Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dickens, TX; Garza, TX; Kent, TX.

24 Apr 2024 09:25:19

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Coleman, TX; Runnels, TX; Taylor, TX.

24 Apr 2024 04:06:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Callahan, TX; Jones, TX; Shackelford, TX; Taylor, TX.

24 Apr 2024 03:18:47

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Callahan, TX; Nolan, TX; Runnels, TX; Taylor, TX.

24 Apr 2024 03:18:47

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Kent, TX.

24 Apr 2024 01:16:54

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Scurry, TX.

24 Apr 2024 01:16:54

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Fisher, TX.

24 Apr 2024 00:56:55

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Garza, TX; Kent, TX.

24 Apr 2024 00:45:51

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Kent, TX.

23 Apr 2024 23:56:54

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Garza, TX; Kent, TX.

23 Apr 2024 23:19:17

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Dickens, TX; Garza, TX; Kent, TX.

23 Apr 2024 23:03:28

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Alger, MI; Marquette, MI.

23 Apr 2024 19:07:37

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

23 Apr 2024 17:00:01

De temperatuur bij Dourbes is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

23 Apr 2024 08:58:04

De temperatuur bij Buzenol is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

23 Apr 2024 08:58:03
Actueel
1 / 4

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2 3 4 5
Woonplaats: Heerhugowaard
Berichten: 493
Lid sinds: 30 jul. 2006
5 januari 2009, 01:43 uur | Bericht #23805
Citaat van mrijkhals, zondag 4 januari 2009, 23:27 uur Hoi Lots,
Volgens mij zit jij in de politiek, nix doen totdat er dooie vallen.
Ik zeg ook niet dat het van de officiele USGS site komt maar het staat er wel en op iedere website valt een negatief punt aan te merken ook op drasties.com. Typische nederlandse website die andere dingen analyseren en aftrappen, nergens voor nodig.

Van Jan gepost heeft, deze topic, is al eerder meerdere malen in verschillende vormen op discovery chanel geweest met beelden en 3d animaties en dergelijken. dat het daar op klappen staat is 100% zeker alleen wanneer,.. nobody knows. Zoals ik al eerder zij, yellowstone met old faithfull is een kokende magma kamer van zoveel vierkante KILOMETER, hoe zou anders het water koken en de geisers spuiten, wat denk je zelf. Iemand die het met hout opstookt eronder?....

Ga er nou maar gewoon van uit dat het vroeg of laat kassa is en misschien maken we het niet eens mee of wel....


Jawel, dat ontken ik ook niet, ik heb die documantaire ook gezien, Supervolcano, en dat kan inderdaad gebeuren. Voor die docudrama hebben ze heel veel research gedaan bij de echte wetenschappers van YVO (zie link naar artikel hierover op de eerste pagina) maar die knurft van een Sanders denkt omdat het daar nu een beetje erger trilt dan normaal de boel NU op springen staat, en DAT is niet zo. Het is geen wetenschapper al doet hij zich wel zo voor. Daar ging het mij om, Chris Sanders moet je niet al te serieus nemen, die roept wel vaker wat.

Als Yellowstone gaat ploffen dan zullen daar veel heftigere voorbodes voor zijn, zwaardere diepere aardbevingen, niet op een plek maar over de hele caldera. Oprijzen van de bodem tot wel enkele meters, misschien wel tientalle meters. Waarschijnlijk zullen deze voorbodes ook lang gaan duren, minstens enkele maanden tot mogelijk wel enkele tientalle jaren.

Aan de andere kant, zoals je op drasties ook heb kunnen lezen, zijn er ook wetenschappers die denken dat Yellowstone juist definitief aan het afkoelen is, het magma is namelijk relatief veel koeler dan normaal voor vulcanen, ook dit afkoelingsprocess kan tot aardbevingen leiden omdat de boel krimpt.

lots

PS. Ik had mijn commentaar gepost bij zijn Yellostone Youtube Video vanmiddag, waarin ik aantoonde dat hij zichzelf quote en zijn waarschuwing verder nergens wordt ondersteund.. Die eikel heeft mijn post weg gehaald, en nu kan ik niks meer bij zijn youtube posts plaatsen.. Ik was gewoon netjes, niks geen gescheld, geen onzin,, Zegt mij genoeg.
Woonplaats: Heerhugowaard
Berichten: 493
Lid sinds: 30 jul. 2006
5 januari 2009, 02:28 uur | Bericht #23806
Citaat van Verwijderde_gebruiker_01, zondag 4 januari 2009, 23:34 uur Ik zie geen reden om mijn bericht aan te passen de reden waarom ik het niet doe is omdat het van een andere site afkomt en die zeer betrouwbare informatie geeft over tal van andere weer gerelateerde zaken. Zoals ik al eerder aangeven heb is dat ze niet voor niets een waarschuwing uitgeven en meldingen doen. De een vind het sensatie zoekerij en de andere neemt het serieus (wat ik ook doe).

Mvg Jan.


Dan zul je je bron moeten waarschuwen, die Chris Sanders misleidt de boel en is degene die het NIET serieus neemt en er een spelletje van maakt paniek te zaaien en onzin te verkopen. Als je zijn site vluchtig leest lijkt het alsof deze van de USGS is, maar dat is echt niet zo, het is zijn eigen website en hij quote zijn eigen "waarschuwing"

Ik heb vanmiddag een heel net berichtje geplaatst bij zijn Youtube video, waarin ik heel simpel aantoon dat ie maar wat uit zijn nek zit te lullen, zojuist kom ik er achter dat hij mijn post heeft weg gehaald en ik ook niets meer kan plaatsen. Dit zegt mij meer dan genoeg, de echte waarheid mag niet gezegd worden, anders is zijn spelletje voorbij.

De tremor swarm is alweer voorbij, vandaag helemaal geen tremors.

Lots
Waarom deze advertentie?
mrijkhals
Lid
Woonplaats: Goes
Berichten: 1200
Lid sinds: 1 dec. 2007
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
5 januari 2009, 08:46 uur | Bericht #23813
Citaat van lotsofjazz, maandag 5 januari 2009, 2:28 uur Ik heb vanmiddag een heel net berichtje geplaatst bij zijn Youtube video, waarin ik heel simpel aantoon dat ie maar wat uit zijn nek zit te lullen, zojuist kom ik er achter dat hij mijn post heeft weg gehaald en ik ook niets meer kan plaatsen. Dit zegt mij meer dan genoeg, de echte waarheid mag niet gezegd worden, anders is zijn spelletje voorbij.
De tremor swarm is alweer voorbij, vandaag helemaal geen tremors.
Lots


Lots,
Ik snap aan de ene kant wel waarom het verwijdert is.
Je komt over als iemand die prof.drs.ing. in de wetenschap aardbevingen is terwijl je dat misschien niet bent. En zo ja dan zullen niet veel mensen dat direct geloven net zoals jij die chris niet geloofd snap je wat ik bedoel. Over het algemeen zijn er meerdere aanwijzingen, zoals op discovery dus niet alleen die chris zegt dat het daar op springen staat. En hij zegt niet van; morgen zegt ie boem, nee hij zegt binnenkort zegt ie boom want we hebben daar vele aanwijzingen voor en terecht in mijn ogen. Als er genoeg aanwijzingen zijn dan moet je waarschuwen. Echter de kans is altijd net als bij de anwb dat het ineens een ommekeer neemt en dus de waarschuwing achteraf niet nodig was. Maarja, waarschuw je en er gebeurt niets dan ben je de l***l . En waarschuw je niet en er gebeurt wel wat ben je het ook, dan maar een waarschuwing die levens kan redden lijkt mij. En eerlijk is eerlijk, we zien wat we willen zien en vice versa.
Jan start niet zomaar een topic weet je, die weet wel wat ie doet en haalt zijn info van betrouwbare sites, ok in hoeverre betrouwbaar maar dat is altijd de vraag zelfs bij de aivd. Dus als Jan een topic start met een plausibel feit en met genoeg info wat het onderbouwd, no problemo wat mij betreft. En ben je het er niet mee eens dan is dat je goed recht, laat het ff subtiel en netjes weten en klaar.

Kijk;
Als je op die link klinkt kom je op de USGS website (earthquake.usgs.gov)
En als je op een link klikt van de mag, tijd etc. kom je hier: http://volcanoes.usgs.gov/yvo/
QUOTE
The University of Utah Seismograph Stations reports that as of 1800 MST on 2 January 2009, seismicity of the ongoing Yellowstone earthquake swarm continues. Over 500 earthquakes, as large as M 3.9, have been recorded by an automated earthquake system since the inception of this unusual earthquake sequence that began Dec. 27, 2008. More than 300 of these events have been reviewed and evaluated by seismic analysts. Depths of the earthquakes range from ~ 1km to around 10 km.
| Gewijzigd: 10 januari 2009, 10:46 uur, door mrijkhals
Radiografische Hobby's ?..kijk op: http://www.mrdracing.nl
mrijkhals
Lid
Woonplaats: Goes
Berichten: 1200
Lid sinds: 1 dec. 2007
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
5 januari 2009, 10:19 uur | Bericht #23821
Seismogrammen,...
Voor degene die de sesmogrammen willen blijven volgen is hier de link.
http://www.quake.utah.edu/helicorder/heli/...tone/index.html

The displays are updated every ten minutes to provide a (nearly) current record.
Each panel represents 24 hours of data.







31/12/2008





03/01/2009

04/01/2009

05/01/2009
Radiografische Hobby's ?..kijk op: http://www.mrdracing.nl
Woonplaats: Heerhugowaard
Berichten: 493
Lid sinds: 30 jul. 2006
5 januari 2009, 13:24 uur | Bericht #23834
Citaat van mrijkhals, maandag 5 januari 2009, 8:46 uur Lots,
Ik snap aan de ene kant wel waarom het verwijdert is.
Je komt over als iemand die prof.drs.ing. in de wetenschap aardbevingen is terwijl je dat misschien niet bent. En zo ja dan zullen niet veel mensen dat direct geloven net zoals jij die chris niet geloofd snap je wat ik bedoel. Over het algemeen zijn er meerdere aanwijzingen, zoals op discovery dus niet alleen die chris zegt dat het daar op springen staat. En hij zegt niet van; morgen zegt ie boem, nee hij zegt binnenkort zegt ie boom want we hebben daar vele aanwijzingen voor en terecht in mijn ogen. Als er genoeg aanwijzingen zijn dan moet je waarschuwen. Echter de kans is altijd net als bij de anwb dat het ineens een ommekeer neemt en dus de waarschuwing achteraf niet nodig was. Maarja, waarschuw je en er gebeurt niets dan ben je de l***l . En waarschuw je niet en er gebeurt wel wat ben je het ook, dan maar een waarschuwing die levens kan redden lijkt mij. En eerlijk is eerlijk, we zien wat we willen zien en vice versa.
Jan start niet zomaar een topic weet je, die weet wel wat ie doet en haalt zijn info van betrouwbare sites, ok in hoeverre betrouwbaar maar dat is altijd de vraag zelfs bij de aivd. Dus als Jan een topic start met een plausibel feit en met genoeg info wat het onderbouwd, no problemo wat mij betreft. En ben je het er niet mee eens dan is dat je goed recht, laat het ff subtiel en netjes weten en klaar.

Kijk;
Hier zie je het overzicht van chris zijn post en de bovenste link: http://www.worldwidewaterplan.com/yellowstone.htm
Als je op die link klinkt kom je op de USGS website (earthquake.usgs.gov)
En als je op een link klikt van de mag, tijd etc. kom je hier: http://volcanoes.usgs.gov/yvo/


Ik geloof de echte wetenschappers van USGS, en die hebben geen "state of emergency" uitgegeven, het park is gewoon open voor publiek, status is GREEN. Ze houden het wel scherp in de gaten wat de ontwikkelingen zijn, maar dat doen ze altijd.

Hoe jij er bij komt dat ik overkom als een wetenschapper is mij een raadsel, ik heb alleen maar aan willen tonen dat je die Chris niet moet geloven met zijn 'state of emergency' dat is echt paniekzaaierij op niks af. Als je ziet op die video dat daar onzin verkondigd wordt (uitsterven dino's 500 miljoen jaar geleden, meteorieten in verband brengen met yellowstone, is gewoon klinklare onzin) dan ga ik verder zoeken naar wat ie nog meer heeft gedaan. Is hij echt geoloog, wat staat er op de officiele websites, enz.. gewoon even een beetje googelen en je komt al een heel eind. Heb je zijn video over Roswell gezien op youtube, met zijn "orbs" op onduidelijke zwartwit foto's??.. die orbs zijn gewoon stofdeeltjes waar de flits van de camera op reflecteerd.. die Chris maakt er van alles van, aliens, ufo's maar weet volgens mij zelf heel goed dat het gewoon stof is.

Ik heb die gast door, en dat mag nog even niet naar buiten komen, en daarom heeft hij mijn youtube reacties weg gehaald. Hij speelt een spelletje.

Dat jij met zijn spelletje mee wil doen, mij best. Op de seismogrammen die je hebt gepost (dank daarvoor, leuk op te zien!) kun je duidelijk zien dat de rust weer gekeerd is, nauwlijks wat aan de hand gisteren.


Lots
Woonplaats: Finsterwolde (Oost Groningen)
Berichten: 365
Lid sinds: 23 aug. 2006
5 januari 2009, 14:06 uur | Bericht #23835
n ijstijd???

naja kunnen we wel lekker lang schaatsen
mama van 2, gék op watersport,natuur,nieuws het weer en reizen. tevens brandweervrouw en gek op bijna alles wat een ander te gek is :)
johan74
Lid
Woonplaats: Delft
Berichten: 97
Lid sinds: 17 jan. 2007
5 januari 2009, 14:27 uur | Bericht #23836
zoals eerder gemeld 't is een charlatan!!!!!!
PatrickM
Lid
Woonplaats: Heiloo
Berichten: 1018
Lid sinds: 9 jul. 2008
5 januari 2009, 16:46 uur | Bericht #23849
Als dat geval daar BOEM! Doet krijg je hier toch geen 'tijdelijke' ijstijd ?
johan74
Lid
Woonplaats: Delft
Berichten: 97
Lid sinds: 17 jan. 2007
5 januari 2009, 16:57 uur | Bericht #23852
Citaat van PatsTeam, maandag 5 januari 2009, 16:46 uur Als dat geval daar BOEM! Doet krijg je hier toch geen 'tijdelijke' ijstijd ?

door al het uitgestoten materiaal wat zich ophoud in de atmosfeer zal er veel van de energie die van de zon komt worden gereflecteerd of op grotere hoogte worden geabsorbeerd, hierdoor zal o.a. de temperatuur dalen waardoor er meer sneeuwdek en ijsgroei plaatsvind welke op hun beurt ook weer zorgen voor reflectie van zonlicht/warmte.

er zijn vast heel veel mensen die dit beter en uitgebreider kunnen vertellen dan ik maar ik dacht, laat ik eens een poging wagen. | Gewijzigd: 5 januari 2009, 16:58 uur, door johan74
PatrickM
Lid
Woonplaats: Heiloo
Berichten: 1018
Lid sinds: 9 jul. 2008
5 januari 2009, 17:00 uur | Bericht #23854
Dus er is kans dat het hier kouder wordt?

Kom dan maar op met die boem
Woonplaats: Heerhugowaard
Berichten: 493
Lid sinds: 30 jul. 2006
5 januari 2009, 18:07 uur | Bericht #23867
Citaat van Verwijderde_gebruiker_01, zaterdag 3 januari 2009, 13:10 uur Megavulkaan in Amerika gaat boem doen

Amerikaanse staat IOWA staat een vulkaan op springen die minstens twee keer zo hevig kan uitbarsten als Mount st. Helens.


Bovenstaande is beetje een understatement... Als yellostone in alle hevigheid gaat losbarsten, dan is hij niet 2 maal maar 2500 maal zo sterk als Mt St. Hellens. ... klein detail, las ik net ergens...

Maar goed, het kan nog wel 60.000 jaar duren voordat dit gebeurd

Lots
Woonplaats:
Berichten: 225
Lid sinds: 14 mei. 2008
5 januari 2009, 18:30 uur | Bericht #23872
Citaat van PatsTeam, maandag 5 januari 2009, 17:00 uur Dus er is kans dat het hier kouder wordt?

Kom dan maar op met die boem


Verwacht dan niet dat het een klein beetje kouder wordt. De wereldwijde gemiddelde temperatuur gaat dan met enkele graden (dat is extreem, in de opwarming van de aarde is de gemiddelde wereldtemperatuur hoogstens anderhalve graad gestegen, op veel plaatsen nog niet eens dat) omlaag. Dat kan dramatische gevolgen hebben. Denk niet alleen aan "even schaatsen", maar ook aan voedseltekorten, asbedelvingen (jazeker!), grondverzakkingen rondom het rampgebied, aardbevingen, enorm veel doden: kan daar je schaatsrondje tegenop?
PatrickM
Lid
Woonplaats: Heiloo
Berichten: 1018
Lid sinds: 9 jul. 2008
5 januari 2009, 18:32 uur | Bericht #23873
Citaat van Christian, maandag 5 januari 2009, 18:30 uur Verwacht dan niet dat het een klein beetje kouder wordt. De wereldwijde gemiddelde temperatuur gaat dan met enkele graden (dat is extreem, in de opwarming van de aarde is de gemiddelde wereldtemperatuur hoogstens anderhalve graad gestegen, op veel plaatsen nog niet eens dat) omlaag. Dat kan dramatische gevolgen hebben. Denk niet alleen aan "even schaatsen", maar ook aan voedseltekorten, asbedelvingen (jazeker!), grondverzakkingen rondom het rampgebied, aardbevingen, enorm veel doden: kan daar je schaatsrondje tegenop?


Dat natuurlijk wel, maar een beetje kouder als ik er nog ben is toch wel leuk ?
Woonplaats:
Berichten: 225
Lid sinds: 14 mei. 2008
5 januari 2009, 19:18 uur | Bericht #23876
Je noemt het een beetje kouder. Je weet niet dat enkele graden kouder heel extreem is, of wel?
mrijkhals
Lid
Woonplaats: Goes
Berichten: 1200
Lid sinds: 1 dec. 2007
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
5 januari 2009, 23:47 uur | Bericht #23905
Citaat van lotsofjazz, maandag 5 januari 2009, 13:24 uur Ik geloof de echte wetenschappers van USGS, en die hebben geen "state of emergency" uitgegeven, het park is gewoon open voor publiek, status is GREEN............Ik heb die gast door, en dat mag nog even niet naar buiten komen, en daarom heeft hij mijn youtube reacties weg gehaald. Hij speelt een spelletje.

Dat jij met zijn spelletje mee wil doen, mij best. Op de seismogrammen die je hebt gepost (dank daarvoor, leuk op te zien!) kun je duidelijk zien dat de rust weer gekeerd is, nauwlijks wat aan de hand gisteren.


Klopt heb je zeker ook gelijk in en of die gast een spelletje speelt, ik heb geen idee en eerlijk gezegd boeit me dat ook niet zo, en gelukkig maar dat het afneemt ja toch. Je zou er niet aan moeten denken gezien de gevolgen. Joh het maakt mij niet uit, ieder zijn ding. Alles word overtrokken tot op zekere hoogte maar dat is overal en altijd dat moet je ff incalculeren. Net zoals de nederlands regering zo is ook de amerikaanse incl de usgs en alle overige landen, eerst moeten er dooie vallen dan zeggen ze van ohja we moeten maar eens evacueren dat kan je niet ontkennen want stel je voor als het nep blijkt te zijn of niet zo erg dan worden ze niet meer geloofd. Dus stel dat die gast wel gelijk zou hebben dan deed de amerikaanse regering nog nix.

Niet alleen ik (speel met zijn spelletje mee zoals jij dat noemt) maar nog vele andere met mij en die geloven wel dat hij een duidelijk punt heeft, met een korreltje zout genomen dat wel maar niet onmogelijk want de bewijzen zijn er uit meerdere bronnen.

Geloof jij hem niet dan is het toch ook goed. Je heb je punt duidelijk gemaakt en ik ook en de rest is aan de andere forum leden. Cool ?

Baideway. Ik geloof ook dat er veel meer is dan alleen dit planeetje ergens achter de zwarte gaten dus ja mochten er nog eens topics komen over ufo's dan discuseren we daar verder, lol
Radiografische Hobby's ?..kijk op: http://www.mrdracing.nl
Kikimero
Lid
Woonplaats:
Berichten: 789
Lid sinds: 3 jul. 2008
6 januari 2009, 12:16 uur | Bericht #23922
Yellowstone in de ban van aardbevingen



Het Amerikaanse nationale park Yellowstone heeft sinds 26 december af te rekenen met een reeks lichte aardbevingen. Het gaat niet om verwoestende aardschokken, maar een seismografisch station van de universiteit van Utah stelt wel ongewoon veel trillingen in de bodem vast. Yellowstone is de thuishaven van 'Old Faithful','s werelds beroemdste geiser.



Op 27 december was de aarde onder het nationale park het actiefst. Toen werden drie bevingen vastgesteld met een kracht van meer dan drie. De zwaarste schok konden de bezoekers en het personeel van het park zelfs voelen. Deze reeks aardbevingen is de meest intense in jaren. De grond beeft wel het hele jaar door in Yellowstone. Het gebied is vulkanisch actief en telt tussen 1.000 en 2.000 aardbevingen per jaar. Daar zijn de 10.000 geisers in het park de oorzaak van. Wetenschappers weten nog niet waarom de schokken de voorbije weken zo intens en talrijk waren.

Bron:HLN.Be | Gewijzigd: 24 april 2017, 09:32 uur, door Joyce.s
Woonplaats:
Berichten: 225
Lid sinds: 14 mei. 2008
6 januari 2009, 14:16 uur | Bericht #23934
Alle aardbevingen sinds 03/01 zijn weer bijgewerkt. Hieronder een overzicht met alle "nieuwe" aardbevingen:

MAG DATE TIME
MAP 1.3 2009/01/05 12:31:55 44.512 -110.374 2.3 60 km ( 37 mi) ESE of West Yellowstone, MT
MAP 1.9 2009/01/04 09:17:13 44.503 -110.376 0.0 60 km ( 38 mi) ESE of West Yellowstone, MT
MAP 1.1 2009/01/04 07:09:28 44.579 -110.664 11.3 36 km ( 22 mi) ESE of West Yellowstone, MT
MAP 1.3 2009/01/04 07:09:09 44.609 -110.688 7.6 34 km ( 21 mi) E of West Yellowstone, MT
MAP 1.4 2009/01/04 07:08:49 44.610 -110.681 8.3 34 km ( 21 mi) E of West Yellowstone, MT
MAP 1.8 2009/01/04 03:46:19 44.539 -110.380 0.2 59 km ( 37 mi) ESE of West Yellowstone, MT
MAP 1.6 2009/01/03 16:29:04 44.537 -110.374 0.7 60 km ( 37 mi) ESE of West Yellowstone, MT
MAP 2.3 2009/01/03 09:03:33 44.533 -110.377 0.4 59 km ( 37 mi) ESE of West Yellowstone, MT
MAP 1.7 2009/01/03 06:47:40 44.544 -110.363 1.0 60 km ( 37 mi) ESE of West Yellowstone, MT
MAP 1.6 2009/01/03 05:22:01 44.539 -110.373 0.9 60 km ( 37 mi) ESE of West Yellowstone, MT
MAP 1.0 2009/01/03 03:12:05 44.483 -110.374 2.6 61 km ( 38 mi) ESE of West Yellowstone, MT
MAP 1.8 2009/01/03 02:58:38 44.538 -110.371 1.4 60 km ( 37 mi) ESE of West Yellowstone, MT
MAP 2.2 2009/01/03 02:54:10 44.538 -110.373 1.4 60 km ( 37 mi) ESE of West Yellowstone, MT
MAP 1.3 2009/01/03 02:40:50 44.548 -110.355 1.8 61 km ( 38 mi) ESE of West Yellowstone, MT
MAP 1.0 2009/01/03 02:40:20 44.547 -110.350 2.1 61 km ( 38 mi) ESE of West Yellowstone, MT
MAP 1.1 2009/01/03 01:45:29 44.535 -110.371 1.2 60 km ( 37 mi) ESE of West Yellowstone, MT
MAP 2.5 2009/01/03 00:23:23 44.552 -110.366 1.1 60 km ( 37 mi) ESE of West Yellowstone, MT
mrijkhals
Lid
Woonplaats: Goes
Berichten: 1200
Lid sinds: 1 dec. 2007
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
7 januari 2009, 12:07 uur | Bericht #24010
Daar gaat ie weer....
06-01-2009
07-01-2009
Radiografische Hobby's ?..kijk op: http://www.mrdracing.nl
Woonplaats: Arnhem
Berichten: 209
Lid sinds: 18 mrt. 2007
7 januari 2009, 13:41 uur | Bericht #24022
Citaat van mrijkhals, woensdag 7 januari 2009, 12:07 uur Daar gaat ie weer....
06-01-2009
07-01-2009


Lijkt wel gewoon op storing zo'n lange lijn met weinig echte pieken.
Woonplaats: Heerhugowaard
Berichten: 493
Lid sinds: 30 jul. 2006
7 januari 2009, 13:51 uur | Bericht #24023
Citaat van DaOverclocker, woensdag 7 januari 2009, 13:41 uur Lijkt wel gewoon op storing zo'n lange lijn met weinig echte pieken.

Nee hoor, de rust is gewoon weder gekeerd, alles weer normaal.

Lots
Terug naar boven
1 2 3 4 5
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.853 topics, welke bij elkaar 448.363 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.579 leden.
Het nieuwste lid is philip.beuckels@gmail.com.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 230 mensen aan het browsen op het forum. 1 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 230, lezen 2 mensen het topic "Gewonden en ingestorte gebouwen na aardbeving door vulkaan Etna".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden