Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

28 Mar 2024 16:59:57

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Beaufort, NC; Craven, NC; Jones, NC; Pamlico, NC.

28 Mar 2024 10:03:12

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Screven, GA.

28 Mar 2024 03:29:38

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

27 Mar 2024 15:59:58

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL; Wakulla, FL.

27 Mar 2024 14:15:23

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Alachua, FL; Columbia, FL; Gilchrist, FL.

27 Mar 2024 13:40:38

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dixie, FL.

27 Mar 2024 13:33:57

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Levy, FL.

27 Mar 2024 13:25:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dixie, FL; Taylor, FL.

27 Mar 2024 13:13:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Decatur, GA; Grady, GA.

27 Mar 2024 13:08:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 13:03:11

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL; Wakulla, FL.

27 Mar 2024 12:26:19

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 12:16:03

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Gulf, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 12:03:34

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Gulf, FL.

27 Mar 2024 11:36:51
Actueel
1 / 4

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2
Marga
Lid
Woonplaats: Den Haag
Berichten: 17643
Lid sinds: 25 jul. 2006
24 augustus 2012, 22:12 uur | Bericht #369503
Winter verwachting 2012-2013 USA volgens accuweather

Na een sneeuw arme winter 2011-2012 zullen de Mid Atlantic en het zuiden van New England in de komende winter te maken krijgen met een sneeuwdump. Dit wordt vermeld in de voorlopige winterverwachting 2012-2013 volgens Accuweather. Volgens Accuweather zal er een meer dan gemiddelde hoeveelheid sneeuw gaan vallen in de grote steden langs de I-95 zoals New York City, Philadelphia, Baltimore en Washington DC. "De I-95 steden krijgen het zwaar te verduren. Het is een kwestie van de overgang naar de koude fase met de enorme systemen, die we vanuit het zuidelijke tak van de jetstream zullen gaan zien," zegt hoofd lange termijn meteoroloog Paul Pastelok. 

De experts van Accuweather verwachten, dat de koude in januari en februari zal gaan intreden gepaard gaande met het potentieel voor grote sneeuwstormen. Het weer zal het nieuws gaan haen en zal voor veel ellende gaan zorgen voor de weggebruikers. Aan de andere kant heeft de sneeuw ook een positieve kant. De ski-industrie heeft afgelopen winter een slecht seizoen gehad. Het is zeer goed mogelijk, dat dit de komende winter goed gemaakt wordt met de boven gemiddelde sneeuwval. 

De oorzaken
De aanwezigheid van El Niño of La Niña - en hun kracht - wordt gebruikt om de verwachting voor de komende winter en de intensiteit van het seizoen op te stellen. Accuweather's meteorologen verwachten een zwakke tot gemiddelde El Niño tijdens de herfst. Een El Niño patroon wordt gekenmerd door boven gemiddelde watertemperaturen in het midden en het equatoriale deel van de Stille Oceaan. Relatief warmer zeewater verwarmt de lucht boven de oceaan. Welke vervolgens mondiaal de weerpatronen beïnvloedt. El Niño winters worden gekenmerd door een krachtige zuidelijk tak van de jetstream boven de USA. Als de krachtige zuidelijke jetstream samenkomt met de noordelijke tak van de jetstream kan dit leiden tot grote (sneeuw)stormen en blizzards. 



Het moet wel opgemerkt worden dat geen enkele El Niño hetzelfde is. Tevens heeft de kracht van dit fenomeen veel invloed om het winterweer. Er zijn ook andere factoren, die de hoeveelheid sneeuwval kunnen gaan beïnvloeden. Er moet genoeg koude lucht de grote Oostkust stormen tegemoet treden om het te laten sneeuwen in de I-95 corridor. 

"Blocking" is een term, welke meteorologen in het Noordoosten gebruiken om hogedrukgebieden te beschrijven, die in de winter domineren in het oosten van Canada en/of Groenland en koude lucht richting de USA duwen. "Als er een blokkade optreedt, neigen de stormen geremd te worden in hun uitbreiding over de oostkust. Hierbij komt de stroming vanaf de Atlantische oceaan met vochtige lucht, waardoor het nog harder kan gaan sneeuwen," volgens meteoroloog Brian Edwards.

De volledige en definitieve winterverwachting wordt door accuweather in oktober gepubliceerd.

© onweer-online
Bron: Accuweather, meteotimes.

Every cloud has a silver lining
Marga
Lid
Woonplaats: Den Haag
Berichten: 17643
Lid sinds: 25 jul. 2006
10 september 2012, 18:31 uur | Bericht #370854
Nieuwe aanwijzingen voor de komende winter (USA): Update ECMWF-model

De nieuwe seizoensgebonden vooruitblik van het solide ECMWF-model is bijgewerkt.

Met betrekking tot de komende winter geeft het model vrij gemiddelde temperaturen aan lvoor het midden van de USA. Echter zijn er wel lokaal warm/koud afwijkingen te zien gebaseerd op de verwachte oppervlakte water temperaturen van de grote watermassa's. Bijvoorbeeld: de zee oppervlakte-temperatuur van de Atlantische oceaan bij Canada liggen in dit seizoen ver boven het gemiddelde. De winter zal hier weinig verandering in kunnen brengen. Aangezien de oceaan een grote invloed heeft op de lokale temperaturren van de Maritimes tot in Newfoundland is het logische, dat het model boven gemiddelde temperaturen voorspeld in die hele regio strikt gebaseerd op de warme zee oppervlakte anomaliën en de niet noodzakelijkerwijs op het algehele patroon van de jetstream. Hetzelfde gaat ook op voor de gebieden rond de Great Lakes en rond de noordelijke Canadese wateren. 



Het model is het sterkst van overtuigd, dat een krachtige rug (van hogedruk) in de bovenste luchtlagen de winter boven Alaska zal domineren. Dit patroon houdt in, dat de winter milder, veel milder zal gaan verlopen dan vorig jaar voor de inwoners van Alaska. Koning Winter zal diverse plaagstootjes geven aan de mensen op de westelijke vlaktesn en zelfs in de hoogvlaktes van de USA. Het kan hier dan erg koud worden. Volgens het patroon, zal het droog blijven in het zuiden van British Colombia en de noordwestkust van de USA (oranje vlek). Het model is minder overtuigd van de aankomende El Niño en voorspelt daarom zwakke El Niño omstandigheden in de herfst en winter, met een piek in januari. De laatste meteorologische observaties ondersteunen deze theorie. Het model is op het idee teruggekomen, dat de Noord Atlantische Oscillatie in een voornamelijk positieve fase zou zijn. Het onderstaande plaatje laat de weerpatronen zien bij een +NAO.



© onweer-online
Bron: Accuweather
Every cloud has a silver lining
Waarom deze advertentie?
Woonplaats: Amsterdam west
Berichten: 138
Lid sinds: 10 okt. 2010
11 september 2012, 13:57 uur | Bericht #370888
Mwah.....:( Dus  komende winter temperaturen boven normaal en ook te nat.. BAH ! | Gewijzigd: 11 september 2012, 13:58 uur, door sneeuwschuiver
Ben47
Lid
Woonplaats: Heenvliet, Eiland Voorne-Putten (Zuid-Holland)
Berichten: 4219
Lid sinds: 16 jan. 2011
21 september 2012, 12:23 uur | Bericht #371409
Citaat van sneeuwschuiver, dinsdag 11 september 2012, 13:57 uur Mwah.....:( Dus  komende winter temperaturen boven normaal en ook te nat.. BAH !
Hoezo 'dus' ??? Kan je ook zeggen wat je bedoelt, voor Amsterdam waar je woont of voor de USA waar dit artikel op slaat?

Op het onderste kaartje zijn ze teruggekomen, dus dat zou juist niet het geval zijn. Bovendien gaat om lange termijn dat vrijwel onmogelijk goed te 'verwachten' is, wie het ook doen. Dus waar ze op teruggekomen zijn kan uitkomen, maar waar ze nu mee komen ook. Of niet....:|
| Gewijzigd: 21 september 2012, 12:24 uur, door Ben47
Noem mij de naam van de instantie die opdracht geeft tot een onderzoek van het klimaat en ik geef u per ommegaande het verwachte resultaat van het onderzoek.
Woonplaats: Amsterdam west
Berichten: 138
Lid sinds: 10 okt. 2010
21 september 2012, 15:56 uur | Bericht #371411
  Vanwaar de vele vraagtekens ;)Ik wil dan eerst die andere kaart zien waar jij op doelt. Voorlopig hou ik mij grotendeels vast aan de verwachtingen van A.Weather.En de vertoonde kaart want wie zegt ons dat de nieuwe kaart er ondanks negatievere NAO heel anders uit gaat zien voor  Noord  N.W en WestEuropa (?) Zij zaten er de afgelopen drie winters opmerkelijk goed bij.   En de NAO Index schuift ook verticaal heen_en_weer.          | Gewijzigd: 21 september 2012, 15:59 uur, door sneeuwschuiver
RayZor
Lid
Woonplaats: Eext
Berichten: 1135
Lid sinds: 19 jun. 2007
21 september 2012, 15:57 uur | Bericht #371412
Ben benieuwt wat er hier dit jaar gaat vallen, hoop dit keer wel wat meer sneeuw.
Woonplaats: Izegem/WestVlaanderen.
Berichten: 1748
Lid sinds: 14 dec. 2010
21 september 2012, 16:37 uur | Bericht #371413
Citaat van Raymond83, vrijdag 21 september 2012, 15:57 uur Ben benieuwt wat er hier dit jaar gaat vallen, hoop dit keer wel wat meer sneeuw.
Het blijft voor iedereen denkik nog een vraagteken. 
Mvg,Gilles ( Izegem - West vlaanderen )
Ben47
Lid
Woonplaats: Heenvliet, Eiland Voorne-Putten (Zuid-Holland)
Berichten: 4219
Lid sinds: 16 jan. 2011
21 september 2012, 16:54 uur | Bericht #371414
Citaat van sneeuwschuiver, vrijdag 21 september 2012, 15:56 uur   Vanwaar de vele vraagtekens ;)Ik wil dan eerst die andere kaart zien waar jij op doelt. Voorlopig hou ik mij grotendeels vast aan de verwachtingen van A.Weather.En de vertoonde kaart want wie zegt ons dat de nieuwe kaart er ondanks negatievere NAO heel anders uit gaat zien voor  Noord  N.W en WestEuropa (?) Zij zaten er de afgelopen drie winters opmerkelijk goed bij.   En de NAO Index schuift ook verticaal heen_en_weer.         
Je hebt gelijk, één vraagteken is voldoende. Je bent nogal stellig met je 'dus', alsof een verwachting op lange termijn een wetmatigheid is en per definitie zal uitkomen. Bovendien is niet duidelijk op welk werelddeel je doelt. Vandaar mijn geplaatste vraagteken(s).

De kaart waar ik op doel hoef ik niet te leveren, want dat is het bovenste kaartje in het artikel en betreft uitsluitend Noord Amerika. Het onderste kaartje is waar men op terug is gekomen. Best verwarrend dat men dan toch dat plaatje plaatst. De verwachting voor Europa is m.i. hier geheel niet aan de orde gesteld. Voor de USA en Canada wijkt de verwachting voor de winter (het bovenste plaatje) af t.o.v. de eerdere verwachting (onderste plaatje). Meer wordt m.i. met het artikel niet bedoeld.

Ondanks dat het over USA en Canada gaat  hebt jij het dus blijkbaar over Europa en baseert dat op het volgens het artikel niet meer aangehangen +NAO (onderste plaatje). Dit zou m.i. thuishoren in een topic Winterverwachting 2012-2013 Europa, maar die hebben we nog niet. 8)

| Gewijzigd: 21 september 2012, 17:15 uur, door Ben47
Noem mij de naam van de instantie die opdracht geeft tot een onderzoek van het klimaat en ik geef u per ommegaande het verwachte resultaat van het onderzoek.
Woonplaats: Amsterdam west
Berichten: 138
Lid sinds: 10 okt. 2010
22 september 2012, 18:46 uur | Bericht #371463
Misschien ligt het aan je brwowser ?:)
Maar kijk naar het complete kaartje onder de tekst van A.W.
en daar zie ik west -NW en Noord europa in het lichtgroen ingekleurd.
Daarbij staat de betekenis van die kleur en dat is warm en nat.
Zuid-Europa wordt volgens hen te droog en ook te warm.
Daarentegen in canada en Oostkust Amerika Kouder en vooral in Oost-
Amerika veel sneeuw.
Ben47
Lid
Woonplaats: Heenvliet, Eiland Voorne-Putten (Zuid-Holland)
Berichten: 4219
Lid sinds: 16 jan. 2011
24 september 2012, 20:49 uur | Bericht #371780
Citaat van sneeuwschuiver, zaterdag 22 september 2012, 18:46 uur Misschien ligt het aan je brwowser ?:)
Maar kijk naar het complete kaartje onder de tekst van A.W.
en daar zie ik west -NW en Noord europa in het lichtgroen ingekleurd.
Daarbij staat de betekenis van die kleur en dat is warm en nat.
Zuid-Europa wordt volgens hen te droog en ook te warm.
Daarentegen in canada en Oostkust Amerika Kouder en vooral in Oost-
Amerika veel sneeuw.

Voor de laatste keer.
Nogmaals, jij kijkt naar het plaatje waar (in het artikel) niet (meer) vanuit wordt gegaan! Daar is men 'op terugekomen', m.a.w. ingetrokken, vervallen, niet meer aan de orde e.d.!
Het eerste plaatje geldt (zie hieronder) en dan wordt (volgens dat artikel) voor de VS een milde natte winter verwacht en geen 'Kouder en vooral in Oost-Amerika veel sneeuw' verwacht,  zoals jij schrijft.

Misschien moet je eens kijken of jou browser het bovenste plaatje in dit artikel http://www.onweer-online.nl/forum/topic/35611/voorlopige-winter-verwachting-2012-2013-usa/#message370854 laat zien. Het plaatje waar het in het artikel over gaat. :P

Voor de zekerheid hierbij het plaatje waar het om gaat in het artikel! T.w. het 1e plaatje in het artikel. Zie jij sneeuw aan de oostkust en wordt het daar koud? (volgens artikel?)





| Gewijzigd: 24 september 2012, 20:50 uur, door Ben47
Noem mij de naam van de instantie die opdracht geeft tot een onderzoek van het klimaat en ik geef u per ommegaande het verwachte resultaat van het onderzoek.
Marga
Lid
Woonplaats: Den Haag
Berichten: 17643
Lid sinds: 25 jul. 2006
25 september 2012, 11:27 uur | Bericht #371835
Voordat jullie verder gaan discussiëren kan ik dit artikel aanraden. 
El Niño heeft een pas op de plaats gemaakt en alle vooruitzichten en verwachtingen staan op losse schroeven
Every cloud has a silver lining
Ben47
Lid
Woonplaats: Heenvliet, Eiland Voorne-Putten (Zuid-Holland)
Berichten: 4219
Lid sinds: 16 jan. 2011
26 september 2012, 22:09 uur | Bericht #371995
Citaat van Marga, dinsdag 25 september 2012, 11:27 uur Voordat jullie verder gaan discussiëren kan ik dit artikel aanraden. 
El Niño heeft een pas op de plaats gemaakt en alle vooruitzichten en verwachtingen staan op losse schroeven
Hahaha, nou ook als El Niño geen pas op de plaats had gemaakt, of zelfs niet in de verste verte te zien is, staan dergelijke lange termijn verwachtingen ook op losse schroeven. :P

Noem mij de naam van de instantie die opdracht geeft tot een onderzoek van het klimaat en ik geef u per ommegaande het verwachte resultaat van het onderzoek.
Marga
Lid
Woonplaats: Den Haag
Berichten: 17643
Lid sinds: 25 jul. 2006
26 september 2012, 22:17 uur | Bericht #371996
Citaat van Ben47, woensdag 26 september 2012, 22:09 uur Citaat van Marga, dinsdag 25 september 2012, 11:27 uur Voordat jullie verder gaan discussiëren kan ik dit artikel aanraden. 
El Niño heeft een pas op de plaats gemaakt en alle vooruitzichten en verwachtingen staan op losse schroeven
Hahaha, nou ook als El Niño geen pas op de plaats had gemaakt, of zelfs niet in de verste verte te zien is, staan dergelijke lange termijn verwachtingen ook op losse schroeven. :P
Het zijn en blijven maar verwachtingen en geen voorspellingen. Maar altijd wel leuk om naar te kijken en erover te discussiëren

Every cloud has a silver lining
Marga
Lid
Woonplaats: Den Haag
Berichten: 17643
Lid sinds: 25 jul. 2006
26 september 2012, 22:19 uur | Bericht #371997
Heel toevallig kwam net dit bericht binnen van Accuweather (via facebook)


Did you see this floating around the Internet last winter? Before you know it, it'll be that time again! Our updated U.S. Winter 2012-2013 forecast will be coming out next week!

LOL
Every cloud has a silver lining
Ben47
Lid
Woonplaats: Heenvliet, Eiland Voorne-Putten (Zuid-Holland)
Berichten: 4219
Lid sinds: 16 jan. 2011
26 september 2012, 22:38 uur | Bericht #371999
Citaat van Marga, woensdag 26 september 2012, 22:17 uur Citaat van Ben47, woensdag 26 september 2012, 22:09 uur Citaat van Marga, dinsdag 25 september 2012, 11:27 uur Voordat jullie verder gaan discussiëren kan ik dit artikel aanraden. 
El Niño heeft een pas op de plaats gemaakt en alle vooruitzichten en verwachtingen staan op losse schroeven
Hahaha, nou ook als El Niño geen pas op de plaats had gemaakt, of zelfs niet in de verste verte te zien is, staan dergelijke lange termijn verwachtingen ook op losse schroeven. :P
Het zijn en blijven maar verwachtingen en geen voorspellingen. Maar altijd wel leuk om naar te kijken en erover te discussiëren
Zeer zeker! Ik zou ze niet willen missen. Dat zou saai worden! ;)



Noem mij de naam van de instantie die opdracht geeft tot een onderzoek van het klimaat en ik geef u per ommegaande het verwachte resultaat van het onderzoek.
Woonplaats: Borne, Overijssel
Berichten: 132
Lid sinds: 3 sep. 2012
27 september 2012, 12:40 uur | Bericht #372011
wat voor winter zouden wij kunnen krijgen i.v.b. met een zwakke el nino ? :|
Ben47
Lid
Woonplaats: Heenvliet, Eiland Voorne-Putten (Zuid-Holland)
Berichten: 4219
Lid sinds: 16 jan. 2011
27 september 2012, 12:47 uur | Bericht #372013
Citaat van Marc Stoelers, donderdag 27 september 2012, 12:40 uur wat voor winter zouden wij kunnen krijgen i.v.b. met een zwakke el nino ? :| Er wordt een zeer strenge winter verwacht, met een deels bevroren Noordzee. Booreilanden in de Noordzee moeten vanwege de zware ijsgang hals over kop verlaten worden.  De Elfstedentocht wordt i.v.m. zeer barre omstandigheden na 3 uur gestaakt. ... :|

Bron: geen, is door het ijs gezakt!

| Gewijzigd: 27 september 2012, 13:54 uur, door Ben47
Noem mij de naam van de instantie die opdracht geeft tot een onderzoek van het klimaat en ik geef u per ommegaande het verwachte resultaat van het onderzoek.
Woonplaats: Amsterdam west
Berichten: 138
Lid sinds: 10 okt. 2010
27 september 2012, 14:37 uur | Bericht #372019
  :D8)hi ha Als we dat nog eens zouden meemaken !******* En i.p.v de Elf S. T. een schaatstocht naar Engeland, Met Koek en Zopie op een van de booreilanden. En de finish mag jij bedenken. En nu alvast het weeroverzicht van vrijdag 26 januari 2013.... Nog steeds weet een zeer krachtig hogedrukgebied met twee kernen, een boven de Oeral en een tweede boven het noorden van de Britse Eilanden de winter stevig in het zadel te houden. Met een aanhoudende oost tot n-o stroming wordt heldere vrieslucht aangevoerd. Afgelopen nacht werden in het noord oosten weer record- lage temperaturen gemeten. Het jonge record dat met - 28.7C twee nachten geleden werd gevestigd op Vliegbasis Eelde werd vannacht met drie tiende verbroken ! Maar ook aan de kust kwam het tot zeer strenge vorst (Zantvoord -23._C) Niet vreemd gelet op de enorme ijsvlakte. , En hoe gaat het nu verder ,,? vraagt menig winterliefhebber/hater zich af. Volgens de laatste berekeningen blijft het tot het volgend weekeinde gewoon doorvriezen, De kans op sneeuw blijft voorlopig klein behoudens de kans  op wat poolsneeuw. Wel neemt de wind iets toe vanwege lagedrukgebieden ten zuiden van Frankrijk.Vooral ten zuiden tot het Midden van Spanje sneeuwval  De komende nachten nog minima tot -30.-C Daarna wat minder laag.   De weersverwachting tot morgenavond. Opklaringen en droog. Enkele wolkenvelden. Matige wind tussen oost en noordoost. minima tussen - 23  en - 30.-C Morgen overdag circa - 15.-C   Vooruitzichten komende vijf dagen   Aanhoudend zeer koud en droog winterweer lichte stijging van temperatuur.   Lange termijn. 90 % kans op aanhooudend zeer koud winterweer 10 % kans op sneeuw en matige vorst.   Enkele waarnemingen van 14.00 uur ned. tijd. Eelde                       licht bewolkt  ono 4     - 17.C Rotterdam                 onbewolkt     ono 3     - 14. C Vlissingen                 onbewolkt     oost 3    - 14.C Limburg                    onbewolkt    oost 2    - 15.C           :P                                  
Roan
Lid
Woonplaats: Groningen
Berichten: 894
Lid sinds: 8 aug. 2011
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
27 september 2012, 15:35 uur | Bericht #372022
Citaat van sneeuwschuiver, donderdag 27 september 2012, 14:37 uur   :D8)hi ha Als we dat nog eens zouden meemaken !******* En i.p.v de Elf S. T. een schaatstocht naar Engeland,
Edit Marga: Knip
hahahaha!! TOP! Lijkt me echt kicken!

| Gewijzigd: 27 september 2012, 17:38 uur, door Marga
Woonplaats: Borne, Overijssel
Berichten: 132
Lid sinds: 3 sep. 2012
27 september 2012, 15:42 uur | Bericht #372026
Citaat van Ben47, donderdag 27 september 2012, 12:47 uur Citaat van Marc Stoelers, donderdag 27 september 2012, 12:40 uur wat voor winter zouden wij kunnen krijgen i.v.b. met een zwakke el nino ? :| Er wordt een zeer strenge winter verwacht, met een deels bevroren Noordzee. Booreilanden in de Noordzee moeten vanwege de zware ijsgang hals over kop verlaten worden.  De Elfstedentocht wordt i.v.m. zeer barre omstandigheden na 3 uur gestaakt. ... :|

Bron: geen, is door het ijs gezakt!




klinkt heel spannend, maar het bron zegt me niets ? 8| 
Terug naar boven
1 2
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.843 topics, welke bij elkaar 448.337 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.574 leden.
Het nieuwste lid is Stormliefhebber787.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 254 mensen aan het browsen op het forum. 1 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 254, lezen 3 mensen het topic "Foto's/Video's onweer en extreem weer".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden