Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

28 Mar 2024 16:59:57

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Beaufort, NC; Craven, NC; Jones, NC; Pamlico, NC.

28 Mar 2024 10:03:12

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Screven, GA.

28 Mar 2024 03:29:38

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

27 Mar 2024 15:59:58

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL; Wakulla, FL.

27 Mar 2024 14:15:23

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Alachua, FL; Columbia, FL; Gilchrist, FL.

27 Mar 2024 13:40:38

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dixie, FL.

27 Mar 2024 13:33:57

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Levy, FL.

27 Mar 2024 13:25:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dixie, FL; Taylor, FL.

27 Mar 2024 13:13:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Decatur, GA; Grady, GA.

27 Mar 2024 13:08:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 13:03:11

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Gadsden, FL; Leon, FL; Liberty, FL; Wakulla, FL.

27 Mar 2024 12:26:19

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 12:16:03

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Gulf, FL; Liberty, FL.

27 Mar 2024 12:03:34

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Franklin, FL; Gulf, FL.

27 Mar 2024 11:36:51
Actueel
1 / 4

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
marcuz
Lid
Woonplaats: obdam
Berichten: 1360
Lid sinds: 12 dec. 2009
20 juli 2015, 01:56 uur | Bericht #459817
Citaat van weerweerweer, maandag 20 juli 2015, 1:36 uur Citaat van ton1959, zondag 19 juli 2015, 12:00 uur Hier nu alweer regen een een vette 15,5 graden als buiten temperatuur.wat een bagger zomer dit,Het wordt tijd voor zuiden winden plas van westenwinden brrrr.ook het noordwesten zie ik alweer staan als windrichting was een hele tijd de lente heeft gedomineerd en bijzonder hrdnekkig was wat algemeen bekent is in de lente maanden.dus kom op hogedruk gebiedjes en maakt van deze zomer nog iets want dit is BAGGER!!:(

Helaas had ook een betere zomer verwacht , dit is toch wel de slechtste in jaren. Stabiel zomerweer hebben we nog steeds niet gehad, en dan zitten we toch bijna alweer in augustus. Dit jaar tot nu toe maar heel rap vergeten, de noord/west winden beginnen nu toch behoorlijk op mijn zenuwen te werken. Maar wie weet tovert moeder natuur nog wat moois uit haar hoge hoed en verwend het ons land eens een keer met mooi zomerweer en flinke onweersbuien. Tot nu toe was dat tweede tot vervelens toe voor onze oosterburen. Ik zie het echter niet meer gebeuren deze maand, mijn hoop is gevestigd op de laatste volle 'zomer'maand. Meeste weersite's gaan in mijn juliverwachting mee met weinig zon, regelmatig regen en pakweg 15 tot hooguit 21 graden vanaf woensdag.
Dan moet je ergens anders gaan wonen. Temperaturen zijn helemaal niet onaardig maar mischien moet je je even gaan verdiepen in de gemiddelde temperaturen. Net een hittegolf achter de rug die we in jaren niet hebben gehad maar het lijkt of menigeen er mee om gaat alsof het de normaalste zaak van de wereld is, niet dus. Onweer is tot nu toe normaal dus we moeten met zn alle niet zo klagen.
 
krienie
Lid
Woonplaats: Hoenderloo
Berichten: 246
Lid sinds: 24 nov. 2009
20 juli 2015, 09:45 uur | Bericht #459820
Mee eens!! Hollanders zijn echt pas tevreden over de zomer als het 3 maanden lang minstens 25 graden is....nou dan woon je echt gewoon verkeerd. Zulke zomers zijn uitzonderlijk. We hebben echt niet zo'n slechte zomer hoor...De dagen dat het de afegelopen periode de hele dag bewolkt en regenachtig was kan ik op 1 hand tellen en die dagen waren echt hard nodig voor de natuur en boeren. Het is gewoon nooit goed hier....als het 30 graden is lopen we met zijn allen te puffen en zeiken dat het veel te snel gaat.met.de temperatuur....als het 20 graden en zonnig is hebben we een kutzomer. Ga lekker in Spanje wonen als je 3 maanden lang volop zo'n en 25+ graden wilt.
Waarom deze advertentie?
Sneeuwfit
Lid
Woonplaats: Groningen
Berichten: 238
Lid sinds: 25 mrt. 2013
20 juli 2015, 10:53 uur | Bericht #459821
Veel regen en frisse temperaturen was een verademing voor mij zoals gisteren, juist omdat we zo erg weinig zulke dagen gehad hebben en dat de natuur veel te droog is.
Na regen is het voor mij ook weer prettiger om de zon weer te zien en na een aantal dagen met zon is het voor mij ook veel prettiger soms een afwisseling te zien met veel bewolking en regen, dat doet mij enorm goed en dat noem ik gewoon een aangename zomer. | Gewijzigd: 20 juli 2015, 10:54 uur, door Sneeuwfit
Woonplaats: Zwolle
Berichten: 753
Lid sinds: 24 dec. 2014
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
20 juli 2015, 12:11 uur | Bericht #459822
Dit jaar vind ik het niet zo slecht. We hebben inderdaad een hittegolf meegemaakt en elke maand was het wel even zomerswarm. Een vaste zomerprik zal je hier in Nederland niet zo snel hebben i.v.m. ons zeeklimaat. Ik weet, we hebben betere zomerjaren gehad, maar ook daar zaten koude dagen tussen

Kijkend naar de modellen lijkt het voor juli te zijn gedaan met het warme zomerweer. Tot en met woensdag kunnen we nog even genieten van temperaturen tussen de 20-25 graden, maar daarna lijkt het meest rond de 20 graden te blijven. Ik volg de trend al een tijdje en het lijkt erop dat pas begin augustus weer kansen zijn voor warm zomerweer (25+ graden). Als we even terug kijken naar de afgelopen maanden was dat ook elke keer zo. Begin van de maand (tropisch) warm en daarna koeler

Er zit nog wat onzekerheid tussen nu en begin augustus, want de modellen laten ook enkele dagen zien dat het nog wel warm kan worden






Dit is enkel een periodieke opname. De vorige keer dat ik er wat van zei, kreeg ik het redelijk onderuit de zak van sommige hier. Terwijl ik het uiteindelijk toch goed had, maar we zullen zien!



  | Gewijzigd: 20 juli 2015, 12:13 uur, door Leon Eikenaar
Stormchaser bij @Art_of_thunders.
Site: http://www.art-of-thunders.nl
Twitter: @LeonEikenaar
jcroon
Lid
Woonplaats: breda
Berichten: 4155
Lid sinds: 26 aug. 2011
20 juli 2015, 12:27 uur | Bericht #459823
Citaat van marcuz, maandag 20 juli 2015, 1:56 uuDan moet je ergens anders gaan wonen. Temperaturen zijn helemaal niet onaardig maar mischien moet je je even gaan verdiepen in de gemiddelde temperaturen. Net een hittegolf achter de rug die we in jaren niet hebben gehad maar het lijkt of menigeen er mee om gaat alsof het de normaalste zaak van de wereld is, niet dus. Onweer is tot nu toe normaal dus we moeten met zn alle niet zo klagen.
Gemiddelde juli ligt nog steeds boven normaal, weer en vooral weerbeleving is nogal subjectief, ook al werken we met exacte aantallen graden, tot zelfs tienden toe. Het weer wat we nu hebben is overwegend redelijk normaal,met  een flinke uitschieter (zwel in lengte als hoogte) naar boven en een kleien uitschietertje naar beneden. Maar omdat we eind juni naar  lekkerder zomerweer gegaan zijn en dat we dit tot vrij ver in juli bleven houden lijkt het allemaal maar minnetjes... Zelfs in de ogen van mensen die het boven de 26-27 graden al snel te warm gaan vinden.


Dat gezegd hebbende, van mij mag het liever vandaag nog dan orgen naar de 25-30 en meer graden gaan...
 
Dickje
Lid
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Berichten: 275
Lid sinds: 29 mei. 2011
20 juli 2015, 18:02 uur | Bericht #459824
Niets te klagen, lekker zomerweer. Dan weer rond de 25 graden, zonnetje, buitje. Niks mis mee. We zitten hier nu eenmaal niet in de tropen met dat eeuwige gezeur over 30 graden. Ook mijn honden en konijnen vinden het prima zo.
Antares
Lid
Woonplaats: Heerlen, Zuid-Limburg
Berichten: 426
Lid sinds: 23 jul. 2009
20 juli 2015, 18:42 uur | Bericht #459825
Deze zomer is veel beter dan wat we hebben gehad afgelopen jaar. Toen was er veel regen, nu is het heet en dan weer even lekker afgekoelt met een zonnetje en regen. We zijn het jaar mooi begonnen met veel zon en lente in maart. Voor mij is het een heerlijke zomer.
Vers in 't geheugen:
22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
sam
Lid
Woonplaats: zoutkamp (GR)
Berichten: 125
Lid sinds: 10 jul. 2010
21 juli 2015, 13:42 uur | Bericht #459848
Ik zie alleen maar mensen reageren met we moeten niet klagen, die uit het oosten en zuiden komen. Daar is het weer idd niet verkeerd! Maar als je in het hoge noorden woont zoals ik, of ik het westen daar Is het toch echt een paar graden koeler, en staat een hardere wind en dan Is de temp niet altijd aangenaam te noemen. Ook hoeven wij 's avonds niet meer buiten te gaan zitten.. Ik wil niet zeggen dat het bar slecht Is deze zomer, maar met 22 graden ben ik al blij hoor en wat minder wind. Ik ben in elk geval blij dat ik nog 13 dagen op mallorca mag vertoeven in september
let it snow!!
Woonplaats: 's-Gravenhage
Berichten: 2
Lid sinds: 25 jan. 2015
21 juli 2015, 17:50 uur | Bericht #459852
Citaat van sam, dinsdag 21 juli 2015, 13:42 uur Ik zie alleen maar mensen reageren met we moeten niet klagen, die uit het oosten en zuiden komen. Daar is het weer idd niet verkeerd! Maar als je in het hoge noorden woont zoals ik, of ik het westen daar Is het toch echt een paar graden koeler, en staat een hardere wind en dan Is de temp niet altijd aangenaam te noemen. Ook hoeven wij 's avonds niet meer buiten te gaan zitten.. Ik wil niet zeggen dat het bar slecht Is deze zomer, maar met 22 graden ben ik al blij hoor en wat minder wind. Ik ben in elk geval blij dat ik nog 13 dagen op mallorca mag vertoeven in september
Hier in het westen is het prima uit te houden, Sam Net als jij ben ik met 22 graden meer dan tevreden! Zelfs de aankomende wisselvalligheid vind ik heerlijk! 
RowanH
Lid
Woonplaats: Winkel, Noord-Holland
Berichten: 104
Lid sinds: 6 mei. 2012
21 juli 2015, 22:19 uur | Bericht #459856
Citaat van sam, dinsdag 21 juli 2015, 13:42 uur Ik zie alleen maar mensen reageren met we moeten niet klagen, die uit het oosten en zuiden komen. Daar is het weer idd niet verkeerd! Maar als je in het hoge noorden woont zoals ik, of ik het westen daar Is het toch echt een paar graden koeler, en staat een hardere wind en dan Is de temp niet altijd aangenaam te noemen. Ook hoeven wij 's avonds niet meer buiten te gaan zitten.. Ik wil niet zeggen dat het bar slecht Is deze zomer, maar met 22 graden ben ik al blij hoor en wat minder wind. Ik ben in elk geval blij dat ik nog 13 dagen op mallorca mag vertoeven in september
Ik ga ook liever voor 30+ maar vandaag was het in het noordwesten goed toeven met 23 graden. Helemaal niks mis mee
Woonplaats: Zwolle
Berichten: 753
Lid sinds: 24 dec. 2014
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
21 juli 2015, 23:29 uur | Bericht #459858
Veel nut heeft het nog niet, maar gfs blijft met die omslag komen voor begin augustus

Stormchaser bij @Art_of_thunders.
Site: http://www.art-of-thunders.nl
Twitter: @LeonEikenaar
jcroon
Lid
Woonplaats: breda
Berichten: 4155
Lid sinds: 26 aug. 2011
22 juli 2015, 09:18 uur | Bericht #459861
Citaat van sam, dinsdag 21 juli 2015, 13:42 uur Ik zie alleen maar mensen reageren met we moeten niet klagen, die uit het oosten en zuiden komen. Daar is het weer idd niet verkeerd! Maar als je in het hoge noorden woont zoals ik, of ik het westen daar Is het toch echt een paar graden koeler, en staat een hardere wind en dan Is de temp niet altijd aangenaam te noemen. Ook hoeven wij 's avonds niet meer buiten te gaan zitten.. Ik wil niet zeggen dat het bar slecht Is deze zomer, maar met 22 graden ben ik al blij hoor en wat minder wind. Ik ben in elk geval blij dat ik nog 13 dagen op mallorca mag vertoeven in september Ik zeg niet dat we niet moeten klagen omdat het best wel lekker zou zijn, ik zeg allen dat we niet moeten klagen omdat de waarden niet zo heel veel van de gemiddelden afwijken, we dus in feite "normaal" weer hebben. En in het hoge noorden of westelijke westen zijn de gemiddelde waarden lager dan hier, da's waar. Klimatologisch  vooralsnog geen reden tot klagen maar dat het soms niet lekker aan voelt, op naar het klaagtopic...
 
owios
Lid
Woonplaats:
Berichten: 445
Lid sinds: 29 jan. 2012
22 juli 2015, 12:31 uur | Bericht #459863
Heerlijk dit weer tijdens de straatwerk zaamheden in amsterdam. Laat maar zo blijven niks te klagen nu heerlijk werk weer
Mimi
Lid
Woonplaats: Twello
Berichten: 241
Lid sinds: 28 jun. 2012
22 juli 2015, 17:30 uur | Bericht #459869
Heerlijk zomerweer! Op een aantal buien na de afgelopen tijd, vind ik de zomer nog steeds top.
Woonplaats: Deventer, Overijssel
Berichten: 55
Lid sinds: 2 dec. 2013
23 juli 2015, 14:18 uur | Bericht #459891
Fijn zomerweer is het niet, maar meteorologisch wel interessant: GFS komt voor zaterdag met een windkracht 10. Als het daadwerkelijk een uur lang gemiddeld met windkracht 10 waait op een KNMI-station, en daarmee een zware storm is, is dat voor het eerst ooit gemeten in juli. Zie http://www.knmi.nl/klimatologie/lijsten/zwarestorm.html

| Gewijzigd: 23 juli 2015, 14:19 uur, door Sander Timmerman
RowanH
Lid
Woonplaats: Winkel, Noord-Holland
Berichten: 104
Lid sinds: 6 mei. 2012
26 juli 2015, 16:20 uur | Bericht #460132
Citaat van Leon Eikenaar, dinsdag 21 juli 2015, 23:29 uur Veel nut heeft het nog niet, maar gfs blijft met die omslag komen voor begin augustus

*knip: bijlage*

Klopt, maar 5 dagen later staan deze temps nog steeds in de voorspellingen!
Stefanv
Moderator
Woonplaats: Hulst
Berichten: 3519
Lid sinds: 8 dec. 2011
27 juli 2015, 17:42 uur | Bericht #460152
Na de bijzondere zomerstorm van afgelopen zaterdag is het nog niet gedaan met de herfstperikelen in de zomer. Een stevige westelijke stroming voert nu de ene na de andere bui aan. Bovendien krijgt de zon nauwelijks ruimte en is het behoorlijk koel. Het is echt een kwestie van geduld en tijd, want eind deze week volgt een omslag naar goed zomerweer.

Deze zomer ontbreekt het tot nu toe aan een standvastig hogedrukgebied, bijvoorbeeld ook ten noorden van ons, zoals boven Scandinavië. Wanneer daar wel een solide hogedrukgebied komt te liggen, hebben wij over het algemeen gedurende enige tijd stabiel, fraai zomerweer met oostelijke winden die warme en droge lucht aanvoeren. Maar een (lange) periode met oostenwind hebben wij eigenlijk al lange tijd niet meer en zal er voorlopig ook niet komen...

Scandinavische hitte
Vorig jaar rond deze tijd en ook in 2013 was er nog sprake van hoogzomerweer in Scandinavië. Een zeer krachtig hogedrukgebied zorgde beide keren voor volop zonneschijn en (extreem) hoge temperaturen; tot voorbij de poolcirkel werd het toen 25 tot 30 graden, lokaal warmer. In Norilsk, gelegen op 69ste breedtegraad en qua inwoners de grootste stad boven de poolcirkel, is het overdag in juli gewoonlijk zo’n 16 graden. Nu werd het daar juli 2013 dagen achtereen meer dan 30 graden. En in Svetlogorsk op de 67ste breedtegraad werd het van 15 t/m 27 juli 2013, 13 dagen op rij dus, tropisch warm: op enkele dagen ruim 33 graden!

Hogedrukblokkade
Een (sterk) hogedrukgebied boven, onder meer, Scandinavië leidt meestal tot standvastig, fraai weer bij ons. In de zomer is het, over het algemeen, dan lange tijd warm en in de winter juist koud. In dit geval worden oceaanstoringen gedwongen een andere koers te volgen en laten ons land ongemoeid. Zij worden dus geblokkeerd door het hogedrukgebied, de hogedrukblokkade. De wind waait dan enige tijd uit de oosthoek en daarmee is in de zomer de aanvoer van warme en droge lucht gegarandeerd. Maar in plaats van hogedrukgebieden maken depressies in Noorwegen, Zweden en Finland de dienst uit. Je zou kunnen zeggen dat daar in plaats van een hogedrukblokkade nu een lagedrukblokkade aanwezig is. De blokkade is gevuld met vrieslucht op grote hoogte in de atmosfeer.

Bij de maandwisseling herstel
Aan de zuidflank van dat gebied met lage luchtdruk waait bij ons een stevige westelijke tot zuidwestelijke wind en worden buienstoringen vanaf de oceaan aangevoerd. Bovendien is de aangevoerde lucht (behoorlijk) fris. De maximumtemperaturen komen niet hoger uit dan 17 tot 20 graden en op woensdag is het met 15 tot 19 graden nog wat koeler. Het ziet er naar uit dat dit weerpatroon tot en met donderdag aanhoudt. Op vrijdag, de laatste dag van juli, verschijnt er (eindelijk) een hogedrukgebied in onze omgeving. Het maakt onderdeel uit van een brede zone met hoge luchtdruk die zich uitstrekt vanaf de Azoren via Frankrijk naar Polen. Zaterdag 1 augustus blijft deze zone min of meer op zijn plek. Dus gaat weer niet naar Scandinavië.

Ook voor de langere termijn, gedurende de eerste week van augustus, zijn er geen duidelijke signalen die wijzen op een hogedrukblokkade boven Noord-Europa. Daarentegen zijn er ook nauwelijks berekeningen die zinspelen op een terugkeer van de koele, sterke westcirculatie bij ons. Daarmee is de kans op een terugkeer van het koele en wisselvallige weer van nu klein. Het lijkt een vrij mooie zomerse periode te worden: geregeld zonneschijn, meestal droog weer en middagtemperaturen die rond of lokaal iets boven de 25 graden uitkomen. Een prettig vooruitzicht voor de vakantievierder in eigen land.

Bron: MeteoGroup.
Stefanv
Moderator
Woonplaats: Hulst
Berichten: 3519
Lid sinds: 8 dec. 2011
27 juli 2015, 19:54 uur | Bericht #460156
Een hele mooie run van GFS(12Z).

Vanaf het weekend verbetering. Met in het zuidelijke deel van de benelux hittegolf kansen.

Zaterdag


Zondag


Maandag


Dinsdag


Woensdag


Goed nieuws dus voor de mensen die vakantie vieren in eigen land. | Gewijzigd: 27 juli 2015, 19:56 uur, door Stefanv
Woonplaats: Enschede
Berichten: 1493
Lid sinds: 7 jun. 2011
28 juli 2015, 18:46 uur | Bericht #460184
Lekkere vooruitzichten. Nu nog de laatste loodjes en dan weer heerlijk weer. Maar even voor morgen, Noodweercentralen komt met een waarschuwing voor windstoten van 70-80 km/u in het oosten van het land. Waar halen ze dat vandaan? De guidance van het KNMI spreekt wel over 6-7 bft in het westen, maar niet voor het oosten van het land. Harmonie 12z komt ook niet met windstoten voor de gebieden waar Noodweercentrale code geel voor heeft gegeven. EDIT: Noodweercentrale heeft code geel zelfs verhoogd naar code oranje... How? | Gewijzigd: 28 juli 2015, 22:46 uur, door reedtimmer
Liefhebber van -30°C, +30°C, 50 cm sneeuw, zeer zware regenval, zeer zwaar onweer, grote hagelstenen, zeer zware storm..... Kortom alles wat extreem is!
just0408
Lid
Woonplaats: Heerhugowaard (NH)
Berichten: 1279
Lid sinds: 11 dec. 2009
30 juli 2015, 17:18 uur | Bericht #460245
Wat een goede zaak dat het weer nu eindelijk opwarmt, want dit is ook drie keer niks. Maandag wordt het gewoon de helft warmer als vandaag. Van 16 graden naar 32! Mag wel weer een keertje. | Gewijzigd: 30 juli 2015, 17:33 uur, door just0408
Terug naar boven
Dit topic is gesloten
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.842 topics, welke bij elkaar 448.334 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.574 leden.
Het nieuwste lid is Stormliefhebber787.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 163 mensen aan het browsen op het forum. 1 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 163, lezen 3 mensen het topic "Berichtgeving uitbarsting op Reykjanes, IJsland 2023-2024".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden