Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Geary, KS; Riley, KS.

25 Apr 2024 18:33:05

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Mitchell, KS; Osborne, KS.

25 Apr 2024 16:54:56

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Pulaski, AR; Saline, AR.

25 Apr 2024 15:44:24

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Cloud, KS; Republic, KS.

25 Apr 2024 15:29:41

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Perry, AR; Pulaski, AR; Saline, AR.

25 Apr 2024 15:29:40

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Jewell, KS; Mitchell, KS.

25 Apr 2024 15:10:59

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Conway, AR; Perry, AR; Pope, AR.

25 Apr 2024 15:10:59

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Cloud, KS.

25 Apr 2024 14:46:01

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Conway, AR; Perry, AR; Pope, AR; Yell, AR.

25 Apr 2024 14:46:01

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Jewell, KS; Smith, KS; Webster, NE.

25 Apr 2024 14:46:00

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Phillips, KS; Smith, KS; Franklin, NE; Webster, NE.

25 Apr 2024 14:25:25

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Phillips, KS; Smith, KS; Franklin, NE; Harlan, NE; Webster, NE.

25 Apr 2024 14:12:34

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Jewell, KS; Mitchell, KS.

25 Apr 2024 14:08:32

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Jewell, KS; Mitchell, KS; Osborne, KS; Smith, KS.

25 Apr 2024 13:44:40

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Osborne, KS; Smith, KS.

25 Apr 2024 13:10:13
Actueel
1 / 4

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
Nopie
Lid
Woonplaats: Boskoop (ZH)
Berichten: 344
Lid sinds: 19 dec. 2009
13 januari 2012, 13:16 uur | Bericht #317643
GEM ziet er niet verkeerd uit, lijkt vooral op LT een beetje op EC.
GFS - ECMWF
boksb al
Lid
Woonplaats: Assen
Berichten: 13
Lid sinds: 29 jan. 2010
13 januari 2012, 13:20 uur | Bericht #317645
Als je rekening houdt met de choastheorie, blijft het weer niet te voorspellen. Er zijn te veel factoren waardoor het weer kan veranderen. Deze factoren zijn zelfs zo klein, dat ze niet in de modellen berekend kunnen worden. Zo kunnen we de vogels de schuld geven van het uitblijven van de winter tot nu toe. Een zwerm vogels kan namelijk de windrichting veranderen, versterken of afzwakken.

Daarom: De vleugelslag van een vlinder kan de doorslag geven tussen mooi weer vriezen en een orkaan dooien. | Gewijzigd: 13 januari 2012, 13:26 uur, door boksb al
Waarom deze advertentie?
weerfreak
Lid
Woonplaats: Monster (Westland) (Zuid-Holland)
Berichten: 635
Lid sinds: 19 nov. 2010
13 januari 2012, 13:26 uur | Bericht #317647
Citaat van dutchweahterman, vrijdag 13 januari 2012, 12:39 uur De nieuwe run van het GFS is alles behalve winters te noemen,stond er vanochtend nog redelijk koud weer op de kaarten dat is nu dus alweer verdwenen en zo gaan maar weer door.Dan weer winter dan weer geen winter je word er doodziek van steeds van dat heen en weer gedoe. Ik denk dat we op de oude voet doorgaan en zo de Lente tegemoet gaan zonder maar een winterse periode te hebben gehad.

Eens kijken welke modellen wel (kans op) winterse settingen laten zien:
Deze kaarten zijn allemaal voor zaterdag 01:00
Edit: oeps, JMA en NOGAPS voor vrijdag 13:00 -.-

ECMWF: Mooiste

ECMWF.gif

GEM: Laat ook duidelijk afzakking zien van lagedruk boven europa en hogedruk naar het noorden toe op de oceaan.

GEM.png

JMA: komt ook met een redelijke kaart

JMA.gif

NOGAPS: kan er ook wel mee door..

NOGAPS.png

EDIT: conclusie: GFS is bijna het enige model die het af laat weten, achteraf maar eens kijken welk model wint, GFS of de andere modellen. | Gewijzigd: 13 januari 2012, 13:29 uur, door weerfreak
Weerfreak's weer:2012 lente en zomer : Onweersdagen: 0 Zwaar Onweer: 0
yookin
Lid
Woonplaats: Stavoren
Berichten: 69
Lid sinds: 8 jan. 2010
13 januari 2012, 13:28 uur | Bericht #317648
kan me gelukkig nog herinneren dat GFS vorig jaar mooiere kaarten had voor jan-feb-mrt die vervolgens niet uitkwamen...
We volgen Jan
Woonplaats:
Berichten: 4905
Lid sinds: 16 jun. 2007
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
13 januari 2012, 13:30 uur | Bericht #317650
Citaat van yookin, vrijdag 13 januari 2012, 13:28 uur We volgen Jan

Dus EC ; is nu ook natuurlijk het mooiste weermodel (voor alle wintervrienden)
Callie-P
Moderator
Woonplaats: Den Haag
Berichten: 2152
Lid sinds: 16 jan. 2010
13 januari 2012, 13:30 uur | Bericht #317651
Citaat van Nopie, vrijdag 13 januari 2012, 13:16 uur GEM ziet er niet verkeerd uit, lijkt vooral op LT een beetje op EC.

Ik moet wel een beetje gniffelen om de hele discussie welk model nou te volgen.. zelfs het vertrouwen werd in een model opgezegd.. wel apart want het gaat allemaal over verwachtingen die feitelijk nog moeten uitkomen.. dus om nou te roepen dat EC GFS GEM of whatever het bij het rechte eind heeft is lijkt mij een beetje te vroeg.

Voorlopig constateer ik wel dat GFS al sinds begin deze week roept dat het niet zo koud meer wordt als men in eerste instantie dacht en alle modellen lijken dit schoorvoetend nu toch een beetje te gaan volgen behalve EC die nog redelijk winters is maar ook al lang niet meer zo extreem als begin deze week. Ook onze weermannen op de gebruikelijke omroepen zijn al een stuk voorzichtiger.
Maar zoals Ricootje hierboven ook al zei.. een verschil van 100km kan winter of geen winter betekenen.

Dus gewoon beide modellen volgen.. EC, GFS we weten pas op de dag des winters of het koud is of niet.. en voorlopig is het hier nog bijna 8 graden boven nul. En het model volgen wat het meest in het straatje past is denk ik niet zo slim..


QUOTE(DeClel @ Jan 13 2012, 13:31) <{POST_SNAPBACK}>
Volgens mij had in december 2010 GFS het juist wel goed en ec niet. Ik weet het niet zeker meer.


Klopt vorig jaar was EC helemaal de weg kwijt, zelfs dusdanig dat we het zelfs niet meer konden verklaren.

QUOTE(xzaz @ Jan 13 2012, 13:34) <{POST_SNAPBACK}>
Je volgt toch wat je wilt zien, GFS laat iets moois zien, dan wordt die gepost... EC laat iets moois zien dan wordt die gepost..


Yup dat erg veel mensen inderdaad, en het nadeel ervan is dat je dan eigenlijk je referentiekader kwijt bent. Om even bij mezelf te blijven; GFS is voor mij leading, maar onderwijl bestudeer ik EC en GEM ook om feeling te houden met andere mogelijke ontwikkelingen, maar ik kan dadelijk wel zeggen "ja de verwachte lijn die ik had uitgezet is niet uitgekomen want GFS bakte er niets van of ik kan zeggen de verwachting komt prima overeen met de realiteit". Maar als je beide modellen pakt op voorkeur van weersituatie dan hou je jezelf een beetje voor de gek en kun je als gevolg daarvan een verwachtingspatroon hebben dat totaal niet overeenkomt met de werkelijkheid.
Ik durf er geld op te zetten dat we volgende week mensen krijgen die bij het eventueel uitblijven van de kou posts gaan maken van "ik snap er niets van .. 't stond toch op de kaarten ? " Terwijl er erg veel andere input was dat de kans dat het zacht wordt net zo groot of misschien wel groter is maar dat wordt genegeerd..

QUOTE(weerfreak @ Jan 13 2012, 13:57) <{POST_SNAPBACK}>
Ik denk juist dat elk model wel eens zijn zwakten heeft.
Zoals je ziet, de ene keer is GFS de weg kwijt en de andere keer is het weer EC. (of andere modellen natuurlijk)
We gaan het zien wie er gelijk heeft volgende week, gaat EC met GFS mee, of veranderd GFS drastisch zijn kaarten en gaat mee in EC? We zullen zien
Blijft spannend.


Ja zeker weten.. spannend is het in iedergeval Zat net te denken we gaan best wel weer eens off-topic, maar aan de andere kant.. we hebben onze koffers gepakt, we zitten op het vliegveld, zijn ingechecked.. het is nu alleen nog wachten op het vertrek waarbij we naar het noorden of naar het zuiden gaan.. | Gewijzigd: 13 januari 2012, 14:03 uur, door Callie-P
Decle
Lid
Woonplaats: Alphen a/d R
Berichten: 148
Lid sinds: 23 dec. 2009
13 januari 2012, 13:31 uur | Bericht #317652
Citaat van yookin, vrijdag 13 januari 2012, 13:28 uur kan me gelukkig nog herinneren dat GFS vorig jaar mooiere kaarten had voor jan-feb-mrt die vervolgens niet uitkwamen...
We volgen Jan


Volgens mij had in december 2010 GFS het juist wel goed en ec niet. Ik weet het niet zeker meer.

xzaz
Lid
Woonplaats: Capelle aan den IJssel, Nederland
Berichten: 750
Lid sinds: 16 dec. 2009
13 januari 2012, 13:34 uur | Bericht #317653
Je volgt toch wat je wilt zien, GFS laat iets moois zien, dan wordt die gepost... EC laat iets moois zien dan wordt die gepost..
Niet weer het weer!TV Commentaar
albalinda
Lid
Woonplaats: Klein Stavern (DL. Emsland)
Berichten: 916
Lid sinds: 23 nov. 2010
13 januari 2012, 13:44 uur | Bericht #317654
Citaat van yookin, vrijdag 13 januari 2012, 13:28 uur kan me gelukkig nog herinneren dat GFS vorig jaar mooiere kaarten had voor jan-feb-mrt die vervolgens niet uitkwamen...
We volgen Jan

Idd,toen zijn we een hele lange periode beet genomen,de term jojo-pluim is toen ontstaan

QUOTE(Calliep @ Jan 13 2012, 13:30) <{POST_SNAPBACK}>
Ik moet wel een beetje gniffelen om de hele discussie welk model nou te volgen.. zelfs het vertrouwen werd in een model opgezegd.. wel apart want het gaat allemaal over verwachtingen die feitelijk nog moeten uitkomen.. dus om nou te roepen dat EC GFS GEMS of whatever het bij het rechte eind heeft is lijkt mij een beetje te vroeg.

Voorlopig constateer ik wel dat GFS al sinds begin deze week roept dat het niet zo koud meer wordt als men in eerste instantie dacht en alle modellen lijken dit schoorvoetend nu toch een beetje te gaan volgen behalve EC die nog redelijk winters is maar ook al lang niet meer zo extreem als begin deze week. Ook onze weermannen op de gebruikelijke omroepen zijn al een stuk voorzichtiger.
Maar zoals Ricootje hierboven ook al zei.. een verschil van 100km kan winter of geen winter betekenen.

Dus gewoon beide modellen volgen.. EC, GFS we weten pas op de dag des winters of het koud is of niet.. en voorlopig is het hier nog bijna 8 graden boven nul. En het model volgen wat het meest in het straatje past is denk ik niet zo slim..

Klopt,het blijven verwachtingen,verwacht er maar niet teveel van
De run van woe 00z van deze week was nog wel erg koud tot -12 graden op 1 of meerdere dagen,H verbinding.
Max.temp. van -5 of iets meer in het oosten des lands.

QUOTE(DeClel @ Jan 13 2012, 13:31) <{POST_SNAPBACK}>
Volgens mij had in december 2010 GFS het juist wel goed en ec niet. Ik weet het niet zeker meer.

Volgens mij kwam de GFS in dec. als eerste met de voorspelling van kou,de rest volgde later..... | Gewijzigd: 13 januari 2012, 13:47 uur, door albalinda
Ook al ben je nog zo snel, de sneeuwbuien achterhalen je wel.....
weerfreak
Lid
Woonplaats: Monster (Westland) (Zuid-Holland)
Berichten: 635
Lid sinds: 19 nov. 2010
13 januari 2012, 13:57 uur | Bericht #317658
Ik denk juist dat elk model wel eens zijn zwakten heeft.
Zoals je ziet, de ene keer is GFS de weg kwijt en de andere keer is het weer EC. (of andere modellen natuurlijk)

We gaan het zien wie er gelijk heeft volgende week, gaat EC met GFS mee, of veranderd GFS drastisch zijn kaarten en gaat mee in EC? We zullen zien
Blijft spannend.
Weerfreak's weer:2012 lente en zomer : Onweersdagen: 0 Zwaar Onweer: 0
albalinda
Lid
Woonplaats: Klein Stavern (DL. Emsland)
Berichten: 916
Lid sinds: 23 nov. 2010
13 januari 2012, 14:09 uur | Bericht #317661
Daar ie de pluim dan,ach ja........
Ter verduidelijking; Gfs pluim | Gewijzigd: 13 januari 2012, 14:11 uur, door albalinda
Ook al ben je nog zo snel, de sneeuwbuien achterhalen je wel.....
yookin
Lid
Woonplaats: Stavoren
Berichten: 69
Lid sinds: 8 jan. 2010
13 januari 2012, 14:17 uur | Bericht #317662
Citaat van DeClel, vrijdag 13 januari 2012, 13:31 uur Volgens mij had in december 2010 GFS het juist wel goed en ec niet. Ik weet het niet zeker meer.


Klopt GFS voorspelde juist, maar dat was nov-dec... toen hadden we geweldig winterweer...
Vanaf januari... GFS bleef optimistisch. Maar dat kwam niet uit helaas... Beetje kort door de bocht, maar samengevat was dat het zo'n beetje...

We volgen Jan gewoon... wat Jan dan ook volgt...

joshoon
Lid
Woonplaats: Assen, Drenthe
Berichten: 427
Lid sinds: 11 jul. 2010
13 januari 2012, 14:19 uur | Bericht #317663
Citaat van albalinda, vrijdag 13 januari 2012, 14:09 uur Daar ie de pluim dan,ach ja........
Ter verduidelijking; Gfs pluim


Nou van z'n pluim worden wij niet blij van
Marlieke
Lid
Woonplaats: Rijssen (OV)
Berichten: 199
Lid sinds: 7 aug. 2011
13 januari 2012, 14:21 uur | Bericht #317664
Het is me toch wat al die verschillende pluimen...

Persoonlijk ga ik denk ik maar voor het gemiddelde van al die pluimen, dan is de teleurstelling minder groot...
Nemt mie nit serieus, dat dut mien kearl ook nit...vertaling: "Neem me niet serieus, dat doet mijn man ook niet..." :-)
yookin
Lid
Woonplaats: Stavoren
Berichten: 69
Lid sinds: 8 jan. 2010
13 januari 2012, 14:21 uur | Bericht #317665
Citaat van xzaz, vrijdag 13 januari 2012, 13:34 uur Je volgt toch wat je wilt zien, GFS laat iets moois zien, dan wordt die gepost... EC laat iets moois zien dan wordt die gepost..


En daarmee is het weer een mooie metafoor voor het leven...
Onvoorspelbaar en wat we zien zegt veel over onszelf... (en dus wat we willen zien...)

voor hetzelfde geld zitten we volgende week te barbecuen... je weet het niet. | Gewijzigd: 13 januari 2012, 14:23 uur, door Bronk
Decle
Lid
Woonplaats: Alphen a/d R
Berichten: 148
Lid sinds: 23 dec. 2009
13 januari 2012, 14:25 uur | Bericht #317666
Ik vind het toch vreemd als je de verwachtingen t/m dinsdag van ec en gfs naast elkaar legt.
ec geeft 3 dagen nachtvorst en gfs helemaal niks.

Decle
Lid
Woonplaats: Alphen a/d R
Berichten: 148
Lid sinds: 23 dec. 2009
13 januari 2012, 14:31 uur | Bericht #317668
Citaat van weerfreak, vrijdag 13 januari 2012, 13:57 uur Ik denk juist dat elk model wel eens zijn zwakten heeft.
Zoals je ziet, de ene keer is GFS de weg kwijt en de andere keer is het weer EC. (of andere modellen natuurlijk)


Ach ja wat is deweg kwijt. Hierop het forum wordt natuurlijk alleen maar vooruit gekeken en niet achteruit. Ik weet echt niet meer wat de modellen vorige week voor vandaag aangaven.

Maar goed dat één model nu wel de weg kwijt is lijkt me wel duidelijk.
GFS moet toch een keer met ec meegaan of visaversa.


Gijs
Lid
Woonplaats: Stevensweert, Midden-Limburg
Berichten: 120
Lid sinds: 19 aug. 2011
13 januari 2012, 14:34 uur | Bericht #317669
Op de korte termijn tot dinsdag kan je er gewoon vanuit gaan dat de temperaturen overdag tussen de 1 en 5 graden zullen liggen. En in de nacht lichte tot matige vorste. Interessant wordt het vanaf woensdag/donderdag, gezien niet al te grote spreiding in te temperatuur zal na donderdag het kwik weer hard om laag gaan, het is aan de modellen om uit te vechten HOE laag. Maar met temperaturen rond 3 graden(gemiddelde) en verwachte neerslag, kan dit steeds vaker in de vorm van sneeuw zijn.

Knmi schrijft er dit over:

Synoptische ontwikkeling
Het aandachtsgebied bevindt zich in een noordwestelijke stroming van polaire lucht. Door warmte-advectie op de oceaan bouwt zich boven de Britse Eilanden een hoog op, dat tijdens het weekeinde in onze omgeving terecht komt. Ook op 500 hPa vormt zich een rug, terwijl in het weekeinde aan de westflank van de hoogterug zich een laag afsnoert afsnoert dat langzaam richting Marokko trekt. Deze ontwikkeling zorgt in het weekeinde en begin komende week tijdelijk voor rustiger en kouder (stralings)weer. Ook aan de oostflank van de rug bevindt zich een hoogtelaag en dat trekt in het weekeinde en begin volgende week naar de Balkan. Vanaf dinsdag wordt de blokkade toch wel weer aangetast en stelt zich een westelijke, later noordwestelijke stroming in. Uiteindelijk zakt later volgende week een trog vanuit het noorden richting Midden-Europa uit en snoert uiteindelijk af tot een hoogtelaag. In dit scenario komt onze omgeving na een temperatuurstijging woensdag/donderdag weer dieper in de polaire lucht terecht.
Modelbeoordeling en onzekerheden
De ontwikkeling van de hogedruk boven onze omgeving zit al een aantal dagen duidelijk in de model-uitvoer. Tot en met begin volgende week is de betrouwbaarheid vrij groot en zien we relatief weinig spreiding in de diverse elementen. Wel kunnen er gaandeweg wat grenslaagproblemen ontstaan als de polaire lucht in het hoog stagneert en afkoelt. Onzekerheid lijkt te zitten in het moment waarop de west tot noordwestelijke stroming zich weer instelt. In de run van 11/12 UTC gebeurde dit pas donderdag, nu zien we dinsdag al een eerste zwakke storing doorkomen. Vanaf woensdag nemen de neerslagkansen sterk toe en gaat de temperatuur zowel in de nacht als overdag weer omhoog. Vanaf volgende week vrijdag lijkt de polaire straalstroom geleidelijk een zuidelijker positie in te gaan nemen. Bij ons dan een voorkeur voor een cyclonale noordwestelijke of noordelijke stroming, welke door ongeveer 70% van de leden wordt ondersteund. De rest van de leden geeft gemiddeld gezien een noordwestelijke stroming die wat meer anticyclonaal van karakter is.
Samenvatting meerdaagse-periode:
Perioden met zon en droog met in de nacht en ochtend lichte vorst. Later meer bewolking, toenemende neerslagkansen en zachter.
Samenvatting EPS-periode:
Grote kans op een weertype met geregeld neerslag en temperaturen die waarschijnlijk op of iets onder de normale waarden liggen.
Poider
Lid
Woonplaats: Sneek (Friesland)
Berichten: 1017
Lid sinds: 27 nov. 2010
13 januari 2012, 14:47 uur | Bericht #317671
Citaat van DeClel, vrijdag 13 januari 2012, 14:25 uur Ik vind het toch vreemd als je de verwachtingen t/m dinsdag van ec en gfs naast elkaar legt.
ec geeft 3 dagen nachtvorst en gfs helemaal niks.


Vreemd ja! Dat viel mij dus ook al op. Ben benieuwd, denk toch dat Gfs ernaast zit dit keer.
Onweersdagen 2013 : 1
Eveline
Lid
Woonplaats: Spijkenisse
Berichten: 86
Lid sinds: 7 nov. 2011
13 januari 2012, 15:00 uur | Bericht #317674
Citaat van Poider, vrijdag 13 januari 2012, 14:47 uur Vreemd ja! Dat viel mij dus ook al op. Ben benieuwd, denk toch dat Gfs ernaast zit dit keer.

ik hoop het maar.. na die lange WC kwam gfs ineens met super relaxte winterkaarten, die daarna als sneeuw voor de zon lijken te zijn verdwenen. misschien komen ze straks wel weer ineens net zo hard terug...
Een leek op het gebied van weersvoorspellingen. Pluimen, EC, GFS, allemaal nieuwe termen. Dus, excuses voor al mijn vragen :-)
Terug naar boven
Dit topic is gesloten
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.853 topics, welke bij elkaar 448.363 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.579 leden.
Het nieuwste lid is philip.beuckels@gmail.com.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 288 mensen aan het browsen op het forum. 0 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 288, lezen 3 mensen het topic "Overstromingen in Oostenrijk".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden