Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Creek, OK; Okfuskee, OK.

26 Apr 2024 12:39:34

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Lincoln, OK.

26 Apr 2024 12:39:33

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Lincoln, OK.

26 Apr 2024 12:39:33

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Hughes, OK; Pontotoc, OK; Pottawatomie, OK; Seminole, OK.

26 Apr 2024 12:32:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Creek, OK; Okfuskee, OK.

26 Apr 2024 12:26:49

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Carter, OK; Johnston, OK; Love, OK; Marshall, OK.

26 Apr 2024 12:26:49

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Lincoln, OK; Pottawatomie, OK; Seminole, OK.

26 Apr 2024 12:26:48

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Lincoln, OK; Pottawatomie, OK.

26 Apr 2024 12:10:51

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Cleveland, OK; Lincoln, OK; Oklahoma, OK; Pottawatomie, OK.

26 Apr 2024 12:04:42

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Red Willow, NE.

26 Apr 2024 12:04:41

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Carter, OK; Garvin, OK; Johnston, OK; Murray, OK; Pontotoc, OK.

26 Apr 2024 12:04:41

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Cleveland, OK.

26 Apr 2024 11:55:00

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Hitchcock, NE; Red Willow, NE.

26 Apr 2024 11:51:14

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Cleveland, OK; McClain, OK; Pottawatomie, OK.

26 Apr 2024 11:51:13

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Cleveland, OK; Lincoln, OK; Oklahoma, OK; Pottawatomie, OK.

26 Apr 2024 11:46:34
Actueel
1 / 4

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Ries
Lid
Woonplaats: Brouwershaven
Berichten: 4470
Lid sinds: 3 jul. 2010
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
1 juni 2014, 13:59 uur | Bericht #426877
Zomer discussie 2014



Vandaag is het 1 juni en start de meteorlogische zomer van 2014. In dit topic kijken we vooruit wat de verwachtingen zijn, en wat we kunnen verwachten deze zomer. De afgelopen weken hebben diverse weersite's hun seizoensverwachtingen uitegeven, en vijwel allemaal gaan ze voor een warme zomer. Als we kijken naar de trend van dit jaar zou dat zomaar kunnen, aangezien het al 7 maanden op een rij warmer is dan normaal, echter hoeft dit nog geen garantie te zijn. Als we naar de komende 15 dagen kijken dan zien we in de pluim dat de eerste week eigenlijk normaal voor de tijd van het jaar begint. Woensdag en donderdag hebben we even een dipje in de temperatuur en krijgen we te maken met een aantal (onweers) buien, maar daarna komt de zomer zaterdag om de hoek kijken. Helaas lijkt het voor als nog maar voor één dagje te zijn. In de pluim zien we voor zaterdag een zomerse 25 graden voor de meeste plekken staan, in de runs van GFS en ECMWF zelf lokale temperaturen tegen de 30 graden.


Zomerverwachting volgens Accuweather. 


Pluim voor de komende 15 dagen


Max. temperatuur ECMWF voor komende zaterdag


Max. temperatuur GFS komende zaterdag

Zowel GFS als ECMWF geven voor zaterdagavond op zondagnacht wat kans op buien in de laatste runs. De zomerse warmte lijkt dus maar van korte duur, al is het nog best ver weg. Vanaf volgende week zondag neemt de spreiding in de pluim redelijk toe, dus wordt de verwachting onzeker. Sommige modellen gaan nog voor warm zomerweer, en sommige meer voor lenteweer. De komende dagen zal het wel duidelijker worden welke kant het voorlopig op gaat. Voor als nog ziet het er nog niet eens zo slecht uit. Laten we hopen op een betere zomer dan vorig jaar! 8)



Zo willen we het niet zien anno 2014! ;)


Dit daarintegen hoeft nou ook weer niet, het liefst gewoon een mooie middenweg! :P

©Onweer-Online
Freedom is not worth having if it does not include the freedom to make mistakes.
Ries
Lid
Woonplaats: Brouwershaven
Berichten: 4470
Lid sinds: 3 jul. 2010
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
1 juni 2014, 14:02 uur | Bericht #426878
Juni 7e warme maand op rij?

Mei eindigt tamelijk koel, maar de maand als geheel was aan de warme kant. Vanaf december was elke maand warmer dan de norm. Wordt juni de zevende warme maand op rij?


Het is zover, de weerkundige zomer is begonnen. Voor Peter van der Schoot begon de eerste zomerdag prachtig. Foto van bij Oirschot. Wordt deze eerste zomermaand ook weer een warme, net als de voorbije 6 maanden op rij warmer dan gemiddeld waren? Het zou goed kunnen.

In de computerberekeningen voor de maand juni valt op, dat er vaak een voorkeur is voor hogedrukgebieden op noordelijke breedte. Met name IJsland en soms ook Scandinavië lijken de voorkeursgebieden te worden voor hogedrukgebieden. Zo een situatie levert in ons land meestal een aflandige wind op. Op basis van deze berekeningen van het Europese weermodel (ECMWF), die MeteoGroup in het algemeen als leidraad neemt, zou juni in ons land een vrij warme tot warme zomermaand kunnen worden. Dat betekent niet automatisch ook een droge en zonnige maand. In dezelfde berekeningen liggen de belangrijkste lagedrukgebieden op de oceaan, ten zuidwesten van Ierland. Dichtbij genoeg om met hun uitlopers toch van tijd tot tijd door te dringen tot de Benelux. Het vaak vrij warme zomerweer van de komende maand kan dus vergezeld gaan van enkele regen- en onweersbuien, die van tijd tot tijd de kop op steken. In dit scenario maken we dus kans op de zevende te warme maand op rij en blijft 2014 tot nu toe het op een na warmste jaar sinds tenminste 1901. Het jaar 2007 blijft voorlopig aan kop in de ranglijst warmste jaren.


Eind deze week komt een patroon tot stand dat in de vrijdag opgestelde maandverwachting ook al naar voren kwam. Namelijk oceaandepressies voor de west- en zuidwestkust van ons continent. Met aan de voorzijde ervan warme lucht die met een zuidelijke stroming onze kant op komt. Tegelijkertijd liggen storingen met regen- en onweersbuien behorende bij die lagedrukgebieden op de loer, ze schuiven naderbij. Op de afbeelding de verwachte luchtdrukverdeling, windpatroon en neerslag eind komende week (Afbeelding MeteoEarth).

Bovenstaande analyse staat overigens in uitgebreidere vorm op de Weerlijn. Hier wordt elke vrijdag een verse 4-weekse verwachting ingesproken. Elke donderdag erna komt de tekst van deze verwachting openbaar beschikbaar op weer.nl.


Het stromingspatroon hogerop in de atmosfeer aan het eind van komende week. De pijl geeft de richting van de luchtstroom aan die voor ons van belang is. En die is zuidelijk, warm dus. Doordat storingen met regen- en onweersbuien dichtbij liggen, is de onzekerheid in de verwachting nog groot....

Tropisch warm?
Op de Weerlijn is trouwens ook de analyse tot 10 dagen vooruit te beluisteren. Deze analyse wordt dagelijks ververst. Rond volgend weekend zijn de ontwikkelingen daarbij momenteel interessant. Voor de tweede helft van komende week lijken ze namelijk veel op wat hierboven in de maandverwachting al is geschetst: lagedrukgebieden voor de West- en Zuidwestkust van Europa. Aan de voorzijde ervan wordt met een zuidelijke stroming warme lucht richting ons deel van Europa gevoerd. Tegelijkertijd liggen de storingen van de oceaandepressies wel dichtbij, waardoor (forse) regen- en onweersbuien op de loer liggen. In de warme lucht ten oosten van die storingen zou het zomaar zomers of zelfs tropisch warm kunnen worden. Een kleine verschuiving van de weerssystemen in oostelijke richting, zou echter juist veel gematigder temperaturen opleveren. Beide kan ook. Dat laat bijvoorbeeld de hoofdberekening van het Amerikaanse NCEP zien (de berekening van 0 UTC), met op één dag (zaterdag) zo’n 30 graden en de volgende dag (zondag dus) in een groot deel van Nederland alweer circa 20 als maximumtemperatuur. Het voorbeeld van het NCEP illustreert heel goed die onzekerheid. De onzekerheid is ook in de temperatuurpluim hiernaast goed terug te zien. Op de grens tussen beide luchtsoorten zijn forse regen- en onweersbuien mogelijk.


.... dat laatste, die onzekerheid, komt ook goed terug in de pluim (een grafiek met meer dan 50 temperatuursberekeningen tegelijk). Vanaf volgend weekend zijn er behoorlijk wat berekeningen met zomerse tot zelfs tropische temperaturen - de pieken in de grafiek tonen de temperatuur om 12 uur in de middag maar niet de maximumtemperatuur, die ligt veelal nog wat hoger. En bij sommige ervan houdt het warme weer lang aan. Er zijn echter ook veel minder warme berekeningen. En dat is niet vreemd, gezien de scherpe grens tussen de zeer warme lucht en de koelere die ergens boven West-Europa komt te liggen.


Bron: MeteoGroup
Afbeelding homepage: uitsnede foto Peter van der Schoot, Oirschot




weer.nl
Lees ook:

Freedom is not worth having if it does not include the freedom to make mistakes.
Waarom deze advertentie?
Ries
Lid
Woonplaats: Brouwershaven
Berichten: 4470
Lid sinds: 3 jul. 2010
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
1 juni 2014, 14:03 uur | Bericht #426879
Lange termijn Guiance KNMI

Synoptische ontwikkeling

Uitlopers van het Azoren hogedrukgebied zorgen de komende twee dagen nog voor rustig en droog weer in onze omgeving. Met name op woensdag en donderdag zorgt een depressie boven de UK en voor buiige regen. De dagen erna blijft de depressie activiteit vooral net ten westen en ten zuiden van ons land, toch komen er ook zo nu en dan uitlopers van zwakkere storingen over. Gedurende de EPS periode ligt het laag wat westelijke en wordt er op de oostflank ervan met een zuidelijke stroming zachtere lucht noordwaarts opgestuwd. Ons land ligt dan dichtbij de overgang van de echte zachte lucht die dan waarschijnlijk net oost van ons land noordwaarts op stroomt.

Modelbeoordeling en onzekerheden
Tot en met het dinsdag zijn de verschillen tussen de diverse clusters nog steeds erg klein, hetgeen ook uit de kleine spreiding van de diverse pluimuitvoer op te maken valt. Hierna is de uiteindelijke positie van het lagedrukgebied boven de UK onzeker. Deze run laat een aparte kern in het samengestelde laag afsnoeren bij Bretragne en daarna noordnoordwest richting ons land trekken. Er zijn ook een 8-tal oplossingen met een wat westelijkere positie. De donderdag is een uitgesproken koude dag vanwege de bewolking en neerslag (hoewel neerslag zit er geen eens zo heel veel in de pluim). Ook daarna is de positie van het genoemde laag, iets westelijker of iets oostelijker maar in ieder geval ten westen van ons land, bepalend hoe dichtbij de echt warme lucht komt. De temperatuurpluim is overigens tamelijk smal begrenst tot a.s. donderdag, daarna loopt in de EPS periode de temperatuur op ten gevolge van een zuidelijke windrichting op de oostflank van het genoemde laag. Vanaf donderdag dus wel een tamelijk grote spreiding in die temperatuur.

Samenvatting meerdaagse-periode:
Nu en dan zon. Vanaf dinsdag, maar vooral op woensdag en donderdag, kans op enkele buien of wat buiige regen. De middagtemperaturen wordt ongeveer 19 graden, maar loopt tegen het weekeinde waarschijnlijk op naar waarden tussen 20 en 25 graden.

Samenvatting EPS-periode:
Waarschijnlijk houdt het zomerse weertype met temperaturen tussen de 20 en 25 graden aan, er is daarbij ook een 40--60% kans op een enkele regen- of onweersbui.



Bron: KNMI
Freedom is not worth having if it does not include the freedom to make mistakes.
Woonplaats: 's-Gravenzande
Berichten: 1684
Lid sinds: 11 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
1 juni 2014, 16:21 uur | Bericht #426882
Prachtig!

Vraagje tot Zaterdag voor Regio Midden.

Buienradar geeft als Max-temperatuur 32graden aan! En ook kans op onweer.

Donnerwetter voor de Regio Bocholt 21 graden max | Gewijzigd: 1 juni 2014, 16:23 uur, door BjornOnweer
Groetjes Bjorn


Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
anoniem
Lid
Woonplaats:
Berichten: 101
Lid sinds: 29 apr. 2014
1 juni 2014, 17:20 uur | Bericht #426883
Een te warme zomer!
Elk jaar kom ik eind mei met mijn zomervoorspelling. Dit jaar kom ik vandaag, zondag 1 juni, met de zomervoorspelling. Het is vandaag de eerste dag van de meteorologische zomer.

Ik ga er vanuit dat deze zomer een te warme zomer wordt. Een te warme zomer die gemiddeld 0,5 tot 1,5 graden boven de landelijk gemiddelde temperatuur van 16,9 graden gaat uitkomen.

Dit wil niet zeggen dat het een geheel stabiele zomer wordt. De zomer zal periodiek voor buiig weer zorgen. Dit kunnen ook zware buien zijn (veel regen, onweer en wind), die de nodige overlast zullen veroorzaken. Hierdoor zal de zomer te nat uitvallen (normaal rond 213 mm). Het aantal zonuren komt boven normaal uit (normaal rond 600 uur), door perioden met veel zon.

Juni kan wel eens de meest wisselvallige maand van deze zomer worden. In het tweede deel van de maand kan het weer wat stabieler worden. Ik ga er vanuit dat juni met de temperatuur rond normaal uitkomt.

Net als vorig jaar zullen juli en augustus de zomerwarmte brengen met een aantal lange(re) stabiele perioden. De kans op een hittegolf geldt met name voor juli en de eerste helft van augustus.

Kortom een te warme zomer met veel stranddagen en met name juli en augustus als te warme maanden. Het zal duidelijk zijn dat de aangegeven perioden wel eens wat kunnen verschuiven, omdat het hier om een lange termijn gaat van maar liefst drie maanden. Ik heb deze voorspelling gemaakt door te kijken naar de trends van de afgelopen jaren, de gevolgen van de opwarming en de patronen vanaf vorig jaar zomer tot en met nu.


bron: pietsweer.nl / zomervoorspelling
marcuz
Lid
Woonplaats: obdam
Berichten: 1360
Lid sinds: 12 dec. 2009
1 juni 2014, 18:11 uur | Bericht #426884
Piet, op deze manier kan iedereen een voorspelling in elkaar flansen. Durf eens echt te spreken!
jcroon
Lid
Woonplaats: breda
Berichten: 4155
Lid sinds: 26 aug. 2011
1 juni 2014, 18:36 uur | Bericht #426887
Ik zeg niks qua voorspelling.  Maar dat accuweatherplaatje is altijd leuk om op te slaan en eindseptember weer eens te bekijken.
Gelukkig heb ik al van mijn geliefde 30+ graden mogen genieten, al moest ik daarvoor  naar Polen. Nog even over het voorjaarsdraadje, ik had eigenlijk half  en half verwcaht dat het  dit weekend  veel lekkerder zou worden dan het was, zelfs, vandaag, op de 1e dag van de meteorologische zomer heb ik nog een , weliswaar dunne, trui gedragen.

Ries
Lid
Woonplaats: Brouwershaven
Berichten: 4470
Lid sinds: 3 jul. 2010
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
1 juni 2014, 20:14 uur | Bericht #426888
Citaat van BjornOnweer, zondag 1 juni 2014, 16:21 uur Prachtig!

Vraagje tot Zaterdag voor Regio Midden.

Buienradar geeft als Max-temperatuur 32graden aan! En ook kans op onweer.

Donnerwetter voor de Regio Bocholt 21 graden max

Het is nog te vroeg daar een echt zinnige uitspraak over te doen, de modellen zullke de komende dagen nog wel eens wat schuiven of wat veranderen. En het verschil per site kan er aan liggen welk model ze (als basis) nemen voor hun weerbericht. De komende dagen het weer volgens is het beste advies. ;)
Freedom is not worth having if it does not include the freedom to make mistakes.
siemen
Lid
Woonplaats: wulpen
Berichten: 360
Lid sinds: 23 sep. 2012
1 juni 2014, 20:29 uur | Bericht #426890
Tziet er best interessant uit volgend wekend met de temperaturen die omhoogschieten
cape ziet er goed uit


en de KO-index geeft het westen hoop



en dan de neerslag 



convectie kaartje

in ieder geval ik woon in het westen "koksijde" dus dit word een weekje kaartjes volgen :D

ijsfreak, sneeuwfreak, WINTERFREAK
Dickje
Lid
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Berichten: 275
Lid sinds: 29 mei. 2011
1 juni 2014, 23:32 uur | Bericht #426894
Citaat van jcroon, zondag 1 juni 2014, 18:36 uur Ik zeg niks qua voorspelling.  Maar dat accuweatherplaatje is altijd leuk om op te slaan en eindseptember weer eens te bekijken.
Gelukkig heb ik al van mijn geliefde 30+ graden mogen genieten, al moest ik daarvoor  naar Polen. Nog even over het voorjaarsdraadje, ik had eigenlijk half  en half verwcaht dat het  dit weekend  veel lekkerder zou worden dan het was, zelfs, vandaag, op de 1e dag van de meteorologische zomer heb ik nog een , weliswaar dunne, trui gedragen.


Dat jij een dun truitje draagt zegt echt niets over hoe het weer was vandaag. Prima weer in Den Bosch en daarbij voldeed een T-shirt prima! Niks mis mee.

Die voorspelling hierboven is echt op niets gebaseerd. Wat een klets zeg. We gaan het vanzelf zien!

Woonplaats: Middelburg (West-Zeeland)
Berichten: 664
Lid sinds: 25 jan. 2014
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
1 juni 2014, 23:58 uur | Bericht #426895
Wat is die pluim dan aan het doen? Haha
MarkB
Lid
Woonplaats: Nijkerk
Berichten: 1786
Lid sinds: 6 mei. 2011
2 juni 2014, 00:01 uur | Bericht #426896
Dit is pas een mooie run van EC, na de aankomende warmte voor a.s. weekend gewoon verder met de hitte. Hittegolf in de maak?

Onweersdagen 2013: 12
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Woonplaats: 's-Gravenzande
Berichten: 1684
Lid sinds: 11 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
2 juni 2014, 03:19 uur | Bericht #426898
@ Ries: Bedankt ;)
Groetjes Bjorn


Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Woonplaats: Drachten
Berichten: 834
Lid sinds: 13 jun. 2013
2 juni 2014, 08:29 uur | Bericht #426899
Het word een snikheet weekend als je het GFS mag geloven.

jcroon
Lid
Woonplaats: breda
Berichten: 4155
Lid sinds: 26 aug. 2011
2 juni 2014, 08:49 uur | Bericht #426900
Citaat van Dickje, zondag 1 juni 2014, 23:32 uurDat jij een dun truitje draagt zegt echt niets over hoe het weer was vandaag. Prima weer in Den Bosch en daarbij voldeed een T-shirt prima! Niks mis mee.
Ja ik heb ook foto's gezien van  t shirt dragende mensen in de binnenstad van Breda met het jazz festival, maar dat is in de bebouwing, daar zal het wel gekund hebben, misschien zelfs wel door mij.

Maar die kaartjes maken me wel vrolijk. Misschien wel een wat stabielere warmere periode. Als dat gedoe van een weekje  mooi  tussen nattgheid en buien is niks  voor mij.


| Gewijzigd: 2 juni 2014, 08:51 uur, door jcroon
Woonplaats: Leiden
Berichten: 8
Lid sinds: 27 mei. 2013
2 juni 2014, 09:23 uur | Bericht #426901
Oef, 30 graden op zondag hoeft van mij niet hoor. Dagje Pinkpop. Gelukkig geeft de pluim nog wel een flinke spreiding qua oplossingen voor zondag, dus ik hoop op een paar graden minder. Diezelfde pluim geeft zelfs wat neerslag in de nacht van zaterdag op zondag. 

http://www.weer.nl/pluimverwachtingen.html

Zaterdag 30 zou ook niet best uitkomen; dan moet ik optreden in een festivaltent. Enfin, het is jullie gegund natuurlijk! | Gewijzigd: 2 juni 2014, 09:24 uur, door Mr Nedjerov
-
Woonplaats: Enschede
Berichten: 1493
Lid sinds: 7 jun. 2011
2 juni 2014, 09:30 uur | Bericht #426902
30 graden of niet, het wordt in ieder geval mooi weer. Ik kan niet wachten op de dertiger. Alleen het mooie weer is niet goed voor hooikoortspatienten.
Liefhebber van -30°C, +30°C, 50 cm sneeuw, zeer zware regenval, zeer zwaar onweer, grote hagelstenen, zeer zware storm..... Kortom alles wat extreem is!
Woonplaats: Leersum (utrecht)
Berichten: 1352
Lid sinds: 10 mei. 2011
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
2 juni 2014, 19:20 uur | Bericht #426926
Citaat van reedtimmer, maandag 2 juni 2014, 9:30 uur 30 graden of niet, het wordt in ieder geval mooi weer. Ik kan niet wachten op de dertiger. Alleen het mooie weer is niet goed voor hooikoortspatienten. inderdaad heerlijk weer! alleen ook geen pretje om in een broeierige bakkerij bij een oven van 250 graden te moeten werken:( gelukkig wel redelijk vroeg klaar..


Klapper van 2012: http://www.youtube.com/watch?v=uDkqolJIpZ8&feature=player_embedded


mrijkhals
Lid
Woonplaats: Goes
Berichten: 1200
Lid sinds: 1 dec. 2007
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
2 juni 2014, 23:11 uur | Bericht #426942
@ Tatanka....
Afgelopen zaterdag waanzinnig goed weer gehad op Fortarock. Vooraan gestaan bij ironmaiden, draaide je om dan zag je allemaal verbrande koppen
Einde middag kwamen er wat dikkere wolken en wat meer wind maar het bleef droog. En met genoeg springen kreeg je het vanzelf warm.
Bedankt voor je voorspelling.....(in topic van lentediscussie)
Radiografische Hobby's ?..kijk op: http://www.mrdracing.nl
Floris
Lid
Woonplaats: Groningen (stad)
Berichten: 58
Lid sinds: 25 nov. 2010
2 juni 2014, 23:24 uur | Bericht #426943
Citaat van Ries, zondag 1 juni 2014, 13:59 uur
Laten we hopen op een betere zomer dan vorig jaar!

Het is net of je bedoelt dat we vorig jaar een matige zomer hadden...? Ik teken ervoor als we weer zo'n juli en augustus krijgen als in 2013!

Wat betreft Piet Paulusma. Wat een kabouter is dat zeg; ik snap niet dat hij zich uberhaupt laat verleiden tot het doen van voorspellingen voor een heel seizoen. Die gast zit er in dezelfde week nog vaak naast. Prutser.
Terug naar boven
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Dit topic is gesloten
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.853 topics, welke bij elkaar 448.364 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.579 leden.
Het nieuwste lid is philip.beuckels@gmail.com.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 269 mensen aan het browsen op het forum. 1 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 269, lezen 2 mensen het topic "Winterverwachtingen topic 2016-2017 ".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden