Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Union, SC.

20 Apr 2024 00:04:45

De kaart KNMI klassieke pluim is bijgewerkt.

20 Apr 2024 00:00:06

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Spartanburg, SC; Union, SC.

19 Apr 2024 23:25:56

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Hoke, NC.

19 Apr 2024 20:44:38

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Hoke, NC; Moore, NC; Scotland, NC.

19 Apr 2024 20:31:18

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Hoke, NC; Moore, NC.

19 Apr 2024 20:16:36

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Hoke, NC; Moore, NC; Richmond, NC; Scotland, NC.

19 Apr 2024 19:50:29

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Aiken, SC; Lexington, SC; Richland, SC; Saluda, SC.

19 Apr 2024 16:12:43

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Aiken, SC; Edgefield, SC; Lexington, SC; Richland, SC; Saluda, SC.

19 Apr 2024 15:38:36

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Winston, AL.

19 Apr 2024 14:26:15

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Colbert, AL; Franklin, AL; Lawrence, AL.

19 Apr 2024 12:59:33

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Colbert, AL; Franklin, AL; Lauderdale, AL.

19 Apr 2024 12:35:33

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Grant, AR; Jefferson, AR.

19 Apr 2024 09:45:24

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Jefferson, AR; Lonoke, AR; Pulaski, AR; Saline, AR.

19 Apr 2024 08:41:57

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Alexander, IL; Johnson, IL; Pulaski, IL; Union, IL.

19 Apr 2024 08:34:22
Actueel
1 / 4

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2 3
mrhanky
Lid
Woonplaats: Overvecht, Utrecht
Berichten: 10
Lid sinds: 14 jul. 2010
22 augustus 2011, 16:46 uur | Bericht #273888
Nog een mooie uitleg/tutorial om een HDR foto te maken

http://youtu.be/w2HXZvevQ2Y

Zoiezo is het handig om deze gast op youtube te volgen. Zijn filmpjes zijn erg duidelijk en handig.
Woonplaats:
Berichten: 19
Lid sinds: 16 jan. 2012
6 februari 2012, 06:29 uur | Bericht #333204
Citaat van Kialna, maandag 22 augustus 2011, 15:15 uur Jup. Hier nog een goede artiest:

Zardo

HDR is eigenlijk een manier om foto's te maken zoals je ze zelf met je oog ziet; Het dynamisch bereik van je oog is hoger dan dat van je camera (hangt wel van de camera af trouwens). Maar juist omdat je het via het fotobeeld probeert te bereiken zoals je het zelf ziet, komt het soms magisch over. Vreemd trucje, maar werkt wel.

Exposure blending is inderdaad ook een mooie methode om het simpel te houden.


Mooi verwoord. Ik fotografeer alleen landschappen en zonsondergangen / opkomsten en het is altijd een groot probleem ; de lucht die overbelicht is of de rest te donker. HDR maakt hier een mooie mix van. Bovendien zijn normale foto's altijd plat en kleurloos, gewoon niet zoals hoe het in het echt was. Met HDR breng je het al aardig in de buurt, dan nog wat aan de kleurenknoppen draaien, levels aanpassen en eventueel wat filters eroverheen zetten in photoshop en je hebt een foto die laat zien hoe het er werkelijk uitzag. Dit zouden trouwens meer mensen moeten doen, ik zie hier genoeg foto's voorbij komen die geen 'diepte' hebben op dat gebied, zonde - met een beetje goede bewerking kan je er best wat van maken, zelfs van een enkele jpeg kan je een pseudo HDR maken.

Met onweer is HDR helemaal een uitkomst; meerdere bliksems uit één positie samenvoegen op één foto en het ziet er een stuk vuriger uit. Ik zal straks eens het origineel uploaden van 'kootwijkerzand' die ik gister heb gemaakt, het perfecte voorbeeld van hoe slecht het dynamische bereik van je camera eigenlijk is - verre van hoe het werkelijk eruit zag. Ach, misschien hoeven we over een jaar of 10 geen HDR meer the shoppen en zit het dan al in de camera zelf.. *droomt*
http://www.flickr.com/photos/suncatcher1987/
Waarom deze advertentie?
Pgs3000
Lid
Woonplaats: Grijpskerke
Berichten: 1719
Lid sinds: 14 jun. 2007
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
6 februari 2012, 18:23 uur | Bericht #333787
je zou dat probleem e.v.t. ook deels met een grijsverloopfilter kunnen oplossen
-- Live fast, Die young and leave a beautiful corpse! --
Woonplaats:
Berichten: 19
Lid sinds: 16 jan. 2012
6 februari 2012, 22:21 uur | Bericht #334156
Citaat van Pgs3000, maandag 6 februari 2012, 18:23 uur je zou dat probleem e.v.t. ook deels met een grijsverloopfilter kunnen oplossen

Ben momenteel aan het oefenen met magic cloth

Ohja, hier een foto zonder en met HDR

IMG_5788_web.jpg



Kootwijk_1web.jpg


De 2e zit veel dichter bij hoe het er werkelijk uitzag, ook al hebben sommige mensen een hekel aan photoshop en HDR in het bijzonder. | Gewijzigd: 6 februari 2012, 22:35 uur, door Suncatcher
http://www.flickr.com/photos/suncatcher1987/
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
6 februari 2012, 23:06 uur | Bericht #334203
Citaat van Suncatcher, maandag 6 februari 2012, 22:21 uur Ben momenteel aan het oefenen met magic cloth

Ohja, hier een foto zonder en met HDR


De 2e zit veel dichter bij hoe het er werkelijk uitzag, ook al hebben sommige mensen een hekel aan photoshop en HDR in het bijzonder.

Ik heb absoluut geen hekel aan photoshop of HDR, maar het moet wel duidelijk zijn waarom. Dat is hier ook, en het was duidelijk nodig: geen enkele camera kan namelijk het dynamisch bereik van een zonsondergang of zonsopkomst aan. Het probleem vind ik hier meer dat - sorry dat ik het zeg - de uitvoering van de HDR nogal matig is. Eerlijk gezegd geloof ik niet dat de tweede dichter bij de werkelijkheid zat. De kleuren zijn veel te verzadigd. Ik fotografeer al een hele tijd zonsondergangen en zonsopkomsten, maar zo heb ik het nog nooit gezien. Nou zegt dat natuurlijk niet alles, maar ik vind dit er wel bijzonder onrealistisch uitzien.

Daarnaast is het probleem waar je HDR voor nodig had niet opgelost, mogelijk zelfs erger geworden. Het probleem was namelijk dat een deel van de foto veel te donker was, of als je dat deel goed had een ander deel veel te licht. Dat is echter nog steeds het geval: de bomen zijn nog steeds uitgebeten en pikzwart, daar zit totaal geen tekening meer in. Ik denk dat je dit resultaat ook bereikt had kunnen hebben door de verzadiging en het contrast in lightroom flink omhoog te gooien.
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Woonplaats:
Berichten: 19
Lid sinds: 16 jan. 2012
6 februari 2012, 23:24 uur | Bericht #334228
Citaat van Maxim1110, maandag 6 februari 2012, 23:06 uur Ik heb absoluut geen hekel aan photoshop of HDR, maar het moet wel duidelijk zijn waarom. Dat is hier ook, en het was duidelijk nodig: geen enkele camera kan namelijk het dynamisch bereik van een zonsondergang of zonsopkomst aan. Het probleem vind ik hier meer dat - sorry dat ik het zeg - de uitvoering van de HDR nogal matig is. Eerlijk gezegd geloof ik niet dat de tweede dichter bij de werkelijkheid zat. De kleuren zijn veel te verzadigd. Ik fotografeer al een hele tijd zonsondergangen en zonsopkomsten, maar zo heb ik het nog nooit gezien. Nou zegt dat natuurlijk niet alles, maar ik vind dit er wel bijzonder onrealistisch uitzien.

Daarnaast is het probleem waar je HDR voor nodig had niet opgelost, mogelijk zelfs erger geworden. Het probleem was namelijk dat een deel van de foto veel te donker was, of als je dat deel goed had een ander deel veel te licht. Dat is echter nog steeds het geval: de bomen zijn nog steeds uitgebeten en pikzwart, daar zit totaal geen tekening meer in. Ik denk dat je dit resultaat ook bereikt had kunnen hebben door de verzadiging en het contrast in lightroom flink omhoog te gooien.


HDR uit 3 verschillende RAWs gaf teveel ruis, dus heb maar een enkele jpeg erdoorheen gegooid. De schaduwen heb ik bewust donker gehouden. Verder staat het je natuurlijk vrij om te geloven of het wel of niet de werkelijkheid was, ik heb die discussies vaker gevoerd en ga daar verder niet op in. Je zal het denk ik wel beter weten uit je verhaal kennende, en vind het zonde van m'n tijd om verder nog uitgebreid erop in te gaan. De wereld van fotografie is zo vermoeiend als het op dat gebied aankomt, daarom hou ik gelukkig de meeste foto's voor me. | Gewijzigd: 6 februari 2012, 23:25 uur, door Suncatcher
http://www.flickr.com/photos/suncatcher1987/
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
6 februari 2012, 23:34 uur | Bericht #334242
Citaat van Suncatcher, maandag 6 februari 2012, 23:24 uur HDR uit 3 verschillende RAWs gaf teveel ruis, dus heb maar een enkele jpeg erdoorheen gegooid. De schaduwen heb ik bewust donker gehouden. Verder staat het je natuurlijk vrij om te geloven of het wel of niet de werkelijkheid was, ik heb die discussies vaker gevoerd en ga daar verder niet op in. Je zal het denk ik wel beter weten uit je verhaal kennende, en vind het zonde van m'n tijd om verder nog uitgebreid erop in te gaan. De wereld van fotografie is zo vermoeiend als het op dat gebied aankomt, daarom hou ik gelukkig de meeste foto's voor me.
Maar dat is nou juist jammer. Het mooie van fotografie is dat je dergelijke mooie momenten vast kunt leggen en met (zo veel mogelijk) anderen kunt delen. Ik geloof ook wel dat het voor jou lijkt alsof het er echt zo uitzag, alleen herinneringen zijn op zo'n punt nou eenmaal niet echt heel betrouwbaar. In de natuur ziet iets er echter niet zo uit, zo heb ik bijvoorbeeld zelden sneeuw gezien die paars was. Sneeuw kan allerlei kleuren aannemen omdat het wit is, en dat is meestal die van de lucht. Paars is de lucht echter alleen zo'n 15 minuten na zonsondergang of zo'n 15 minuten voor zonsopkomst, en dat is hier duidelijk niet het geval.
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Woonplaats:
Berichten: 19
Lid sinds: 16 jan. 2012
6 februari 2012, 23:37 uur | Bericht #334243
Citaat van Maxim1110, maandag 6 februari 2012, 23:34 uur Maar dat is nou juist jammer. Het mooie van fotografie is dat je dergelijke mooie momenten vast kunt leggen en met (zo veel mogelijk) anderen kunt delen. Ik geloof ook wel dat het voor jou lijkt alsof het er echt zo uitzag, alleen herinneringen zijn op zo'n punt nou eenmaal niet echt heel betrouwbaar. In de natuur ziet iets er echter niet zo uit, zo heb ik bijvoorbeeld zelden sneeuw gezien die paars was. Sneeuw kan allerlei kleuren aannemen omdat het wit is, en dat is meestal die van de lucht. Paars is de lucht echter alleen zo'n 15 minuten na zonsondergang of zo'n 15 minuten voor zonsopkomst, en dat is hier duidelijk niet het geval.


Goed kijken, de kleuren van sneeuw in de schaduw etc.. je komt er wel
Neem eens een kijkje naar m'n andere foto's uit de serie..


Einde discussie. | Gewijzigd: 6 februari 2012, 23:40 uur, door Suncatcher
http://www.flickr.com/photos/suncatcher1987/
Tyshane
Lid
Woonplaats: Noordoost veluwe
Berichten: 8824
Lid sinds: 25 mei. 2009
6 februari 2012, 23:39 uur | Bericht #334250
Citaat van Suncatcher, maandag 6 februari 2012, 23:24 uur De wereld van fotografie is zo vermoeiend als het op dat gebied aankomt, daarom hou ik gelukkig de meeste foto's voor me.
Ja dat herken ik wel een beetje. Altijd die zogenaamde regeltjes voor wat wel en niet hoort. Juist leuk om met die regeltjes te spelen en je er niet aan te houden om zodoende met beelden te komen die niet zo cliché zijn. Geeft dan tenminste weer een andere blik op de situatie. Tja en realistisch is en blijft toch een vrij relatief begrip.

Verder moet je ook eigenlijk niet in de verdediging gaan, niemand niet, over eigen gemaakt creaties; foto's en of bewerkingen. Ik vind het zelf erg fijn om te fotograferen maar ook om met photoshop, lightroom of andere technieken de boel wat te bewerken. De ene keer om het realistischer te maken en de andere keer gewoon om wat nieuws, anders of moois te maken. Ik vind het gewoon fijn om beeldend bezig te zijn en laat me liever niet begrenzen of in een hokje stoppen.

Anyhow, ik vind je platen mooi, zag ze ook in het andere topic staan en wat mij betreft mag je ze vaker in de groep gooien!
Woonplaats:
Berichten: 19
Lid sinds: 16 jan. 2012
6 februari 2012, 23:42 uur | Bericht #334259
Citaat van Tyshane, maandag 6 februari 2012, 23:39 uur Ja dat herken ik wel een beetje. Altijd die zogenaamde regeltjes voor wat wel en niet hoort. Juist leuk om met die regeltjes te spelen en je er niet aan te houden om zodoende met beelden te komen die niet zo cliché zijn. Geeft dan tenminste weer een andere blik op de situatie. Tja en realistisch is en blijft toch een vrij relatief begrip.

Verder moet je ook eigenlijk niet in de verdediging gaan, niemand niet, over eigen gemaakt creaties; foto's en of bewerkingen. Ik vind het zelf erg fijn om te fotograferen maar ook om met photoshop, lightroom of andere technieken de boel wat te bewerken. De ene keer om het realistischer te maken en de andere keer gewoon om wat nieuws, anders of moois te maken. Ik vind het gewoon fijn om beeldend bezig te zijn en laat me liever niet begrenzen of in een hokje stoppen.

Anyhow, ik vind je platen mooi, zag ze ook in het andere topic staan en wat mij betreft mag je ze vaker in de groep gooien!


Mwoah, precies de reden waarom ik eigenlijk nooit bijvoorbeeld op tweakers kom - met een hobby waarbij gadgets aan de pas komt zoals met fotografie kom je al vrij snel ( 9/10 ) beterweters tegen. Smaken verschillen nu eenmaal. Daarom ga ik die nutteloze discussies uit de weg.


PS : http://www.flickr.com/search/?s=int&w=...snow&m=text

http://www.flickr.com/photos/mc5/2277930184/

http://www.flickr.com/photos/phillipschip/4234358919/


Paars sneeuw in overvloed.

Snap je nu waarom ik niet in discussie ga met beterweters? | Gewijzigd: 7 februari 2012, 05:01 uur, door Suncatcher
http://www.flickr.com/photos/suncatcher1987/
Woonplaats: Arnhem
Berichten: 667
Lid sinds: 14 apr. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
8 februari 2012, 08:47 uur | Bericht #335547
wow!! suncatcher! fantastische foto!!
TwitterFotoFanatic WebsiteStormchase team Arnhem ****Get out of my way!! I have a storm to catch!!****
Pringelz
Lid
Woonplaats: Belgie, Destelbergen (OVL)
Berichten: 1089
Lid sinds: 25 dec. 2009
21 februari 2012, 15:45 uur | Bericht #339980
Inderdaad mooie foto's !
Roan
Lid
Woonplaats: Groningen
Berichten: 894
Lid sinds: 8 aug. 2011
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
21 februari 2012, 16:02 uur | Bericht #339982
Ik moet Maxim een klein beetje gelijk geven in dat het wel iets te verzadigd is..
neemt niet weg dat het een heerlijke winterfoto is!
Eilander
Lid
Woonplaats: Terschelling
Berichten: 1001
Lid sinds: 13 jan. 2010
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
21 februari 2012, 18:04 uur | Bericht #339993
Een beetje een traditionele discussie dit. Realisme vs. sfeer.
Met alles wat creatief is heb je deze keuze. Ik maak bijvoorbeeld wel muziek. Technisch ben ik daar niet sterk in, maar het gaat mij meer om het overbrengen van een gevoel. Sommige mensen zullen het waardeloos vinden, sommige fantastisch. Het maakt mij niet uit, ik heb de keuze gemaakt om mensen in hun gevoel te willen raken.

Dit is een beetje dezelfde discussie. Is het technisch zo realistisch mogelijk? Ach, het zou mij niet uit maken. Waar het om gaat is dat ik bij je tweede foto meteen de warme sfeer van een namiddag in de sneeuw voel. En daar zou het mij om gaan. Kortom: ik vind hem prachtig! Het lijkt Terschelling wel...
Jelte Media: webdesign, fotografie en video van Terschelling
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Woonplaats: Zeewolde
Berichten: 291
Lid sinds: 28 mei. 2011
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
22 februari 2012, 08:29 uur | Bericht #340057
ik had hier ook nog een mooie.

Voor de HDR bewerking.
P1030924.jpg

Na de bewerking ik heb haar een beetje smerig gemaakt.
HDR_Esmee.jpg

en nog 1 het eind resultaat
HDR_Esmee.jpg | Gewijzigd: 22 februari 2012, 10:11 uur, door jan v donkersgoed
Lakin
Lid
Woonplaats: Zoetermeer
Berichten: 173
Lid sinds: 8 jul. 2010
11 maart 2012, 20:14 uur | Bericht #341611
Grappig ik wist dit al heel lang
Woonplaats: Honselersdijk (Zuid-Holland)
Berichten: 1483
Lid sinds: 26 aug. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
11 maart 2012, 21:49 uur | Bericht #341618
naar mijn mening moet je van portretten geen HDR maken
Architectuur en landschappen kunnen wel mooi uitvallen in HDR
met vriendelijke groet,

Marcel
Tyshane
Lid
Woonplaats: Noordoost veluwe
Berichten: 8824
Lid sinds: 25 mei. 2009
11 maart 2012, 22:21 uur | Bericht #341622
Citaat van donkersgoed, woensdag 22 februari 2012, 8:29 uur ik had hier ook nog een mooie.
Dan vind ik het origineel nog het beste. Het hdr-effect maakt de huid niet zo fraai en komt daarom niet mooi over zo vind ik...


QUOTE(Dirk22 @ Mar 11 2012, 20:14) <{POST_SNAPBACK}>
Grappig ik wist dit al heel lang

Wat wist jij al heel lang?
| Gewijzigd: 11 maart 2012, 22:21 uur, door Tyshane
Maxim1110
Lid
Woonplaats: Nijmegen(ma-vr), Eindhoven(weekend)
Berichten: 4041
Lid sinds: 25 okt. 2009
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
11 maart 2012, 22:29 uur | Bericht #341623
Citaat van marcel`westland, zondag 11 maart 2012, 21:49 uur naar mijn mening moet je van portretten geen HDR maken
Architectuur en landschappen kunnen wel mooi uitvallen in HDR

Hmm, landschappen vind ik meestal ook niet zo goed werken, maar architectuur inderdaad wel. Met name stadslandschappen 's avonds kunnen dan erg mooi zijn.
Helemaal vernieuwd: mijn eigen fotografiewebsite: www.maximvanasseldonk.com
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Pgs3000
Lid
Woonplaats: Grijpskerke
Berichten: 1719
Lid sinds: 14 jun. 2007
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
12 maart 2012, 15:05 uur | Bericht #341664
ik vind het het mooist als je bijna niet kan zien dat de HDR-techniek is toegepast..
Dat houdt de foto nog enigzins natuurlijk..

Soms vind ik de "over the top" foto's ook mooi, mits het goed is uitgevoerd waardoor je een bepaalde sfeer creeert.
-- Live fast, Die young and leave a beautiful corpse! --
Terug naar boven
1 2 3
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.850 topics, welke bij elkaar 448.360 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.578 leden.
Het nieuwste lid is NightFoxy.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 157 mensen aan het browsen op het forum. 1 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 157, lezen 3 mensen het topic "Foto's/Video's onweer en extreem weer".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Wateroverlast

Hoogwater in Frankrijk, Engeland en de Benelux

Wintervoorspellingen 2023/24

Kunnen we al iets zeggen over de winter?

Het Winter Discussietopic

Lees en schrijf mee!

Kou in Noord-Europa

Zelfs -44,3 in Finland

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden