Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Beaufort, NC; Craven, NC; Jones, NC; Pamlico, NC.

28 Mar 2024 10:03:12

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Screven, GA.

28 Mar 2024 03:29:38

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

27 Mar 2024 15:59:58

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL; Wakulla, FL.

27 Mar 2024 14:15:23

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Alachua, FL; Columbia, FL; Gilchrist, FL.

27 Mar 2024 13:40:38

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dixie, FL.

27 Mar 2024 13:33:57

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Levy, FL.

27 Mar 2024 13:25:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dixie, FL; Taylor, FL.

27 Mar 2024 13:13:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Decatur, GA; Grady, GA.

27 Mar 2024 13:08:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 13:03:11

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL; Wakulla, FL.

27 Mar 2024 12:26:19

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 12:16:03

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Gulf, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 12:03:34

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Gulf, FL.

27 Mar 2024 11:36:51

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Jefferson, FL; Leon, FL; Brooks, GA; Thomas, GA.

27 Mar 2024 11:14:35
Actueel
1 / 4

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Woonplaats: Gouda
Berichten: 553
Lid sinds: 17 apr. 2012
31 juli 2013, 20:40 uur | Bericht #405142
Citaat van bliksemdenhaag, woensdag 31 juli 2013, 20:26 uur Citaat van mrijkhals, woensdag 31 juli 2013, 20:01 uur Hi guy's....... waarom kunnen we nou niet uit gaan van de ervaringen die we hebben uit de praktijk.



Als ik mijn ervaring moet delen dan is de kans op onweer hier in het westen wel heel erg klein,al staan de kaarten er nog zo goed voor.
En wat al héél vaak is voorgekomen is,is dat al de activiteit er opeens uitvliegt wanneer je denkt dat het echt gaat gebeuren.Dat bleek afgelopen weekend ook maar weer eens.

Meestal als er hier onweer is, is dat meestal onverwachts.Ik zou echt niet weten wat de oorzaak daarvan is.

Maar hopelijk pakt het dit keer anders uit:)

Wij hebben anders gewoon onweer gehad hoor afgelopen weekend.
Ja oké het was geen 25/ 26 mei situatie maar goed dat soort complexen komen
in het land uberhaupt weinig voor. Ik gok erop dat we dit weekend weleens
aangenaam verrast zouden kunnen worden. Niet alleen omdat de kaarten er
goed voor liggen maar ook omdat ik het vooral hoop. En om nog even op de post van
Thunder uit Rozenburg R'dam terug te komen. Niet alleen de bodemvochtigheid
speelt een rol. Vergeet niet dat het is ons klein kikker landje(die naam heeft het niet voor niks)
het barst van de rivieren en een grote noordzee.
Ik heb er een goed gevoel over.


Aantal onweersdagen 2020
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Woonplaats: Rozenburg(Rotterdam)
Berichten: 1821
Lid sinds: 3 jul. 2010
31 juli 2013, 20:53 uur | Bericht #405145
Citaat van Viktor Peters, woensdag 31 juli 2013, 20:40 uur
Wij hebben anders gewoon onweer gehad hoor afgelopen weekend.
Ja oké het was geen 25/ 26 mei situatie maar goed dat soort complexen komen
in het land uberhaupt weinig voor. Ik gok erop dat we dit weekend weleens
aangenaam verrast zouden kunnen worden. Niet alleen omdat de kaarten er
goed voor liggen maar ook omdat ik het vooral hoop. En om nog even op de post van
Thunder uit Rozenburg R'dam terug te komen. Niet alleen de bodemvochtigheid
speelt een rol. Vergeet niet dat het is ons klein kikker landje(die naam heeft het niet voor niks)
het barst van de rivieren en een grote noordzee.
Ik heb er een goed gevoel over.



Momenteel,Noordzee is ons kwaad voor de kust. Wel vocht maar koel dus dat schiet niet erg op. En of er uberhaupt vocht opgenomen gaat worden komende dagen is ook nog de vraag,zo droog dat het is.

Maare ook hier hadden we behoorlijk Onweer. Ligt toch niet ver van Den Haag,alleen ligt Den haag letterlijk pal aan zee en de Noordzee is pas een echte vriend als het najaar volgt.

| Gewijzigd: 31 juli 2013, 22:51 uur, door Debbieke
Onweerdagen 2012 : 10

Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Waarom deze advertentie?
mrijkhals
Lid
Woonplaats: Goes
Berichten: 1200
Lid sinds: 1 dec. 2007
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
31 juli 2013, 21:33 uur | Bericht #405147
Citaat van RowanH, woensdag 31 juli 2013, 20:37 uur Dat ben ik helemaal met je eens. Altijd een heleboel voorpret en als het eenmaal arriveert, dan is het meeste en nog vaker de activiteit er uit en moeten we het doen met regen, heel veel regen Sja weetje,.... we pissen allemaal wel eens naast de pot, je bent echt niet de enigste. Voor afgelopen weekeinde hebben wij in zeeland amper een rommel gehoord of een flits gezien. En uitgerekend zat ik zaterdag en vrijdag in nijmegen... beetje jammer | Gewijzigd: 31 juli 2013, 22:51 uur, door Debbieke
Radiografische Hobby's ?..kijk op: http://www.mrdracing.nl
Woonplaats: Middelburg
Berichten: 315
Lid sinds: 22 mei. 2012
31 juli 2013, 22:05 uur | Bericht #405148
Citaat van RowanH, woensdag 31 juli 2013, 20:37 uur Dat ben ik helemaal met je eens. Altijd een heleboel voorpret en als het eenmaal arriveert, dan is het meeste en nog vaker de activiteit er uit en moeten we het doen met regen, heel veel regen tja, boven Est Vlaanderen komen vaak mooie buien aanstormen maar zodra ze westerschelde in zeeland overkomen vliegt de activiteit en vertrekt die naar het oosten zodat er regenbuien overblijven( overigens kan ik me 10 sept 2011 nog goed herinneren toen er een hele stevige bui wel zeeland over kwam en verder trok) | Gewijzigd: 31 juli 2013, 22:52 uur, door Debbieke
jcroon
Lid
Woonplaats: breda
Berichten: 4155
Lid sinds: 26 aug. 2011
31 juli 2013, 22:37 uur | Bericht #405151
Citaat van svenne, woensdag 31 juli 2013, 19:48 uur

Wat we niet mogen vergeten na vorige zaterdag is dat er toen ook niet echt sprake was van de verwachte opwarming. De 31° (?) die toen voorspeld waren, werden enkel gehaald in het zuiden van België. De rest moest het doen met 26-27 graden. Toch kregen we een zeer stevig onweerscomplex te verwerken die avond/nacht (heb zelf tot 2u snacht mogen pompen).

Dat kan natuurlijk aan een verouderd en/of ontoereikend en/of slecht onderhouden riolering liggen.




Sven
Moderator
Woonplaats: Everywhere and Nowhere
Berichten: 6159
Lid sinds: 5 jul. 2011
31 juli 2013, 22:46 uur | Bericht #405152
Citaat van jcroon, woensdag 31 juli 2013, 22:37 uur Dat kan natuurlijk aan een verouderd en/of ontoereikend en/of slecht onderhouden riolering liggen.En vooral teveel regen op korte tijd
Alles stond blank in en rond Antwerpen die avond






Woonplaats: Boom(Antwerpen)
Berichten: 2258
Lid sinds: 8 mei. 2012
31 juli 2013, 22:58 uur | Bericht #405153
Citaat van svenne, woensdag 31 juli 2013, 22:46 uurEn vooral teveel regen op korte tijd
Alles stond blank in en rond Antwerpen die avond


Hier waren ook alle brandweerlieden de volledige nacht bezig... Met de vroegere kleiputten hier is het niet al te goed met zware regen :/






Onweersdagen met hagel: 2 ---- Licht onweer: 7
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Woonplaats: Middelburg
Berichten: 315
Lid sinds: 22 mei. 2012
1 augustus 2013, 00:28 uur | Bericht #405165
Even tussendoor: als je nu buiten bent voel je echt dat de warme lucht binnenstroomt het het morgen heet wordt
Caltson
Lid
Woonplaats: Kontich
Berichten: 41
Lid sinds: 24 mei. 2012
1 augustus 2013, 01:26 uur | Bericht #405168
Citaat van RowanH, woensdag 31 juli 2013, 20:37 uur Dat ben ik helemaal met je eens. Altijd een heleboel voorpret en als het eenmaal arriveert, dan is het meeste en nog vaker de activiteit er uit en moeten we het doen met regen, heel veel regenHad ik tot sinds 2011 tot vorige week.

Geen enkele bewonderenswaardige onweersbui gezien sinds 28/06/2011 tot 27/07/2013. Daarmee wil ik zeggen dat je het moet verwachten wanneer je het niet verwacht.
Op 27/07/13 had ik mij nooit durven verwachten aan 2 intense onweersbuien op één dag, maar ze zijn er toch van gekomen, ook al heeft het de laatste 2 jaar in onze regio nooit echt intens geweest. | Gewijzigd: 1 augustus 2013, 08:34 uur, door Debbieke
Tatanka
Lid
Woonplaats: Drenthe
Berichten: 5265
Lid sinds: 4 jun. 2011
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
1 augustus 2013, 07:12 uur | Bericht #405170
Stand van zaken voor het onweer van vrijdag naar zaterdag

Gfs laat vooral de buienlijn activeren net over de grens met duitsland pas tegen de middag beginnen daar de onweers symbolen te komen. Timing van koufront is daar veel beter het is immers dan al flink opgewarmt daar. Mischien dat de gehele oostgrens hier ook al wat van meekrijgt echter er zijn nog veel onzekerheden maar het ziet er in mijn ogen niet best uit. Enigste lichtpuntje is vrijdagavond aan de noord-west kust gezien de hoge cape op dat tijdstip laat gfs echter wel een verhoogt neerslag patroon zien maar die zwak in de nachtelijke uren af om vervolgens pas tegen duitse grens weer de draad op te pakken.



Modelbeoordeling en onzekerheden

Voor de meerdaagse periode nog steeds een consistente run. De overgang van het tropische weer van vrijdag op zaterdag lijkt volgens de pluim nog steeds niet met echt extreem weer te gebeuren. Kijkend naar de operationele run dan komt het koufront ergens zaterdagochtend vroeg door. Daar vooruit lijkt een niet-actieve buienlijn te zitten, waardoor de wind al voor het koufront omgaat en, samen met de nacht, voor afkoeling zorgt. Eventuele actieve buien worden, als we naar de progtemp kijken, niet vanaf de grond getriggerd. Er zit ook niet overmatig veel neerslag op het koufront: <30% kans op meer dan 10 mm, mede omdat het zwaartepunt van de neerslag over de Noordzee trekt. De Theta-W850 tong, met waarden van 19 graden ligt zaterdagochtend al oost van ons land. Het is wel een situatie die weleens veel actiever zou kunnen uitpakken (gezien de wind op hoogte ook met windstoten, een 500 hPa trog en grootte onweerskans). Het accent ligt in ieder geval op vrijdagavond en zaterdagnacht/ochtend. Hierin zijn de opeenvolgende runs consistent. Gedurende de EPS-periode zien we weinig verandering t.o.v. de vorige 12-uurs run. In de clusters (en ook in de spaghetti-plaatjes) geven alle leden een zonale 500 hPa stroming voor hele periode. Aan de grond zien we dan ook een aanhoudende depressie-activiteit noord en noordwest van ons land. Dit verklaart waarom in de temperatuurpluim voor deze periode de leden eensgezind naar temperaturen rond de 20 graden gaan bij een wisselvallig weertype. De onzekerheid in de neerslagverwachting komt vooral door verschillen in de koers van randstoringen rond genoemde depressies.



Bron: Knmi
there can be only one
Stormpie
Lid
Woonplaats: Ijsselstein
Berichten: 618
Lid sinds: 15 jul. 2010
1 augustus 2013, 08:25 uur | Bericht #405175
Het word gewoon weer nowcasten, zaterdagmiddag is het in iedergeval over.

NEERSLAG:
Neerslag op koufront bereikt ons pas zaterdag. Vore daar vooruit lijkt vrijdag nog geen neerslag te zitten. Aandacht moet uitgaan naar convectie die vrijdagavond boven ZW-Frankrijk ontstaat en in een gunstige omgeving (lees: veel snelheidsschering) in stand kan blijven en in de loop van zaterdagnacht ons land kan gaan bereiken. De komende runs moeten we dit goed in de gaten gaan houden.



Woonplaats: Leiden
Berichten: 170
Lid sinds: 25 mei. 2009
1 augustus 2013, 08:53 uur | Bericht #405176


Een hoogtetrog ten weten van het continent nadert onze streken maar tot vrijdagavond blijven we uit zijn invloedssfeer. Tot dan zorgt een rug van hogedruk over West Europa voor een stabiel weertype. Aan de flank van de ver naar het zuiden doorgezakte hoogtetrog wordt in snel tempo warme lucht aangevoerd naar onze streken waarbij de 20° isotherm over ons land komt te liggen later vandaag. Deze isotherm verlaat pas vrijdagavond de Lage Landen opnieuw.

Aan de voorzijde van de trog is ook sprake van een TE850 tong / Spaanse pluim al zijn de waarden niet zo hoog als tijdens afgelopen weekend. Ook de PW waarden halen met moeite 40 mm. Daaraan gekoppeld blijft ook de latente onstabiliteit binnen de perken met waarden tot zo'n 1500 J/kg. reden daartoe is het uit fase zijn van dagelijkse gang en binnendringen koelere lucht op 500 hPa door de naderende trog. M.a.w, het koufront, horende bij de trog, komt op het verkeerde moment voor maximale onweersactiviteit en bovendien is de tijd waarin de latente onstabiliteit zich kan opbouwen, kort (anderhalve dag slechts).

We zien dit ook in de voorspelde peilingen welke droog blijven tot vrijdagavond. De CIN blijft tot laat 's avonds te hoog voor convectie. Wat de triggering betreft van het onweer zal het wachten zijn op 1 of 2 rimpels op de langgolvige trog welke voor mesoschaal versterkt PVA maxima zullen zorgen. Deze komen pas laat vrijdagavond/nacht binnen. Ook een vrij krachtige jetstreak nadert het gebied stroomopwaarts met ontwikkeling schijnbaar van een krachtige rechter ingang over W-FR/BE vrijdagnacht.

Het is de verwachting dat pas bij deze maxima onweercomplexen zullen ontstaan. Ik mis tenslotte ook een duidelijke prefrontale thermische trog, laat staan  thermisch laag, welke zou zorgen voor hoge SRH waarden. Een vore is evenwel aanwezig maar lijkt te ver voor te zijn voor de triggerzone wat inhoudt dat de grondwind al snel westelijk wordt voor de onweercomplexen uit. Zeker in het westen valt de westenwind reeds in de namiddag in.

Concreet: tot vrijdagavond voorzie ik geen onweer wegens te veel CIN/droge lucht. Laat vrijdagavond mogelijk advectie van complex/MCS vanuit W-FR (daar ontstaan ze al vrijdagavond). Erg uitgesproken MCSs voorzie ik niet wegens zwakke WAA tegen die tijd. Vrijdagnacht doortocht van 1 of meerdere onweercomplexen, vrij snel doortrekkend door accelererende short wave trough (negatief kantelend). Lokaal zal het onweer wel stevig zijn doch de kans op extreme toestanden acht ik niet al te groot. Tegen zaterdagochtend lijkt het onweer reeds over Duitsland te zitten.

Bron: Karim Hamid
http://severeweatheroutlook.blogspot.nl/
Join de tijdelijke Onweer-Online chat!
http://www.onweer-online.nl/forum/topic/41484/tijdelijke-chat-ruimte-onweer-online/
Woonplaats: Opperdoes
Berichten: 123
Lid sinds: 7 jan. 2013
1 augustus 2013, 10:18 uur | Bericht #405185
we kunnen wel allemaal dingen zeggen maar het duurt nog een paar dagen misschien zijn in de runs van vanavond wel te zien dat de onweerszone bijv vrijdag avond komt of misscien zaterdag avond je weet het nu nog allemaal niet. en vorige week zaterdag kwam er ook een nachtelijk onweerscomplex en die heeft voor heel wat onweer gezorgt. laten we gewoon afwachten en positief blijven voor een mooie onweerszone ik hou de moed er in.
waar blijft de winter
Sa'ke
Lid
Woonplaats: herent/ Leuven BE
Berichten: 261
Lid sinds: 11 sep. 2011
1 augustus 2013, 10:28 uur | Bericht #405186
Hebben jullie al de samenvatting van het KMI gelezen over de onweersbuien van zaterdag?
Best wel een leuk stukje:
http://kmi.be/meteo/view/nl/10815793-De+onweders+van+27+juli+2013.html
Tatanka
Lid
Woonplaats: Drenthe
Berichten: 5265
Lid sinds: 4 jun. 2011
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
1 augustus 2013, 15:11 uur | Bericht #405193
Knmi 12.40uur 

NEERSLAG:
Neerslag op koufront bereikt ons pas zaterdag. Vore daar vooruit lijkt vrijdag nog geen neerslag te zitten. Aandacht moet uitgaan naar convectie die vrijdagavond boven ZW-Frankrijk ontstaat en in een gunstige omgeving (lees: veel snelheidsschering van 40-55 kn tussen 2 en 6 km en nog redelijk wat CAPE) in stand kan blijven en in de loop van zaterdagnacht ons land kan gaan bereiken in een ZW-lijke hoogtestroming. In het gebied vindt vanaf nu tot en met morgenavond steeds meer vochtconvergentie plaats, zowel vanaf de oceaan als de Middellandse Zee. De laatste runs laten het onweerscomplex zaterdagnacht Noord-Brabant binnenlopen en noordoostwaarts trekken. Het heeft de neiging in de loop van de nacht en vroege ochtend aan intensiteit in te boeten, ook het aantal ontladingen. Echter, omdat het systeem ook dan nog behoorlijk forcering ondervindt blijft waakzaamheid geboden. Daar vooruit is aan het einde van de avond een geïsoleerde bui ook niet helemaal uit te sluiten, maar vanaf de grond gebeurt het dan niet meer.]

Bron: Knmi
there can be only one
Woonplaats: Gouda
Berichten: 553
Lid sinds: 17 apr. 2012
1 augustus 2013, 16:48 uur | Bericht #405203
Je weet in dit soort situaties sowiezo niet wie je moet geloven want KNMI zegt zaterdagnacht van brabant noord oost trekkend
en meteoconsult komt in haar actuele weerbericht met onweer vanuit het westen naar het oosten trekkend op vrijdag avond/nacht.
Nogal wat verschil als je het mij vraagt.
Gewoon lekker nowcasten en we zien wel 8)
Aantal onweersdagen 2020
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Jenss
Moderator
Woonplaats: mechelen(belgie)
Berichten: 2921
Lid sinds: 7 jun. 2011
1 augustus 2013, 17:01 uur | Bericht #405205
in dit geval denk ik dat het knmi gelijk krijgt,volgens mij gaat dat nachtelijk complex ongeveer dezelfde koers volgen als vorige zaterdag
Jenss
Moderator
Woonplaats: mechelen(belgie)
Berichten: 2921
Lid sinds: 7 jun. 2011
1 augustus 2013, 17:15 uur | Bericht #405207
hebbens jullie trouwens ook niet de indruk dat het koufront voor op schema ligt want ik keek net op de satrep kaartjes en het koufront word om 20 uur boven west ierland verwacht maar als je kijkt naar de sat is het koufront al in midden ierland
iemand die dit ook ziet of ligt het aan mij?
Tatanka
Lid
Woonplaats: Drenthe
Berichten: 5265
Lid sinds: 4 jun. 2011
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
1 augustus 2013, 18:04 uur | Bericht #405212
Knmi code geel voor zaterdag



Kans op onweersbuien met hagel en windstoten geldig: zaterdag 03 augustus 2013 vanaf ca 03 uur gedurende ca 3 uur

Bron: Knmi
there can be only one
onweeer
Lid
Woonplaats: heeten
Berichten: 1066
Lid sinds: 22 nov. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
1 augustus 2013, 18:04 uur | Bericht #405213
Citaat van jenssweerts, donderdag 1 augustus 2013, 17:01 uur in dit geval denk ik dat het knmi gelijk krijgt,volgens mij gaat dat nachtelijk complex ongeveer dezelfde koers volgen als vorige zaterdag
Laat maar doen, dan heb ik weer een mooie lichtshow 8)
Onweer spotten natuurlijk ;)Sneeuw is BAD
Terug naar boven
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Dit topic is gesloten
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.840 topics, welke bij elkaar 448.333 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.574 leden.
Het nieuwste lid is Stormliefhebber787.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 180 mensen aan het browsen op het forum. 3 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 180, lezen 3 mensen het topic " Lente discussietopic 2021".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden