Hoop om 02:00 weer bij de keet te zijn.
Greetz/..
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Lachen.
Dit jaar valt oudjaarsdag op 32 december | Gewijzigd: 29 december 2009, 20:34 uur, door Wolkje7
van Twaalf-tien-negentienachtenzeventig
Hoop om 02:00 weer bij de keet te zijn.
Greetz/..
Sterkte met werken, ik moet morgen weer de hele dag ////
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Okey Dankje maar ik ben maar bijrijder hoor. mag alleen koffie inschenken en sigaretjes draaien voor chaufeur
:D
Ok maar is toch ook werk!!? HAha!! Doe maar voorzichtig met al die voorspellingen.... pas goed op jezelf
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Ontopic: bitter koud hier in Noordoost Friesland, stevig windje ook. Hopelijk niet te veel sneeuw, dat verpest het ijs alleen maar... wat mij betreft gaat het regenen met volgende week een vorstaanval van jewelste
Ze kan zo Linda De Mol Vervangen in Gooise vrouwen het entertainment zit in haar bloed
Hopelijk heeft John De Mol een andere putje voor haar.
Het is hier bere koud met een strakke oosten wind. gevoels temp--10gr
Nu --0,9gr.
Jo ik pas altijd redelijk goed op maar in zo,n grote truck heb je niet veel keus maar goed we gaan nooit van erge dingen uit want dan werd er nooit weer gestrooid. maar bedankt en tot ltrs ga ff broodjes smeren.
Grtz/..
Hierzo is het overgens gewoon 1.4 graden boven nul. | Gewijzigd: 29 december 2009, 20:52 uur, door BjornOnweer
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Winter 2009 discussietopic deel 8




