Gaat hier zuidwestelijk langs....natuurlijk weer eens richting Tilburg !
wat hier het gebruikelijke patroon is.
Maar dit is pas het voorbuitje, he !!
Hier recht voor, achter de bui, in het zuiden, zie ik iets wat lijkt op een wallcloud...:)
| Gewijzigd: 9 juni 2014, 12:53 uur, door MariekeBreda
Wees toch eens dankbaar met hetgeen we hebben gekregen afgelopen dagen. Zo mooi zal je het niet zo snel meer krijgen.
Geduld is een schone zaak......en niets is zo veranderlijk als het weer. Jenever can tell....
Mensen zeuren niet echt.
Ze worden gek gemaakt met LVL3 kaartjes, "onweer des doods" en andere telegraaf termen.
Karim doet nu code Achtung! | Gewijzigd: 9 juni 2014, 12:40 uur, door GateKeeper
http://www.onweer-online.nl/forum/topic/41484/tijdelijke-chat-ruimte-onweer-online/
volgens mij heb knmi storing ofzo want ik kan de 2 kaartjes nog geneens zien geven allen bij een fout aan
Normaliter wordt er gezeurd en gezanikt dat het wel weer niets zal worden.
Nu heb ik dit bericht nog nergens gelezen... en zo ja dan hadden wij het wel verwijderd.
Tot mijn verbazing, zie ik nu berichten langskomen, dat mensen niet zo moeten mopperen en voordat mensen gaan zeuren... enz enz
Het lijkt wel een pavlov reactie: Onweer... zeuren dat het niets wordt... daar even lekker op reageren.
Mensen, de zeurberichten haalt de crew echt wel weg. Mochten ze komen, reageer er dan niet op, dan hebben wij extra veegwerk
Wees toch eens dankbaar met hetgeen we hebben gekregen afgelopen dagen. Zo mooi zal je het niet zo snel meer krijgen.
Geduld is een schone zaak......en niets is zo veranderlijk als het weer. Jenever can tell.... Mensen zeuren niet echt.
Ze worden gek gemaakt met LVL3 kaartjes, "onweer des doods" en andere telegraaf termen.
Karim doet nu code Achtung! LOL!!!..... ja (persoonlijk) denk ik dat Karim nog wel een code 5 af durft te geven. Zoals ik al zeg, persoonlijk denk ik wat overdreven die code 'paars' maar we zullen zien.
Onweerskansen Pinksterweekend