud was.....
Callie-P
Moderator
Woonplaats: Den Haag
Berichten: 2152
Lid sinds: 16 jan. 2010
9 januari 2012, 08:57 uur | Bericht #316231
1 run minder 1 run meer.. ik denk dat de feiten straks zullen bewijzen of we buiten met schaatsen zijn of met rolschaatsen..
voorlopig staat dit kaartje er weer.. zeer zeer lange termijn.. maar dit is gewoon een lekker kaartje
Scandihoog met oosten wind = winterse setting
( zie ook dat hoog op de atlantic wat toch weer contact probeert te maken met hoog boven Groenland.. als dit er zou komen en nou voor de verandering ook eens in stand zou blijven dan kan deze setup het begin worden van stabiel (!) winters weer.)

maar goed nogmaals zeeeeeeer lange termijn maar het rommelt en verstand en gevoel maken al lekker mot met elkaar.

hoog_scandi_25_jan.JPG | Gewijzigd: 9 januari 2012, 09:02 uur, door Callie-P
Mauriceb
AWM Weerman
Woonplaats: Pijnacker
Berichten: 362
Lid sinds: 15 jul. 2010
9 januari 2012, 09:07 uur | Bericht #316232
Ik blijf optimistisch, Als je de verwachtingen ziet op 1 HPA wordt het errug warm daar en gaat de krachtige polar vortex er enigszins aan. Johann berichtte er al over in een vorig topic. en Joe bastardi twitterde er een paar dagen geleden over.
Deze polar vortex is verantwoordelijk voor de WC die bij ons heerst de afgelopen tijd.

Hier zie je de situatie van gisteren:



en hier de situatie op de 17e januari (verwachting):



Ik denk dat de omslag nabij is zo rond de 15e ,16e januari.

Hopen dat het Scandihoog weer terugkeert op de kaarten en stand blijft houden.

Nadeel van de runs is en blijft dat de Oper en Control zeker op lange termijn niet meer zijn dan 1 van de 50 leden. Dus op LT is de trend van de pluim veelzeggender dan een kaartje. | Gewijzigd: 9 januari 2012, 09:24 uur, door Mauriceb
Wildernessguide and owner of Survking.nl
albalinda
Lid
Woonplaats: Klein Stavern (DL. Emsland)
Berichten: 916
Lid sinds: 23 nov. 2010
9 januari 2012, 09:12 uur | Bericht #316233
Citaat van Maurice vd boogaard, maandag 9 januari 2012, 9:07 uur Ik blijf optimistisch, Als je de verwachtingen ziet op 1 HPA wordt het errug warm daar en gaat de krachtige polar vortex er enigszins aan. Johann berichtte er al over in een vorig topic. en Joe bastardi twitterde er een paar dagen geleden over.
Deze polar vortex is verantwoordelijk voor de WC die bij ons heerst de afgelopen tijd.

Ik denk dat de omslag nabij is zo rond de 15e ,16e januari.
Hopen dat het Scandihoog weer terugkeert op de kaarten en stand blijft houden.

Ik deel uwe mening,dit moet de basis worden voor de H bij Scandi
Ook al ben je nog zo snel, de sneeuwbuien achterhalen je wel.....
Woonplaats:
Berichten: 0
Lid sinds: 10 jun. 2007
9 januari 2012, 09:28 uur | Bericht #316235
Toch blijf ik lekker bij ECMWF, maar kijk eens wat een mooie kaart GFS mee aankomt. Geniet er van, volgende run weer weggepoetst

gfsnh_2012010900_0_180.png
Terug naar boven
Dit topic is gesloten
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.853 topics, welke bij elkaar 448.359 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.579 leden.
Het nieuwste lid is philip.beuckels@gmail.com.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 146 mensen aan het browsen op het forum. 0 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 146, lezen 3 mensen het topic "Algemeen onweerskansentopic 2023".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden