weer een lange nacht dan mss
Ja zit er miss wel in
Citaat van Brian, maandag 9 juni 2014, 16:03 uur Precies wat ik dacht een Mesoscale Convective Complex(meerdere MCS'en verbonden met elkaar hopelijk blijft 'ie actief of nog liever nog meer activeerd!!! xD
Heb je wel een probleem met de rightmovers, en de buien die op zee gaan. Denk dat er nog wat meer zal moeten activeren want hetgeen wat er nu op weg is zal een deel naar het ossten afbuigen
Berichten samengevoegd door Marga
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
net de waarden bekeken
deze zien er nog beter uit dan gisteren | Gewijzigd: 9 juni 2014, 16:12 uur, door Marga
Ik zou het gewoon al voor de zekerheid doen. Waarom zou je het niet doen :p
buienradar heeft er een maar die klopt nooit,ik kijk altijd naar de max intensiteit van een bui en als je paars ziet op de buienradar dan mag je er bijna zeker van zijn er hagelinzit
Licht onweer: 4
Behoorlijk/noemenswaardig onweer: 4 (3-1 middag), (26-5 3x), (9-6 middag), (6-7 avond)
Zwaar onweer/Armageddon onweer: 0
| Gewijzigd: 9 juni 2014, 16:13 uur, door Marga
Schitterend!
Die mammatus/undulatus/whatever die over je heen zwiept voordat de bui begint is echt mooi! | Gewijzigd: 9 juni 2014, 16:13 uur, door PaytDelft
"Wat heeft het voor zin als je iedereen van A naar B verplaatst?", zegt Smeets. Gisteren trok er ook al een zware bui over het festivalterrein in Landgraaf. "We hebben toen een goede generale repetitie gehad, want die bui was niet mis." Volgens de festivalbaas waren er gisteren geen problemen door het weer.
Open ruimtes
"Maar als het straks echt dreigend wordt, dan stap ik het podium op en spreek de mensen toe." Hij zal mensen dan aanraden open ruimtes op te zoeken. Smeets wijst erop dat daarvan nog lang geen sprake is. "Ik zit hier lekker in de zon."
hier
Onweerskansen Pinksterweekend