Ik heb haar bericht bewerkt en het plaatje erop gezet.
Ik moest echt 3x terugscrollen en lezen om te begrijpen wat er werd bedoeld
Mijn reactie was niet rot bedoeld ofzo. Maar het lijkt me toch duidelijk wat de kleuren met bijbehorende letters betekenen!
Dit zal wel mee gaan vallen denk ik. De meeste buien zijn al afgezwakt boven belgie en verdwijnen net onder zeeland richting de kust naar het water. Wat er inmiddels boven luxemburg zit , ben benieuwd of dat voor de avondspits nederland gaat bereiken.
Wat denken jullie er van ?
Misschien had ik daar ook wel beter modbreak erneer moeten zetten was het voor iedereen duidelijk geweest.
Maar on topic nu.
Kijk eventjes op http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3...;soort=loop1uur
Dan zie je zelf wat er aankomt nu..
Als je goed kijkt schuift het ook heel langzaam iets omhoog.
Overigens zal ik het wel heel jammer vinden als er weer niks zou gebeuren hier.....
Onweerkansen 14/15 en 16 april




