Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Lyon, KS; Wabaunsee, KS.

25 Apr 2024 21:13:29

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, KS; Osage, KS.

25 Apr 2024 21:08:42

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Converse, WY; Niobrara, WY.

25 Apr 2024 20:36:41

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Lyon, KS; Wabaunsee, KS.

25 Apr 2024 20:07:22

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Lyon, KS; Morris, KS; Wabaunsee, KS.

25 Apr 2024 19:59:09

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Geary, KS; Riley, KS; Wabaunsee, KS.

25 Apr 2024 18:59:35

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Geary, KS; Riley, KS.

25 Apr 2024 18:33:05

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Mitchell, KS; Osborne, KS.

25 Apr 2024 16:54:56

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Pulaski, AR; Saline, AR.

25 Apr 2024 15:44:24

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Cloud, KS; Republic, KS.

25 Apr 2024 15:29:41

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Perry, AR; Pulaski, AR; Saline, AR.

25 Apr 2024 15:29:40

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Jewell, KS; Mitchell, KS.

25 Apr 2024 15:10:59

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Conway, AR; Perry, AR; Pope, AR.

25 Apr 2024 15:10:59

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Cloud, KS.

25 Apr 2024 14:46:01

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Conway, AR; Perry, AR; Pope, AR; Yell, AR.

25 Apr 2024 14:46:01
Actueel
1 / 4

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Eifel
Lid
Woonplaats: Belgische Eifel
Berichten: 744
Lid sinds: 1 nov. 2011
5 februari 2012, 11:13 uur | Bericht #332473
Citaat van Reutel, zondag 5 februari 2012, 10:27 uur Elfstedentochttopic is gesloten tot de rayonhoofden officieel bij elkaar gaan komen. Tot die tijd mogen we van Marga hier over de Elfstedentocht discussieren, mits het over hovercrafts of helikopters gaat
Dan mogen ze opschieten

Een koudegolf is overigens geen garantie dat er een Elfstedentocht komt. Bij slechts tien koudegolven werd in hetzelfde jaar een Elfstedentocht uitgeschreven. De vrieskou lijkt volgens Weeronline in ieder geval tot en met volgend weekeinde aan te houden. Ook worden meer sneeuwbuien verwacht.
@NU.NL
Woonplaats: Oude Leije, Nrd. Fryslân (11stedenroute)
Berichten: 21
Lid sinds: 24 jul. 2011
5 februari 2012, 11:13 uur | Bericht #332474
Citaat van Jahike, zondag 5 februari 2012, 10:58 uur Waar zijn die Rayonhoofden eigenlijk bang voor? Het is daar zo oorverdovend stil. Het lijkt wel of iedereen in Nederland elkaar wel naar de 11-steden wil toeschreeuwen terwijl de mensen van wie je het moet hebben (Rayonhoofden/Friezen) er alles aan proberen te doen om die verwachtingen maar de kop in te drukken. Hebben ze er geen zin in?

Hierin Groningen opnieuw schitterend weer. Vrijwel blauwe hemel en een beetje meer wind dan gisteren.


... ik denk dat ze bang zijn voor die honderdduizenden Niet-Friezen, die straks (hopelijk eens niet met zo'n rare Unox-muts!) de mooiste provincie van Nederland zullen gaan "bezetten"

Collectief dan met z'n allen door het ijs zakken, is dan geen optie... Daarom zijn ze voorzichtig (ook om geen slapende honden wakker te maken)

Overigens hebben de Friezen al meer dan 2000 jaar ervaring met diverse volken die Friesland wilden "bezetten" en zijn tot nu toe met succes zichzelf gebleven En ik denk dat de rayonhoofden (en de 10.000 vrijwilligers) dit graag zo willen houden)

Dus: hij komt echt! Maar wel op een tijdstip wanneer wij dat verantwoord vinden
Waarom deze advertentie?
Shadow112
Lid
Woonplaats: Hasselt (ov)
Berichten: 1660
Lid sinds: 22 nov. 2010
5 februari 2012, 11:17 uur | Bericht #332476
Citaat van Reutel, zondag 5 februari 2012, 11:07 uur http://blog.spitsnet.nl/2009/12/07/rayonho...ijn-voorbereid/
Raar artikel. Eens in de 10 jaar, eens in de 18 jaar, en aan het einde suggereren dat het vorig jaar had gekund en dit jaar ook misschien? Verder is de zinspeling ook niet echt lekker in dat artikel. Maar goed.

Het blijft lastig om alle klimaat hysterie vol te houden terwijl de winters de afgelopen jaren weer steeds strenger worden.
Mijn Twitter Ipsa scientia potestas est
Woonplaats: Drachten
Berichten: 353
Lid sinds: 16 nov. 2011
5 februari 2012, 11:20 uur | Bericht #332478
Citaat van Reutel, zondag 5 februari 2012, 11:07 uur Geloof me, die zijn achter de schermen al lang bezig. Als ze besluiten dat de tocht doorgaat, dan is alles binnen 36 uur gereed. Muv hulpdiensten en de omroepen, die worden eerder geïnformeerd.

http://blog.spitsnet.nl/2009/12/07/rayonho...ijn-voorbereid/

de komende dagen zullen er ijstransplantaties worden uitgevoerd dus ze zijn er wel mee bezig,maar de vereniging de Friesche Elfsteden wil alles nog een beetje in de rust houden
MartijnR
Lid
Woonplaats: Skarsterbrege
Berichten: 33
Lid sinds: 24 jan. 2012
5 februari 2012, 11:27 uur | Bericht #332481
Persoonlijk denk ik dat het grootste issue rondom de organisatie van een groot ijsevenemnt de verregaande de-authorisatie van de overheid is.

Daar waar een dergelijke tocht om de schaatsers draait en toeschouwers helemaal van het ijs af zouden moeten blijven (ga maar lekker kleumen op de kant) is de moderne nederlander erg van het "Ik bepaal zelf wel waar ik ga staan" en luistert naar geen enkele gezagsdrager meer.

Ergo; er zal nu niet alleen gepland moeten worden rondom de veiligheid van schaatsers, maar ook rekening gehouden moeten worden met meutes ********** (laten we zeggen dat daar publiek staat)...

Maar da's mijn persoonlijke mening...

Ik ben wat dat betreft nog ouderwets; als een vrijwilliger van een organisatie mij vraagt ergens anders te gaan staan ben ik van mening dat ik moet luisteren, OOK als dat inhoud dat ik dan e.e.a. niet zo goed zie....
jcroon
Lid
Woonplaats: breda
Berichten: 4155
Lid sinds: 26 aug. 2011
5 februari 2012, 11:30 uur | Bericht #332483
Citaat van Wadland2011, zondag 5 februari 2012, 11:13 uur ... ik denk dat ze bang zijn voor die honderdduizenden Niet-Friezen, die straks (hopelijk eens niet met zo'n rare Unox-muts!) de mooiste provincie van Nederland zullen gaan "bezetten"
Helemaal mee eens, de elfstedentocht is in mijn ogen een Fries feestje en houdt dat zo, zonder u..x.... als jullie dat zo graag willen mag het, het mag bij jullie zelfs blijven vriezen maar van mij mag in het zuiden het voorjaar alweer beginnen.
misschien een idee om alle wegen naar Friesland af te sluiten en alleen mensen die zijn ingeloot met 1 of 2 familieleden/verzorgers door te laten?
Ook geen tv ploegen of zo zodat de rest van Nederland gewoon door kan werken en niet alles laat liggen om naar de tv te kijken?

Heb trouwens een gerucht gehoord dat André Kuipers net dit jaar ingeloot was...

QUOTE(Wadland2011 @ Feb 5 2012, 11:13) <{POST_SNAPBACK}>
Collectief dan met z'n allen door het ijs zakken, is dan geen optie... Daarom zijn ze voorzichtig (ook om geen slapende honden wakker te maken)

Maar zo leren ze het wel af!!! Misschien een keer collectief door het ijs als goede les, ben je meteen van dat gedonder af.
QUOTE(Wadland2011 @ Feb 5 2012, 11:13) <{POST_SNAPBACK}>
Overigens hebben de Friezen al meer dan 2000 jaar ervaring met diverse volken die Friesland wilden "bezetten" en zijn tot nu toe met succes zichzelf gebleven En ik denk dat de rayonhoofden (en de 10.000 vrijwilligers) dit graag zo willen houden)

En toch deel uitmaken van Nederland... Hebben we slim gedaan, niet door dat domme vechten van met name de Hollanders maar lekker op een stille, diplomatieke manier...

QUOTE(Wadland2011 @ Feb 5 2012, 11:13) <{POST_SNAPBACK}>
Dus: hij komt echt! Maar wel op een tijdstip wanneer wij dat verantwoord vinden
wat diplomatiek, dat zou dus ook volgend jaar kunnen, of daarna....
Reutel
Lid
Woonplaats: Tilburg centrum
Berichten: 1167
Lid sinds: 30 nov. 2010
5 februari 2012, 11:33 uur | Bericht #332484
Citaat van MartijnR, zondag 5 februari 2012, 11:27 uur Persoonlijk denk ik dat het grootste issue rondom de organisatie van een groot ijsevenemnt de verregaande de-authorisatie van de overheid is....

Klopt, maar die autorisatie komt er wel. als het goed is, is alles in draaiboeken vastgelegd. Maar ga er van uit dat het een enorme organisatie vergt. Politiemensen uit heel Nederland moeten ondersteuning komen geven. GHOR, Rode Kruis, en SIGMA teams zullen paraat moeten staan. Het verkeer moet in goede banen geleid worden, openbaar vervoer zal moeten rijden (ooh die NS...) en ga zo maar door... | Gewijzigd: 5 februari 2012, 11:36 uur, door Debbieke
Hete Bliksem: Schil de zoete appels en snijdt ze in stukjes. Doe de appels samen met het spek in een pan met een laagje water en wat zout. Laat dit zo’n vijftien minuten koken. Voeg dan de geschilde en in stukken gesneden aardappelen en zure appels toe en laat alles in een half uurtje gaar koken. Haal het spek uit de pan en snijdt het in stukjes. Stamp de aardappelen en de appels door elkaar met de kruidnagel,peper en boter. Roer daarna de stukjes spek door de stamppot. Bak tenslotte in een klein halfuurtje de gehaktballen gaar en snijdt ze in plakjes. Leg de plakjes vlees boven op de stamppot en smullen maar!
Woonplaats: Rozenburg(Rotterdam)
Berichten: 1821
Lid sinds: 3 jul. 2010
5 februari 2012, 11:35 uur | Bericht #332490
Het ijs moet duizenden mensen kunnen dragen,is dat al in beeld dan? Plus eventuele voertuigen.
Onweerdagen 2012 : 10

Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
boeskool
Lid
Woonplaats: Oldenzaal, Twente
Berichten: 523
Lid sinds: 11 jun. 2007
5 februari 2012, 11:35 uur | Bericht #332491
Citaat van Reutel, zondag 5 februari 2012, 11:33 uur Klopt, maar die autorisatie komt er wel. als het goed is, is alles in draaiboeken vastgelegd. Maar ga er van uit dat het een enorme organisatie vergt. Politiemensen uit heel Nederland moeten ondersteuning komen geven. GHOR, Rode Kruis, en SIGMA teams zullen paraat moeten staan. Het verkeer moet in goede banen geleid worden, openbaar vervoer zal moeten rijden (ooh die NS...) en ga zo maar door...
En laten we UNOX ook niet vergeten,het is ook een hele operatie om al die mutsen te verdelen.
Reutel
Lid
Woonplaats: Tilburg centrum
Berichten: 1167
Lid sinds: 30 nov. 2010
5 februari 2012, 11:40 uur | Bericht #332496
Citaat van MartijnR, zondag 5 februari 2012, 11:34 uur Maar dan nog Reutel; hele volksstammen denken dat een politieagent een in een pak gestoken SPW-er is....
En luisteren daar -echt- niet naar...


Het is inderdaad een hele opgave om een mensenmassa te managen. Dat gaat niet lukken met een paar politiemensen. Maar ik neem aan dat er goede draaiboeken liggen zodat hier wel rekening mee gehouden wordt. Je moet er toch niet aan denken dat er een paar honderd man door het ijs zakt.
Hete Bliksem: Schil de zoete appels en snijdt ze in stukjes. Doe de appels samen met het spek in een pan met een laagje water en wat zout. Laat dit zo’n vijftien minuten koken. Voeg dan de geschilde en in stukken gesneden aardappelen en zure appels toe en laat alles in een half uurtje gaar koken. Haal het spek uit de pan en snijdt het in stukjes. Stamp de aardappelen en de appels door elkaar met de kruidnagel,peper en boter. Roer daarna de stukjes spek door de stamppot. Bak tenslotte in een klein halfuurtje de gehaktballen gaar en snijdt ze in plakjes. Leg de plakjes vlees boven op de stamppot en smullen maar!
Han
Lid
Woonplaats: Ermelo
Berichten: 816
Lid sinds: 8 feb. 2007
5 februari 2012, 11:40 uur | Bericht #332495
Citaat van Gilleess, zondag 5 februari 2012, 11:36 uur Dat het elfstedentocht topic maar rap weer open is,, hier word niet meer over het weer gepraat, jammer

De elfstedentocht heeft toch direct met het weer te maken?
Zonder ijs geen elfstedentocht.

Maar goed, het KNMI heeft ook zijn langetermijn verwachting weer eens bijgesteld.
De kans op droog vriezend weer is nu 60-60%, dat was eerst nog maar 40%.
Ze zijn wat dat betreft bij het KNMI net zo dynamisch als het weer zelf.

Goed nieuws voor de schaatsers natuurlijk want droog en koud moet het nog zeker een aantal dagen zijn
wil je overal betrouwbaar kunnen schaatsen.
Het verkeer heeft van droog weer ook weinig last dus ook dat is positief.
Alleen de NS zal het wel af laten weten want die hebben niet alleen bij sneeuw overlast maar ook bij gewoon een beetje kou.
Woonplaats: Rozenburg(Rotterdam)
Berichten: 1821
Lid sinds: 3 jul. 2010
5 februari 2012, 11:50 uur | Bericht #332512
Reutel,

Even een vraag die ik eerder stelde.
De Elfstedentocht lokt Duizende mensen,inclusief mijzelf om te kijken mocht het zover komen dus Duizenden+1 mensen maar moet daar niet veel dikker ijs voor nodig zijn? 15-20 cm lijkt me wat Fragiel dan om die massa's aan te kunnen+eventuele voertuigen die erop moeten.
Onweerdagen 2012 : 10

Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Woonplaats: Rozenburg(Rotterdam)
Berichten: 1821
Lid sinds: 3 jul. 2010
5 februari 2012, 11:53 uur | Bericht #332511
Actueel:

  • Ijsdikte Leeuwarden: 10 centimeter
  • Ijsdikte Sneek: 9 centimeter
  • Ijsdikte Ijlst: 8 centimeter
  • Ijsdikte Sloten: 10 centimeter
  • Ijsdikte Stavoren: niet bekend
  • Ijsdikte Hindeloopen: 8 centimeter
  • Ijsdikte Workum: 10 centimeter
  • Ijsdikte Bolsward: 9 centimeter
  • Ijsdikte Harlingen: 8 centimeter
  • Ijsdikte Franeker: 7 centimeter
  • Ijsdikte Dokkum: 11 centimeter
  • *Ijsdikte Bartlehiem: 12 centimeter
Onweerdagen 2012 : 10

Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
MartijnR
Lid
Woonplaats: Skarsterbrege
Berichten: 33
Lid sinds: 24 jan. 2012
5 februari 2012, 11:54 uur | Bericht #332513
Thunderfreak; stel je er dus alsjeblieft op in dat je niet -op- het ijs gaat kijken, maar of op de tv, of vanaf de kant.
(Ik heb makkelijk praten; woon in friesland en heb voor mijn werk bemoeienis met de voortgang van zorgverlening...)
Reutel
Lid
Woonplaats: Tilburg centrum
Berichten: 1167
Lid sinds: 30 nov. 2010
5 februari 2012, 11:54 uur | Bericht #332514
Citaat van thunderfreak, zondag 5 februari 2012, 11:50 uur Reutel,

Even een vraag die ik eerder stelde.
De Elfstedentocht lokt Duizende mensen,inclusief mijzelf om te kijken mocht het zover komen dus Duizenden+1 mensen maar moet daar niet veel dikker ijs voor nodig zijn? 15-20 cm lijkt me wat Fragiel dan om die massa's aan te kunnen+eventuele voertuigen die erop moeten.


Ik heb geen idee hoe dik het ijs daar voor moet zijn, we zullen toch vertrouwen moeten hebben in de organisatie dat alles goed geregeld gaat worden.

Mensen lees het stukje van "onze" Johann ook nog even. Gaat over het alpenweer, maar voor ons ook erg interessante materie! http://alpenweer.blogspot.com/

Hete Bliksem: Schil de zoete appels en snijdt ze in stukjes. Doe de appels samen met het spek in een pan met een laagje water en wat zout. Laat dit zo’n vijftien minuten koken. Voeg dan de geschilde en in stukken gesneden aardappelen en zure appels toe en laat alles in een half uurtje gaar koken. Haal het spek uit de pan en snijdt het in stukjes. Stamp de aardappelen en de appels door elkaar met de kruidnagel,peper en boter. Roer daarna de stukjes spek door de stamppot. Bak tenslotte in een klein halfuurtje de gehaktballen gaar en snijdt ze in plakjes. Leg de plakjes vlees boven op de stamppot en smullen maar!
Roan
Lid
Woonplaats: Groningen
Berichten: 894
Lid sinds: 8 aug. 2011
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
5 februari 2012, 11:56 uur | Bericht #332515
Citaat van thunderfreak, zondag 5 februari 2012, 11:50 uur Reutel,

Even een vraag die ik eerder stelde.
De Elfstedentocht lokt Duizende mensen,inclusief mijzelf om te kijken mocht het zover komen dus Duizenden+1 mensen maar moet daar niet veel dikker ijs voor nodig zijn? 15-20 cm lijkt me wat Fragiel dan om die massa's aan te kunnen+eventuele voertuigen die erop moeten.

Wanneer kan ijs mij houden? Het is niet altijd zo dat ijs een vaste minimale dikte moet hebben. Ook de kwaliteit bepaalt de sterkte en draagkracht van het ijs. Meer ingesloten lucht veroorzaakt een grotere broosheid en dus minder sterk ijs. Hoe helderder het ijs van kleur is, hoe steviger het is en hoe meer draagkracht het heeft.

Gemiddeld mag je uitgaan van een minimale dikte van 7 á 8 cm helder ijs. 14 cm ijs kan een kleine auto houden, een vrachtwagen of een grote mensenmenigte bij 30 cm en een treinstel blijft staan op een ijsvloer van ongeveer 45 cm.
Han
Lid
Woonplaats: Ermelo
Berichten: 816
Lid sinds: 8 feb. 2007
5 februari 2012, 12:00 uur | Bericht #332518
Citaat van Roan, zondag 5 februari 2012, 11:56 uur Wanneer kan ijs mij houden? Het is niet altijd zo dat ijs een vaste minimale dikte moet hebben. Ook de kwaliteit bepaalt de sterkte en draagkracht van het ijs. Meer ingesloten lucht veroorzaakt een grotere broosheid en dus minder sterk ijs. Hoe helderder het ijs van kleur is, hoe steviger het is en hoe meer draagkracht het heeft.

Gemiddeld mag je uitgaan van een minimale dikte van 7 á 8 cm helder ijs. 14 cm ijs kan een kleine auto houden, een vrachtwagen of een grote mensenmenigte bij 30 cm en een treinstel blijft staan op een ijsvloer van ongeveer 45 cm.


Kwestie van spreiding over een groter oppervlak.
Er kunnen makkelijk tientallen mensen op het ijs staan, als ze naar niet proberen met z'n allen op 1 vierkante meter te gaan staan.
Voor de veiligheid houdt men een ruime marge aan vandaar de grote gewenste ijsdikte.
Nog een paar dagen wachten dus.
Als je nu al 15 jaar wacht kunnen die paar dagen er ook nog wel bij!
GHoekstra
Lid
Woonplaats: Harlingen (Frl)
Berichten: 555
Lid sinds: 2 dec. 2010
5 februari 2012, 12:01 uur | Bericht #332519
Er wordt al volop geschaatst op de Bolswardervaart in Harlingen.
http://www.omropfryslan.nl/elfstedentochtwebcam

Actuele temp -6,5°C min temp vannacht -11,5°C.
MamaAsz
Lid
Woonplaats: Workum
Berichten: 1098
Lid sinds: 16 dec. 2009
5 februari 2012, 12:04 uur | Bericht #332523
Citaat van thunderfreak, zondag 5 februari 2012, 11:53 uur Actueel: ijsdiktes...

Workum 12 cm | Gewijzigd: 5 februari 2012, 12:05 uur, door Debbieke
Woonplaats: Epe
Berichten: 378
Lid sinds: 27 aug. 2006
5 februari 2012, 12:06 uur | Bericht #332524
vanavond rayonhoofden bij elkaar...net op het nieuws
Terug naar boven
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Dit topic is gesloten
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.853 topics, welke bij elkaar 448.363 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.579 leden.
Het nieuwste lid is philip.beuckels@gmail.com.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 374 mensen aan het browsen op het forum. 1 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 374, lezen 3 mensen het topic "Vier-seizoenen-in-een-dag-weer".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden