FUCK het KNMI met zijn weer alarm, geloof er niets meer van!
Adios en tabee
Hier schijnt de zon uitbundig | Gewijzigd: 20 augustus 2009, 18:54 uur, door Romani
Deze ging ook langs Gouda en hoor nu nog zeer zware dreunen van het gedonder van ver komen
FUCK het KNMI met zijn weer alarm, geloof er niets meer van!
Adios en tabee
Hier schijnt de zon uitbundig
Omdat het bij ons (ook in Zoetermeer) langs is getrokken, zegt dat natuurlijk niets over de rest van het land.
KNMI doet het perfect met het weeralarm.
Je moet er niet aan denken dat al het waterrecreatie op het Ijselmeer niet van te voren was gewaarschuwd!!
Check de buienradar, dat zegt voldoende!
Ik vind je reactie (ook al begrijp ik je teleurstelling) uiterst ongenuanceerd.
Fijne avond!
En wat voor 1 !!! Laat maar komen :D:D
edit:Nu al zware doffe dreunen en het wordt zwart in het zuidzuidwesten..... | Gewijzigd: 20 augustus 2009, 19:00 uur, door erik
KNMI doet het perfect met het weeralarm.
Je moet er niet aan denken dat al het waterrecreatie op het Ijselmeer niet van te voren was gewaarschuwd!!
Check de buienradar, dat zegt voldoende!
Ik vind je reactie (ook al begrijp ik je teleurstelling) uiterst ongenuanceerd.
Fijne avond!
Ik vind dat KNMI dan wel duidelijk aan moest geven waar er precies hevig weer verwacht werd.
In onze regio was nooit een weeralarm van toepassing geweest.
Paniek zaaien dat is wat het KNMI doet met als gevolg dat niemand meer weeralarmen serieus gaat nemen.
De waterrecreatie had prima gewaarschuwd kunnen worden doormiddel van een gewone waarschuwing. Een weeralarm afgeven
voor het hele land terwijl op de meeste plaatsen tot nu toe weinig tot niks is gebeurd en op andere plaatsen een onweersbui overtrekt vind ik een beetje overdreven. 25/26 mei hoorde ik het KNMI niet terwijl we hier in Noord Holland de hele nacht zwaar onweer hebben gehad.
Hier in Amsterdam nabij Schiphol zijn er 4 druppels gevallen en 2 rommeltjes gehoord en de zon schijnt alweer.
WEERALARM mn NEUS
Onweerskansen van 20 en 21 augustus